x تبلیغات
سئو در مشهد

بودجه خزش گوگل

 

 
دارایی خزش گوگل: چرا سرعت مقر‌ داده اساسی‌خیس از تعداد صفحه های میباشد؟
حقیقت کمتر شنیده‌گردیده درباره دارایی خزش
در حالی‌ که سال‌ها تصور میشد «تعداد صفحه های» یک برهان گزینش‌کننده در خزش وبسایت به وسیله گوگل میباشد، هم اکنون گوگل به طور رسمیً تأیید کرده که سرعت مقر داده التفات بیشتری سئو در مشهد دارااست.
در بخش اخیر پادکست «Search Off the Record»، گری ایلیس از دسته سرچ گوگل اعلام‌کرد که حتی وبسایت‌هایی با تعداد صفحه های کمتر از آستانه یک میلیون، در شرایطی که مقر داده‌ای نماید و ناکارآمد داشته باشند، ممکن میباشد با اشتباهات دور از شوخی در خزش روبه‌رو شوند.
 
این بیانیه، خیر‌فقط طریقه ما به دارایی خزش را تغییر و تحول می دهد، بلکه یک پل اصلی فی مابین seo فنی (Technical سئو) و با صرفه‌سازی زیرساخت‌های دیتابیس ساخت و ساز  خدمات سئو در مشهد  می‌نماید.
 
میزان دارایی خزش چیست و چرا عنایت دارااست؟
میزان دارایی خزش (Crawl Budget) به ترازو منابعی گفته میشود که گوگل برای خزش (Crawling) صفحه ها یک وبسایت تخصیص میدهد. این زمینه به‌ویژه برای وبسایت‌های گرانقدر، دکان‌های آنلاین، رسانه‌ها و اینترنت‌وبسایت‌های دارنده محتوای داینامیک عنایت کلیدی داراست.
 
 البته اکنون گوگل می گوید حتی در شرایطی‌که صفحه ها شما کمتر از ۱ میلیون باشد، البته ساختار دیتابیس ناکارآمدی داشته باشید، احتمالاً خزنده‌های گوگل مبتلا تأخیر، اشتباه یا این که توقف در خزش می شوند.
 
سخن مهم گوگل: «خزش» موضوع وجود ندارد، «ایندکس‌کردن» اساسی میباشد!
ایلیس درین پادکست گفته میباشد:
 
«این ایندکس‌کردن و شیوهٔ پردازش داده‌هاست که منابع سرور را مصرف می‌نماید، خیر تنهاً خزش.»
 
این پاراگراف، یک تغییر و تحول نگاه بنیادی را می‌طلبد. اکثری از سئوکاران روی بلاک کردن صفحه های با noindex یا این که محدودسازی ربات‌ها تمرکز دارا‌هستند. ولی گوگل میگوید درصورتی که زیرساخت دیتابیس شما نماید باشد، حتی شایسته ترین نقشه تارنما (sitemap) هم نمی‌تواند جلوی افت بهینه سازی را بگیرد.
 
چرا آستانه ۱ میلیون برگه تغییر و تحول نکرده میباشد؟
از سال ۲۰۲۰، گوگل این آستانه را اعلام کرده و تا امروز نیز پابرجاست. ادله این ثبات، ارتقاء به طور همزمان سود‌وری و عدم وضوح‌های اینترنت میباشد. ایلیس در پادکست به‌جوک اظهار‌کرد:
 
«در دهه ۹۰، ایندکس کردن ۱۰۰ هزار کاغذ یک شاهکار بود. امروز این عدد تنها یک تارنما میانگین میباشد.»
 
البته چرا گوگل این عدد را تغییر و تحول نداده؟ زیرا ساختارهای امروزی مانند محتوای جاوااسکریپتی، نرم افزار‌های تک‌ورقه‌ای (SPA)، و داده‌های زنده منجر گردیده‌اند تمرکز مهم به سمت سرعت پردازش محتوا برود، خیر تنهاً تعداد صفحه های.
 
آنالیز‌لیست بهینه سازی فنی مطابق سفارش‌های نو گوگل
با اعتنا به آنچه گفته شد، تمرکز بر دیتابیس و ایندکس‌پذیری بایستی جزو اپلیکیشن روزمره سئوکاران و دولوپرها باشد.
 
