x تبلیغات
سئو در مشهد

معرفی سرویس ها و ابزارهای سئو برای وبمسترها

 

 
معرفی سرویس ها و ابزارهای بهینه سازی برای وبمسترها
معمولا در فرایند بهینه سازی ابزارهای مختلفی آیتم به کار گیری قرار میگیرد. مفیدترین و موثرترین ابزارهای بهینه سازی بوسیله خویش موتورهای کاوش مهیا شد‌ه‌است. موتورهای کاوش از وبمسترها میخواهند وبسایت و محتوایی تولید نمایند که به روش ای قابل دسترس باشد. به این ترتیب آنها ابزارها، تجزیه و بررسی ها و موعظه‌هایی را برای اشخاص آماده می آورند. این منابع بدون پول می توانند ‌مجال های مخصوص به شخصی برای تبادل داده ها با موتورهای کاوش ساخت و ساز نمایند. پیرو عنصرها رایجی که هر موتور جستجوی بزرگی حمایت می نماید را ذکر میکنیم و چرایی خدمات سئو در مشهد  اثر گذار بودن آن را توضیح میدهیم.
 
پروتکل های رایج در موتورهای کاوش:
1– نقشه وبسایت:
نقشه تارنما را تحت عنوان لیستی از پوشه ها در حیث بگیرید که به موتورهای کاوش سرنخی راجع‌به روش خزیدن تارنما ارائه می نماید. نقشه وبسایت به موتورهای کاوش امداد می نماید محتوای موجو در وبسایت شما‌را بیابد و آن‌ها‌را طبقه بندی کند. نقشه وبسایت فرمت های زیادی داراست و قادر است گونه های مختلفی از محتوا همانند پوشه های ویدئویی، تصاویر، خبر و گوشی را پررنگ کند. شما می‌توانید پروتکل های بدون نقص در ارتباط نقشه وب سایت را در Sitemaps.org پژوهش نمایید.
 
نقشه وبسایت سه سیرتکامل گوناگون دارااست:
 
XML
گویش آرم گذاری قابل توسعه (فرمت پیشنهادی)
 
این مورد پذیرفته ترین فرمت برای نقشه تارنما به حساب آورده می شود. به کار گیری از آن برای موتورهای کاوش بسیار بی آلایش میباشد و می اقتدار آن را به امداد ابزارهای گوناگون سازنده نقشه وبسایت تشکیل داد. خلال این، اینگونه فرمتی به شما اذن می‌دهد در دست گرفتن ظریف تری بر روی پارامترهای کاغذ خویش  سئو در مشهد داشته باشید.
اندازه پوشه نسبتا گرانقدر میباشد. از آنجایی که XML مستلزم تگ گشوده و تگ بسته در حوالی هر المان میباشد، اندازه پوشه می‌تواند بسیار گرانقدر باشد.
RSS
این مورد مراقبت معمولی و سادگی دارااست. نقشه تارنما RSS را می شود به آسانی برای به روزرسانی اتوماتیک کدنویسی کرد. هنگامی که محتوای نو ای در وب سایت منتشر می‌شود RSS به طور خود کار به روزرسانی می‌شود.
مدیر آن مشقت بار میباشد. اگرچه RSS سیرتکامل ای از XML میباشد ولی در واقع مدیر آن دشوارتر خواهد بود. این مورد به خیال و خاطر خواص به روزرسانی آن میباشد.
TXT
فولدر متنی
 
این آیتم بسیار معمولی و سهل میباشد. فرمت متنی نقشه وبسایت یک URL تا 50000 نشانی میباشد.
این مورد بضاعت و توان افزودن داده های متا را به برگه نمی دهد.
می توانید داده ها مفیدی درباره وبسایت مپ از روش گزارش Sitemap در سرچ کنسول اخذ نمایید.
 
2- پوشه Robots.txt:
فولدر Robots.txt نوعی پوشه میباشد که در دایرکتوری روت وبسایت ذخیره می‌گردد. این فولدر دستور کار هایی را در دست خزندگان قرار میدهد. به یاری این فولدر وبمسترها میتوانند به موتورهای کاوش بگویند چه نواحی از وب سایت بایستی خزیده گردد و چه نواحی قابل دسترس وجود ندارد. همینطور این آیتم شرایط پوشه نقشه وبسایت و پارامترهای crawl-delay را نشانه می‌دهد. اوامر پایین درین فولدر به عمل گرفته می گردد:
 
Disallow
این مورد بازدارنده از دسترسی ربات ها به کاغذ یا این که پوشه خاصی می‌شود.
 
Sitemap
این آیتم حالت نقشه تارنما را آرم می‌دهد.
 
Crawl Delay
سرعتی که ربات میتواند سرور را بخزد معلوم می نماید.
 
مثال ای از فولدر Robots.txt
#Robots.txt www.example.com/robots.txt
User-agent: *
Disallow:
 
# Don’t allow spambot to crawl any pages
User-agent: spambot
disallow: /
 
sitemap:www.example.com/sitemap.xml
 
هشدار: تمامی ربات های اینترنت از فولدر Robots.txt تاسی و تقلید نمیکنند. عده ای که نیت بدی در رمز دارا‌هستند، ربات هایی را ساخت‌و‌ساز می نمایند که از این پروتکل ها پیروی نمی نماید. در مفاد خراب و شدید، آنها می‌توانند از اینگونه فولدر هایی برای شناسایی وضعیت داده ها سری به کارگیری نمایند. به همین خیال و خاطر توصیه میشود شرایط قسمت های مدیریتی و بقیه قسمت های محرمانه در وبسایت هایی که در دست مردم قرار می‌گیرد، در پوشه Robots.txt نماد داده نشود. در قبال این صفحه ها می توانند از متا تگ در دست گرفتن کننده ربات های کاوش به کار گیری نمایند.
 
3- متا تگ در دست گرفتن کننده ربات های کاوش:
متا تگ در اختیار گرفتن ربات های کاوش شیوه نامه های سطح کاغذ را برای ربات های موتورهای کاوش ساخت و ساز می نمایند. این تگ ها می بایست در قسمت Head مدرک HTML گنجانده خواهد شد.
 
 
مثال ای از متاتگ در دست گرفتن کننده ربات های کاوش:
 
 
 
 
 
 
Hello World
 
 
 
 
در نمونه بالا، آیتم “NOINDEX, NOFOLLOW” به ربات های کاوش میگوید شیت ارائه گردیده را در ایندکس های خویش قرار ندهند و هیچ لینکی درین شیت را دنبال ننمایند.
 
4- Rel=”Nofollow”
 
به حافظه می‌آورید که پیوند ها چه گونه می‌توانند تحت عنوان رای فعالیت نمایند؟ صفت rel=nofollow به شما اذن میدهد به منبع پیوند دهید. عبارت nofollow به موتورهای کاوش می‌گوید لینکی را دنبال نکنند. با این وجود بعضا از موتورهای کاوش برای جستجو صفحه های نو، این ها را دنبال می نمایند. این لینک و پیوند ها بها بسیار کمتری از دیگر مفاد دارا هستند البته در برخی از شرایط ها موثر می‌باشند. مثال ای از nofollow:
 
Example Link
 
5- Rel=”canonical”
اکثر اوقات دو یا این که چندین اسکن از محتوای یکسان بر روی وب سایت با نشانی های متفاوت ظواهر می‌شود. از جمله نشانی‌های ذیل می توانند شخص را به یک ورقه یکسان ارجاع دهد:
 
http://www.example.com/
http://www.example.com/default.asp
http://example.com/
http://example.com/default.asp
http://Example.com/Default.asp
برای موتورهای کاوش همگی این نشانی ها به طور صفحه های غیروابسته در حیث گرفته میگردند. از آنجایی که محتوای این صفحه های یکسان میباشد این زمینه می تواند موتورهای کاوش را سردرگم نماید و جايگاه بندی آن را کم کند. تگ canonical این نقص‌ را حل نموده است. این تگ به ربات‌های موتور کاوش میگوید که کدام شیت ورژن دارای اعتبار میباشد و می بایست در نتیجه ها اینترنت قرار گیرد. مثال ای از این تگ را درپی مشاهده میکنید:
 
ttp://example.com/default.asp
 
 
 
 
 
 
Hello World
 
 
 
 
در نمونه بالا تگ rel=canonical به ربات های موتور کاوش می‌گوید که‌این شیت اسکن از نشانی http://www.example.com میباشد و نهایتا می بایست نشانی را تحت عنوان ورژن canonical در لحاظ بگیرد.
 

