x تبلیغات
سئو در مشهد

سئو داخلی چیست و شامل چه مواردی است؟

 seo داخلی (On-page بهینه سازی) به با صرفه‌سازی صفحه ها اینترنت برای موتورهای کاوش   سئو در مشهد و یوزرها گفته می گردد. غرض مهم seo داخلی، بهبود مرتبه وب سایت در نتیجه ها کاوش و ارتقا ترافیک ارگانیک میباشد. این با صرفه‌سازی مشمول اقداماتی میباشد که روی محتوا، ساختار و کد صفحه های اینترنت‌تارنما ایفا می گردد.

مفاد مهم بهینه سازی داخلی عبارتند از:
باصرفه‌سازی محتوا:
مشمول ایجاد محتوای با کیفیت، مرتبط و جالب برای استفاده کننده، به کارگیری از لغات کلیدی مرتبط، ساختاردهی مطلوب محتوا با استعمال از تیترها (H1, H2, …)، و به کار گیری از تصاویر و ویدئوهای مربوط به وسعت مطلوب و با صرفه.
باصرفه‌سازی تگ‌های HTML:
مشتمل بر تگ‌های تیتر (Title tags)، توضیحات متا (Meta descriptions)، تگ‌های Alt برای تصاویر و بقیه تگ‌های HTML که به موتورهای کاوش یاری می‌نمایند محتوای کاغذ را خوب فهم و شعور نمایند.
باصرفه‌سازی URLها:
به کار گیری از URLهای کوتاه، توصیفی و مربوط به محتوای شیت.
لینک و پیوند‌سازی داخلی:
ساخت لینک و پیوند از صفحه ها متفاوت تارنما به صفحه ها دیگر در باطن وبسایت، که به بهبود ناوبری و شعور ساختار وب سایت بوسیله موتورهای کاوش امداد می‌نماید.
بهبود سرعت وب سایت:
با صرفه‌سازی سرعت لود صفحه ها، به عنوان مثال باصرفه‌سازی تصاویر و به کار گیری از یاد مخفی (Caching).
رعایت اصول تجارب کاربری (UX):
طراحی وب سایت به سیرتکامل‌ای که برای یوزرها دیدنی و سهل وآسان باشد، به عنوان مثال به کارگیری از ناوبری مطلوب، پیاده سازی ریسپانسیو برای اکران درست در دستگاه‌های متفاوت و کاهش نرخ پریدن (Bounce rate).
به کارگیری از اسکیما (Schema):
استعمال از داده‌های ساختاریافته (Schema Markup) برای ارائه داده ها بیشتر به موتورهای کاوش و بهبود اکران تارنما در حاصل کاوش.
بهبود ساختار وبسایت:
تولید یک ساختار منطقی و منظم برای تارنما، که به یوزرها و موتورهای کاوش یاری می‌نماید تا به راحتی در وبسایت جنبش نمایند و محتوای متبوع خویش را پیدا نمایند.
کلاً، بهینه سازی داخلی مشتمل بر مجموع اقداماتی میباشد که روی صفحه ها اینترنت‌وب سایت اجرا می شود تا تجارب کاربری بهتری ساخت و ساز خواهد شد و موتورهای کاوش بتوانند به راحتی محتوای وبسایت را فهم و جايگاه‌بندی نمایند.
 

دلیل سئو سایت و اثر آن بر رشد کسب و کار چیست؟

  مقصود مهم بهینه سازی (باصرفه‌سازی موتورهای کاوش) این میباشد سئو در مشهد  که اینترنت‌وب سایت شما در حاصل جستجوی ارگانیک (غیر مبلغی) گوگل و بقیه موتورهای کاوش مرتبه بالاتری استخراج نماید. این دستور سبب ساز ارتقاء بازدید، ترافیک ارگانیک، اعتبار مارک و در غایت ارتقاء فروش یا این که کسب به هدف ها دیگر اینترنت‌تارنما می‌گردد.

دلایل مداقه seo:
ارتقا بازدید و ترافیک ارگانیک:
با بهبود درجه تارنما در حاصل کاوش، بازدیدکنندگان بیشتری به وب سایت شما هدایت میگردند و این سوای نیاز به پرداخت هزینه تبلیغات میباشد.
بهبود تجارب کاربری:
بهینه سازی دربرگیرنده با صرفه‌سازی سرعت وبسایت، ساختار وبسایت و سهولت استعمال از آن میباشد که در غایت به تجربیات کاربری بهتری باعث میگردد.
ارتقاء اعتبار و متکی بودن:
اینترنت‌تارنما‌هایی که در نتیجه ها کاوش مرتبه‌های بالاتری دارا هستند، به صورت کلی از حیث یوزرها قابل اعتمادتر به حیث می‌رسند.
مزیت رقابتی:
seo به شما یاری می‌نماید تا در قبال رقبا در صنعت خویش برتری داشته باشید و یوزرها ریلکس‌خیس بتوانند شمارا پیدا نمایند.
نتیجه ها بلندمدت:
بهینه سازی برخلاف تبلیغات مبلغی، حاصل پایدارتری دارااست و می تواند ترافیک ارگانیک را برای دوران زمانبر‌تری مراقبت نماید.
ارتقا فروش و جذب مشتری:
با ارتقا بازدید و اعتبار، احتمال جذب مشتری و ارتقاء فروش نیز بیشتر می‌گردد.
برندسازی:
چشم شدن در حاصل کاوش به برندسازی و ارتقا دوراندیشی از مارک یاری می‌نماید.
ارتقا نرخ تبدیل:
با با صرفه‌سازی محتوا و تجارب کاربری، نرخ تبدیل (برای مثالً خرید از وب سایت) نیز ارتقاء مییابد.
یافتن ریلکس‌خیس به وسیله یوزرها:
seo به موتورهای کاوش یاری می‌نماید تا محتوای شمارا خوب ادراک نمایند و هنگام جستجوی یوزرها، وب سایت شمارا در نتیجه ها مرتبط آرم دهند.
شناسایی و رفع ایرادات وبسایت:
ارزیابی seo میتواند به شناسایی و رفع اشتباهات فنی و محتوایی وبسایت یاری دهد که در غایت به پیشرفت در عملکرد کلی وب سایت باعث می‌گردد.
به طور کلی، seo یک سرمایه‌گذاری بلندمدت برای اینترنت‌تارنما شماست که میتواند به رویش و توفیق دستیابی‌وکارتان یاری دهد.
 

