x تبلیغات
سئو در مشهد

راهنمای سئو سایت شرکتی

  

بحران های seo شرکتی
هنگامی کلام از دیجیتال مارکتینگ و seo موتورهای کاوش می‌شود، این رقابت سئو در مشهد  بسیار جالب خیس می‌شود. در حال حاضر تمامی از مشاغل محلی گرفته تا صنعتگران، در هم اکنون رقابت برای مشتریان و ترافیک تارنما می‌باشند. در واقع، انتظار می‌رفت که تعداد مشاغل خرد با استراتژی seo در سال 2019، 23 درصد رویش نمایند.

در صورتی عموم محتوای اینترنت شمارا میبینند، در‌پی سرویس ها یا این که کالا شما میباشند.

ضمن این، ترافیک ارگانیک برای مشاغل خرد ممکن میباشد مرتبط با یک‌سری صد بازدیدکننده باشد. با این درحال حاضر، وبسایت های سازمانی با هزاران بازدید کننده وب سایت سروکار دارا‌هستند.

محاسبات معمولی میباشد: وسعت بیشتر بازدیدکنندگان به معنای فروش بیشتر میباشد. این دستور سبب ساز می‌شود وسعت معینی از فروش و سهم کمپانی در بازار مراقبت خواهد شد و حدوداً هر رقیبی دیگر تلاش می نماید اعتنا یوزرها را به تارنما های خویش جلب نماید. در صورتی افزایش عملکرد موتورهای کاوش یک تارنما شرکتی را به هزاران مشتری بالقوه دیگر متصل نماید، بستر مطلوب seo و اجرای شایسته ترین روش ها الزامی میباشد. متأسفانه، شرکت های در وصال به استانداردها و راه‌های بهینه سازی بسیار نماید شغل کرده اند.

ملازمت و همراهی مدیران با ابتکارات seo
یک کدام از دیگر از بحران های منحصر این میباشد که مدیران و ذینفعان در قسمت های متعدد و همگی سطح های مدیر، بها عمل seo را ببینند. برای بعضی از مدیران اجرایی، عدم شناخت با مفاهیم seo و تأثیر شایان توجه آن ها میتواند باعث به عدم قصد به سپرده گذاری درین طرح ها خواهد شد. بقیه اعضای دسته ممکن میباشد التفات آن را فهم و شعور نمایند، البته نمی توانند تشخیص دهند که نتیجه ها معنادار seo به مکان پژوهش ها معمولی و دستکاری محتوا، به استراتژی های گران قدر نیاز داراست. شایسته ترین چاره این نقص‌ با مدیران، فراگیری آن‌ها در خصوص نتیجه ها seo و ارائه مطالعات در خصوص استدلال موءثر بودن آن میباشد.

seo شرکتی چه‌طور اینترنت را تغییر تحول میدهد؟
به مکان آنکه کلیه چیز را از آغاز آغاز فرمایید، صفحه ها را سئو مجدد نمایید.

در مرحله نخستین ، seo دوباره صفحه ها اینترنت فعلی سبب ساز می‌شود یافتن تارنما هایی که یوزرها سال ها از آن ها استعمال کرده اند، آسانتر گردیده (و ایندکس شدن برای موتورهای کاوش آسانتر باشد). seo دوباره صفحه ها اساسی خیر صرفا سبب صرفه جویی در طی دستکاری محتوای جدید برای دسته های بازاریابی شرکتی می‌شود، بلکه به مکان ترک آنان ، توفیق های قبلی را نیز تقویت می نماید.

این نوشته‌ی‌علمی را مسلما بخوانید
چه‌طور یک وبسایت مشابه دیجی متاع پیاده سازی کنیم؟
از جمله ، در‌صورتی‌که صفحه ها سرویس ها شما فارغ از استراتژی بهینه سازی عالی شغل می نمایند، چرا همگی چیز را حاد می‌کنید تا از آغاز استارت نمایید؟ seo دوباره، هزاران برگه اینترنت را در فهرست شغل های سئو خویش برای موسسه ها مهیا می نماید و مسیر قابل در دست گرفتن تری را برای توسعه و گسترش آماده می نماید.

پیوند های داخلی و فرنگی برای seo مداقه دارااست
لینک و پیوند سازی طرز دسترسی یوزرها وب به داده ها را نیز تغییر و تحول میدهد. در‌حالتی که یک تارنما شرکتی می‌خواهد اعتبار و تخصص خویش را با استعمال از seo به حداکثر برساند، پیوند ها ابزارهای حیاتی برای آن به شمار میایند.

لینک و پیوند داخلی یک نوع دایرکتوری داخلی ساخت می نماید، در حالی که بک لینک و پیوند ها یوزرها را از روش پیوند هایی از صفحه های سایت های دیگر به سایت شما متصل می نماید. لینک و پیوند فرنگی یوزرها را به داده ها مفیدی در باب موضوعی متصل می نماید.

خلال این، لینک و پیوند داخلی، به یوزرها علامت می‌دهد که می‌توانند هر آنچه را که میخواهند از سایت آن کمپانی خاطر بگیرند. حتی برای داده ها کلی در باب یک خصوصیت یا این که مسئله، در وقتی که لینک و پیوند داخلی کمپانی کارکشته باشد، یوزرها می‌توانند به مکان ساخت و ساز جستجوی دوم، در وبسایت یک کمپانی بمانند. با نحوه های پیوند سازی داخلی آشنا گردید.

تبدیل ها در بهینه سازی محلی را از دست ندهید
سرعت تارنما و بهینه سازی

در غایت، جدید واردان در سئوی شرکتهای می پندارند محتوا بایستی همگانی و متناسب با بیشترین کاربر ممکن باشد. ولی در صورتیکه گروه های بازاریابی سازمانی دارنده نیروی کافی و تیزهوش باشند ، تمرکز بر بهینه سازی محلی به سئو محتوای خاصی که مدنظر یوزرها میباشد، امداد می نماید. جذب اشخاص از جای های متفاوت یا این که حتی مملکت های گوناگون شاید عمل دشواری باشد. گذراندن زمان برای تهیه و تنظیم دایرکتوری های محلی به رفع این ترک به صورت اثر گذار یاری می نماید.

چه طور در سئوی شرکتی پیشرو باشیم؟
گسترش در seo برای یک کمپانی در یک شب حادثه نمی افتد. صرف لحاظ از هنگامی که ارتفاع می‌کشد، جلو رفتن بیشتر به تغییرات مداوم و بضاعت سازش با تغییرات بر می‌شود. این مقصود هیچوقت با یک توشه سعی حادثه نمی افتد.

seo تصاویر
سئو تصاویر یکی شیوه های پیش افتادن در رقابت میباشد. از متنی که جستجوهای اینترنتی را به صفحه ها اینترنت شرکتی متصل می نماید تا جلب اعتنا استفاده کننده، تصاویر در دنیای دیجیتال نقش مهمی را اجرا می نمایند. به کار گیری استراتژیک از تصاویر برای جلب دقت و نگه داشتن خوانند‌گان در یک دامنه برای زمان فرصت زمان بر، در غایت به تبدیل بیشتر سبب میگردد.

ساخت‌و‌ساز و به کارگیری از سرمشق برای همگی صفحه ها محتوا
رویه دیگر برای تحریک بصری کاربر، یکنواختی محتوا در صفحه ها فرود میباشد. تمامی چیز از فونت ها و طرح بندی ها تا ارتفاع محتوا و پوسته کلی می بایست در صفحه های اینترنت سازمانی یکسان باشد. یک سرمشق برای این محتوا ضروری میباشد و به کارگر بازاریابی اذن می‌دهد تا در موضوعات متعدد بنویسند و میتوان مطمئن بود که محتوای نویسندگان متعدد و موضوعات گوناگون اثبات می‌ماند.
 