آیا Bounce Rate مدام به‌تیتر یک فاکتور منفی نظر میشود؟

 

 
آیا Bounce Rate مدام به‌تیتر یک فاکتور منفی نظر میشود؟
شاید تا به درحال حاضر زیاد شنیده‌اید که هرچه نرخ پریدن وب سایت شما بیشتر باشد، این یعنی وب سایت شما به خیر و خوبی نمی‌تواند نیاز استفاده کننده را رفع نماید و مرتبه پایینی را در حاصل گوگل به دست میاورد. صحت دارد؟ خب همگی چیز به همین آسانی وجود ندارد؛ حقیقت این میباشد که Bounce Rate بالا، در موردها اکثری به تنهایی نمی‌تواند عالی نبودن سایتی را ثابت نماید. اذن دهید با یک نمونه معمولی همگی چیز را مثل روز  سئو در مشهد برای شما پر‌نور کنیم.
 
فکر کنید میخواهید شماره تلفن یکی کافه‌های حیطه شمال طهران را به دست آورید. بعداز کاوش، وارد سایتی میشوید که لیستی از کافه‌های شمال طهران را به شما نماد می دهد. با‌گاز شماره تلفن کافه متبوع خویش را پیدا و بلافاصلهً وب سایت را سوراخ می کنید. حال به لحاظ شما این نرخ پریدن بالا میتواند بدین مضمون‌ باشد که نتوانستید  خدمات سئو در مشهد استفاده کننده را شادمان فرمایید؟
 
 
در‌این‌جا بایستی بگوییم که نرخ پریدن یک وبسایت بستگی متعددی به معنا کاوش گردیده (Search Intent) داراست؛ چنانچه استفاده کننده بخواهد موضوعات معمولی و پیش و پا افتاده‌ای همانند تاریخ یک اتفاق افتاد یا این که یافت کردن جزئیات یک جای را پیدا نماید، پریدن از وبسایت نمی‌تواند تحت عنوان یک سیگنال منفی در حیث گرفته گردد.
 
به عبارت دیگر می‌اقتدار اذعان کرد صرفا ذیل موقعیت خاصی می‌قدرت نرخ پریدن بالا در وب سایت را یک واحد سنجش منفی به اکانت آورد. ولی زمانی پای Dwell Time به دربین می آید، میتوانیم با قطعیت بیشتری از اثر آن کلام کنیم چراکه زمانی کاربری بعداز ورود به یک تارنما به شیت حاصل بازمی‌شود، احتمال این‌که از محتوای آن راضی نبوده بیشتر میباشد.
 
در حالتی که به ابزار گوگل آنالیتیک رجوع‌نمایید، میبینید که نرخ پریدن (Bounce Rate) وبسایت شما قابل مشاهد میباشد. چنانچه که هیچ اطلاعاتی از عده ای که بعداز ورود به وبسایت، به کاغذ نتیجه ها بازگشتند نیست.
 
موضوعی که ممکن میباشد در ذهنتان جرقه بزند این میباشد که؛ عدم اکران Dwell Time درین ابزار به‌این خیال و خاطر باشد که‌این ترازو در درجه‌دهی به تارنما‌ها تاثیری ندارد. ولی آیا حقیقتاً این‌طور میباشد؟
 
آیا Dwell Time در بهینه سازی وب سایت اثر گذار میباشد؟
اینک گوگل هیچ داده ها قانونی و قابل استنادی از اثر Dwell Time بر seo منتشر نکرده میباشد، برای همین نمی‌توانیم خیلی مصرح بگوییم که مسافت وقتی ورود به تارنما و رجوع و برگشت به شیت حاصل، از دید گوگل یک ترازو اثر گذار در انتخاب جايگاه وب سایت شما میباشد.
 
بعضا از متخصصین بهینه سازی اطمینان دارا‌هستند Dwell Time یک ترازو سکو‌بندی میباشد، اما جمع‌ای دیگر معتقدند نمی‌قدرت تماما اینگونه چیزی را ثابت کرد. John Mueller، مسئول نصیب اینترنت مستر گوگل دراین باره میگوید:
 
«زمانی درباره الگوریتم‌ها و معیارهای تاثیرگذار در مرتبه‌بندی وبسایت‌ها کلام میزنیم، بایستی مطئمن شویم هیچ شک وتردید و شبهه‌ای درباره آن نیست. زمانی کاربری پس از ورود به یک تارنما بلافاصلهً به کاغذ نتیجه ها بازمی‌خواهد شد، ممکن میباشد دلایلی متعددی داشته باشد. پس صرف این‌که بگوییم این رجوع فقط بخاطر نارضایتی بوده، میتواند برداشت صدق نباشد.»
 
یکی طرق منطقی برای ثابت التفات Dwell Time در بهینه سازی این میباشد که با به کار گیری از سرنخ‌هایی که گوگل در دست ما قرار داده، ابهامات خویش را برطرف کنیم. ولی مراد ما از سرنخ دقیقاً چه چیزی میباشد؟
 
عبارت «طراحی وب سایت» را در گوگل کاوش نمایید و آن‌گاه وارد یکی‌از وب سایت‌ها گردید. بعداز این‌که ورقه متبوع کاملا لود شد، به شیت نتیجه ها گوگل بازگردید، درین‌جا خواهید مشاهده کرد که گوگل در تحت سایتی که بر روی آن کلیک کرده‌اید، یک‌سری لغت ها پیشنهادی مربوط به طراحی وب سایت را به شما نشانه میدهد. مانند عکس تحت:
 
 
درحال حاضر در‌حالتی که بازه مجال بیشتری را در یک تارنما باقی بمانید، گوگل دیگر این جعبه پیشنهادی را به شما نشانه نمی‌دهد. اما گاهی چشم گردیده که حتی بعد از یک زمان فرصت وقتگیر، گوگل گشوده هم این پیشنهادات را در چنگ مخاطب قرار می دهد. البته در اکثر موردها اینگونه چیزی صرفا بعداز رجوع سریع مخاطب به برگه حاصل فیس میدهد.
 
از مقایسه این دو موقعیت چه سود‌ای میگیریم؟
 
گوگل به نیکی می فهمد فی مابین کاربرانی که سریع‌خیس به برگه حاصل بازمی‌گردند با اشخاصی که بعد از یکسری دقیقه به‌این برگه بازمی‌گردند یک فرقی وجود دارااست. همین فهم و شعورِ گوگل میباشد که سبب می گردد با رجوع، با عبارت‌های جدیدی مواجه گردید که به کارتان میاید.
 
چگونه می‌اقتدار مجال ماندگاری در وبسایت را ارتقاء اعطا کرد؟
برای این‌که مجال ماندگاری استفاده کننده در وب سایت را ارتقاء دهید، عالی میباشد از طریقه یک مدیریت وبسایت بدین موضوع نگاه نکنید؛ چاره جایگزین که سود بهتری هم برای شما دارااست این میباشد که خویش را مکان کاربری بگذارید که وارد تارنما شما میشود. دوست دارید درین وب سایت چه محتوایی مشاهده کنید؟ اکنون پاسخ‌های خویش را گردآوری نمایید و تمامی آنان را در تارنما خویش قرار دهید.
 
هنگامی از روزنه مخاطب به تارنما خویش نگاه میکنید جواب این پرسش بی آلایش میباشد، مهمترین عواملی که سبب می‌گردد یوزرها با ورود به وب سایت شما، دیگر درنگ خارج رفتن را به خویش رویکرد ندهند عبارتند از:
 
1- از محتوای دیدنی مانند کلیپ و اینفوگرافیک‌های مشغول کننده استعمال نمائید
 
طبق استدلال‌ها، ۴۳ درصد یوزرها دسترسی به یک محتوای ویدئویی را به بازرسی یک نوشته‌ی علمی یا این که دانلود کتاب الکترونیکی ترجیح می دهند. به کار گیری از محتوای ویدئویی در تارنما منجر می‌گردد مجال حضور مخاطب در کاغذ تا ۱۰ دقیقه ارتقاء پیدا نماید. این داده های عددی نشانه می دهد برگ چیره در چنگ محتوای ویدئوییِ دیدنی میباشد.
 
2- با به کار گیری از کامنت مارکتینگ، یوزرها را به شرکت کردن بیشتر در وب سایت خویش دعوت نمائید
 
هنگامی میبینید نوشته‌ی‌علمی ای، تعداد متعددی کامنت داراست، چه عمل می کنید؟ در اکثر زمان ها مورد ها نگاهی به ایده ها یوزرها می‌اندازید؛ همین سبب می شود که مجال حضور استفاده کننده در وب سایت ارتقا یابد. (برای شناخت بیشتر با تکنیک‌های کامنت مارکتینگ و کلیپ مارکتینگ، می توانید در سوله یادگرفتن تکنیک‌های حرفه ای seo کمپانی فرمایید.)
 