تاثیر سئو در فروش اینترنتی

  بهینه سازی (با صرفه‌سازی موتورهای کاوش) تأثیر به سزایی در ارتقا فروش اینترنتی داراست. با به کار گیری از بهینه سازی، اینترنت‌تارنما‌ها می توانند در نتیجه ها جستجوی  سئو در مشهد گوگل سکو‌های بالاتری دستیابی نمایند و در فیض، ترافیک هدفمند بیشتری را جذب نمایند. این ترافیک بیشتر، به صورت بدون واسطه به ارتقاء فروش و درآمد سبب ساز میشود.

التفات seo در فروش اینترنتی:
ارتقاء بازدید هدفمند:
بهینه سازی به اینترنت‌وبسایت‌ها امداد می‌نماید تا در حاصل کاوش برای لغت ها کلیدی مربوط به محصول ها و خدماتشان، در مرتبه‌های بالاتری قرار گیرند. این دستور باعث به جذب بازدیدکنندگانی میشود که به‌دنبال تولیدات و سرویس ها متبوع شما می باشند و احتمال خرید آن‌ها بیشتر میباشد.
بهبود تجربیات کاربری:
seo فقط به باصرفه‌سازی برای موتورهای کاوش محصور نمیشود، بلکه به بهبود تجارب کاربری نیز امداد می‌نماید. با باصرفه‌سازی سرعت لود وبسایت، پیاده سازی کاربرپسند و ارائه محتوای کیفیت عالی، یوزرها ریلکس‌خیس میتوانند در وب سایت شما گشت و گذار نمایند و احتمال خریدشان ارتقا مییابد.
ارتقاء متکی بودن و اعتبار:
زمانی اینترنت‌تارنما شما در حاصل کاوش جايگاه‌های بالایی دستیابی می‌نماید، این فرمان به صورت خود کار پشت گرمی یوزرها را جلب می‌نماید. یوزرها معمولاً به وبسایت‌هایی که در حاصل رفیعتر قرار دارا هستند، اتکا بیشتری دارا هستند و احتمال خرید از آنان بیشتر میباشد.
کاهش هزینه‌های بازاریابی:
seo یک طریق بازاریابی نادر‌هزینه در مقایسه با بقیه طریق‌های تبلیغاتی میباشد. با با صرفه‌سازی وب سایت خویش، می توانید ترافیک ارگانیک (مجانی) جذب فرمائید و در درازمدت، هزینه‌های بازاریابی خویش را کاهش دهید.
ارتقا نرخ تبدیل:
بهینه سازی با بهبود تجربیات کاربری و ارتقاء اتکا، به صورت غیرمستقیم بر نرخ تبدیل (تعداد بازدیدکنندگانی که به مشتری تبدیل میشوند) تأثیر می گذارد. با باصرفه‌سازی وب سایت برای جذب و هدایت یوزرها، میتوانید نرخ تبدیل خویش را ارتقا دهید.
ارتقاء فروش:
در غایت، مجموع این دست اندرکاران (جذب ترافیک هدفمند، بهبود تجارب کاربری، ارتقاء پشت گرمی و نرخ تبدیل) سبب ساز به ارتقا فروش و درآمد اینترنت‌تارنما شما می‌گردد.
نقش seo در توفیق بیزنس اینترنتی:
seo یک پروسه مداوم میباشد و برای توفیق در فروش اینترنتی، می بایست به صورت همیشگی تارنما خویش را باصرفه‌سازی فرمائید و با تغییرات الگوریتم‌های موتورهای کاوش، سازگار گردید. با به کار گیری از استراتژی‌های بهینه سازی، می توانید:
بهبود درجه تارنما در حاصل کاوش:
با با صرفه‌سازی محتوا، به کار گیری از عبارات کلیدی مطلوب، بهبود ساختار وبسایت و حصول بک‌پیوند‌های با کیفیت، میتوانید سکو وب سایت خویش را در حاصل کاوش بهبود اعطا کرد.
جذب ترافیک هدفمند:
با با صرفه‌سازی تارنما برای عبارات کلیدی مربوط به حصول و کارتان، می توانید ترافیک هدفمند و کیفیت خوب جذب نمایید.
ارتقا فروش:
با ارتقاء ترافیک هدفمند و بهبود تجارب کاربری، می توانید فروش خویش را ارتقا دهید.
ارتقا دانایی از مارک:
با قرار به چنگ آوردن در حاصل بلندتر کاوش، میتوانید تدبیر از مارک خویش را ارتقاء دهید.
براین اساس، seo یک سرمایه‌گذاری بلندمدت میباشد که میتواند به صورت قابل توجهی بر توفیق بیزنس اینترنتی شما تأثیر بگذارد.
 

تاثیر تایتل و دیسکریپشن در سئو سایت

 تایتل و دیسکریپشن (یا این که توضیحات متا) دو عنصر کلیدی در سئوی تارنما میباشند که نقش مهمی در جذب ترافیک ارگانیک از موتورهای کاوش دارا‌هستند. تایتل ورقه (Title Tag) تحت عنوان عنوانی که در نتیجه ها کاوش اکران داده می‌گردد، سئو در مشهد  او‌لین چیزی میباشد که استفاده کننده با آن مواجه می‌گردد و میتواند به صورت بی واسطه بر نرخ کلیک (CTR) تأثیر بگذارد. دیسکریپشن نیز توضیحی کوتاه و دیدنی از محتوای برگه میباشد که در نتیجه ها کاوش تحت تایتل اکران داده می شود و می تواند مخاطب را به کلیک کردن بر روی لینک و پیوند تارنما شما ترغیب نماید.

