پیلارکلاستر در سئو سایت
آمارها نماد میدهد 64 درصد از جستجوهای گوگل، مشمول 4 کلمه و واژه یا این که بیشتر میباشند. سئو در مشهد پس میقدرت سود گرفت مدتیست خوی یوزرها هنگام کاوش عوض شده میباشد و با استعمال از لغات کلیدی وقتگیر، پیرو ظریفترین و شایسته ترین سود ممکن در نتیجه ها کاوش می باشند. زمانی که اخلاق و رفتار یوزرها عوض شده میباشد، وبسایتها نیز می بایست معماری محتوای خویش را تغییر و تحول داده و ظریفترین محتوا را بر اساس با مقصود مخاطب در مشت وی قرار دهند.
درین نوشته ی علمی قصد داریم با یک کدام از پرطرفدارترین خدمات سئو در مشهد و شایسته ترین سبکهای کاربردی معماری محتوا آشنا شویم. به کارگیری از صفحه های پیلار و کلاستر یا این که ساخت و ساز محتوای خوشهای، معماری محبوبی میباشد که می تواند به ما در ارائه شایسته ترین جواب به کاربر یاری دهد.
به شما اعتقاد و باور می دهیم بعد از بازرسی این نوشته ی علمی با هرآنچه می بایست در امر ایجاد محتوای خوشهای بدانید آشنا گردیده و می توانید ساختار صفحه ها وب سایت خویش را با اعتنا به اخلاق یوزرها تغییر تحول دهید. ولی در شرایطی که با مفاهیم اول seo آشنا نیستید و هنوز در اولِ منش قرار دارید خوب میباشد مسیر یادگیری را از ورقه فراگیری سئو شروع نمائید تا به یک الگوی کاربردی برای یادگیری مفاهیم دست پیدا فرمائید.
سبک پیلار و کلاستر؛ ساختوساز ساختار محتوا بر طبق غرض استفاده کننده
شعور مقصود استفاده کننده از کاوش یا این که Search Intent مهم ترین کاری میباشد که الگوریتمهای گوگل جاری ساختن میدهند. در واقعیت با فهم غرض مخاطب، گوگل قدرتمند به ارائه شایسته ترین نوع محتوا به مخاطبان خویش میباشد. تکنیک ایجاد محتوای خوشهای به ما امداد مینماید تا ساختاری متشکل از محتوای اساسی و محتوای کمکی برای جوابگویی به نیاز مخاطب ایجاد کنیم.
با اعتنا به التفات معنا غرض استفاده کننده، سفارش می کنیم آغاز مسلماً نوشتهی علمی غرض مخاطب از کاوش (Search Intent)؛ فرمان رواکلید آتی seo را تحقیق کرده و آن گاه به تحقیق ادامه این نوشتهی علمی برگردید.
بهروزرسانی موتور کاوش، عاملی که تمامی چیز را تغییر تحول بخشید!
تغییر و تحول کردار یوزرها در کاوش منجر شد تا موتورهای کاوش در جواب به تغییرات رفتاری یوزرها، الگوریتمهای خویش را تغییر و تحول دهند. با تولید این تغییرات، دیگر باصرفهسازی محتوا برای لغات کلیدی یا این که به کارگیری از صفحاتی با محتوای انبوه برای بهدستآوردن منزلت مطلوب در حاصل کاوش کفایت نمیکند! اینجا میباشد که به کار گیری از تکنیکهای جدیدتر مانند ساخت محتوای خوشهای یا این که به عبارتی پیلار و کلاستر عنایت بیشتری پیدا مینماید.
امروزه الگوریتمهای گوگل می توانند موضوع موضوعی پشت غرض جستجوی مخاطب را بفهمند و از جستجوهای شبیه به کار گیری نمایند تا شایسته ترین نتیجه ها را به یوزرها اکران دهند.
