ورود الگوریتم مرغ مگس خوار به گلشن وحش گوگل
تصور کنید که ۱ سال پیش شما میخواستید درباره این الگوریتم نوشته‌علمی ای بنویسید. شما می بایست برای اینکه محتوای شما چشم خواهد شد بایستی یکسری توشه واژه (مرغ مگس خوار) را در نوشته‌ی‌علمی خویش تکرار فرمائید که‌این فعالیت برای یوزرها بد و نا مطلوب بود. و همینطور چگونگی محتوا را سئو در مشهد  تحت می برد.
تکرار بیشتراز حد عبارات کلیدی بیش تر از اندازه سبب شد که گوگل معنا حاصل را بفهمد و سپس وبسایت های موردنیاز را به استفاده کننده نشانه دهد که در آن موقع بود که گوگل الگوریتم مرغ مگس خوار یا این که Hummingbird را به طور قانونی در ماه آگوست ۲۰۱۳ معرفی کرد. گوگل توانست با استعمال از این الگوریتم خواسته استفاده کننده را عالی می‌فهمید و شایسته ترین محتوا را در چنگ استفاده کننده خدمات سئو در مشهد  قرار دهد.
 
از جمله دیگر نیاز وجود ندارد در حالتی که بخواهید بفهمید ماشینی در چه سالی ساخته شد به مکان این پرسش (ماشین ۲۰۱۶ تیپ ۵ جمهوری اسلامی ایران خودرو در چه سالی رونمایی شد) میتوان نوشت. (۲۰۶ تیپ ۵)
 
در شرایطی‌که در‌این مواقع گوگل شایسته ترین وب سایت ها را برای شما آورده یعنی گوگل مراد شما‌را به نیکی فهمیده میباشد و دیگر موردنیاز وجود ندارد بنویسیم ۲۰۶ تیپ ۶ کشور ایران خودرو در چه سالی ایجاد به طور بدون نقص تایپ کنیم. نکته دیدنی این میباشد که درصورتی که شما این را تایپ نمائید (۲۰۶ تیپ پنج) خیر صرفا سال ساخت و ساز و معرفی آن نمایش داده می شود بلکه مجموع ویژگی ها آن هم نمایان می‌شود. بدین ترتیب گوگل داده ها جذابی که فکر می کند شما آن را پسند می‌کنید برای شما آرم می‌دهد.
 
چرا اسم این الگوریتم مرغ مگس خوار میباشد؟
 
 
در اینکه گوگل کوشش دارااست برای جلب رضایت یوزرها اسم ها جذابی برای الگوریتم خویش بگذارد شکی وجود ندارد البته یکی دلایلی که گوگل این اسم را روی این الگوریتم گذاشت این میباشد که‌این الگوریتم سرعت و اعتنا فراوانی هم داراست. تشابه این الگوریتم به مرغ مگس خوار همین سرعت و توجه میباشد. خلال این در‌صورتی‌که شما در محتوای خویش کلمه ها کلیدی متعددی را به کار گیری فرمائید از این الگوریتم جریمه رنج اخذ می‌کنید.
 
مقصود الگوریتم مرغ مگس خوار گوگل چیست؟
یکی رمز های گوگل که در تمامی ی الگوریتم های خویش به کار گیری کرده این میباشد که: مقصود تمامی ی الگوریتم ها نسبتاً فهم مضمون‌ متن استفاده کننده میباشد که رضایت مخاطب را با این شغل جلب نماید.
 
الگوریتم مرغ مگس خوار کلیه فارغ این محدوده وجود ندارد و همت دارااست با فهم و شعور خواسته و مضمون‌ استفاده کننده به عبارتی فیض ای را علامت دهد که مخاطب به‌دنبال آن ها می‌شود .ولی این نقطه نهایی شغل وجود ندارد.
 
گوگل داده ها دیگری هم درباره چیزی که جست و جو کرده را به طور جالب به دست استفاده کننده می‌رساند تا استفاده کننده را وسوسه به جست و جو راجع‌به آن نکته هم میکند. بگذارید یک نمونه برایتان بزنم .برای مثال چنانچه شما در اینترنت خویش سرچ نمائید چگونگی نوشیدنی می بایست چطور باشد گوگل کوشش میکند با اطلاعاتی که از مرغ مگس خوار می گیرد را به طور آراسته یه شما تحویل دهد و دیگر مثل قدیم خبری از محتوای نا مرتب و بی بها وجود ندارد. این یعنی چه؟ یعنی اینکه گوگل عمق کلام شما‌را فهمیده و می داند شما در ادامه چه چیزی می‌گردید و با این شغل نیاز شمارا برآورده میکند.
 
بهبود بهینه سازی وب سایت با به کارگیری از الگوریتم مرغ مگس خوار.
چنانچه یادتان باشد ابن الگوریتم می خواهد رضایت استفاده کننده را بگیرد و اکثر یوزرها برای جست و جو متون کوتاه را تعیین میکنند پس می بایست:
 
 از لغات کلیدی متنوع استعمال کنیم.
از علامت گذاری استاندارد به کارگیری کنیم.
نرخ پریدن را معدود و مجال حضور یوزرها را بیشتر کنیم.
این الگوریتم هم مانند سایر الگوریتم ها مئمور میباشد که متن مخاطب را عالی ادراک نماید و با علامت دادن وبسایت های موردنیاز کاربر رضایت اورا جلب نماید.
 
الگوریتم سندباکس گوگل sandbax
شما هم مثل دیگرافراد مسلما از موتور جست و جوی بار گوگل استعمال نموده اید. شاید شما متوجه نشده باشید اما در هر دقیقه استعمال شما از اینترنت چیزی حدود۳۸۰ تارنما تازه در گوگل ساخت می گردد.
 
این عدد آرم می‌دهد که در طی خیلی کوتاه رقابت در بین تارنما ها خیلی بیشتر میگردد. این رقابت مثل رقابت های دیگر یک داور بسیار طاقت فرسا گیر به اسم (گوگل) دارااست که حدف این داور این میباشد که زیر هر قوانینی شایسته ترین کمپانی کننده را به شما معرفی نماید.
 
حال شما تصور کنید که‌این داور بایستی در بین این همگی وب سایت که به طور جهش زایی در درحال حاضر ارتقاء میباشد داوری نماید و آنان‌را مرتبه بندی نماید. به لحاظ شما این داور چه طور قادر است که تمرکز خویش را روی تارنما های کاربلد و حرفه‌ای بگذارد در حالتی که که به‌این تعداد وب سایت در حالا ارتقاء با سرعت زیاد می باشند.
 
در بالا بایستی وب سایت های جدید وارد از تارنما های کهن که دامنه ی ماهر دارا‌هستند غیروابسته شوند تا میدان رقابت عادلانه خیس باشد. در بالا بایستی بگوییم که گوگل وجود الگوریتم سندباکس را به طور همگانی تکذیب یا این که پذیرش نکرده میباشد.به همین ادله سخن راجع به این الگوریتم قادر است فی مابین متخصصین حوضه فراگیری seo دعوا برانگیز باشد.