عنایت تایتل در seo:
اکران در حاصل کاوش:
تایتل کاغذ در حاصل کاوش تحت عنوان تیتر مهم کاغذ ظواهر میشود و به مخاطب داده ها نخستین در امر محتوای کاغذ میدهد.
تأثیر بر درجه‌بندی:
موتورهای کاوش از تایتل برای ادراک محتوای کاغذ به کارگیری می‌نمایند و تایتل‌های با صرفه گردیده میتوانند به بهبود جايگاه‌بندی برگه در حاصل کاوش امداد نمایند.
جذب مخاطب:
یک تایتل دیدنی و مربوط به کلمه و واژه کلیدی قادر است دقت استفاده کننده را جلب کرده و اورا به کلیک بر روی لینک و پیوند تارنما ترغیب نماید.
عنایت دیسکریپشن در بهینه سازی:
توضیح محتوای شیت:
دیسکریپشن تحت عنوان یک توضیح کوتاه و جالب از محتوای شیت فعالیت می‌نماید و به مخاطب یاری می‌نماید تا بفهمد برگه متبوع دقیقا در خصوص چیست.
ارتقا نرخ کلیک (CTR):
یک دیسکریپشن دیدنی قادر است مخاطب را متقاعد نماید که بر روی پیوند تارنما کلیک نماید و به ارتقاء CTR (نرخ کلیک) کاغذ یاری دهد.
ارائه داده ها بیشتر:
در حالی که تایتل محدودیت کاراکتری دارااست، دیسکریپشن می تواند داده ها بیشتری درباره‌ی محتوای برگه ارائه دهد، به عنوان مثال عبارات کلیدی LSI و خصوصیت‌های خاص کاغذ.
نکات کلیدی برای تایپ کردن تایتل و دیسکریپشن:
استعمال از عبارات کلیدی:
تایتل و دیسکریپشن بایستی دربردارنده لغات کلیدی مربوط به محتوای کاغذ باشند.
تایپ کردن جالب و گیرا:
تایتل و دیسکریپشن می بایست به سیرتکامل‌ای نوشته شوند که اعتنا استفاده کننده را جلب نمایند و اورا به کلیک کردن بر روی پیوند وب سایت ترغیب نمایند.
رعایت ارتفاع مطلوب:
تایتل بایستی کوتاه و مختصر باشد (معمولاً تا 60 کاراکتر) و دیسکریپشن می تواند پاره ای وقت گیر‌خیس باشد (معمولاً تا 155 کاراکتر).
منحصر بودن:
تایتل و دیسکریپشن هر ورقه می بایست منحصر و مربوط به محتوای به عبارتی شیت باشد.
آزمایش و با صرفه‌سازی:
بعد از تایپ کردن تایتل و دیسکریپشن، اساسی میباشد که تأثیر آنان‌را بر روی ترافیک وبسایت پژوهش فرمایید و در شکل نیاز آنها‌را باصرفه‌سازی فرمائید.
در غایت، تایتل و دیسکریپشن دو ابزار کار کشته در seo میباشند که میتوانند به صورت قابل توجهی بر ترافیک و مرتبه‌بندی تارنما شما تأثیر بگذارند. با رعایت نکات فوق و به کار گیری از ابزارهای مطلوب، میتوانید تایتل و دیسکریپشن‌های باصرفه‌سازی گردیده‌ای ساخت نمایید که به جذب ترافیک بیشتر و بهبود جايگاه وبسایت شما امداد نمایند.
 

تاثیر سئو خارجی بر ارتقا سایت

  سئو خارجی (Off-page بهینه سازی) نقش مهمی در افزایش و بهبود سکو وبسایت سئو در مشهد در موتورهای کاوش اجرا می‌نماید. این نوع seo مشتمل بر شغل‌هایی میباشد که سوا اینترنت‌تارنما شما ایفا میگردد و غرض مهم آن ارتقا اعتبار و محبوبیت وب سایت در حیث موتورهای کاوش و یوزرها میباشد.

