از استراتژیها و تکنیکهای برندسازی استفاده نمایید.
از استراتژیها و تکنیکهای برندسازی به کارگیری نمایید.
(آیا استراتژی شماره ۳ از این راهنما را به حافظه دارید؟)
(اینجانب تنها استراتژی را تفصیل ندادم، بلکه…) نامش سئو در مشهد را گذاشت.
این اولی باری عدم وجود که اینجانب در مطلبی از «طرز مرد در درحال حاضر جنبش» سخن می کردم.
در واقع، به لطف اسمگذاری استراتژی اینجانب، عموم اکثر وقت ها به محتوای اینجانب راجعبه طرز مرد متحرک خدمات سئو در مشهد لینک و پیوند مینمایند.
حتی پستهای بی نقص وب لاگ در این زمینه منتشر مینمایند.
و این ارتباطات صرفا بهاین خیال و خاطر صورت گرفتند که اینجانب به استراتژیم اسمی ماندگار دادم.
نمونه دیگری چطور؟
رامیت سِتی راهبردی برای ظواهر شدن مانند یک ستاره راک در جلسات ارائه کرد. تکنیک کیف دستی لبخند
و زیرا رامیت نامی برای استراتژی خویش تعیین کرد، لینک و پیوندهای فوق العاده متعددی به دست آورد.
حال که دیدید چقدر عالی عمل مینماید، وقت آن میباشد که فرآیند خاص را توضیح دهیم.
گام اولیه: تدوین یک استراتژی، ارشاد یا این که تاکتیک اختصاصی
این از چیزی که حقیقتا میباشد دشوارخیس به حیث می رسد.
فقط کاری که می بایست اعمال دهید این میباشد که استراتژیای ارائه دهید که **خصوصیت منحصربفردی** داشته باشد.
به عبارت دیگر، تک تک استراتژی نیازی به مخصوص بودن ندارد.
فهم هلپرن خوب از همگی ذکر مینماید :
ممکن میباشد مواد نخستین منحصر به فرد به شخصی نداشته باشید، ولی امر پخت شما مخصوص میباشد.
تنها به عبارتی فرمان پخت منحصر اساسی میباشد.
به عنوان مثال، به شیوه مرد متحرک نگاه کنیم.
عموم (از) تشکیل داد لینک و پیوند شکسته تحت عنوان بخشی از کمپینهای پیوندسازی خویش برای سالها.
پس چه چیزی استراتژی منرا گوناگون کرد؟
نقطه لحاظ منحصر اینجانب این بود کهلزوماً لینک و پیوند ها وخیم نبودند.یعنی لزوماً خطای ۴۰۴ آرم ندادند.
لینک و پیوندهایی که برای شیوه مرد متحرک استعمال کردم از دید فنی شغل میکردند … صرفا کهن گردیده بودند.
و این مسئله به اندازه کافی اختصاصی بود.
قدم دوم: آنگاه به استراتژی خویش اسم دهید.
اینجانب این نحوه را «طریق مرد متحرک» نامیدم زیرا به صاحب و مالک تارنما امداد میکنید تا لینک و پیوند خویش را «جابهجا» نماید.
نام خیلی خلاقانهای وجود ندارد، ولی عمل رویکرد میاندازه.
پس مطمئن شو اسم استراتژیات، کاری که اعمال میدهد را تعریف نماید.
به جز آن، تلاش کن یکی این لغات را در اسم استراتژیت به فعالیت ببری:
شیوه
شیوه
راه
سیستم
طرح
مرحله سوم: استراتژی را تحت عنوان بخشی از یک پست وب لاگ منتشر نمائید.
واپسین گام شما این میباشد که به عموم نماد دهید استراتژی تازه شما حقیقتا پاسخ میدهد.
چهگونه؟
استراتژی خویش را به طور یک پست وبلاگی منتشر نمایید. عالی میباشد یک پژوهش موردی باشد.