تاثیر سن دامنه روی سئو سایت چیست؟ (۶ نکته مهم)

  قدمت دامنه می تواند بر seo وبسایت تأثیر بگذارد، البته خیر به تنهایی و تحت عنوان یک فاکتور غیروابسته. در واقع، در حالتی‌که دو اینترنت‌وبسایت از لحاظ چگونگی محتوا، خدمات سئو در مشهد  با صرفه‌سازی فنی و بقیه کارداران seo در حالت یکسانی باشند، احتمالاً اینترنت‌سایتی که دامنه سابق‌تری داراست، درجه بهتری در نتیجه ها کاوش استحصال خواهد کرد. با این اکنون، در‌صورتی‌که یک دامنه کهن دارنده خطاها بهینه سازی مانند محتوای بی‌چگونگی یا این که بک‌لینک و پیوند‌های اسپم باشد، ممکن میباشد از یک دامنه تازه با استراتژی seo قدرتمند کارایی ضعیف‌تری داشته باشد.

دست اندرکاران اثرگذار در تاثیرگذاری قدمت دامنه بر seo:
سوابق شغل و محتوا:
دامنه‌های سابق‌خیس معمولاً سوابق عمل بیشتری دارا هستند و در شرایطی‌که به صورت منظم محتوای کیفیت بالا ایجاد کرده باشند، ممکن میباشد اعتبار بیشتری نزد موتورهای کاوش داشته باشند.
بک‌لینک و پیوند‌ها:
دامنه‌های دیرین‌خیس معمولاً بک‌پیوند‌های بیشتری از وبسایت‌های دیگر اخذ کرده‌اند. این بک‌پیوند‌ها میتوانند تحت عنوان رای‌دهی به اعتبار و محبوبیت وب سایت شما شغل نمایند و در فیض، بر درجه‌بندی شما تأثیر مثبت بگذارند.
تجارب کاربری:
دامنه‌های سابق‌خیس ممکن میباشد به جهت سوابق وقت گیر‌خیس، تجربیات کاربری بهتری را ارائه دهند که‌این مسئله نیز میتواند بر بهینه سازی تأثیر مثبت بگذارد.
بقیه عامل ها seo:
در غایت، فاکتورهایی مانند چگونگی محتوا، با صرفه‌سازی فنی، و استراتژی لینک و پیوند‌سازی نیز نقش مهمی در گزینش جايگاه وب سایت شما در حاصل کاوش دارا‌هستند و درصورتی که یک دامنه سابق این فاکتورها را نادیده بگیرد، ممکن میباشد از یک دامنه نو با استراتژی بهینه سازی قادر عقب بماند.
نکات اصلی راجع به قدمت دامنه و seo:
قدمت دامنه به تنهایی کفاف نمی دهد:
فقطً سابق بودن یک دامنه، سوای اعتنا به بقیه فاکتورهای seo، نمی‌تواند به تنهایی سبب بهبود سکو وب سایت شما گردد.
پژوهش سوابق دامنه:
پیش از خرید یک دامنه دیرین، قطعاً سوابق آن را نظارت فرمایید تا از خلا ایرادات بهینه سازی مانند جریمه‌های گوگل یا این که بک‌لینک و پیوند‌های اسپم اعتقاد نتایج فرمائید.
تمرکز بر چگونگی محتوا و باصرفه‌سازی:
مهم ترین دلیل در seo، ساخت‌و‌ساز محتوای با کیفیت و باصرفه‌سازی فنی تارنما میباشد. در شرایطی که این دست اندرکاران را رعایت فرمائید، حتی با یک دامنه نو هم می توانید به حاصل خیر دست یابید.
استعمال از اعتبار دامنه:
در صورتی دامنه سابق سوابق خیر دارااست، می توانید از این اعتبار برای بهبود جايگاه‌بندی خویش به کار گیری نمائید. مثلا، میتوانید از این دامنه برای لینک و پیوند‌سازی به تارنما خویش به کار گیری نمایید.
 

سئوی داخلی(on page) چیست | تکنیک های سئو داخلی

  seo داخلی چیست؟

به تیم اقداماتی در باطن تارنما برای سئو و seo وبسایت ایفا می‌گردد، seo داخلی یا این که on-page بهینه سازی میگویند. بهینه سازی داخلی که به آن سئو داخلی وب سایت نیز می گویند، هم به محتوای باطن کاغذ مربوط می‌گردد و هم به کدهای HTML آن؛ به عبارت دیگر هر دو گزینه در seo وبسایت مداقه داراست. در حالی که سئوی آف پیج وبسایت به دسته اقداماتی گفته می گردد که به فارغ وبسایت ما مربوط میباشد.  خدمات سئو در مشهد مانند پیوند‌هایی که از صفحه های وبسایت های دیگر به تارنما ما وارد میگردند.

چرا seo داخلی اصلی میباشد؟
بهینه سازی داخلی ONEPAGE بهینه سازی، مراحل با صرفه‌سازی صفحه های در تارنما میباشد که به خواسته بهبود تجارب کاربری و استحصال درجه عالی در حاصل جاری ساختن میشود. فرایندهای سئو داخلی تارنما به گوگل در قرائت ورقه و فهم و شعور محتوای آن امداد می‌نماید. این فعالیت سبب می‌گردد گوگل، چگونگی وب سایت شمارا فراتر در لحاظ بگیرد و در غایت منزلت شمارا در حاصل بهبود ببخشید.

همینطور یک کدام از عواملی که برای گوگل مداقه متعددی دارااست، تجارب استفاده کننده در ورقه میباشد. رعایت اصول بهینه سازی داخلی منجر بهبود تجربیات استفاده کننده و نگه داشتن وی در وب سایت میگردد که از دید گوگل بسیار پر ارزش میباشد.

براین اساس بسیار اساسی میباشد که با آشنایی اصول بهینه سازی داخلی، چگونگی و جايگاه وبسایت خویش را افزایش دهید تا یوزرها بیشتری را جذب تارنما خویش فرمایید.

چگالی لغت ها کلیدی

چگالی کلمه ها کلیدی (Keyword Density) در معنای واحد سنجش درصد به کارگیری از واژه یا این که عبارت کلیدی در مجموع متن میباشد و تحت عنوان یک کدام از فاکتورهای رابطه محتوای یک برگه و لغت ها کلیدی آن شناخته می شود. برای به حساب آوردن این دلیل کافی میباشد تعداد کلمه و واژه کلیدی خویش را بر تک تک لغت ها متن تقسیم کرده و در 100 ضرب فرمایید. راجع‌به اینکه معیار چگالی کلمه ها کلیدی چقدر بایستی باشد؛ هیچ ضابطه مشخصی نیست؛ ولی به‌طورکلی متخصصان seo بر این باورند که در بین 0.5% تا 1% معیار قابل قبولی برای چگالی لغات کلیدی میباشد.

ساختار وب سایت

ساختار اینترنت‌وبسایت (Website Structure) به شیوه قرار دادن داده ها در وبسایت، روش پیاده سازی و طریق رابطه صفحه ها با یکدیگر اشاره دارااست. یکی‌از مهم ترین دلایلی که سبب ساز میگردد بازدیدکنندگان یک اینترنت‌وب سایت را سوراخ نمایند، ساختار ضعیف وب سایت میباشد. مطلقا کلیه شما تجربیات شغل با این وبسایت‌ها را داشته‌اید؛ به عنوان مثال زمانی که وارد سایتی میشوید و می بینید که بعضا متون روی عکس قرار گرفته‌اند یا این که هنگامی که یه خرده زوم می کنید، دکورا سیون تارنما تماما به هم می‌ریزد. به‌طورکلی شما صرفا چندین ثانیه زمان دارید تا حیث مخاطب را به وبسایت خویش جلب نمائید در غیر این شکل استفاده کننده بلافاصله تارنما شمارا سوراخ می‌نماید. بعضا از مهمترین قسمت‌های ساختار وبسایت عبارت‌اند از گروه‌بندی محتوا و صفحه های، پیوند‌های داخلی، نوار بردکرامب (breadcrumb) و اسکیما.

seo نشانی کاغذ

اصول بهینه سازی داخلی

نشانی صفحه های یک کدام از نصیب‌های اساسی هر شیت به حساب میآید؛ چون تحت عنوان معرف تارنما شماست و یکی او‌لین چیزهایی میباشد که استفاده کننده مشاهده می‌نماید. اکثری از صاحبان اینترنت‌تارنما این زمینه را رعایت نمی کنند؛ ولی URL صفحه ها نیز مانند دیگر قسمت‌های برگه بایستی باصرفه‌سازی شوند. مراد از باصرفه نشانی صفحه های این میباشد که تا حد قابلیت می بایست کوتاه، معمولی و دربردارنده عبارات کلیدی کاغذ باشد.