تاثیرات سئوی آف پیج بر افزایش وب سایت:
ارتقا اعتبار و سکو تارنما:
سئو آف پیج با ساخت‌و‌ساز پیوند‌های کیفیت عالی از وبسایت‌های دیگر و ارتقاء تعامل یوزرها با محتوای شما، اعتبار وب سایت را در نزد موتورهای کاوش ارتقاء می دهد و در سود منجر بهبود مرتبه وب سایت در نتیجه ها کاوش می گردد.
ارتقا ترافیک ارگانیک:
لینک و پیوند‌سازی از اینترنت‌تارنما‌های دارای اعتبار و مربوط به حوزه عمل شما، قادر است ترافیک ارگانیک (طبیعی) به تارنما شما هدایت نماید و به ارتقا بازدید و چشم شدن وب سایت یاری دهد.
بهبود برندسازی:
با جاری ساختن عمل‌های سئو آف پیج مانند ساخت محتوای با کیفیت، اشتراک‌گذاری در کانال‌های اجتماعی و تعامل با یوزرها، مارک شما شناخته‌خیس گردیده و در ذهن مخاطبان ماندگارتر می شود.
ارتقاء متکی بودن یوزرها:
هنگامی که تارنما شما بوسیله اینترنت‌وبسایت‌های دارای اعتبار دیگر معرفی و به آن پیوند داده می گردد، یوزرها به تارنما شما اتکا بیشتری پیدا می‌نمایند و احتمال اینکه به مشتری شما تبدیل شوند ارتقا مییابد.
ارتقاء تعامل یوزرها:
سئو خارجی با ساخت و ساز زمان‌های تعامل با یوزرها در کانال‌های اجتماعی، فروم‌ها و بقیه پلتفرم‌ها، قادر است به ارتقا تعامل یوزرها با محتوای شما و در غایت بهبود درجه وب سایت یاری دهد.
کامل شدن سئوی داخلی:
offpage seo تحت عنوان مکملی برای سئوی داخلی کار می‌نماید و با بهبود فاکتورهای سوا وب سایت، به موتورهای کاوش امداد می‌نماید تا فهم بهتری از چگونگی و اعتبار تارنما شما داشته باشند.
برخی از تکنیک‌های سئو خارجی:
لینک و پیوند‌سازی (Link Building):
اخذ لینک و پیوند از اینترنت‌وبسایت‌های دارای اعتبار و مربوط به حوزه عمل شما، یکی‌از مهم ترین تکنیک‌های سئو خارجی میباشد.
عمل در کانال‌های اجتماعی:
اشتراک‌گذاری محتوای تارنما در کانال‌های اجتماعی و تعامل با یوزرها، به ارتقا دور اندیشی از مارک و هدایت ترافیک به وب سایت امداد می‌نماید.
ایجاد محتوای کیفیت بالا:
ساخت‌و‌ساز محتوای نفیس و دیدنی که یوزرها را به اشتراک‌گذاری و لینک و پیوند دادن به آن ترغیب نماید.
سئوی محلی (Local بهینه سازی):
در شرایطی‌که تجارت شما به طور محلی شغل می‌نماید، سئوی محلی با تصویب داده ها بیزنس در دایرکتوری‌های محلی و تولید پروفایل در گوگل مپ و بقیه پلتفرم‌های محلی میتواند به چشم شدن شما در حاصل جستجوهای محلی یاری دهد.
کمپانی در حادثه ها و کنفرانس‌ها:
کمپانی در حادثه ها و کنفرانس‌های مربوط به حوزه عمل شما و ارائه محتوای گران بها قادر است به ارتقا درایت از مارک و ساخت و ساز رابطه با مخاطبان مقصود یاری دهد.
در کل، سئوی آف پیج با بهبود اعتبار و محبوبیت تارنما در نزد موتورهای کاوش و یوزرها، نقش مهمی در ارتقاء و بهبود سکو وبسایت و در فیض ارتقا ترافیک و توفیق بیزنس آنلاین شما داراست.
 

تاثیر لینک سازی در سئو سایت

  پیوند‌سازی (Link building) نقش مهمی در seo (بهینه سازی) و بهبود سکو‌بندی تارنما در موتورهای کاوش جاری سئو در مشهد  ساختن می‌نماید. لینک و پیوند‌ها تحت عنوان رای اتکا برای موتورهای کاوش کار می‌نمایند و علامت می دهند که یک ورقه اینترنت محتوای ارزشمندی دارااست و سزاوار جايگاه‌بندی فراتر میباشد.

اثر لینک و پیوند‌سازی بر seo:
ارتقا اعتبار صفحه های:
هرچه یک برگه اینترنت پیوند‌های کیفیت عالی بیشتری از صفحه های دارای اعتبار دیگر اخذ نماید، اعتبار آن در نزد موتورهای کاوش ارتقا می یابد.
بهبود درجه‌بندی در نتیجه ها کاوش:
پیوند‌سازی درست و اصولی میتواند به بهبود درجه یک ورقه در حاصل کاوش یاری دهد.
ارتقاء ترافیک ارگانیک:
پیوند‌های با کیفیت از اینترنت‌تارنما‌های مرتبط می توانند ترافیک ارگانیک به وبسایت شما هدایت نمایند.
بهبود فهم ساختار وب سایت:
لینک و پیوند‌های داخلی به موتورهای کاوش یاری می‌نمایند تا ساختار وب سایت و رابطه در میان صفحه ها متعدد را عالی فهم و شعور نمایند.
کاهش نرخ پریدن:
پیوند‌های داخلی که به صفحه ها مرتبط و موثر هدایت می شوند، می توانند نرخ پریدن (bounce rate) را کاهش داده و تجارب کاربری را بهبود بخشند.
گونه های لینک و پیوند‌سازی:
پیوند‌سازی داخلی: ساخت‌و‌ساز پیوند میان صفحه های متعدد یک اینترنت‌وب سایت.
لینک و پیوند‌سازی فرنگی: اخذ لینک و پیوند از اینترنت‌وبسایت‌های دیگر به وب سایت شما.
شایسته ترین شیوه‌های پیوند‌سازی:
ساخت‌و‌ساز محتوای کیفیت خوب:
محتوای جالب و گرانبها طبیعتا لینک و پیوند‌های بیشتری را جذب می‌نماید.
استعمال از انکرتکست‌های مرتبط:
پیوند‌ها می بایست با عبارات کلیدی مرتبط و طبیعی در متن قرار گیرند.
پیوند‌سازی در تارنما‌های مرتبط:
پیوند‌سازی از اینترنت‌تارنما‌هایی که در حوزه کاری شما کار می‌نمایند، میتواند بسیار اثرگذار باشد.
به کارگیری از سبک پیلار-کلاستر:
این سبک به ساختاردهی لینک و پیوند‌های داخلی و ساخت و ساز یک ساختار سلسله مراتبی امداد می‌نماید.
نکات اساسی:
چگونگی پیوند‌ها مهمتر از کمیت میباشد:
اخذ تعداد متعددی لینک و پیوند بی‌چگونگی تأثیری در seo ندارد.
لینک و پیوند‌سازی می بایست طبیعی و هدفمند باشد:
از طریق‌های کلاه سیاه (black hat) برای پیوند‌سازی اجتناب نمائید.
پیوند‌های داخلی بایستی برای استفاده کننده موثر باشند:
لینک و پیوند‌های داخلی می بایست به صفحه ها مرتبط و مفیدی هدایت شوند.
 