این گسترش دیدهگیر با امداد الگوریتمهای مرغ مگسخوار و رنک برین گوگل قابلیت و امکانپذیر گردیدهاند. درصورتیکه با این دو الگوریتم اساسی گوگل و شیوه تأثیرگذاری آن ها بر حاصل کاوش آشنا نیستید، توصیه می کنیم به برگه الگوریتم های گوگل مراجعه کرده و با تفحص محتوای این برگه، با اقتدار شگفتانگیز الگوریتمهای گوگل آشنا گردید.
Topic cluster یا این که ایجاد محتوای خوشهای چیست؟
تا قبل از تغییر و تحول اخلاق یوزرها در کاوش و بهروزرسانیهای الگوریتم گوگل، اکثری از اشخاص سعی میکردند تا هریک از صفحه ها وبسایت یا این که وب لاگ در یک واژه و کلمه کلیدی اساسی و معلوم منزلت بگیرند. سود این استراتژی آن بود که یوزرها نتوانند چیزی که پیرو آن میباشند را بهآسانی پیدا نمایند. هماینگونه در مورد ها متعددی پیش میآمد که صفحاتی با محتوای شبیه ساخت و ساز کنیم که باعث به کنیبالیزیشن یا این که همزادخواری میشد.
احتمالاً بخش اعظمی از ما تجربیات اینگونه مشکلاتی را در صفحه های وب لاگ یا این که تولید ها تارنما خویش داشتهایم. به کار گیری از تکنیک تاپیک کلاستر یا این که ساخت محتوای خوشهای قادر است این اشتباهات را تا حدود متعددی برطرف نماید.
مداقه به کار گیری از ساختار خوشهای در ایجاد محتوای وبسایت
در سبک تاپیک کلاستر، موضوعات وسیع و ارزشمندی که حق تقدم ما در بهدستآوردن رده میباشند را تعیین کرده و مبنی بر لغات کلیدی خاصی که مرتبط با آن مورد اساسی میباشند، محتواهای مرتبط به هم ساخت و ساز می کنیم. در غایت از روش لینک و پیوندسازی با انکرتکستهای مرتبط، این صفحه ها اساسی و کمکی را به هم متصل میکنیم.
برخلاف تصور بخش اعظمی از اشخاص، سبک Topic Cluster مضمون غامضای وجود ندارد. کافی میباشد تا مفاهیم اساسی در ایجاد محتوا را بدانیم و با اصول استراتژی محتوا آشنا باشیم تا بهراحتی از سبک ساخت و ساز محتوای خوشهای به کار گیری کنیم. در کارخانه تدوین استراتژی seo طریق تعیین معماری مطلوب برای صفحه ها، با نمونههای گوناگون و برگرفته از پروژههای حقیقی وواقعی یادگرفتن داده می شود. توصیه می کنیم با کمپانی درین سوله، آجر اولیه برپایی یک امپراطوری استوار را بگذارید.
تدوین استراتژی بهینه سازی
روند ایجاد کرد یک امپراطوری استوار
کلیپ عصر
26 ساعت
1286 دانشجو
سرفصل ها
داده ها بیشتر
همینطور سفارش میکنیم نوشتهعلمی topic authority چیست را رسیدگی نمایید تا درباره تخصصگرایی محتوا که معیاری برای اندازهگیری سکو اعتبار وبسایت شما میباشد داده ها بیشتری حصول فرمایید.
Pillar چیست؟ ردیفهای کاخ محتوای یک تارنما
صفحه ها پیلار که به آنان ردیف نیز گفته می گردد، صفحاتی میباشند که در آنان داده ها کلی راجعبه یک قضیه ارائه می شود. یک شیت پیلار بایستی در کل کلیه جنبههای یک مورد را پوشش دهد، ولی برای دستیابی داده ها بیشتر، پیوندهایی به بقیه صفحه های در آن قرار می گیرد.
ورقه پیلار می بایست عظیم و جامع باشد. این صفحه های حدوداً به همگی سوالاتی که ممکن میباشد در ذهن استفاده کننده درمورد یک زمینه ساختوساز میگردد اشاره مینماید البته جواب عمیقی به آنان نمیدهد.