تگ‌های هدینگ و پایین عناوین

تگ‌های هدینگ یا این که تگ‌های تیتر، برای غیر وابسته کردن سرفصل‌ها و تیتر‌های فرعی در یک کاغذ به کارگیری میگردند. این تگ‌ها به ترتیب مداقه، از H1 تا H6، مرتبه‌بندی میگردند که تگ H1 تگ تیتر اساسی شیت و سایر تگ‌ها تحت تیتر‌ها میباشند. تگ‌های هدینگ، خوانایی و seo شیت اینترنت را بهبود می بخشند و همینطور به پوسته‌بندی ظاهری متن یاری می‌نمایند.

انکرتکست ها

انکرتکست‌ها (Anchor Text) لغات یا این که متن‌های قابل مشاهده و قابل کلیک یک پیوند میباشند که معمولاً با رنگی مختلف از متن بقیه قسمت‌های برگه ظواهر یا این که اکثر وقت ها ذیل آنها خط کشیده می گردد. انکرتکست به مخاطب میگوید که در‌صورتی‌که روی پیوند کلیک نماید به چه برگه‌ای هدایت میگردد و چه مطلبی را می‌بیند. انکرتکست‌ها مداقه متعددی دارا‌هستند؛ چون هم یوزرها را بیشتر در تارنما شما نگه می‌دارا‌هستند و منجر میشوند تعامل بیشتری با تارنما داشته باشد و هم سبب ساز خزش ریلکس‌خیس موتورهای کاوش در وبسایت شما میشود.

سرعت وب سایت

یکی دست اندرکاران بسیار اساسی مخصوصا برای یوزرها، سرعت بار گذاری وبسایت میباشد. یوزرها وب سایت‌هایی که ناچار باشند برهه زمانی زمانبر برای بار گذاری هر قسمت آن شکیبایی نمایند را دوست ندارند و تخت‌گاز از آن بیرون میگردند. همین ادله منجر ارتقاء نرخ پریدن تارنما و در غایت ضربه به سئوی تارنما شما گردد. مطلقا با ابزارهای ارزیابی سرعت وب سایت، وبسایت خویش را تحقیق فرمایید و عواملی را که سبب ساز کاهش سرعت وب سایت می شوند؛ پیدا و رفع فرمائید.

پیاده سازی ریسپانسیو (برخورد گرا)

سئو داخلی وب سایت

تارنما برخورد گرا یا این که ریسپانسیو (responsive) سایتی میباشد که با بعد ها و رزولوشن کاغذ اکران دستگاه‌های متفاوت سازگار میباشد و یوزرها با هرگونه دستگاه و با هر اندازه برگه نمایشی، میتوانند به راحتی تارنما را ببینند و دیگر نیازی وجود ندارد اندازه ورقه را تغییر‌و تحول دهند که وب سایت به طور بی نقص چشم گردد. امروزه اکثری از جستجوها از روش تلفن همراه ایفا می گردد و بسیار اساسی میباشد که وب سایت شما در برگه اکران تلفن همراه نیز به خیر و خوبی اکران داده خواهد شد.

کدهای اسکیما

اسکیما یک لهجه آرم‌گذاری برای موتورهای کاوش میباشد که به امداد آن میتوانید محتوای وب سایت خویش را به موتورهای کاوش معرفی فرمائید و به آن ها یاری فرمائید تا داده ها، محتوا و مطالب تارنما شما‌را خوب شعور نمایند. موتورهای کاوش با تحقیق کدهای اسکیمای صفحه ها اینترنت‌وبسایت و تحقیق داده‌های هر شیت، میتوانند صفحه های را ایندکس کرده و در جستن نتیجه ها کاوش خوب شغل نمایند. موتورهای کاوش میتوانند قانون ها اسکیما را در داده‌هایی مانند تصاویر، مولف، تاریخ نشر، تیتر و فرمت برگه شناسایی نمایند. برای مثال در تصویر ذیل می توانید مشاهده کنید که از کد اسکیمای مال برای اکران بعد ها کالا، ارزش، نظرها کابران، امتیاز کالا و ترازو موجودی فرآورده مستعمل میباشد.

بردکرامب صفحه ها

بردکرامپ (breadcrumb) مسیر و لینک و پیوند‌های ارشادوراهنمایی می باشند که معمولا در بالای صفحه ها اینترنت‌تارنما قرار داده میشوند تا استفاده کننده بتواند ببیند در کدام نصیب از وبسایت جای دارد. بردکرامب‌ها به استفاده کننده نماد میدهند که در کجای وبسایت قرار دارا‌هستند. به کار گیری از بردکرامب حالت صفحه های وبسایت شمارا به مخاطب می‌شناساند و از سردرگمی آنان در صفحه های دوری می‌نماید.

نقشه وبسایت یا این که Sitemap

نقشه وبسایت برنامه ای از اینترنت‌وب سایت شما میباشد که به موتورهای کاوش یاری می‌نماید تا کل محتوای اینترنت‌وبسایت شمارا پیدا، خزش و فهرست نمایند. نقشه وبسایت همینطور به موتورهای کاوش میگوید که کدام صفحه ها در تارنما شما اصلی‌خیس می باشند. همینطور موتورهای کاوش به امداد نقشه وب سایت، ساختار وب سایت‌ها را فهم و شعور می‌نمایند.

پوشه Robots.txt

فولدر robots.txt دربردارنده راهبرد‌هایی برای ربات‌های خزنده گوگل میباشد که به آنان میگوید به کدام صفحه ها اینترنت میتوانند و به کدام صفحه ها نمی‌توانند دسترسی داشته باشند. به یاری آیین نامه‌های این فولدر، میتوانید به موتورهای کاوش اعلام نمایید که میتوانند یک شیت خاص را ایندکس نمایند یا این که برعکس و همینطور پیوند‌های باطن شیت‌ها را دنبال نمایند یا این که نه.

پروتکل HTTPS

به کارگیری از https برای وب سایت‌های فروشگاهی یا این که تارنما‌هایی که از یوزرها اطلاعاتی اخذ می‌نمایند، اجباری میباشد؛ چون از این داده‌ها نگهداری می‌نماید. خلال این در شکل عدم استعمال از https هنگام ورود مخاطب به وب سایت، گوگل عبارت این وب سایت امن وجود ندارد را به مخاطب آرم میدهد که سبب می گردد، متکی بودن مخاطب نسبت به شما کمتر خواهد شد.


چه‌گونه یک تارنما را seo داخلی کنیم؟
نکات اصلی seo داخلی

برای اینکه سایتتان را از لحاظ seo داخلی seo نمائید می بایست فاکتورهای seo داخلی را در آن مبتنی بر اصول on-page بهینه سازی بهبود ببخشید. در پی با طریق‌های بهبود فاکتورهای مفید بر سئو داخلی وبسایت آشنا خوا هیم شد.