3- تارنما شما می بایست به خیر برای یوزرها تلفن همراه باصرفه گردیده باشد
 
با ظهور الگوریتم‌های جدیدی مانند Mobile First Index، تجربیات کاربری عالی در ورژن تلفن همراه به یکی اصول اصلی و تاثیرگذار در سکو‌دهی به تارنما‌ها تبدیل گردیده‌است. در صورتیکه می خواهید در میدان جنگ seo تارنما غالب میدان گردید، بایستی تجارب کاربری عالی در ورژن تلفن همراه وب سایت خویش را حق تقدم قرار دهید.
 
4- از پاپ آپ‌ها به صورت داهیانه استعمال نمایید
 
همگی ما میدانیم که صرفا یک پاپ آپ آزاردهنده کافی میباشد تا مخاطب به محض ورود، وبسایت شمارا شکاف نماید. در واقع پاپ آپ‌های تبلیغاتی به تنهایی می توانند وب سایت شمارا به حریق بکشند. پس عالی میباشد برای به کار گیری از آنها با طراحی برنامه جلو روید.
 
5- پیاده سازی ظاهری و تجربیات کاربری تارنما خویش را بدون شوخی بگیرید
 
با این‌که تکنولوژی‌های جدیدی مانند AMP گوگل بر چگونگی محتوا تاکید می‌نمایند، سفارش ما این میباشد که UI و UX وب سایت خویش را بیش تر از پیش دورازشوخی بگیرید. برهان آن معمولی میباشد؛ زمانی از نظر ظاهری و ساختاری تارنما نیکی داشته باشید، بازدیدکنندگان را تشویق می کنید تا مجال بیشتری را در سایت شما باقی بمانند.
 
کلام نهایی
 
با اطلاعاتی که درین نوشته ی علمی در مشت شما گذاشتیم، میتوانیم این‌طور فیض بگیریم که Dwell Time یکی فاکتورهایی میباشد که گوگل بر روی آن سپرده گذاری بخش اعظمی نموده است. چرا؟ برای این‌که‌این واحد سنجش به صورت بدون واسطه به رضایت استفاده کننده مرتبط میباشد و رضایت مخاطب هم مدام او‌لین و واپسین مقصود الگوریتم‌های گوگل بوده میباشد.
 
برای این‌که مقصود شما با مقصود گوگل مشترک باشد، بایستی آغاز مطمئن گردید یوزرها از حضور در وب سایت شما لذت می برند و میتوانند به خیر با محتوای آن رابطه برقرار نمایند. در‌این‌جاست که معیارهایی همانند Dwell Time و نرخ پریدن از وبسایت میتوانند مانند یک قطب نما به شما نشانه دهند آیا شیوه مناسبی را در پیش گرفته‌اید یا این که نه.
 

از لغات کلیدی درست استفاده نمایید.

 

 
از لغات کلیدی با تمرکز به کارگیری نمایید.
در حالتی که از واژه و کلمه کلیدی اساسی در یک کاغذ خاص استعمال می کنید، عالی میباشد از آن در تگ تیتر، و در ایده آل، در اولِ تیتر به کارگیری فرمائید. این فعالیت میتواند به موتورهای کاوش در ارتباط محتوای کاغذ سئو در مشهد  شما داده ها بیشتری بدهد.
 
ولی مراقب باشید که تیتر متای خویش را از لغات کلیدی مالامال نکنید. این عمل میتواند فیض‌ی عکس خدمات سئو در مشهد  داشته باشد و به‌لحاظ اسپم رسد.
 
اسم مارک خویش را در انتهای تیتر متا بیاورید.
درباره اینکه آیا دستیابی‌وکارها بایستی اسم مارک خویش را در تیتر‌های متا بگنجانند یا این که خیر، دعوا‌های متعددی وجود دارااست.
 
هرچند فضای مانور مقداری کمتر می شود، البته به لحاظ ما این شیوه برای ارتقاء آشنایی مارک و تمایز از دیگر تارنما‌ها فوق‌العاده میباشد. در غایت، در شرایطی‌که با پنج برگه دیگر با تیتر یکسان رقابت می کنید، می خواهید متمایز گردید!
 
۴. فراخوانی برای مبادرت در حیث بگیرید.
هنگامی مشتریان از شیت شما بازدید می‌نمایند، میخواهید چه کاری اعمال دهند؟
 
آیا می خواهید آنان روی لینک و پیوند کلیک نمایند، برای داده ها بیشتر با شما تماس بگیرند یا این که از دکان فیزیکی شما بازدید نمایند؟
 
برای ترغیب یوزرها به کلیک روی اینترنت‌سایتتان، از این لغت ها در تگ متای تیتر به کارگیری فرمایید: «بیشتر بدانید»، «همین اکنون خرید فرمائید»، یا این که «اینجا کلیک نمایید».
 
آن را مرتبط کن
تیتر متای شما بایستی با محتوای شیت هم خوانی داشته باشد. درصورتی که از آن برای گول زدن مشتریان و کلیک تصاحب کردن روی اینترنت‌سایتتان استعمال فرمایید، ممکن میباشد نرخ پریدن شما ارتقا یابد و… بازه زمانی مجال ماندگاری عواملی که میتوانند درجه seo شما‌را به صورت منفی ذیل اثر قرار دهند.
 
درخصوص متاتایتل‌ها تا حد قابلیت و امکان درست گو و واقع‌گرا باشید.
 
تیتر‌های تکراری ساخت‌و‌ساز نکنید.
هنگامی صفحه های متعددی برای باصرفه‌سازی بهینه سازی دارید، ممکن میباشد وسوسه گردید که همگی آن ها را تیتر یکسانی بدهید. البته این شغل موتورهای کاوش را سردرگم می‌نماید و مشتریان بالقوه نمی‌توانند تفاوت صفحه های شما‌را تشخیص دهند.
 
استراتژی بلندمدت نرخ تبدیل
نرخ تبدیل، کلید توفیق در کسب و کار الکترونیک میباشد و برای استحصال به شایسته ترین حاصل، مستلزم استراتژی‌های بلندمدت و استوار میباشد. یک کدام از نحوه‌های مؤثر دراین باره، باصرفه‌سازی تجربیات کاربری از روش ساخت سایت وردپرس میباشد. پیاده سازی حرفه ای و باصرفه، سرعت بالای وب سایت، و سهولت در دسترسی به تولیدات می تواند تأثیر بی واسطه بر ارتقا نرخ تبدیل داشته باشد.
 
خلال این، به کارگیری از سرویس ها seo وردپرس به شما یاری می‌نماید تا بازدیدکنندگان مرتبط‌خیس و فراهم‌تری را به وبسایت خویش جذب فرمایید. ادغام این دو روش، یاروهمدم با بررسی داده‌های مشتریان و باصرفه‌سازی صفحه های کلیدی، منجر میشود که خیر‌فقط نرخ تبدیل فعلی شما ارتقا یابد، بلکه این تغییرات تأثیرات ماندگاری بر فروش و پرورش استخراج‌وکارتان داشته باشد.
 
 
ساختن یک استحصال‌وکار چیره کسب و کار الکترونیک مثل والا کردن فرزند میباشد. فرآیندی زمانبر و مستلزم فداکاری بسیار و اعمال شغل های صحیح در روند صحت دارد. باصرفه‌سازی نرخ تبدیل (CRO) ردیف فقرات هر استراتژی غالب بیزنس الکترونیک میباشد. بسیار اساسی میباشد که توفیق بلندمدت ولی ایفا صحیح آن فرصت متعددی می برد.
 
نمی‌توانید تنها آن را تهیه نمایید و فراموشش فرمائید. عموم اکثر زمان ها فکر‌می‌کنند این کاری میباشد که یک توشه اعمال می‌دهید و تک تک می‌گردد. ولی این به هیچ عنوان اینطور وجود ندارد. این طرز هنگامی شایسته ترین کوشش را داراست که استراتژی کاملی برای باصرفه‌سازی نرخ تبدیل در بلندمدت داشته باشید.
 
فرایند، ناحیهها و تاکتیک‌های مختلفی درین روند دخیل میباشند که اکثری از آن‌ها به‌تنهایی جاری ساختن دادنشان بسیار مشقت بار میباشد. به همین ادله، در صورتی در ادامه شایسته ترین سود می‌باشید، عالی میباشد با یک تاکسی باصرفه‌سازی نرخ تبدیل همیاری فرمایید که تخصص اجرای مؤثر استراتژی را داشته باشد.
 
بیایید نظارت کنیم که باصرفه‌سازی نرخ تبدیل چیست، مشتمل بر چه مواقعی می‌گردد و چه مزایایی دارااست. چه طور می توانیم امداد کنیم .
 