تاریخچه سئو چیست؟

 تاریخچه seo (بهینه سازی) سئو در مشهد به‌طور بدون واسطه به تاریخچه وب و ظهور موتورهای کاوش برمی‌خواهد شد. او‌لین موتور جستجوی اینترنتی، «آلتاویستا» (AltaVista) بود که در سال 1995 فعال‌سازی شد و به یوزرها این قابلیت و امکان را اعطا کرد تا مطالب را بر محور عبارات کلیدی کاوش نمایند. درین زمانه، اینترنت‌تارنما‌ها بیشتر از دید تعداد لغت ها کلیدی و تکرار این عبارات  با صرفه‌سازی می‌شدند و الگوریتم‌های درجه‌بندی بسیار بی آلایش بودند.

 
با بسط فرصت و ارتقاء تعداد وب سایت‌ها، موتورهای کاوش نیاز به الگوریتم‌های غامض‌تری داشتند. در سال 1998، گوگل به‌تیتر یک موتور جستجوی تازه با الگوریتم «PageRank» معرفی شد. این الگوریتم تمرکز خویش را بر روی اعتبار وب سایت‌ها و تعداد و چگونگی پیوند‌های ورودی به آنها گذارده بود. این نقطه شروعی جدید برای تغییرات مهم در فرآیند بهینه سازی بود و تیتر نقطه عطفی در تاریخ seo شناخته می‌گردد.
 
نگاهی گذار به فرآیند تکامل seo
1991-1994: استارت وب
وب به‌تیتر یک ابزار همگانی برای پیوندها و تبادل داده ها معرفی شد.
در‌این زمان، اینترنت‌تارنما‌ها با به کار گیری از پوشه‌های HTML تولید می‌شدند و دسترسی به داده ها به طور محصور بود.
1995: راه اندازی او‌لین موتور کاوش
اولی موتور کاوش با اسم «آلتاویستا» در سال 1995 به‌تیتر او‌لین موتور جستجوی امروزی معرفی شد.
این موتور کاوش به یوزرها قابلیت و امکان جستجوی صفحه ها اینترنت با به کارگیری از لغات کلیدی را می‌اعطا کرد.
1997: اولیه کارایی‌ها برای با صرفه‌سازی اینترنت
عده ای آغاز به استعمال از تکنیک‌های با صرفه‌سازی برای ارتقا مرتبه اینترنت‌تارنما‌ها در نتیجه ها کاوش کردند.
این زمان استارت به کار گیری از لغات کلیدی و عنوان ها با صرفه‌گردیده بود.
2000: استارت به کارگیری عظیم از کلمه ها کلیدی و متا تگ‌ها
درین زمان، اینترنت‌وبسایت‌ها بیشتر به استعمال از کلمه ها کلیدی در متن، تیتر‌ها و متا تگ‌ها پرداخته و همت می‌کردند با دقت بر این مفاد، رده بهتری در نتیجه ها کاوش به‌دست آورند.
2005: ارتقاء رقابت و اعتنا به با صرفه‌سازی لینک و پیوند‌ها
به‌مرور فرصت، رقابت برای درجه‌بندی در موتورهای کاوش بیشتر شد.
تمرکز مهم به با صرفه‌سازی لینک و پیوند‌ها معطوف شد و تارنما‌ها استارت به خرید و ایجاد کرد لینک و پیوند‌های ورودی به‌مراد بهبود درجه خویش کردند.
2010: دقت به چگونگی محتوا و تجربیات کاربری
در همین سال‌ها، seo دیگر صرفا به با صرفه‌سازی فنی و لغت ها کلیدی محصور نمی شد.
ساخت‌و‌ساز محتوای کیفیت خوب و اثرگذار برای مخاطب و همینطور اعتنا به تجارب کاربری اینترنت‌تارنما‌ها تحت عنوان فاکتورهای اصلی seo شناخته شدند.
2015: توسعه و گسترش پیاده سازی عکس العمل‌گرا (Responsive Design)
با دقت به ارتقاء استعمال از دستگاه‌های گوشی، اینترنت‌وب سایت‌ها استارت به پیاده سازی عکس العمل‌گرا (Responsive) کردند.
این پیاده سازی‌ها به اینترنت‌تارنما‌ها این قابلیت را می‌دادند که در کلیه دستگاه‌ها به‌خیر اکران داده شوند و به نیازهای کاربری گوناگون جواب دهند.
2020: تمرکز بر سرعت بار گذاری و seo موبایلی
سرعت بار گذاری صفحه ها و با صرفه‌سازی برای دستگاه‌های تلفن همراه به یکی موادسازنده اساسی بهینه سازی تبدیل شد.
این خصوصیت‌ها تأثیر متعددی بر سکو‌بندی وبسایت‌ها در موتورهای کاوش داشتند و تجربیات کاربری به یک کدام از فاکتورهای کلیدی تبدیل شد.
2025: seo و هوش تصنعی
با گسترش فناوری، استعمال از هوش تصنعی و مصنوعی در بهینه سازی ارتقا پیدا خواهد کرد.
ابزارهای هوش تصنعی و مصنوعی برای ارزیابی داده‌های کاوش و خوی یوزرها، بهبود استراتژی‌های بهینه سازی و پیش‌بینی روندهای نو به‌شغل خواهند رفت.