فاکتورهای بهینه سازی داخلی
همانطور که متوجه شدید، در seo داخلی سیگنال‌های صفحه های داخلی وبسایت اساسی میباشند. به عبارت دیگر فاکتورهای seo داخلی همه پارامترها و مواقعی می باشند که بایستی در درون وبسایت آیتم اصلاح قرار بگیرند.این مورد ها به گروه تقسیم میگردد:

seo محتوا وبسایت
seo موردها فنی تارنما
seo و seo محتوا
چگونگی محتوای شیت
بازرسی لغت ها کلیدی
چگالی لغات کلیدی
ساختار وب سایت
سئو نشانی کاغذ
تگ‌های هدینگ و تحت عنا وین
تگ تیتر شیت
سئو عکس‌ها و ودیدئوها
لینک و پیوند سازی داخلی
انکرتکست ها
سئو مفاد فنی وبسایت
سرعت وبسایت
پیاده سازی ریسپانسیو (عکس العمل گرا)
کدهای اسکیما
بردکرامب صفحه ها
نقشه تارنما یا این که Sitemap
فولدر Robots.txt
پروتکل HTTPS
بازرسی کلمه ها کلیدی
او‌لین گام برای seo داخلی یک برگه، بازرسی لغت ها کلیدی میباشد. یک کلمه و واژه کلیدی مطلوب می بایست دارنده خصوصیت‌های تحت باشد:

با زمینه کلی تارنما شما رابطه داشته باشد.
پرجستجو باشد؛ به‌این معنا که یوزرها متعددی آن را سرچ نمایند.
شما بتوانید محتوایی خوب از رقبا برای آن واژه و کلمه ساخت کنی

چگونگی محتوای داخل برگه
مهمترین چیزی که برگه را سزاوار قرار به چنگ آوردن در درجه‌های فراتر می‌نماید، محتوای آن میباشد.
محتوای داخل کاغذ می بایست طوری نوشته خواهد شد که برای استفاده کننده گرانبها باشد و نیاز آن را برطرف نماید. بنابراین استفاده کننده هر توشه که نیازی داشته باشد مجدد وب سایت شما‌را به وب سایت‌ها دیگر ترجیح خواهد بخشید. در واقع محتوای بهتر محتوایی میباشد که بتواند نیاز مخاطب را رفع نماید. برای رفع نیاز یوزرها میتوانید از محتوای متنی، عکس، فیلم، صوتی، اینفوگرافیک و ... استعمال فرمایید

تگ تیتر (Meta Tittle)
تگ تیتر در واقع یک تگ HTML میباشد که در برگه نتیجه ها کاوش به طور لینک و پیوند قابل کلیک مشاهده می شود. تگ تیتر مورد محتوای آن ورقه را معین می نماید بدین ترتیب بایستی واژه کلیدی مهم خویش در آن استعمال فرمایید.

گزینش تیتر مطلوب یکی عواملی میباشد که تاثیر متعددی بر روی کلیک کردن یوزرها بر روی لینک و پیوند یک شیت خواهد داشت. خصوصیت‌های متعددی مبتنی بر پژوهش ها برای یک تیتر مطلوب تعریف‌و‌تمجید گردیده‌است؛ ولی آنچه بیش تر از تمامی مداقه دارااست این میباشد که تیتر انتخابی شما بایستی جلب اعتنا کرده و کنجکاوی استفاده کننده را برانگیزد. استفاده کننده می بایست مشتاق گردد تا آحاد متن را بخواند و از محتوای پایین آن تیتر باخبر خواهد شد. از سایر نکاتی که از لحاظ بهینه سازی داخلی در گزینش تیتر مطلوب عنایت دارااست، استعمال از لغت ها کلیدی –ترجیحاً در اولِ- تیتر ورقه میباشد.

سئو عکس
از سایر شیوه‌های seo داخلی وب سایت، سئو عکس‌هاست. برای سئو عکس موارد ذیل را رعایت نمایید:

وسعت عکس‌هایتان را با به کار گیری از وب سایت‌های کاهش‌دهنده وسعت عکس مانند tinypng.com کاهش دهید.
از عکس‌های کیفیت بالا استعمال نمائید.
از عکس‌های نسخه برداری گردیده از وبسایت‌های دیگر به کارگیری نکرده و عکس‌های سایتتان را خودتان با دوربین یا این که فتوشاپ تنظیم نمائید.
مطلقاً برای عکس‌هایتان تگ alt تمجید فرمائید.
 

نکات مهم سئو سایت فروشگاهی

  نقطه استارت

گوگل وبسایت شما‌را مطابق پیاده سازی و مطالب شما پردازش می نماید و چنانچه مبنا و شالوده طراحی وب شما ضعیف باشد گوگل نمی تواند وبسایت شما‌را تحقیق کند پس در اولی قدم برای سئو در مشهد  بهینه سازی وب سایت فروشگاهی می بایست ساخت سایت شما به شایسته ترین نحو صورت گرفته باشد.

برای مثال ما مثال ای از جست و جو عبارت خرقه های مردانه را برای شما اورده ایم.

seo وبسایت فروشگاهی

شما نمی توانید در به عبارتی استارت عمل از این وب سایت های حریف پیشی بگیرید. بلکه بایستی در صدر بر روی سکو بندی برگه مغازه و تولیدات خودکار نمائید.

در او‌لین قدم بهینه سازی تارنما فروشگاهی نیاز میباشد که پروتکل راز گزاری HTTPS را برای تارنما خویش فعال نمایید.

seo وب سایت فروشگاهی

چون معمولا آحاد تارنما های بیزنس الکترونیک داده ها یوزرها خویش را ذخیره می نمایند . در صورتیکه وبسایت شما از HTTP به کار گیری نماید داده ها شما کد گذاری نمیشود برای همین واجب میباشد که پروتکل امنیتی وب سایت خویش را عوض نمایید.

پژوهش ها کلمه ها کلیدی برای تارنما های فروشگاهی
مانند کلیه کار های بهینه سازی ، seo تارنما فروشگاهی نیز بایستی با پژوهش ها لغت ها کلیدی آغاز خواهد شد. فارغ از داشتن داده ها در ارتباط عبارات کلیدی شما نمی توانید در مسیر صحت تکان نمائید. ولی به چه شکل میتوانید یک تفحص واژه و کلمه کلیدی را برای یک وبسایت کسب و کار الکترونیکی ایفا دهید؟

به طور کاملً بی آلایش میباشد:

لیست مجموع صفحه ها در تارنما خویش را مهیا فرمایید.
لغت ها کلیدی مطلوب را برای هر ورقه را پیدا نمایید و در غایت در یک نقشه ترسیم نمائید.
و در غایت شما می بایست تفحص کلمه ها کلیدی را به طور کاغذ به ورقه جاری ساختن دهید.

ولی در زمینه ی بهینه سازی وب سایت فروشگاهی ، دو نوع برگه مهم برای seo وجود داراست: صفحه ها مال و دکان

هریک از این ها به یک خط مش پاره ای متعدد نیاز داراست.

یک فهرست بدون نقص از صفحه های جانور در تارنما خویش تهیه و تنظیم فرمائید
آغاز url ذیل را در با اعتنا به اسم دامنه خویش در یک مرورگر وارد نمایید:



کاغذ ای شبیه برگه تحت برای شما اورده میشود

seo کاغذ کالا

با استعمال از پلاگین Scraper کروم به لیست URL ها دسترسی پیدا نمایید

چنانچه هنوز تارنما فروشگاهی خویش را فعال سازی نکرده اید ، همان طور که در صدر گفته شد ، این عمل را برای یک وبسایت حریف جان دار نیز اعمال دهید.

آن‌گاه می‌توانید ساختار وبسایت ، تیم بندی ها و محصول ها آنها‌را تحت عنوان نقطه استارت استعمال فرمایید.

برای یافتن وبسایت مطلوب برای این مراد ، این طریق را آزمون فرمائید:

رسیدگی واژه و کلمه کلیدی با استعمال از Keywords Explorer:
گروه ای از لغت ها کلیدی (10-15 آیتم) را مرتبط با کالاهایی را که قصد فروش آن‌ها را دارید وارد نمائید.



این پلاگین وردپرس به شما علامت می‌دهد که کدام دامنه ها بیشترین ترافیک را از اصطلاحاتی و یا این که کلمه و واژه های کلیدی که وارد نموده اید اخذ می نمایند. یکی‌از این مفاد را گزینش نمایید (از برند ها و مارک های گران قدر دوری کنید!) ، آنگاه دستور کار های بالا را دنبال نمائید تا از نقشه وب سایت آن ها استعمال فرمائید.

صفحه های خویش را در حق تقدم قرار دهید.
در صدر این نوشته‌ی‌علمی گفته شد که شما می بایست استیناف واژه و کلمه کلیدی را در هر ورقه جاری ساختن دهید. شما می بایست بعداز ایفا رسیدگی واژه و کلمه کلیدی در هر شیت، کاغذ ی مربوطه را برای آن واژه و کلمه باصرفه نمائید.مهم‌ترین صفحه ها شما شیت اساسی شما میباشد که می بایست وقت بیشتری بر روی آن بگذارید.