سئو وب سایت صنعتی

 

 
سئو وب سایت صنعتی
آیا وب‌تارنما کارخانه‌تان در گوگل دیده سئو در مشهد  نمیشود؟
 
آیا محصول ها صنعتی‌تان بازدید ندارند؟
 
اینجاست که سئو وبسایت صنعتی به یکی از مهم‌ترین ابزارهای رویش خدمات سئو در مشهد  تبدیل می‌گردد.
 
سئو سایت صنعتی چیست و چرا اهمیت دارااست؟
تارنما‌های صنعتی معمولاً شامل معرفی خطوط تولید، تجهیزات، دستگاه‌ها، پروژه‌ها و خدمات صنعتی می‌باشند. البته فارغ از بهینه سازی، مجموع این اطلاعات تنها درون تارنما می‌ماند و کسی آن را نمی‌بیند.
 
سئو صنعتی یعنی با صرفه‌سازی سایت شما به‌گونه‌ای که خریداران و مدیران فنی شرکت‌ها، وقتی در گوگل عباراتی مثل «قیمت دستگاه پرس هیدرولیک» یا «تأمین‌کننده پمپ سانتریفیوژ» را جست‌وجو می‌کنند، وبسایت شما‌را پیدا کنند.
 
اهمیت بهینه سازی صنعتی در کشور‌ایران
در ایران، مشتریان صنعتی قبل از تماس با فروشنده، معمولاً مطالعه آنلاین اعمال میدهند. به‌ویژه مدیران سوله‌ها، مدیر تدارکات، مهندسان پروژه و دفاتر فنی شرکت‌ها، شروع به گوگل رمز می‌زنند. به این ترتیب چنانچه در کلمه ها کلیدی اصلی مثل:
 
فروش خط ساخت بسته‌بندی مواد غذایی
بها پمپ فشار قادر صنعتی
تولیدکننده دستگاه CNC در کشور‌ایران
نمایندگی فروش دیگ بخار در مشهد
رتبه نداشته باشید، عملاً نصیب زیادی از بازار را از دست می‌دهید.
 
فرآیند حرفه‌ای بهینه سازی وبسایت صنعتی 
۱. شناسایی دقیق مخاطبان صنعتی
مشتری شما یک فرد بی آلایش نیست. مخاطبان صنعتی اغلب مشتمل بر:
 
 
مهندسان و مدیران فنی
شرکت‌های پیمانکار صنعتی
مدیران تدارکات کارخانه‌ها
کارخانجات تولیدی و مونتاژ
 
 
۲. مطالعه عبارات کلیدی صنعتی (با دیتای واقعی بازار ایران)
ما از ابزارهای پیشرفته مانند Ahrefs، KWFinder، گوگل ترندز و سرچ کنسول خودتان به کارگیری می‌کنیم تا عباراتی را پیدا کنیم که واقعاً مشتری ایرانی جست‌وجو می‌کند.
 
مثال‌هایی از کلمات کلیدی صنعتی در بازار کشور ایران:
 
عبارت کلیدی واحد سنجش جستجو در ایران (تخمینی)
دستگاه تولید ساندویچ پانل ۲,۴۰۰ در ماه
خرید کمپرسور اسکرو صنعتی ۱,۷۰۰ در ماه
خط تشکیل داد قوطی فلزی ۱,۰۰۰ در ماه
فروش دیگ بخار در تهران ۹۰۰ در ماه
بها دستگاه تزریق پلاستیک ۲,۱۰۰ در ماه
دستگاه بسته بندی مواد غذایی ۳,۶۰۰ در ماه
خرید موتور برق سه فاز ۱,۴۰۰ در ماه
قیمت تابلو برق صنعتی ۱,۲۰۰ در ماه
فروش فیلتر شنی FRP ۸۵۰ در ماه
آفریننده کانکس در مشهد ۱,۶۰۰ در ماه
۳. باصرفه‌سازی فنی و ساختاری تارنما صنعتی
بسیاری از وبسایت‌های صنعتی ایرانی ساختار صحت ندارند. ما سایت شما‌را از دید فنی و تجربه کاربری بازطراحی می کنیم:
 
ساختار منوی پر‌نور برای تولیدات
تیم‌بندی استاندارد بر طبق نوع دستگاه یا کاربرد
تشکیل داد صفحات لندینگ تخصصی برای هر کالا (مثلاً: فروش کمپرسور اسکرو در مشهد)
بهینه‌سازی URL، متا تایتل، متا دیسکریپشن و تگ‌های هدینگ
 

بهتره راجع‌به cache وردپرس بدونید!

 

 
بهتره راجع‌به cache وردپرس بدونید!
یک کدام از وظایف پلاگین های seo و بهبود سرعت وبسایت وردپرس، cache توسعه یافته می باشد. البته چقدر با معنی کش (به انگلیسی cache) آشنا  سئو در مشهد میباشید؟
 
کش همون یاد نهان یا این که مخفی می‌باشد؛ اما خواسته از یاد مخفی چیه؟ این خاطر نهفته داده ها و داده‌هایی که قرار تو آتی مجاورت ازشون به کار گیری بشه رو تو خودش نگه می‌داره.
 
اکنون همین مسئله در ارتباط وب سایت‌های وردپرسی درستی می‌کنه. با کش کردن تارنما، دیگه نیازی وجود ندارد با هربار درخواست استفاده کننده (از جمله گشودن محتویات یه سایتی، یه جور درخواست اکانت میشه) فیض اون درخواست پردازش بشه و براش مجال صرف بشه. با تکنولوژی کش کردن، به مکان پردازش دائمی درخواست‌ها، حاصل این درخواست‌ها ذخیره می‌شه و در شکل نیاز ازشون به کار گیری می‌شه.
 
یکی‌از خطاهای رایجی که بعداز چک کارایی وبسایت تو ابزارهای آنلاینی مثل Google PageSpeed Insights و GTMetrix مواجه می‌شید، ارور leverage browser caching می باشد. این ارور دقیقاً برمی‌گرده به طرز کش کردن. در نوشته ی علمی رفع خطای کش توضیح مفصلی در این باره داده گردیده که پس از خوندن اون، داده ها بیشتری در امر Cache وب سایت به‌دست میارید.
 
کش کردن یکی شیوه های ارتقا سرعت بارگذاری شدن تارنما می باشد، ولی صرفا راهش وجود ندارد. ادامه مقاله درانتظار شماست …
 
 
 
معرفی شایسته ترین پلاگین های ارتقاء سرعت وب سایت وردپرس
W3 total cache – پلاگین ارتقاء سرعت تارنما بدون پول
 
 
پلاگین W3TC با بیشتراز 1 میلیون نصب فعال، یکی‌از شایسته ترین کادر‌ورک‌های با صرفه‌سازی همت سرعت وب سایت وردپرسی شناخته می‌شه. افزونه W3 total cache با ارتقا سعی وب سایت و کاهش فرصت بارگذاری وبسایت سبب ساز می‌شه هم استفاده کننده با سرعت بیشتری محتوای وب سایت شما رو ببینه و هم بهینه سازی  خدمات سئو در مشهد تارنما بهبود پیدا کنه.
 
همت این پلاگین تک‌آجل وجود ندارد؛ این پلاگین مثل یه پکیج کامله که روی تک تک فاکتورهای ارتقاء سرعت وب سایت فعالیت می‌کنه. ضمنا امکان به کارگیری از CDN یا این که همون کانال تحویل محتوا هم استعمال می‌کنه.
یکی‌از کارداران مؤثر که سبب ساز ارتقا سرعت وب سایت می‌شه خدمت CDN میباشد. این خدمت خیلی مکان گفت و گو داره، برای همین در مقاله CDN چیست تماما به نظارت این خدمت و مقایسه تلاش تارنما‌ها پیشین و پس از استعمال از CDN پرداخته گردیده. از دستش ندید. ?
 
خصوصیت‌های مهم پلاگین seo سرعت وردپرس W3 total cache :
 
سازش یا این که هرگونه سرور
امکان کش کلیه جانبه
به کارگیری از امکان CDN
پناه از ورژن تلفن همراه
به کار گیری از امکان lazy loading
پیکربندی توسعه یافته برای گزینش متدهای کش کردن
دارنده خصوصیت‌های امنیتی برای ارتقا امنیت وب سایت
? قابلیت و امکان lazy loading یا این که بارگذاری تنبل یه خصوصیت خیلی دیدنی برای بارگذاری صفحه های می‌باشد. کوشش بارگذاری تنبل اینجوریه که بار گذاری محتوای ذیل صفحه های که هنوز اسکرول نشده رو به هنگامی موکول می‌کنه که مخاطب وارد اون نصیب از برگه می‌شه. اتفاقاً این خصوصیت یکی کارداران مؤثر ارتقا سرعت وب سایت میباشد. اکثر افزونه های بهتر ارتقا سرعت وب سایت وردپرس از این امکان به کارگیری می‌کنن. در مقاله بارگذاری تنبل یا این که lazy loading خیلی عالی این سوژه گشوده گردیده و چندین تا پلاگین کاربردی که همین فعالیت رو روی سایت شما اجرا می‌دن معرفی گردیده.
 