انواع سئو چیست؟

به نقل از سئو در مشهد : در دهه ۱۹۲۰ برای تمایز در بین شخصیت‌های مثبت و منفی فیلم‌های وسترن از نمادهای بصری معمولی‌ای مثل کلاه سپید و سیاه به کار گیری می‌کردند. کلاه سپید (قهرمان) و سیاه (شرور) با‌گاز به کاربر می‌گفتند که با چه کسی روبه‌رو میباشند. در دنیای بهینه سازی هم برای تعریف نحوه‌های متفاوت ایفا seo، از اصطلاحات کلاه سپید، کلاه خاکستری و کلاه سیاه استعمال می‌گردد که هرمورد آرم‌دهنده رویکردی خاص به seo می‌باشند.

 
seo کلاه سپید چیست؟
سئوی کلاه سپید (White Hat سئو) در معنای رعایت کل ضوابط گوگل برای دستیابی درجه‌بندی طبیعی و اجتناب از جریمه شدن میباشد. درین طرز فقط از تکنیک‌های مجاز و اخلاقی برای بهبود مرتبه وب سایت به کار گیری می شود.
کار‌های seo کلاه سپید سبب ساز میشود مدام آیتم پذیرش موتورهای کاوش باشید و با مجازات‌هایی مثل کاهش سکو، حذف از نتیجه ها کاوش و یا این که حتی حذف بدون نقص از ایندکس روبه‌رو نشوید.
اما، به کارگیری از این شیوه به تنهایی ممکن میباشد سبب ساز گردد که نتوانید با گاز به سکو‌های بلندتر برسید. کار‌های مربوط به seo کلاه سپید عبارتند از:
 
با صرفه‌سازی فنی
ایجاد محتوای کیفیت خوب
ساختار داخلی صحیح و اصولی
باصرفه‌سازی عنا وین و URLها و تصاویر و ویدیوها
ساخت لینک و پیوند‌های داخلی
و…
بهینه سازی کلاه خاکستری چیست؟
seo کلاه خاکستری (Grey Hat بهینه سازی) حد فاصل در میان seo کلاه سپید و سیاه میباشد. به کار گیری از seo کلاه سپید به‌تنهایی نمی‌تواند شمارا به درجه‌های رفیعتر برساند و بهینه سازی کلاه سیاه هم بعداز دوران کوتاهی قادر است تک تک زحمات شمارا به باد دهد.
 
اگرچه به کار گیری از طریق‌های بهینه سازی کلاه سپید (مجاز و اخلاقی) و کلاه سیاه (غیرمجاز و ریسکی) بیشتر تایم ها بسیار وسوسه‌کننده‌ میباشد، اما می بایست بدانید که مرز دربین بهینه سازی کلاه سپید و کلاه سیاه بسیار دقیق میباشد و هرگونه اشتباهی قادر است پیامدها جبران‌ناپذیری درپی داشته باشد.
 
براین اساس، پیشنهاد میکنیم که همواره به اصول بهینه سازی کلاه سپید پایبند بوده و از طریق‌های خاکستری با احتیاط و درایت بدون نقص از مخاطرات آن مصرف شود. مثلا عمل‌های seo کلاه خاکستری می‌اقتدار به مورد ها تحت اشاره نمود:
 
اخذ پیوند از پست‌های مهمان در وب سایت‌های دیگر
ساخت‌و‌ساز محتوا کیفیت بالا زیر البته در وسعت بالا
به کار گیری از متن یا این که لینک و پیوند‌های نهفته در محتوا
ارتقا بازدید با به کار گیری از ترافیک تصنعی و مصنوعی
به کارگیری از طریق‌های لینک و پیوند‌سازی غیرطبیعی مثل PBN
به کارگیری از محتوای نسخه برداری با تغییرات جزئی
با صرفه‌سازی سرعت وبسایت و تجربیات کاربری به‌شکل تصنعی و مصنوعی
به کار گیری از ربات‌های اتوماتیک برای به‌روزرسانی عنوان ها یا این که دیگر موادسازنده برگه
بهینه سازی کلاه سیاه چیست؟
seo کلاه سیاه (Black Hat بهینه سازی) طرز‌هایی میباشد که برای گول زدن الگوریتم‌های گوگل به‌شغل میروند و در ناهمخوانی با قانون ها موتورهای کاوش میباشند. نحوه‌هایی مثل تشکیل داد پیوند‌های اسپم، پرکردن عبارات کلیدی، خرید بک‌لینک و پیوند‌های زیاد و… برای مثال مواقعی میباشد که بر خلاف اصول و ضوابط گوگل میباشد و در صورتی متوجه آن خواهد شد، با جریمه‌های هنگفت روبه‌رو خواهید شد.
 
به‌طورکلی، سئوی کلاه سیاه روشی سریع و غیررسمی برای بهبود مرتبه‌بندی میباشد که می تواند به نتیجه ها کوتاه‌بازه سبب گردد، اما در درازمدت به خسارت وبسایت شما مجموع میشود.
 
در‌این طریق‌ها، مقصود این میباشد که صفحه ها تارنما‌ها را به‌تیتر محتوای جذاب و اثر گذار اکران دهند، درحالی‌که طبق معیارهای گوگل این‌سیرتکامل نیستند. همینطور این طریق‌ها در ادامه عبور از ضوابط ساده بهینه سازی می باشند تا یک وب سایت بتواند تخت گاز با به کارگیری از نقاط ضعف الگوریتم‌ها به کاغذ اولیه حاصل کاوش رسد. به عنوان مثال تکنیک‌های seo کلاه سیاه عبارت‌اند از:
 
هدایت یوزرها به صفحه های دیگر با مقصود تبلیغاتی یا این که غیرمرتبط
استعمال بیش تر از حد از لغات کلیدی در محتوا سوای اعتنا به چگونگی
تغییر‌و تحول محتوای وب سایت بر پایه ی IP مخاطب برای فریب موتورهای کاوش
اسکن‌کردن محتوای یک ورقه در صفحه های متفاوت یا این که از وب سایت‌های دیگر
ساخت‌و‌ساز پیوند‌های نامربوط و بی‌چگونگی به تارنما‌های دیگر با غرض تخریب
تفاوت دربین بهینه سازی کلاه سپید، کلاه خاکستری و کلاه سیاه در استعمال از طریق‌هایی میباشد که سبب ساز جايگاه‌بندی تارنما در موتورهای کاوش می‌گردد. پیشنهاد می کنیم مدام از طریق‌های مجاز برای seo تارنما خویش به کارگیری فرمائید و درصورت نیاز به استعمال از طریق‌های غیرمجاز، آن را به‌اعتنا ایفا داده و پیامدهای احتمالی را تحقیق فرمایید.