یافتن نقشه لغت ها کلیدی در هر برگه
اینک که لیستی از صفحه ها حق تقدم بندی گردیده دارید ، می‌توانید آغاز به یافتن و نقشه برداری از لغات کلیدی برای هرمورد از آن ها نمائید.

آغاز کلیدی مهم که میخواهید تمرکز ورقه بر روی آن باشد را باصرفه نمایید. برخی از کلمه ها اضافه که به طور هدفمند نیز به کلمه ها کلیدی افزوده می‌شود میتواند بر روی سئو شیت و بهینه سازی وب سایت فروشگاهی شما یاری دهد.

فعلا می‌دانیم که در هر برگه کدام کلید واژه و کلمه ها و اصطلاحات بایستی seo خواهد شد ، وقت آن میباشد که استارت به سئو آن یافته ها کنیم.

seo عنا وین با H1 و توضیحات متا
اکثر تارنما های بیزنس الکترونیکی از رویکردی متناسب با برچسب های متا استعمال می نمایند ، که معمولاً از الگویی مانند این تاسی می نمایند:

توضیحات متا برای seo وب سایت فروشگاهی

تایپ کردن توضیحات متا اصولی دارااست که با رعایت کردن آن‌ها شایسته ترین سود را در بهینه سازی تارنما فروشگاهی اخذ خواهید کرد. سفارش می‌کنیم اصول تایپ کردن توضیحات متا را در وبلاگ ما بخوانید.


نیازی به تکرار لغت ها در نشانی url وجود ندارد. چون سبب ساز میشود امتیاز seo تارنما فروشگاهی شما کمتر خواهد شد

در اینجا چندین نکته دیگر برای تایپ کردن نشانی های اینترنتی اثرگذار در بیزنس بیان شده میباشد:
 

نقش عکس ها در سئو سایت

  تصاویر، چقدر در seo یک نوشته ی علمی تاثیرگذارند؟

تصاویر او‌لین و مهم ترین ابزار ما برای نگه داشتن استفاده کننده  سئو در مشهد در کاغذ می‌باشند. به کار گیری از تصاویر مطلوب ضمن بهبود تجربیات کاربری نقش مهمی در انتخاب مورد و چگونگی محتوا بوسیله گوگل دارا هستند. درصورتی که زمان کافی برای رسیدگی ندارید سفارش می کنیم ویدیوی 3 دقیقه‌ای تحت را ببینید:

بهینه سازی تصاویر
ما دارای تخصص محتوا هستیم، خیر عکاس ماهر! پس چرا بایستی به مقاله ها خویش عکس اضافه کنیم، هنگامی که می دانیم عبارات به قدری دیدنی و هیجان‌انگیز می باشند که می توانند کاربر را مشغول نمایند؟

واقعیت این میباشد که؛ عبارات کافی نیستند! زیرا کاربرِ فضای اینترنت، فرصت و صبر کافی برای تلاوت یک برگه کم آب و خالی را ندارد. کاربری که در گوگل کاوش می‌نماید، قبل از هر چیز، دنبال قیمت میباشد و خیلی هم سریع می خواهد بدین بها رسد.

نصیب مهمی از قیمت محتوا در تصاویر مخفی میباشد!
نوشته ی علمی‌ای که پیش روی شماست با آنچه تا امروز درباره‌ی تصاویر و اثر آن‌ها بر seo وب سایت خوانده‌اید مختلف میباشد. در صورتیکه به‌این می‌پندارید که "در هر نوشته‌علمی یک سری تصویر به کارگیری کنیم" احتمالا هنوز معنا بهینه سازی و تجارب کاربری را به صحت فهم و شعور نکرده‌اید! اما نگران نباشید، این پرسش را از 2 منظر اساسی رسیدگی خوا هیم کرد؛ آغاز درمورد اثر تصاویر بر تجارب کاربری کلام خوا‌هیم کرد و پیرو به نظارت نقش آن در بهینه سازی و چگونگی محتوا می پردازیم.

1- تصاویر، چطور تجربیات کاربری را بهبود می دهند؟
هنگامی برای نخسین بار محتوایی در وب را مشاهده می کنیم، پیش از هرچیز، کاغذ را تا پایان اسکرول کرده و به عکس‌ها و تیتر‌های مهم نگاهی زود گذر می کنیم، در حالتی که این موادتشکیل دهنده اعتنا ما‌را جلب نمایند، به اولِ شیت بازگشته و محتوای متنی را با تمرکز بیشتری استیناف میکنیم.

اثر عکس ها در نرخ شرکت کردن یوزرها

به عبارت دیگر، تصاویر او‌لین و مهم ترین ابزار ما برای نگه داشتن مخاطب در ورقه می باشند. استعمال زیرکانه و به‌جا از تصویر نقش مهمی در ارتقا شم رضایت در مخاطب دارااست. ولی حضور تصویر به تنهایی یک بها وجود ندارد و همانقدر که در بالابردن رضایت مخاطب نقش داراست در تحت آوردن آن نیز موءثر خواهد بود!

تصویری با ارزش میباشد که؛ رابطه مفهومی با زمینه شیت داشته و پیام مشخصی را به مخاطب منتقل نماید.
خلال رابطه موضوعی می بایست به وسعت تصویر و اثر آن بر سرعت کاغذ هم اعتنا کنیم. مجال لود یک ورقه از تارنما ما اثر متعددی بر تجربیات کاربری داشته و تصاویر هم نقش مهمی در آن دارا هستند. برای استحصال داده ها بیشتر سفارش می کنیم نوشته‌ی علمی با مورد شیوه‌های معدود کردن وسعت عکس و اثر آن بر بهینه سازی را تحقیق فرمایید.

جابجایی پیام؛ مهم‌ترین فاکتور ما هنگام گزینش یک تصویر میباشد
در شرایطی‌که تصاویر ما قابلیت برقراری رابطه با استفاده کننده و جابجایی پیام به او‌را نداشته باشند هیچ کمکی به بهبود تجربیات کاربری نخواهند کرد.

برای نظارت چگونگی تصاویر و اثر آن‌ها بر تجربیات استفاده کننده یک تست بی آلایش وجود دارااست؛ کلیه المان‌های محتوایی مشتمل بر متن، پیوند، لیست و ... را از برگه حذف کنیم و تنها تصاویر را مراقبت کنیم. حال این ورقه را در چنگ دوست خویش نهاده و بخواهیم تا از بالا به تحت اسکرول کرده و کوشش نماید تا مسئله نوشته‌ی علمی را ادراک کرده یا این که مضمون‌ مشخصی را در آن پیدا نماید. درصورتی که مفهومی که فهم کرده با مسئله نوشته‌ی علمی ما یکسان میباشد یعنی در گزینش تصاویر آن بسیار چیره فعالیت کرده‌ایم.

در شرایطی‌که این امتحان معمولی را در تعدادی تارنما و کاغذ متعدد اجرا دهیم، به آسانی فهم و شعور می کنیم که فقط دو رویکرد برای جابجایی پیام از روش تصویر به استفاده کننده وجود دارااست؛ درج توضیحات (Caption) در ذیل تصویر یا این که کتابت بی واسطه متن بر روی تصویر.

به کار گیری از caption برای ساخت و ساز تجارب کاربری عالی در تصاویر

تصویر بالا، دو مثال از درج توضیحات را اکران میدهد. در مثال سمت راست، متن با به کار گیری از فتوشاپ در خویش تصویر مندرج و از حیث زیبایی و تجارب کاربری موقعیت بهتری داراست. مثال سمت چپ، متن را در تحت تصویر درج کرده، با اینکه تجربیات کاربری بهتری ندارد البته احتمالا شعور آن برای ربات‌های گوگل بی آلایش‌خیس میباشد. درحال حاضر فکر کنید که صرفا خویش تصویر را (فارغ از توضیحات) قرار داده بودیم، به لحاظ شما مخاطب با مشاهده آن چه اطلاعاتی را اخذ میکرد؟ احتمالا هیچ!