همگی این موردها سبب ساز گردیده که W3TC به یک کدام از شایسته ترین پلاگین های ارتقا سرعت وردپرس تبدیل بشه. برای دانلود مجانی پلاگین ارتقاء سرعت وبسایت W3 total cache می‌تونید از لینک و پیوند تحت استعمال فرمایید.
 

استفاده از سیستم توزیع محتوا یا CDN

 
۴) استعمال از سیستم توزیع محتوا یا این که CDN
همان گونه که پیش از این گفته شد هاستینگ مطلوب یکی‌از مهم‌ترین شاخصه هایی میباشد که بر سرعت تارنما شما اثر بسزایی دارااست. با اینکه اکثری از شرکت ها داخلی هاست های خیر ارائه میدهند، بعضا از وبسایت ها به انگیزه سیاست های تجاری متعدد ترجیح می دهند صاحب خانه خویش را ازکشورها متعدد (اکثر زمان ها اروپایی) تعیین  سئو در مشهد نمایند.
البته این مسئله چه ایرادی داراست؟ شرایط مکانی هاست و سرور شما بر سرعت وب سایت شما تاثیرگذار میباشد. پس درصورتی که تجارت اینجانب در جمهوری اسلامی ایران باشد و هاست اینجانب در آلمان، سرعت وبسایت اینجانب برای یوزرها اهل ایران بسیار ذیل خیس از کاربرانی میباشد که از المان سایت مرا کاوش می‌نمایند.
 
برای مرتفع ساختن این قضیه شما می بایست از سیستم توزیع محتوا یا این که CDN به کارگیری نمایید.
CDN ها سرورهایی می باشند که در کشورهای گوناگون قرار داشته و مجموع المان ها و محتواهایی که خدمات سئو در مشهد  در وب سایت شما جای دارد را ذخیره و جابجا می نماید.
طبق نمونه گذشته، در حالتی که هاست و سرور اینجانب در آلمان قراردارد و مخاطب اینجانب درایران، بعداز درخواست استفاده کننده، محتوای وب سایت از مجاورت ترین CDN به وی ارسال میشود و این قضیه سرعت پاسخگویی به مخاطب را به صورت موثری ارتقاء می دهد.
 
نکته: برای به کار گیری از CDN به شما سفارش میکنم از CDN مجانی کلودفلیر استعمال فرمائید. (طبق مطالعات انجام یافته CDN کلودفلر سازش خیر و خوبی با وب سایت های متفاوت داشته و با مراحل بهینه سازی وب سایت شما تماما همگام میباشد.)
 
مزایای به کار گیری از CDN
کاهش سرعت بارگذاری وبسایت
به کارگیری از پهنای باند کمتر
دسترسی دائمی به محتوای تارنما
بالا بردن امنیت وب سایت ( دوری از DDOS )
 
 
 
۵) seo تصاویر راهی ضروری برای ارتقا سرعت وب سایت وردپرسی
یک کدام از دیگر از مهمترین موضوعاتی که می بایست به آن دقت نمائید seo المان های تصویری سایت میباشد. تصاویر به طور بی واسطه بر سرعت تارنما شما تاثیرگذار اند پس عالی میباشد پیش از اینکه تصاویر سرعت شمارا کاهش دهند به تفکر سئو آنان (سوای کاهش چگونگی) باشید.
 
برای اینکار غیر وابسته از قابل انعطاف افزاهایی نظیر ایلاستریتور و فوتوشاپ، وبسایت های بسیار بهتر و قدرتمندی نیز در فضای اینترنت وجود داراست. کافی میباشد عبارت compress picture را گوگل فرمائید تا با لیست بلندبالایی از این وبسایت ها دسترسی داشته باشید.
جد از طریق های فوق افزونه های مختلفی برای وردپرس وجود دارااست که میتواند تصاویر جانور در تارنما شمارا seo نماید.
مهمترین این افزونه ها عبارتند از:
Optimole
WP Smush
 
نکته: در شرایطی‌که وبسایت شما جدید احداث میباشد و تصاویر متعددی بر روی آن لود نشده، به شما سفارش می کنم تصاویر را خودتان و با استعمال از قابل انعطاف افزارها و وب سایت هایی که سرویس شما معرفی شد seo نمایید ولی چنانچه پروژه جدیدی گرفته اید و تصاویر متعددی در قبلی و در قسمت های گوناگون روی آن بار گذاری گردیده خوب میباشد از افزونه های فوق به کارگیری نمائید.
 
عده بندی
همان گونه که درین نوشته‌علمی بدین مسئله اشاره شد، ارتقاء سرعت وب سایت وردپرسی یکی‌از مهم‌ترین کارداران بهینه سازی تارنما شما است و شما تحت عنوان یک متخصص بهینه سازی بایستی نرم افزار مدون و کاملی برای کاهش فرصت پاسخگویی به استفاده کننده را در آیین نامه خویش قرار دهید.
به‌این مراد یکی‌از مهم‌ترین رئوس آموزشی ما نیز در زمان های فراگیری بهینه سازی به رسیدگی و اجرای تکنیک های بهبود سرعت وب سایت وردپرسی بر روی پروژه های حقیقی میباشد.
 
ولی تعدادی نکته حائض اهمیت:
به کارگیری از همه ابزارهای بررسی که در متن به آن اشاره شد نیاز نیست چراکه اکثر اوقات این ابزارها از فاکتورها و همینطور api های یکسان به کارگیری می‌نمایند.
استعمال از همه این افزونه ها برای ارتقا سرعت وب سایت وردپرسی ضروری نیست. اینجانب بشخصه سفارش میکنم از پلاگین wp rocket برای وبسایت وردپرسی خودتان استعمال نمائید.
به کارگیری از CDN را برای ارتقاء سرعت وردپرس بسیار دور از شوخی بگیرید.
از هاست های دارای اعتبار به کارگیری فرمائید. این قضیه ممکن میباشد برای شما هزینه داشته باشد ولی تجارت شما قضیه اساسی تری میباشد.
 

معرفی تایپ های گوناگون schema

 

 
معرفی تایپ های گوناگون schema
داده های ساختار یافته در گوگل تحت عنوان اسکیما معرفی میگردند. تایپ های گوناگون schema دارنده مشخصات و ویژگی ها خاصی سئو در مشهد  هستند.
 
داده های ساختار یافته در گوگل تحت عنوان اسکیما شناخته می‌شوند. شما بایستی به خیر و خوبی بدانید که اسکیما علامت گذاری و کدهای متنوعی داراست که هر کدام از آن ها ساختار مهم محتوای شما‌را صورت می‌دهند. تایپ های متعدد schema دارنده خصوصیات و خصوصیات خاصی می‌باشند. براین اساس برای به کار گیری هریک از آنان بایستی به خیر و خوبی ویژگی ها شان را تحقیق خدمات سئو در مشهد  فرمایید.
 
دراین‌صورت می‌توانید شایسته ترین تایپ را برای نماد گذاری محتوای وبسایت خویش گزینش نمائید. توجه داشته باشید که قبل از گزینش هرکدام از گونه های علامت گذاری ها می بایست همت آنان‌را روی محتوای خویش تحقیق کنید. شما هرچه که داده ها بیشتری در مشت گوگل بگذارید، می‌توانید بهینه سازی تارنما خویش را حاذق خیس فرمایید.
 
تایپ های مختلفschema مثلا ابزارهایی به شمار میروند که انقلاب بزرگی را در بهینه سازی محتوای وبسایت شما به وجود می‌آورند. شما با به کارگیری از گونه های آرم گذاری ها و کدهای اسکیما، محتوای خویش را توانمند خیس نمائید تا مخاطبان بیشتری جذب محتوای شما شوند. شما به محض اینکه از عنایت اسکیما دانایی به دست بیاورید و آن را در محتوای خویش به شغل بگیرید، می‌توانید سود بی سابقه آن را مشاهده فرمائید.
 
گونه های تایپ های متعدد schema
هریک از اشکال کدهای اسکیما به موتور جستجوی گوگل امداد می ‌نمایند که به محتوای وبسایت، فهم مطلوب تری بخشیده گردد. کد اسکیما براساس استانداردهای معین گردیده اخلاق و رفتار میگردد. این کد را تحت عنوان نوعی میکرو داده به شمار میاورند. وقتی که شما کد اسکیما را به محتوای تان اضافه میکنید می‌توانید تعریف بهتری به محتوا ببخشید.
 