سئو کلاه سیاه و کلاه سفید

 به کار گیری از تکنیک‌های بهینه سازی درجهت رضایت مشتریان و تبعیت از استانداردهای معرفی گردیده بوسیله گوگل چهت نیل به مقام رفیعتر در نتیجه ها کاوش را بهینه سازی کلاه سپید می‌نامیم.

آسانی، طاقت و صداقت؛ سه خصوصیت مهم در seo کلاه سپید می‌باشند
 
در مقابل سعی برای استعمال از ضعف موتورهای کاوش و استعمال از تکنیک‌هایی برای فریب آنها‌را با اسم seo کلاه سیاه می شناسیم. درین طرز‌ها معمولات کمترین قیمت و اعتنا به رضایت استفاده کننده و چگونگی محتوا می شود. ولی هرچند ماه یک‌توشه گوگل این تکنیک‌های کلاه سیاه را شناسایی کرده و وب سایت‌هایی که از این نحوه استعمال کرده‌اند را تنبیه خواهد کرد.
 
 
 
seo کلاه خاکستری به شیوه‌هایی گفته میگردد که مبنی بر با استانداردهای پیشنهادی گوگل نیستند اما تشخیص‌شان برای ربات‌های گوگل نیز معمولی وجود ندارد در فیض احتمال جریمه تارنما بوسیله گوگل کم شده و می توانند به پرورش تارنما امداد نمایند.
 
نکته بسیار اصلی این میباشد که مرز باریکی بین سپید، خاکستری و سیاه وجود داراست و اکثری از عمل‌های ما که مطابقت و همخوانی بر استانداردهای گوگل می باشند احتمال تبدیل شدن به شیوه‌های سیاه را دارا‌هستند!
 
از جمله؛ ساخت و ساز محتوای اثرگذار و کاربردی یکی شایسته ترین ابزارهای ما برای بهبود بهینه سازی تارنما میباشد البته هنگامی‌که دقت ما بر رضایت مخاطب معدود‌رنگ گردیده و به تکرار بیش تر از حد لغت ها کلیدی (Keyword Stuffing) یا این که زمان بر‌کردنِ بی‌استدلالِ محتوا می پردازیم عملا وارد مرز خاکستری گردیده‌ایم. در صورتیکه پا را بالاتر گذارده و محتوا را سوای رفتار بها جدیدی از تارنما‌های دیگر اسکن کنیم عملا وارد حوزه‌ سیاه seo گردیده‌ایم.
 
در سود حتی ساخت و ساز محتوا که یک کدام از ارزشمندترین شغل‌های ما در حوزه seo میباشد این پتانسیل را داراست که به رنگ خاکستری یا این که سیاه جلوه کرده و موجب از دست رفتن رده ما در نتیجه ها کاوش گردد.
 
برای داده ها بیشتر سفارش میکنیم نوشته‌علمی 10 تکنیک seo کلاه سیاه که به وسیله گوگل معرفی گردیده و موجب جریمه وب سایت میشوند را تحقیق فرمائید.
 
چه کسی می بایست بهینه سازی تارنما ما‌را ایفا دهد؟
seo در معنا بی آلایش و در جاری ساختن غامض میباشد. در واقع بهینه سازی دسته‌ای از شغل‌های متنوع و دائمی میباشد که اجرای آن هم به علم و هم به تجارب مستلزم میباشد. تصمیم‌گیری در زمینه ی این که چه کسی بهینه سازی وبسایت مارا بر ذمه بگیرد بستگی به 3 فاکتور اساسی دربرگیرنده میزان دارایی، منابع انسانی و فرصت خواهد داشت.
 
به صورت معمول استخراج و شغل های اینترنتی به 4 طرز گوناگون بهینه سازی وب سایت خویش را رئیس می‌نمایند:
 
1- یادگیری و اعمال بهینه سازی بوسیله صاحب تجارت
درین طرز صاحب و مالک تجارت خودش seo را فرا گرفته و نصیب مهمی از مجال و انرژی خویش را صرف این عمل می‌نماید. حصول و شغل های کودک که هنوز میزان دارایی کافی و ساختار سازمانی مشخص و معلوم برای سرمایه‌گذاری در حوزه بهینه سازی را ندارند معمولا از این شیوه به کارگیری می‌نمایند و بعداز استخراج توفیق‌های خرد و پناه دارایی استراتژی خویش را تغییر و تحول میدهند.
 
2- برون‌سپاری به فرد یا این که کمپانی
در حالتی که تیم‌ای مداقه بهینه سازی را به خیر فهم کرده و میزان دارایی کافی برای حمایت هزینه‌های آن را داشته باشد؛ برون‌سپاری پروژه به یک فرد یا این که کمپانی دارای اعتبار به‌صرفه‌ترین طریق برای توفیق در seo خواهد بود.
 
این شغل شمارا از گرفتاری‌های مرتبط با جذب و نگهداشت نیرو، نگهبانی تجهیزات و فضای کاری و از همگی مهمتر امتحان و غلط چهت نیل به فیض مناسب ریلکس خواهد کرد.
 