تعیین از در میان این دو شرایط بستگی بی واسطه با ماهیت محتوا و غرض استفاده کننده از پژوهش آن داراست. برای یک وب سایت توریسم؛ به صورت حتم سبک سمت راست جذابیت بیشتری خواهد داشت اما برای یک تارنما علمی و تخصصی؛ درج توضیحات پایین تصویر تعیین بهتری خواهد بود.

به کار گیری از کپشن روی خویش تصویر به ما یاری می‌نماید تا یک تصویر یا این که انیمیشن به ظواهر نامرتبط را در نوشته‌ی‌علمی به کار گیری کرده و اعتنا مخاطب را به آن قسمت جلب کنیم. دقیقا کاری که تصویر ذیل موقع اسکرول این کاغذ برای شما اجرا بخشید!

تعیین عکس نامرتبط به نوشته ی علمی آفت مقاله‌ها seo

فهم ماهیت محتوا، گزینش تصاویر را معمولی می‌نماید
بخش اعظمی از تولیدکنندگان محتوا توجهی به ماهیت محتوا نکرده و در ادامه یک فرمول تکرارپذیر برای کلیه وب سایت‌ها می گردند. به عنوان مثال به‌ازای هر 300 واژه به طبع یک تصویر داشته باشیم یا این که در هر نوشته‌علمی دست‌کم 4 تصویر درج خواهد شد. درحالی‌که، قضیه و مقصود نوشته ی علمی بایستی در گزینش تعداد و طریق اکران عکس‌ها در لحاظ گرفته گردد.

برای شعور عالی این مسئله، عنوان ها پایین را در لحاظ بگیرید:

نوشته‌ی‌علمی آموزشی جامع؛ که یک مسئله معین را گام به گام یادگرفتن می دهد
لحاظ یا این که تجارب فردی؛ درباره ی یک متاع، مارک، مجال شغلی و ...
عیب گیری و نظارت فرآورده؛ معرفی تجهیزات و مقایسه با تولیدات شبیه
خبر سیاسی یا این که ورزشی؛ متن گفت‌و‌گو یا این که یک اعلان همگانی از طرف دولت
نوشته‌علمی ما در هر مورد از این تیم‌ها که قرار بگیرد، تعداد عکس‌های آن مختلف خواهد بود. از جملهً در شرایطی که یک پست آموزشی در امر جستن واژه کلیدی از سرچ کنسول گوگل می‌نویسیم، اطلاعاتی که از روش تصاویر به مخاطب منتقل می گردد حتی از متن نیز بیشتر میباشد. در اینگونه محتوایی هرچه تعداد تصاویر بیشتر باشد چگونگی محتوای ما فراتر خواهد بود.

برای نشر یک خبر حالت متفاوتی می‌اقتدار تصور کرد؛ در گفتمان، درج یک تصویر از محل گفت‌و‌گو یا این که شخص مذاکره شوند کفایت می‌نماید. حتی در‌صورتی‌که نباشد تاثیری در جابجایی پیام به استفاده کننده نخواهد داشت. البته در گزارش یک سانحه یا این که تصادف، تکثیر تصاویر از محل واقعه، عمق فاجعه را برای استفاده کننده معین می‌نماید.

از چه عکسی در مقاله ها به کارگیری نکنیم؟
راست‌ش را بخواهید حالت محتوای تصویری در مقاله‌ها فارسی به هیچ وجهً عالی وجود ندارد! پیش از تعیین یک تصویر به موردها پایین اعتنا فرمایید:

حذف آن هیچ تاثیری در چگونگی محتوا ندارد

بیشتر عکس‌های مستعمل در مقاله ها فارسی برگرفته از تصاویر stock وبسایت‌های خزانه عکس میباشد. این تصاویر هیچ مضمون‌ و خواسته خاصی ندارند و صرفا غرض به کار گیری از آنان، بودن عکس در نوشته‌ی علمی میباشد! فراموش نکنیم که مقصود آخری ما بهبود تجارب کاربری میباشد در فیض؛ نداشتن تصویر از درج عکس‌های دست دوم و بی‌ربط عالی میباشد!

آشنایی نیاز استفاده کننده در هنگام تعیین عکس های نوشته‌ی‌علمی و اثر آن‌ها در بهینه سازی

در وبسایت‌های شبیه مصرف شده‌ میباشد

جستجوی واژه کلیدی مقصود در گوگل و یافت کردن تصاویر مربوط به آن، بی آلایش‌ترین و به طور همزمان بدترین طریق برای تعیین عکس میباشد. الگوریتم‌های گوگل به‌قدری تیزهوش گردیده‌اند که با دیدن ورژن‌های تکراری از یک تصویر، فقط یک کدام از را در نتیجه ها کاوش نماد می دهند.

2- به کارگیری از تصاویر چطور به بهینه سازی امداد می‌نماید؟
ربات‌های گوگل پس از ورود به یک شیت کوشش می‌نمایند تا مسئله آن را فهم و شعور کرده و براساس چگونگی محتوای ارائه گردیده، منزلت‌ش را در نتیجه ها کاوش مشخص و معلوم نمایند. همان طور که گفتیم تصاویر قسمت مهمی از محتوای مارا تشکیل میدهند. شاید تصویر فرمائید که حضور تصویر در شیت کفایت کرده و گوگل برای شعور معنا به محتوای متنی بسنده می‌نماید. اما دشوار در اشتباهید!

فهم و شعور مورد و محتوای تصویر با استعمال از ابزارهای هوش تصنعی و مصنوعی

همینطور گوگل، قابل انعطاف افزاری به اسم Lens را برای موبایل‌های اندرویدی معرفی کرده که می تواند با به کار گیری از دوربین تلفن همراه جستجوی اینترنتی را ایفا داده، متن را ترجمه نماید و نتیجه ها مرتبط را به ما اکران دهد. در فیض شعور تصاویر و محتوای آنها دیگر به فیلم‌های علمی تخیلی محصور نمی شود.

متن جایگزین؛ پل ارتباطی در میان تصویر و متن
ابزارها فقط معنا کلی تصویر را ادراک می‌نمایند اما در بیشتر حالات توانمند به تشخیص رابطه آن با محتوای شیت نیستند. برای ساخت و ساز رابطه مهم ترین ابزار ما متن جایگزین تصاویر میباشد. به عبارت دیگر، در متن جایگزین به گوگل اعلام می کنیم؛ کسانی که درین اتاق انباشته شده‌اند در اکنون جاری ساختن چه کاری می باشند و چرا اینگونه تصویری در یک نوشته ی علمی با مسئله بهینه سازی درج گردیده‌است
 

چند نکته کلیدی که در خصوص متا تایتل و متا دیسکریپشن

  گویش آرم گذاری HTML که اساس، پایه و به‌طور کلی اسکلت ساختمان صفحه های اینترنت میباشد از تگ‌های گوناگونی درست شده. خدمات سئو در مشهد  پیش از این هم گفتیم که تگ های اصلی HTML برای بهینه سازی اگه اصولی نوشته بشن، در بهبود جايگاه‌های ما در گوگل اثر گذار میباشند. اشکال متعددی از متا تگ‌ ها وجود دارا‌هستند که هر کدوم در مورد‌ای آیتم به کارگیری قرار می گیرند.


یکی‌از مهمترین تگ هایی که در سئو اثر داره، متا تگ توضیحات برگه یا این که همون متا تگ دیسکریپشن (Meta Description) می باشد. البته تگ توضیحات چیست؟ و صحیح تایپ کردن متا دیسکریپشن چه عنایت و تاثیری روی بهینه سازی داره؟

به نظارت متا تگ دیسکریپشن در HTML می پردازیم و یکسری نکته کلیدی برای صحیح تایپ کردن این تگ اصلی و همینطور مشکلات متداول در تهیه این تگ (که نتیجه ها یکسری سال تجربیات ما در قضیه بهینه سازی میباشد) رو با شما در میون می‌ذاریم.