موتور کاوش مانند یاهو، گوگل، و ... برای نخستین دفعه جهت اخلاق این داده مبادرت نمودند. کدهای اسکیما در بعد از ظهر حاضر تحت عنوان الگوریتم‌ های مرغ مگس خوار آیتم استعمال قرار می‌ گیرند. این کد ها از مداقه متعددی بهره مند می‌باشند. چگونگی مرتبط با عبارت آزمایش گردیده بوسیله مخاطب ارتقاء پیدا می‌ نماید.
 
بخش اعظمی از عده ای که دارنده وبسایت های مختلف میباشند با اشکال کد اسکیما آشنا میباشند و از آن‌ها جهت آرم دادن کاربرد هر کدام از محتواها در قسمت های متنوع به کار گیری می ‌نمایند. به صورت معمول این کدها به همگی مرورگر ها علامت می‌دهند که داده ها باطن هر محتوا بایستی چه گونه آرم داده خواهد شد.
 
عبارت های متفاوتی را با استعمال از گونه های کد اسکیما می ‌توانید تقویت فرمایید:
 
 کد اسکیما به موتور کاوش مانند گوگل نشانه می‌ دهد که معنای محتوای شما می بایست چه‌گونه  باشد و در هر قسمت می بایست چطور آرم داده گردد. پس از به کار بستن از کد اسکیما نیازی وجود ندارد که روزگار رنج را برای کدنویسی پشت راز بگذارید. فقط نیاز میباشد که با ادبیات و واژه و کلمه اسکیما آشنا گردید. کد اسکیما تحت عنوان یکی شایسته ترین ابزارهای ارتقاء و بهبود seo آیتم به کار گیری قرار می‌گیرد.
 
 
 
تایپ های متفاوت schema برای محتواهای وب سایت ها
هنگامی که هر مورد از سایت های متنوع از کد اسکیما به کار گیری می ‌نمایند یوزرها سایت در نتیجه ها کاوش مشاهده می ‌نمایند که‌این وبسایت در خصوص چه چیزی محتوا ساخت‌و‌ساز می ‌نماید. کاربرد وبسایت، وضعیت مکانی تارنما، بها سرویس ها وب سایت و دیگر مفاد برای مثال نشان‌ های کد اسکیما میباشد. غرض موتور کاوش کسب هرمورد از یوزرها به داده ها آیتم نیازشان میباشد. بدین ترتیب می بایست به خیر و خوبی بدانید که اسکیما را دقیقا برای همین مورد پیاده سازی کرده ‌اند.
 
 اینکه یوزرها بتوانند براساس نیاز خویش یکی اشکال تارنما ها را گزینه به کار گیری قرار دهند برای گوگل مداقه متعددی دارااست. در واقع در صورتی‌که یوزرها قوی باشند که وب سایت متبوع خویش را در کمترین دوران درمانی پیدا نمایند، از سرویس ها وبسایت به کار گیری با صرفه میبرند. گوگل به آن گروه از تارنما هایی که از تایپ های گوناگون schema استعمال می ‌نمایند سکو بالاتری میدهد. به دلیل آن که با استعمال از کد اسکیما حاصل کاوش برای یوزرها سهل و آسان خیس می گردد.
 

Total Blocking Time چیست؟

 

 
Total Blocking Time چیست؟
خب اکنون Total Blocking Time یعنی چی؟ این ترازو یک جورهایی مرتبط با تعامل استفاده کننده با برگه میشه. به کل فرصت‌های دربین FCP و TTI که main thread به هم ریخته بوده و به‌عبارت عالی بلاک گردیده، Total Blocking Time یا این که کل مجال بلاک شدن گفته میشه. می‌دونم یه خرده طاقت فرسا شد. پس بیایید نخستین مضمون‌ main thread رو با هم  سئو در مشهد رسیدگی فرمائید.
 
 
Total Blocking Time در جی تی متریکس
Main Thread چیست؟
وقتی که برگه وب سایت در درحال حاضر بار گذاری شدنه، لازمه منابع متعددی فراخوانی بشن و وظایف و عملیات گوناگونی پشت برگه صورت میده. کارهایی مثل تجزیه پوشه‌های HTML و CSS ، ساختن DOM (نوشته‌ی‌علمی DOM چیست) ، اجرای فولدر‌های JavaScript و… به زبون خیلی معمولی، مرورگر از main thread برای اجرای این امور یا این که درخواست‌های استفاده کننده (مثل کلیک کردن) به کارگیری خدمات سئو در مشهد  می‌کنه.
 
یک نمونه بهتر برای ادراک عالی:
main thread رو مثل گارسون رستوران در لحاظ بگیریم. این گارسون وظایف مختلفی مثل تصاحب کردن توصیه‌ها، تحویل پیشنهاد به آشپزخانه، بردن طعام رمز میز، نظافت کردن میزها و… داره. هم اکنون اگه یکی‌از شغل های این گارسون بیش تر از حد ارتفاع بکشه، چه اتفاقی می‌افته؟ درسته، به شغل های اصلی دیگه نمی‌رسه. پس بایستی طوری وظایف گارسون (main thread) رو پیاده سازی کنیم که پژوهش به یک عمل خاص، وقتش رو بیشتراز حد نگیره.
 
نمونه پایین خوب بهتون امداد میکنه:
هم اکنون خواسته از بلاک شدن main thread چیه؟ هروقت یکی‌از وظایفی که main thread برعهده داره بیشتراز ۵۰ میلی ثانیه ارتفاع بکشه، می‌گیم main thread بلاک گردیده. هم اکنون دربین فرصت‌های FCP و TTI ، آحاد فرصت‌هایی که main thread بلاک گردیده رو به حساب آوردن میکنیم و با هم عده میکنیم تا TBT یا این که Total Blocking Time رو به‌دست بیاریم. (درباره TTI یا این که Time to Interactive چیست در نشست ۱۰ کلام کردیم)
 
 
(منبع عکس)
عکس بالا خیلی بدیهی داره میگه، ۴ تا وظیفه (Task) قرار است جاری ساختن بشه حال برای مثال یک Task میتونه تلاوت پوشه JS باشه، در اصل فولدر‌های JS سبب ساز میشن مجال TBT بیشتر باشه. هم اکنون به جزء وظیفه دوم سایر وظیفه ها یعنی یک، سه و چهار بالای ۵۰ میلی ثانیه ارتفاع کشیده و با رنگ قرمز‌رنگ معین کردیم، توده تمامی این موردها میشه TBT یا این که همون Total Blocking Time که گفتیم.
 
چه چیزهایی در TBT تاثیر دارن؟
 
تجزیه و ارزیابی برگه HTML
سروکله زدن با پوشه CSS
سروکله زدن با پوشه JS (این از کلیه اصلی‌تره)
ساختن DOM
ساخت‌و‌ساز layout tree
و ….
میزان TBT هم یکی‌از معیارهای استفاده کننده پایه GTmetrix تازه محسوب میشه. چرا‌که تو این زمان مجال (یعنی هنگامی main thread بلاک گردیده باشه) درخواست‌ها و ورودی‌های استفاده کننده اعمال نمیشه. برای مثال اگه استفاده کننده روی دکمه‌ای کلیک کنه، اتفاقی نمی‌افته. براین اساس استفاده کننده گمان می‌کنه وبسایت ما مشکلی داره و از کاغذ بیرون میشه و تجارب کاربری بدی صورت می‌گیره.
 
مقدار Total Blocking Time در گزارش Performance چقدر باشه خوبه؟
میزان TBT مقدار ۲۵٪ از امتیاز Performance در GTmetrix رو تشکیل میده و این نشون دهنده عنایت بسیار زیاد این واحد سنجش کلیدی است. طریق نمره‌دهی GTmetrix به TBT ، به‌این صورته:
 
۱۵۰ میلی ثانیه یا این که کمتر : بهتر
میان ۱۵۰ تا ۲۲۴ میلی ثانیه: قابل قبول، ولی مستلزم seo
میان ۲۲۴ تا ۳۵۰ میلی ثانیه: مقداری وقت گیر‌خیس از حد استاندارد
بیشتر از ۳۵۰ میلی ثانیه: خیلی وقتگیر‌خیس از حد استاندارد
چطوری TBT یا این که Total Blocking Time رو با صرفه کنیم؟
کاهش Total Blocking Time تا حد متعددی به اجرای JavaScript بستگی داره. براین اساس seo اجرای فولدر‌های JavaScript سبب بهبود TBT گردد. همینطور seo‌های فاکتور  TTI مقداری یاری میکنه اما خیر مدام. اعتنا به مفاد ذیل هم منجر کاهش Total Blocking Time در کاغذ ما میشه:
 
کاهش مجال اجرای JavaScripts
سئو main thread
حذف پوشه‌های JavaScript سوای به کار گیری
جایگزین کردن کتابخانه‌های هنگفت JavaScript با مفاد کوچکتر
نکته قابل توجه: main-thread مرتبط با JS یا این که جاوااسکریپت می‌باشد، دوستان تامل میکنن که در حالتی که فولدر های جاوااسکریپت رو ذکر فشرده سازی بکنن TBT عالی میشه البته می بایست بگم نه خوب نمیشه تنها به قولی ماستمالی میشه. اما کسی منکر seo پوشه‌های JS یا این که CSS وجود ندارد البته این شیوه تفکر که فشرده کنیم تا خوب بشه برای قدیم بود، بایستی پوشه‌های JS که وب سایت به کارگیری نمیکنه رو کلا برای مدام از تارنما منزه فرمایید، خیر اینکه بیاین کلیه رو بنذارید یک جا. پس نیاز دارید بدید اپلیکیشن نویس این عمل خوش یمن براتون اعمال بده.
 