براین اساس، اشخاص هنگام اشاره به تکنیک شما، چیزی برای لینک و پیوند کردن داراهستند.
به عنوان مثال، این پستیه که اینجانب برای معرفی نحوه «مرد متحرک» به عالم به کارگیری کردم:
درین پست، اینجانب صرفا اینطور نگفتم: «به استراتژی نو اینجانب نگاه فرمائید. احتمالا پاسخ میدهد!».
اینجانب در قبال به عموم مدرکی ارائه کردم که نحوه مرد متحرک عمل می نماید.
و این مخلوط دو ضربه (استراتژی برندسازی + ثابت) یک بودجه میباشد که قادر است سبب به اخذ تعداد متعددی بک پیوند خواهد شد.
صفحه های مرجع دارای اعتبار
صفحه ها منابع، رویایی برای سازندگان لینک و پیوند میباشند.
چرا؟ این برگهها وجود داراهستند. صرفا برای لینک و پیوند دادن به وب سایتهای دیگر
در اینجا یک نمونه بیان شده میباشد:
و در اینجا مثالی از یک پیوندی که مدتی قبل از یک کاغذ منبع ساختم، اورده شده میباشد:
شاید کنجکاو باشید که
باشه، عالیه. ولی چطورمن“از صفحه های منابع، پیوندها را به دست بیاورید.”
(مثل هر استراتژی دراین پست، اینجانب مرحله به مرحله آن را برایتان توضیح می دهم:)
اولیه می بایست صفحه ها منابع را پیدا نمایید.
یافتن اینها قادر است طاقت فرسا باشد. خیلی معدود می باشند اشخاصی که به ورقه منابع خویش، “برگه منابع” میگویند.
به مکان آن، عموم گرایش داراهستند صفحه های خویش را با عبارت هایی مانند این تعریف نمایند:
منابع اثر گذار
منابع اثرگذار
مطالعات بیشتر
منابع مازاد
بدین ترتیب برای یافتن این صفحه های، تنها بایستی این لغت ها به علاوه یک کلمه و واژه کلیدی را کاوش فرمائید.
برای مثالً فرض نمایید شما جدید نوشتهیعلمیای درباره ایجاد کرد پیوند منتشر کردهاید.
در واقع، ما یک راهنمای جامع منتشر کردیم که به شما امداد مینماید به راحتی تحقیق لینک و پیوندهای برگشتی برای جذب استفاده کننده و تولید صفحه ها مرجع دارای اعتبار
(شما برای کاوش در گوگل از این واژه و کلمه کلیدی استعمال میکنید:)
و در پهنا ۵ ثانیه این لیست وسیع از منابع تشکیل داد لینک و پیوند را پیدا کردم:
دوم حال که کاغذ منابع رو پیدا کردید، وقتشه که با لحنی مودبانه درخواست لینک و پیوند بدید.
متن پیشنهادی آدرس اینترنتی اینجانب این میباشد:
درود [نام]
امروز دنبال یکسری نوشتهیعلمی درخصوص [مورد شما] میگشتم که به صورت اتفاقی به [تیتر کاغذ منبع شما] شما برخوردم.
خیلی باحاله.
متوجه شدم که در شیت منابع شما بخشی به [قضیه شما] تخصیص داده گردیدهاست. اینجانب جدیداً یک راهنمای جامع درباره همین قضیه منتشر کردم. ممکن میباشد ارزشش را داشته باشد که آن را به برگه خویش اضافه نمایید.
سپاسگذار و روز نیکی داشته باشید!
با احترام، [اسم خرد شما]
برای اینکه بدیهیخیس بیان کنم:
این فیلمنامه تنها نقطه آغاز میباشد.
هر چه پست الکترونیکهای تبلیغاتی خویش را فردیخیس فرمائید، پیوندهای بیشتری اخذ خواهید کرد.
ولی فیلمنامه ثابتگردیده وی، برنامه ای ثابتگردیدهاست که می توانید از آن آغاز نمائید.