قوانین متد پیلارکلاستر در سئو

  اسلوب پیلار کلاستر (Pillar Cluster) در بهینه سازی یک استراتژی محتوایی میباشد که خدمات سئو در مشهد  با ساخت و ساز یک ساختار سلسله مراتبی برای محتوای اینترنت‌وب سایت، به بهبود مرتبه‌بندی در موتورهای کاوش و تجارب کاربری یاری می‌نماید. در‌این طریق، یک محتوای اساسی و جامع (پیلار) تحت عنوان ردیف اساسی در لحاظ گرفته میشود و مقاله ها مرتبط و جزئی‌خیس (کلاسترها) به‌این محتوای پیلار لینک و پیوند میگردند. این ساختار به موتورهای کاوش امداد می‌نماید تا رابطه فی مابین صفحه ها را خوب شعور نمایند و به یوزرها نیز قابلیت دسترسی سهل وآسان‌خیس به داده ها آیتم نیازشان را میدهد.

مقررات و فرایند مهم مشی پیلار کلاستر:
1. شناسایی موضوعات مهم و زیرمجموعه‌ها:
آغاز موضوعات مهم اینترنت‌وب سایت شناسایی گردیده و آنگاه لغات کلیدی مربوط به هر قضیه کسب میگردند.
2. تعیین محتوای پیلار:
یک محتوای جامع و بی نقص در امر قضیه اساسی تعیین می شود که تحت عنوان محتوای پیلار فعالیت می‌نماید.
3. تولید محتوای کلاستر:
برای هر قضیه فرعی، مقاله ها و محتوای کلاستر ساخت و ساز میگردد که به محتوای پیلار مرتبط می باشند.
4. پیوند‌سازی داخلی:
دربین محتوای پیلار و کلاسترها لینک و پیوند‌های داخلی ساخت می گردد. این پیوند‌ها به طور دو طرفه می باشند، یعنی هم از پیلار به کلاسترها و هم از کلاسترها به پیلار.
5. باصرفه‌سازی محتوا:
محتوای پیلار و کلاسترها بایستی با صرفه گردیده و با اصول seo هم خوانی باشند.
6. تحلیل و بهبود:
کوشش محتواهای پیلار و کلاسترها به صورت مداوم محاسبه گردیده و در شکل نیاز بهبود می یابند.
مزایای مشی پیلار کلاستر:
بهبود مرتبه‌بندی در موتورهای کاوش:
با ساخت ساختار منظم و مرتبط میان محتواها، موتورهای کاوش شل‌خیس میتوانند محتوای وبسایت را فهم نمایند و مرتبه‌بندی بهتری به آن تخصیص دهند.
ارتقا ترافیک ارگانیک:
با بهبود سکو‌بندی، ترافیک ارگانیک وبسایت ارتقا مییابد.
بهبود تجربیات کاربری:
یوزرها میتوانند به راحتی به داده ها ما یحتاج خویش دسترسی پیدا نمایند.
ارتقا اعتبار و متکی بودن:
با ساخت و ساز محتوای جامع و کیفیت خوب، اعتبار وبسایت در حیث یوزرها و موتورهای کاوش ارتقا مییابد.
ارتقا نرخ تبدیل:
با ارائه داده ها بدون نقص و مرتبط، احتمال تبدیل بازدیدکنندگان به مشتری ارتقا مییابد.
 

انگل سئو چیست

 بهینه سازی انگل (Parasite سئو) یک تکنیک seo میباشد که در آن از اینترنت‌وبسایت‌های دارای اعتبار و با اعتبار بالا برای ارتقاء درجه یک ورقه یا این که محتوای خاص در نتیجه ها کاوش به کارگیری میگردد. به عبارت دیگر، درین نحوه به مکان باصرفه‌سازی  خدمات سئو در مشهد خویش کاغذ یا این که محتوا، از اعتبار یک وب سایت دیگر برای بالا بردن سکو آن در حاصل کاوش یاری گرفته میگردد. این فعالیت معمولا با تولید محتوای مرتبط در وب سایت دارای اعتبار و هدایت ترافیک به ورقه متبوع اجرا میشود.

به گویش معمولی‌خیس:
فرض نمایید شما یک ورقه در اینترنت‌تارنما خویش دارید که میخواهید در گوگل جايگاه بالایی استخراج نماید. ولی این شیت به تنهایی توان کافی برای رقابت با وب سایت‌های تبارک را ندارد. در seo انگل، شما یک شیت با محتوای مرتبط در یک اینترنت‌وب سایت دارای اعتبار (مثل ویکی‌پدیا، یک وب لاگ پربیننده یا این که یک وب سایت خبری) تولید میکنید و در آن برگه، لینکی به کاغذ خودتان قرار می‌دهید. براین اساس، گوگل هنگام رسیدگی اینترنت‌وب سایت دارای اعتبار و اعتبار آن، به ورقه شما نیز دقت می‌نماید و احتمالاً سکو بهتری به آن میدهد.
چرا از بهینه سازی انگل به کارگیری میشود؟
غلبه بر رقابت:
در برخی از عبارات کلیدی، رقابت بسیار شدید میباشد و قابلیت و امکان رقابت بی واسطه با تارنما‌های گرانقدر نیست. seo انگل این قابلیت و امکان را آماده می‌نماید تا از اعتبار تارنما‌های گرانقدر برای نفوذ درین رقابت استعمال شود.
بدور زدن محدودیت‌ها:
گه گاه، یک وب سایت ممکن میباشد به دلایل مختلفی نتواند با‌گاز جايگاه بگیرد. seo انگل قادر است یک شیوه میانبر برای بدور زدن این محدودیت‌ها باشد.
ارتقاء سریع ترافیک:
با استعمال از انگل، می‌اقتدار با‌گاز ترافیک بیشتری را به یک شیت خاص هدایت کرد.
نکات اساسی در امر seo انگل:
رعایت مقررات گوگل:
seo انگل بایستی با رعایت ضوابط و دستور کار‌های گوگل صورت پذیرد. استعمال از تکنیک‌های کلاهبرداری و فریب گوگل می تواند سبب به جریمه شدن و حذف تارنما از نتیجه ها کاوش گردد.
ساخت‌و‌ساز محتوای کیفیت عالی:
محتوای ساخت‌و‌ساز گردیده در وب سایت دارای اعتبار بایستی کیفیت خوب و مربوط به مورد باشد تا گوگل به آن پشت گرمی نماید و به برگه شما لینک و پیوند دهد.
هدفمند بودن:
seo انگل می بایست با مقصود مشخص و معلوم و با استراتژی ظریف صورت پذیرد تا از هدر رفتن فرصت و منابع پرهیز گردد.
اعتنا به تجربیات کاربری:
تجربیات کاربری در وب سایت دارای اعتبار و همینطور در برگه مقصود می بایست به سیرتکامل‌ای باشد که مخاطب از مجموع روند راضی باشد و به غرض خویش رسد.
گزینش وبسایت دارای اعتبار:
تعیین یک تارنما دارای اعتبار با اعتبار بالا برای اجرای seo انگل بسیار اساسی میباشد.
ادغام با بقیه شیوه‌های بهینه سازی:
seo انگل می تواند تحت عنوان یک کدام از طرز‌های بهینه سازی در کنار بقیه تکنیک‌ها مانند بهینه سازی داخلی و فرنگی استعمال شود.
 