کلاستر چیست؟ محتوای کمکی برای پوشش بی نقص موضوعات اصلی
کلاستر یا این که خوشه صفحاتی می باشند که موضوعات جزئیخیس و عبارتهای کلیدی زمان برخیس را پوشش می دهند. به گویش دیگر، در صفحه ها پیلار به موضوعات کلی اشاره میکنیم، برای آنکه یوزرها بتوانند جواب عمیقتری برای سؤالات خویش پیدا نمایند. البته صفحه ها Cluster، صفحاتی با موضوعات جانبی میباشند که از پیلار به آن ها لینک و پیوند می دهیم.
در صفحه ها کلاستر، پیوندسازی از نوع لینک و پیوندسازی داخلی میباشد و به پیلارها لینک و پیوند داده میگردد تا ساختار تاپیک کلاستر بی نقص گردد. از این رو به کلاسترها صفحه ها کمکی نیز گفته میشود. چون امداد مینمایند تا قسمتهای بیشتری از زمینه اساسی را پوشش دهیم.
عنایت به کار گیری از ساخت محتوای خوشهای در بهبود seo وب سایت
مزایای گوناگون استعمال از ساختوساز محتوای خوشهای یا این که تاپیک کلاستر، آن را به یک کدام از اشکال معماریهای دوستداشتنی وب سایت برای وبمستران و متخصصان بهینه سازی تبدیل نموده است. درپی با 4 تا از مهم ترین نتیجه ها به کار گیری از معماری پیلار و کلاستر آشنا میشویم.
1. بهبود منزلت صفحه ها تارنما؛ معلومترین سود معماری خوشهای
وقتی که یک شیت مهم، رده قابل قبولی بهدستمیاورد به صفحه های کلاستر یا این که خوشهای که به آنان لینک و پیوند داده شدهاست نیز امداد مینماید تا پرورش نمایند. مثلا، وقتی که اینترنتوب سایت دارای اعتبار هاب اسپات (Hub Spot) برای اولین توشه از این طرز به کار گرفت، حاصل درخشانی در بهبود رده صفحه های خویش بهدست آورد.
2. بهبود تجارب کاربری؛ دومی بهره پیلار و کلاستر
صفحه های پیلار و کلاسترهای مرتبط به آن ها به بازدیدکنندگان یاری مینمایند تا هر چیزی که میخواهند درمورد یک زمینه بدانند را بهراحتی در وبسایت ما پیدا نمایند. این قضیه تجارب کاربری را تا حدود متعددی بهبود می دهد.
3. تولید متکی بودن و استحصال اعتبار با ساخت محتوای جامع
ارائه داده ها جامع دربارهی یک قضیه معین و وجود موردهای فراوان برای پیداکردن جواب ظریف در محتوای کلاسترها نتایجی بیشتراز آنچه مربوط به بهینه سازی میباشد به دنبال خواهد داشت. محتوای بی نیاز و نفیس سبب ساز می گردد بازدیدکنندگان به تارنما ما به دیده یک منبع قابل پشت گرمی و مرجع قوی نگاه مینمایند. به همین عامل به کارگیری از ساختار Pillar and Cluster، میتواند یک تعیین بسیار بهتر برای سایتهای آموزشی باشد.
4.پیلار و کلاستر، کلید ارتقا فروش در وب سایتهای فروشگاهی
صفحه های پیلار نقش بسیار مهمی در تبدیل بازدیدکنندگان به خریداران دارا هستند. دسته دفاع و فروش یک استخراجوکار قادر است بهراحتی از این صفحه ها برای پاسخگویی به سؤالات خریداران و هدایتکردن آن ها به صفحه های خرید به کارگیری نمایند.
در صورتیکه با اصول اول بهینه سازی آشنا نیستید و نمیدانید بهینه سازی چه اهمیتی در توفیق بیزنس آنلاین شما داراست، توصیه می کنیم در مجال مطلوب نوشتهیعلمی seo چیست را پژوهش فرمائید تا با یاری نمونههای کاربردی با مهمترین مفاهیم seo آشنا گردید.