3- تشکیل یک دسته داخلی seo در کمپانی
سازمان‌ها و کمپانی‌هایی که دارنده بیشتراز 30 کارمند می‌باشند می توانند با تشکیل یک مجموعه داخلی برای دیجیتال مارکتینگ و seo؛ سرعت کار و انعطاف‌پذیری خویش را در تصمیم‌گیری و اجرای کمپین‌های بازاریابی و توسعه و گسترش در بهینه سازی ارتقا دهند.
 
این نحوه هزینه‌های به مراتب بیشتری در مقایسه با برون‌سپاری خواهد داشت البته نقطه قوت آن بازدهی بالا و دستیابی سود در طول کوتاه‌خیس میباشد.
 
4- مخلوط گروه داخلی و مشاور ماهر
برای سازمان‌هایی با بیش تر از 100 کارمند که معمولا در حیطههای رقابتی مثل توریسم، ارز دیجیتال و … شغل می‌نمایند و seo مجرای مهمی در بازاریابی آن ها به حساب می آید؛ تشکیل یک دسته داخلی کفاف نمی دهد. معمولا این مجموعه‌ها از مشاوران ماهر و بررسی متنوع برای تقویت مجموعه و تصمیم‌گیری عالی بره می برند.
 
سئو در مشهد گروه‌ای بدون نقص و نادر‌نظیر از سرویس ها بهینه سازی را به شما ارائه می‌نماید

سئو مخفف چیست؟

 واژه و سئو در مشهد کلمه‌ی بهینه سازی مخفف عبارت Search Engine Optimization میباشد که می‌قدرت آن را به سئو وبسایت برای موتورهای کاوش ترجمه کرد. اما خویش بهینه سازی هم در فارسی بسیار رایج گردیده و حتی گاهی مخلوط‌های مازاد و توصیفی و لغت ها فعلی (مانند بهبود بهینه سازی، seo کردن، بهینه سازی سازی) را نیز با آن می سازند و به‌فعالیت می برند.

 
غرض طریق های بهینه سازی این میباشد که هنگام جستجوی یوزرها در گوگل و بقیه موتورهای کاوش، این موتورها جايگاه‌ی بهتری را به مقالات و محتوای یک وب سایت تخصیص دهند.
 
تمجید seo و یکسری نکته درباره سئو
درصورتی که چه به لحاظ نمیرسد تاکید بر مداقه سئو چندان ضروری باشد،‌ ولی بد وجود ندارد مروری به برخی آمارهای منتشر گردیده درباره موتورهای کاوش داشته باشیم‌.
 
طبیعی میباشد که با دقت به طرز اجرای بازرسی، داده های عددی و ارقام ارائه گردیده به وسیله منابع متعدد، می توانند گوناگون باشند؛ به این ترتیب شاید عالی باشد به مکان تمرکز بر مقدار ظریف اعداد، بیشتر به مقیاس و التفات نسبی آن ها دقت کنیم:
 
 عموم دنیا روزمره دربین ۶ تا ۷ میلیارد توشه از موتورهای کاوش به کارگیری می‌نمایند (منبع).
 
 هفتاد تا هشتاد درصد جستجوگران، به پیوند‌هایی که به طور تبلیغ (با پرداخت پول) بوسیله موتورهای کاوش مثلا گوگل، اکران داده می گردند، نگاه نمیکنند.
 
 هر که از روش کلیک کردن روی پیوند در موتور کاوش وارد فضای آنلاین شما می گردد، در مقایسه با هر که شما برای بازاریابی به سراغ وی رفته‌اید، برای تبدیل شدن به یک مشتری هزینه‌ی کمتری خواهد داشت.
 
 کاوش بر روی گوشی طی سال‌های اخیر همواره روندی صعودی داشته و از سال ۲۰۱۵ به آن گاه، سرچ تلفن همراه از سرچ دسکتاپ بیشتر گردیده‌است. همینطور اینک، سهم دسکتاپ بین ابزارهای اتصال به وب در سطح عالم کمتر از ۵۰ درصد میباشد (منبع).
 
اکنون کدام موتورهای کاوش بیشتر به کار گیری می شوند؟
نادر نیستند اشخاصی که موتور کاوش و گوگل را تحت عنوان واژه و کلمه‌های مترادف و هم معنی به فعالیت می برند.
 
ولی به آسانی هم نمی‌اقتدار از این فعالیت نقص‌ گرفت؛ زیرا حتی Google کردن هم تحت عنوان یک فعل در گویش انگلیسی پذیرفته شد‌ه‌است.
 
با این درحال حاضر شاید مطلوب باشد به دو گزارش که بوسیله وبسایت دارای اعتبار Search Engine Land منتشر گردیده اشاره کنیم تا در خاطرمان بماند که فقط هنرپیشه صنعت کاوش، موتور جستجوی گوگل وجود ندارد:
 
 
 
آنچه در جواب بدین پرسش معین می شود، بیشتر آرم‌دهنده‌ی دور اندیشی یوزرها از برندها میباشد.
 
به عبارتی‌طور که میبینید موتورهای جستجوی Google و Yahoo و Bing برای یوزرها بیشتر از دیگر موتورهای کاوش شناخته گردیده می‌باشند.
 
در سوال دیگری از یوزرها مراد گردیده موتور جستجوی مهم آیتم استعمال خویش را اعلام نمایند:
 
 
 
به عبارتی‌طور که میبینید در اینجا، گوگل با بقیه موتورهای کاوش مسافت‌ی معناداری داراست و به همین انگیزه، شاید هنوز هم – تا‌زمانیکه تغییری بدون شوخی در سهم بازار موتورهای کاوش به وجود نیامده – می بایست بپذیریم که به کار گیری از موتور کاوش و گوگل تحت عنوان تعبیرهای مترادف و هم معنی چندان غلط وجود ندارد.
صفحه قبل 1 2 3 4 5 صفحه بعد