انکر تکست چیست؟ چگونه Anchor Text مناسب را انتخاب کنیم؟

  انکر تکست (Anchor Text) در لینک و پیوند‌سازی و seo ن خدمات سئو در مشهد قش بسیار مهمی انجام می‌نماید. این متن، که تحت عنوان متن قابل کلیک در پیوند‌ها ظواهر می گردد، به موتورهای کاوش یاری می‌نماید تا قضیه و محتوای ورقه مقصد را ادراک نمایند و در فیض بر درجه‌بندی آن کاغذ در نتیجه ها کاوش تأثیر میگذارد

التفات انکر تکست در پیوند‌سازی و seo:
رابطه با محتوای کاغذ مقصد:
انکر تکست می بایست مربوط به محتوای شیت‌ای باشد که به آن لینک و پیوند داده گردیده است. این به موتورهای کاوش یاری می‌نماید تا بفهمند که ورقه مقصد در خصوص چیست و در سود، به سکو‌بندی عالی آن شیت در نتیجه ها کاوش یاری می‌نماید
بهبود تجارب کاربری:
انکر تکست‌های توصیفی و مرتبط، به یوزرها امداد می‌نمایند تا پیش از کلیک روی لینک و پیوند، بدانند که با چه محتوایی روبرو خواهند شد. این دستور می تواند تجارب کاربری را بهبود بخشد و احتمال کلیک روی لینک و پیوند را ارتقا دهد.
ارتقاء سکو در موتورهای کاوش:
استعمال از انکر تکست‌های مطلوب و مرتبط، میتواند به ارتقا جايگاه صفحه ها در حاصل کاوش یاری دهد. این به ویژه در ارتباط لینک و پیوند‌های فرنگی که از تارنما‌های دیگر به وب سایت شما می آیند (بک پیوند) بسیار اساسی میباشد [1، 5].
پرهیز از جریمه‌های گوگل:
به کار گیری خطا از انکر تکست، به ویژه استعمال از انکر تکست‌های اسپم یا این که غیرمرتبط، می تواند سبب ساز به جریمه شدن وب سایت به وسیله گوگل خواهد شد.
گونه های انکر تکست:
انکر تکست‌ها اشکال مختلفی دارا‌هستند، به عنوان مثال انکر تکست با واژه و کلمه کلیدی ظریف (Exact Match)، انکر تکست با کلمه و واژه کلیدی مرتبط (Partial Match)، انکر تکست مارک (Brand Anchor Text)، انکر تکست همگانی (Generic Anchor Text)، و انکر تکست سوای متن (Naked Link)
نکات اصلی در استعمال از انکر تکست:
مرتبط بودن با محتوای ورقه مقصد:
انکر تکست می بایست با محتوای ورقه مقصد مرتبط باشد تا موتورهای کاوش بتوانند به صحت قضیه برگه را ادراک نمایند [1، 3].
استعمال از لغات کلیدی مرتبط:
به کار گیری از عبارات کلیدی مربوط به زمینه کاغذ در انکر تکست، به بهبود مرتبه ورقه در نتیجه ها کاوش امداد می‌نماید.
عدم استعمال از انکر تکست‌های اسپم:
از انکر تکست‌های اسپم یا این که غیرمرتبط به کارگیری نکنید، چون این عمل قادر است به وب سایت شما جراحت برساند.
متنوع بودن انکر تکست‌ها:
از گونه های متعدد انکر تکست‌ها استعمال نمائید و از توکل بیشتراز حد بر یک نوع انکر تکست خاص دوری کنید.
اعتنا به متن دور و بر لینک و پیوند:
متن فضا لینک و پیوند نیز قادر است به موتورهای کاوش در فهم و شعور محتوای شیت یاری دهد، بدین ترتیب متن گوشه و کنار لینک و پیوند را نیز با تمرکز گزینش فرمائید.
با رعایت این نکات، می توانید از انکر تکست تحت عنوان یک ابزار قادر در لینک و پیوند‌سازی و seo به کار گیری نمائید و به بهبود درجه و ترافیک وب سایت خویش امداد فرمایید.
 

نقش تگ ها در سئو سایت

  تگ‌ها نقش مهمی در با صرفه‌سازی موتورهای کاوش (seo) دارا هستند و به موتورهای کاوش  سئو در مشهد امداد می‌نمایند تا محتوای صفحه های اینترنت را خوب ادراک نمایند و در نتیجه ها کاوش جايگاه‌بندی بهتری به دست آورند. تگ‌ها اطلاعاتی را در زمینه‌ی محتوای شیت در دست موتورهای کاوش قرار میدهند و به آن‌ها یاری می‌نمایند تا رابطه برگه با کلمه ها کلیدی و کلمات کاوش گردیده را تشخیص دهند.

گونه های تگ‌های اصلی در seo:
تگ تیتر (Title Tag):
اولی عنصری میباشد که یوزرها در حاصل کاوش مشاهده می‌نمایند و نقش مهمی در جلب دقت و ارتقا نرخ کلیک دارااست.
تگ توضیحات متا (Meta Description):
خلاصه‌ای از محتوای کاغذ میباشد که پایین تگ تیتر در حاصل کاوش اکران داده می گردد و قادر است بر تصمیم مخاطب برای کلیک تأثیر بگذارد.
تگ‌های تیتر (Heading Tags):
از h1 تا h6، ساختار محتوا را معین می‌نمایند و به موتورهای کاوش امداد می‌نمایند تا عنایت و رابطه قسمت‌های متفاوت کاغذ را شعور نمایند.
تگ‌های Alt (Alt Tags):
برای تصاویر به کارگیری می گردند و توضیحاتی را درخصوص محتوای تصویر ارائه می دهند که برای موتورهای کاوش و یوزرها معدود‌بینا موثر میباشد.
تگ‌های کنونیکال (Canonical Tags):
برای خودداری از محتوای تکراری به کار گیری می گردند و به موتورهای کاوش می گویند که کدام شیت، ورژن مهم و دارای اعتبار میباشد.
تگ‌های Hreflang:
برای نماد دادن لهجه و حوزه‌ جغرافیایی محتوای ورقه به کارگیری میشوند و به موتورهای کاوش یاری می‌نمایند تا محتوای مطلوب را به یوزرها متفاوت اکران دهند.
تگ‌های Open Graph:
برای اشتراک‌گذاری محتوای برگه در کانال‌های اجتماعی به کارگیری می گردند و ظواهر جالب‌تری به لینک و پیوند‌ها در‌این پلتفرم‌ها می دهند.
مداقه تگ‌ها در seo:
بهبود مرتبه‌بندی:
به کارگیری درست از تگ‌ها به موتورهای کاوش یاری می‌نماید تا محتوای ورقه را خوب فهم و شعور نمایند و در فیض جايگاه‌بندی بهتری در حاصل کاوش به دست آورند.
ارتقا ترافیک:
تگ‌های جالب و مرتبط میتوانند یوزرها را به کلیک کردن روی لینک و پیوند ورقه در نتیجه ها کاوش ترغیب نمایند و در سود ترافیک بیشتری به تارنما هدایت نمایند.
بهبود تجربیات کاربری:
تگ‌های تیتر و توضیحات، به یوزرها امداد می‌نمایند تا تخت گاز محتوای متبوع خویش را پیدا نمایند و تجارب کاربری بهتری داشته باشند.
ارتقاء اعتبار تارنما:
استعمال از تگ‌های درست و مرتبط قادر است به ارتقاء اعتبار و پشت گرمی یوزرها به وبسایت یاری دهد.
ارتقاء تعامل استفاده کننده:
تگ‌ها می توانند یوزرها را به تعامل بیشتر با محتوای برگه تشویق نمایند و نرخ تعامل را ارتقاء دهند.
کاهش نرخ پریدن (Bounce Rate):
با روشن‌سازی هدف ها ورقه و ارائه محتوای مرتبط، تگ‌ها می توانند به کاهش نرخ پریدن یاری نمایند.
نکات کلیدی در استعمال از تگ‌ها:
تگ تیتر:
بایستی مختصر، جالب و مربوط به محتوای شیت باشد.
توضیحات متا:
می بایست خلاصه‌ای از محتوای کاغذ را به صورت ظریف ارائه دهد و یوزرها را به کلیک ترغیب نماید.
تگ‌های تیتر:
بایستی از h1 تا h6 به صدق و با رعایت سلسله مراتب استعمال شوند و به محتوای ورقه مرتبط باشند.
تگ‌های Alt:
بایستی توضیحات دقیقی از محتوای تصاویر ارائه دهند.
از تگ‌های غیرضروری دوری کنید:
به کار گیری بیش تر از حد از تگ‌ها یا این که تگ‌های نامرتبط می تواند به سئوی وب سایت جراحت بزند.
از لغات کلیدی مرتبط استعمال فرمایید:
ولی طبیعتا و در مکان مطلوب، خیر به طور افراطی.
 
صفحه قبل 1 2 3 4 5 6 7 صفحه بعد