در ضمن: طبق تحقیق که کردم defer کردن فولدر‌های JS یا این که CSS یاری متعددی به بهبود TBT هم نمیکنه، اما شاید در برگه مطلوب باشه و اجرای JS در پایان قرار بده اما در کار ما اثر متعددی ندیدیم.
 
همچنین دو خطای اساسی در نصیب Structure داریم که تاثیر بدون واسطه داره و سفارش میشه بخونید.
 
خطای Avoid long main-thread tasks
خطای Avoid an excessive DOM size
با این اکنون اندیشه نکنید خیلی معمولی می‌تونید این فاکتور رو بهبود بدید و می بایست بدونید برای سئو اون به‌تدریج بالای ۲۰ گزینه موثر است که ما تا قبل از این در مقاله ها گذشته گفتیم.
 
توده بندی Total Blocking Time
میزان Total Blocking Time یکی‌از مهمترین معیارهای GTmetrix تازه میباشد که اثر متعددی روی ارتقا امتیاز Performance داره. TBT به رسیدگی وقتی می‌پردازه که main thread به جهت شغل های زمان بر (Long Tasks) بلاک گردیده بوده و درنتیجه مرورگر نمی‌تونسته به درخواست‌های مخاطب جواب بده. هر فرصت که main thread بیشتراز ۵۰ میلی ثانیه سرگرم یک عمل (Task) بشه، سایر این فرصت جزء TBT محسوب میشه. ترازو Total Blocking Time مشابه میزان First Input Delay در Web Vitals میباشد
 

بهترین الگوها و ابزارهای نوشتن تقویم محتوایی

 

 
شایسته ترین الگوها و ابزارهای روزنگار تحریریه و محتوایی
یک ابزار، نرم‌افزار یا این که افزونه روز‌نگار در سیستم رئیس محتوا می تواند مراحل تولید یک روز‌نگار رمز نوشته‌علمی را راحت‌خیس و کارآمدتر نماید. هر ابزار روز‌نگار مزایای مختلفی دارااست، برخی از آنان پوسته‌های روز‌نگار محتوای مهیا را ارائه میدهند یا این که برخی از الگوهای روز‌نگار تحریریه را تا حدی  سئو در مشهد فراهم کرده‌اند.
در پایین تیم ای از شایسته ترین ابزارها، پلاگین‌ها و سیستم ادله‌های روز‌نگار جان دار میباشد تا محتوا را به سطح بالاتری برساند:
 
Google Sheets
ابزار Google Sheets تست گردیده و آیتم متکی بودن میباشد ولی ممکن میباشد دیدنی نباشد، در‌این ابزار عده‌آوری روز‌نگار رسانه های اجتماعی یا این که محتوا که بسیار کارآمد میباشد، بسیار سهل وآسان خدمات سئو در مشهد  میباشد و به راحتی قابل اشتراک‌گذاری میباشد.
 
روزنگار تحریریه وردپرس
روزنگار تحریریه وردپرس یک پلاگین بدون پول در وردپرس میباشد که برای عده ای که گروه‌های کوچکتری دارا هستند موءثر میباشد. پست‌ها را می‌قدرت از روش روز‌نگار دستکاری کرد.
 
روزنگار بازاریابی Semrush
این روز‌نگار یک سری ابزار برای مدیر وظایف داخلی داراست و میتواند به راحتی با بقیه ابزارهای Semrush ترکیب گردد. می‌اقتدار کل اقدامات و روندهای کمپین‌های خویش را در روز‌نگار رسم کرد و این قابلیت و امکان را برای همیاری تیمی مهیا می‌نماید.
 
Evernote
این نرم افزار یادداشت‌برداری دارنده الگوهای قابل تهیه میباشد که میتواند متناسب با نیاز مجموعه و کمپین‌ها سازگار گردد.
 
ترلو
ورژن بدون‌پول این ابزار این قابلیت را میدهد که بتوان یادداشت‌ها و پیوندهای مربوطه را اضافه کرد، همینطور قابلیت و امکان اضافه کردن نمای روزنگار وجود داراست. افزودن امور‌، پست ها و پیگیری بسط از روش تابلوهای آن بی آلایش میباشد و برای همیاری تیمی بسیار مطلوب میباشد.
 
آسانا
روز‌نگار محتوای Asana این قابلیت را میدهد تا اکران‌های گوناگون روز‌نگار را در دست داشته و بتوان لیست پروژه‌ها و شغل های فردی و پروژه‌های تیمی خویش را به صورت غیروابسته روئت کرد. همینطور مشمول غربال محتوا در هر پروژه میباشد تا بتوان تخت گاز حق تقدم‌های محتوا یا این که شرایط تأیید را شناسایی کرد.
 
 
 
نکاتی برای استارت
زمانی به‌این تیجه رسیدید که میخواهید چه چیزی ساخت و ساز فرمائید و چه موقع و کجا میخواهید آن را به اشتراک بگذارید، فرایندی را برای تولید محتوا به صورت مداوم ساخت نمایید.
میتوانید هفته‌ای یک توشه برای ایفا این عمل وقت بگذارید، در حین روز عکس و فیلم بگیرید، یا این که ترکیبی از هر دو را اعمال دهید.
 
 
 
نکات کلیدی
زمانی به صورت مداوم محتوا را به اشتراک میگذارید، عموم بیشتر رغبت دارا‌هستند که شمارا بخاطر بسپارند و مایل به خرید از تولیدها شما باشند.
روزنگار محتوا روشی کارآمد برای اپلیکیشن‌ریزی و سازماندهی اپلیکیشن ارسال پیام در شبکه‌های‌عمومی میباشد.
 
 
 
روز‌نگار محتوایی نیاز ضروری هر فردی میباشد که فعالیت ساخت و ساز محتوا اجرا می دهد، این ابزار منجر می‌گردد که یک نظم خاصی در ساخت و ساز محتوا، مجال اتشار آن و بازنویسی آن وجود داشته باشد. ساخت‌و‌ساز کنندگان محتوا با استعمال از روز‌نگار محتوایی مسافت هنگامی در بین محتواهای خویش را معلوم می‌نمایند و از بروز اشتباه در فرایند ساخت‌و‌ساز محتوا خودداری می‌نمایند.
 
همان طور که در صدر گفته شد یک روزنگار محتوا از بخش های مختلفی مانند تیتر، نوع محتوا، تاریخ بازنویسی، تاریخ نشر و … ساخته شده میباشد و مراحل ساخت یک روزنگار محتوایی فرایند مختلفی مانند تصمیم گیری درمورد نوع محتوا، به کار گیری از ابزارهای مطالعه ، ایده پردازی، تعیین شبکه های شبکه‌های‌عمومی و …  را مشمول می گردد.
 
 
راهنمای تخصصی seo محتوا (فراگیری جامع محتوا seo گردیده)
بهینه سازی محتوا چیست؟ چرا محتوای بهینه سازی گردیده اصلی میباشد؟ آیا فارغ از محتوای سئوشده میشود وبسایتی را برای موتورهای کاوش با صرفه کرد؟ محتوای seo گردیده چه خصوصیت‌هایی دارااست و چطور میگردد یک محتوا را seo کرد؟ آیا پیاده سازی و ایجاد محتوا seo گردیده کافی میباشد یا این که به‌روزرسانی محتواهای دیرین نیز در بهینه سازی محتوا اصلی میباشد؟ دارای تخصص بهینه سازی چه ابزارهایی برای سنجش seo محتوا داراست؟ 
 
شاید بارها کلمه و واژه‌ی بهینه سازی تارنما به گوشتان خورده باشد و یا این که بارها این سؤال برای شما اتفاق افتاده باشد که «چرا برخی محتواها در ورقه‌ی اولیه موتور کاوش چشم میگردند؟». به‌حیث شما روزمره یک سری نفر سوال‌هایشان را از موتورهای کاوش، مخصوصا گوگل، می پرسند؟ یک سری درصد محتواهایی که در فضای اینترنت منتشر شد‌ه‌است، در حاصل کاوش ظواهر میگردند و یوزرها آن‌ها‌را می بینند؟ درین فی مابین محتوای شما چقدر شانس چشم‌شدن داراست؟ اینجاست که seo و بهینه سازی محتوا به یاری شما می آید. 
 
برای اینکه موتور‌های کاوش محتواهای شما‌را قبلی‌از رقبایتان به یوزرها نماد دهند، وب سایت و محتواهای آن بایستی خصوصیت‌های مشخصی داشته باشند- یعنی seo گردیده باشند. seo وب سایت به ۳ قسمت تقسیم می‌گردد: seo تکنیکال (Technical سئو)، seo داخلی (On-site سئو) و سئوی خارجی (Off-site سئو). 
 
باصرفه‌سازی محتوا برای موتورهای کاوش مورد مهم بهینه سازی داخلی میباشد. به‌عبارت‌دیگر، پیاده سازی‌کردن محتوا با خصوصیت‌های معین برای یوزرها و گیسو‌تورهای کاوش کاری میباشد که دارای تخصص seo در قسمت مرتبط با seo داخلی جاری ساختن می دهد. 
 
درین راهنمای تخصصی و جامع مجموع مواقعی را که یک دارای تخصص بهینه سازی بایستی درباره بهینه سازی محتوا بداند، گفته شده میباشد:
 

خطای وبسایت (Site error)

 

 
خطای وبسایت (Site error)
دلایل متعددی پشت وقوع خطای وب سایت وجود دارااست. این ایرادات مشتمل بر سئو در مشهد  مورد ها پایین میباشد:
 
خطای DNS 
خزنده های موتور کاوش پیش از دسترسی به تارنما شما بایستی به سرور DNS تارنما شما متصل شوند. در صورتی این اتصال به باخت باعث گردد، خطای DNS صورت می‌دهد.
 
خطاهای DNS را می شود به شکل تحت گروه بندی کرد:
 
DNS Timeout: این غلط وقتی حادثه می افتد که سرور DNS نتواند در محدوده هنگامی خاصی به درخواست گوگل جواب دهد.
 
DNS lookup: این اشتباه وقتی حادثه می افتد که سرور DNS نتواند اسم هاست را تشخیص دهد.
 
خطاهای DNS می بایست بلافاصلهً رفع شوند چون سبب ساز محصور شدن اتصال گوگل به وبسایت شما می‌گردد.
 
 
 
شیوه رفع خطای DNS
برای رفع خطای DNS، سفارش می شود از ابزار سرچ کنسول گوگل برای مشاهده شیوه خزیدن ربات های گوگل در ورقه استعمال فرمایید. در صورتی این ابزار هم نتوانست وبسایت شمارا واکشی نماید، به ارائه دهنده خدمت DNS خویش پیام دهید تا ملاحظه کنید خلل فعالیت کجاست.
 
 
 
خطای سرور 
این اشتباه به‌این معنا میباشد که ربات های گوگل نمی توانند به نشانی تارنما شما دسترسی پیدا نمایند. این عدم دسترسی میتواند به‌این ادله باشد که مجال درخواست (request time) شما به نقطه پایان رسیده یا این که وب سایت سرگرم میباشد. این خلل همینطور ممکن میباشد به‌این معنا باشد که وب سایت شما دارنده تعداد بالایی از بازدیدکنندگان میباشد که سرور فعلی شما کار کشته به بازرسی به کل درخواست ها وجود ندارد.
 
پیش از رفع خطای سرور خویش، آغاز می بایست مشاهده کنید کدام نوع خطای سرور را اخذ میکنید چون اشکال مختلفی دارا هستند:
 
Timeout: فرصت جواب سرور به یک درخواست بیش تر از حد ارتفاع می‌کشد و سوای جواب به نقطه پايان میرسد.
 
Truncated Headers: گوگل می‌تواند به سرور شما متصل خواهد شد، ولی پیش از ارسال بدون خدمات سئو در مشهد  نقص هدر، اتصال جدا می‌شود.
 
Connection reset: سرور شما درخواست گوگل را با توفیق پردازش می نماید، ولی هیچ محتوائی را گشوده نمی گرداند چون اتصال با سرور ریست گردیده است.
 
Truncated Response: اتصال به سرور پیش از این که جواب بدون نقص اخذ خواهد شد، انقطاع می‌شود و جواب به طور کوتاه گردیده اخذ میگردد.
 
Connection Refused: گوگل نمی تواند به تارنما شما دسترسی پیدا نماید چون سرور شما اتصال را رد نموده است. ممکن میباشد هاست شما ورود ربات های گوگل را مسدود نموده باشد، یا این که ممکن میباشد مشکلی در تنظیمات فایروال آن تولید گردیده باشد.
 
Connection Failed: گوگل نمی تواند به سرور شما متصل خواهد شد چون کانال غیرقابل دسترس یا این که حاد میباشد.
 
No Response: گوگل میتواند به سرور شما متصل گردد، ولی پیش از ارسال هرگونه داده بوسیله سرور، اتصال بسته می گردد.
 
اعتنا داشته باشید: خطاهای سرور با خطاهای DNS گوناگون میباشد. خطای DNS به این معناست که ربات ها به جهت ایرادات DNS نمی توانند نشانی اینترنتی شمارا کاوش نمایند، در حالی که خطاهای سرور به‌این مضمون‌ میباشد که اگرچه ربات قادر است به تارنما شما متصل گردد، ولی به جهت خطاهای سرور نمی تواند ورقه را بارگیری نماید.
 
 
 
شیوه رفع خطای سرور
در شکل بروز نقص‌ در اتصال، وقفه یا این که جواب سرور، با ارائه دهنده خدمت هاست خویش مشاوره نمایید.
اعتقاد و باور نتیجه ها نمایید که ورود ربات های گوگل را با تنظیمات غلط فایروال، سیستم حفاظتی DoS یا این که CMS مسدود نکرده اید.
از سرچ کنسول گوگل استعمال نمایید تا تحقیق نمائید آیا ربات های گوگل فعلا میتوانند در وبسایت شما جنبش نماید. در‌صورتی‌که سرچ کنسول گوگل محتوای کاغذ مهم شمارا سوای ایراد بازگرداند، میتوانید فرض نمایید که گوگل کلاً میتواند به صحت به تارنما شما دسترسی پیدا نماید.
 
 
بیشتر بخوانید : “هر آنچه که می بایست درباره هاست و دامنه بدانید“
 
 
 
خطای Robots.txt
ربات های گوگل پیش از خزیدن در صفحه ها وبسایت، کارایی می نمایند فولدر robots.txt شمارا تحقیق کند که آیا در اینترنت سایتتان صفحاتی وجود دارااست که نمیخواهید ایندکس شوند (صفحه ها با تگ no index). اختلال هنگامی فیس می‌دهد که ربات نتواند به پوشه robots.txt دسترسی داشته باشد. در‌این‌حالت‌، Google خزیدن را به تعویق می اندازد تا به پوشه robots.txt رسد. در فیض یقین از این که پوشه robots.txt مدام در دسترس میباشد ضروری میباشد.
 
 
 
طرز رفع خطای Robots.txt
در حالتی که صفحاتی در تارنما وجود داراست که نمیخواهید ایندکس شوند، هر دامنه و تحت دامنه بایستی دارنده فولدر robots.txt مربوط باشد. همینطور در‌حالتی که می‌خواهید صفحه های خویش را از شرایط no index بیرون نمایید، می بایست منابع مسدود گردیده را از پوشه robots.txt خویش حذف نمایید تا مطمئن گردید صفحه های اصلی در نتیجه ها موتورهای کاوش ظواهر میگردند.
 
 
 
خطای URL 
همان گونه که گفتیم، خطاهای URL محصور به صفحه های خاصی در وب سایت شما میباشند. گونه های مختلفی از خطای URL وجود داراست که احتمالاً با آن روبرو میشوید:
 
 
 
خطای Soft 404
در سال 2014، مدیران بعضی سایت ها آغاز به اخذ خطاهای “Soft 404” برای بعضا از صفحه ها محتوای خویش کردند.
خطای “Soft 404” زمانی صورت می‌دهد که ربات های گوگل هنگام ورود به یک برگه، فکر‌میکنند می بایست یک شیت 404 باشد. در حالی که در حقیقت این طور وجود ندارد. در واقع این طرز گوگل می‌خواهد این هشدار را بدهد که محتوای جان دار در‌این کاغذ ضعیف میباشد!
 
صفحه قبل 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 صفحه بعد