برای وب سایت‌های کمتر از ۱ میلیون شیت:
تمرکز بر ایجاد محتوای کیفیت خوب و به‌روزرسانی منظم
بی آلایش‌سازی کد HTML و ساختار URL
دوری از سختی ها خزش مانند JavaScript Blockers
برای تارنما‌های والا‌خیس یا این که دینامیک:
تحقیق فرصت اجرای کوئری‌ها در دیتابیس (Query Performance)
به کار گیری از کشینگ در لایه‌های سرور و نرم افزار (Redis، Memcached)
با صرفه‌سازی سرعت جواب‌دهی به درخواست‌های API
پژوهش بر لاگ‌های سرور و Googlebot برای شناسایی اختلالات خزشی
 برای همگی اینترنت‌تارنما‌ها:
استعمال از تگ‌های متا صحیح (canonical، hreflang، robots)
ارائه ورژن AMP یا این که LCP با صرفه برای تلفن همراه
تسهیل ایندکس‌پذیری با داده‌های ساختاریافته (Schema Markup)
محاسبه منظم صفحه ها ایندکس نشده در Google Search Console
 

ورود الگوریتم مرغ مگس خوار به گوگل

 

 
ورود الگوریتم مرغ مگس خوار به گلشن وحش گوگل
تصور کنید که ۱ سال پیش شما میخواستید درباره این الگوریتم نوشته‌علمی ای بنویسید. شما می بایست برای اینکه محتوای شما چشم خواهد شد بایستی یکسری توشه واژه (مرغ مگس خوار) را در نوشته‌ی‌علمی خویش تکرار فرمائید که‌این فعالیت برای یوزرها بد و نا مطلوب بود. و همینطور چگونگی محتوا را سئو در مشهد  تحت می برد.
تکرار بیشتراز حد عبارات کلیدی بیش تر از اندازه سبب شد که گوگل معنا حاصل را بفهمد و سپس وبسایت های موردنیاز را به استفاده کننده نشانه دهد که در آن موقع بود که گوگل الگوریتم مرغ مگس خوار یا این که Hummingbird را به طور قانونی در ماه آگوست ۲۰۱۳ معرفی کرد. گوگل توانست با استعمال از این الگوریتم خواسته استفاده کننده را عالی می‌فهمید و شایسته ترین محتوا را در چنگ استفاده کننده خدمات سئو در مشهد  قرار دهد.
 
از جمله دیگر نیاز وجود ندارد در حالتی که بخواهید بفهمید ماشینی در چه سالی ساخته شد به مکان این پرسش (ماشین ۲۰۱۶ تیپ ۵ جمهوری اسلامی ایران خودرو در چه سالی رونمایی شد) میتوان نوشت. (۲۰۶ تیپ ۵)
 
در شرایطی‌که در‌این مواقع گوگل شایسته ترین وب سایت ها را برای شما آورده یعنی گوگل مراد شما‌را به نیکی فهمیده میباشد و دیگر موردنیاز وجود ندارد بنویسیم ۲۰۶ تیپ ۶ کشور ایران خودرو در چه سالی ایجاد به طور بدون نقص تایپ کنیم. نکته دیدنی این میباشد که درصورتی که شما این را تایپ نمائید (۲۰۶ تیپ پنج) خیر صرفا سال ساخت و ساز و معرفی آن نمایش داده می شود بلکه مجموع ویژگی ها آن هم نمایان می‌شود. بدین ترتیب گوگل داده ها جذابی که فکر می کند شما آن را پسند می‌کنید برای شما آرم می‌دهد.
 
چرا اسم این الگوریتم مرغ مگس خوار میباشد؟
 
 
در اینکه گوگل کوشش دارااست برای جلب رضایت یوزرها اسم ها جذابی برای الگوریتم خویش بگذارد شکی وجود ندارد البته یکی دلایلی که گوگل این اسم را روی این الگوریتم گذاشت این میباشد که‌این الگوریتم سرعت و اعتنا فراوانی هم داراست. تشابه این الگوریتم به مرغ مگس خوار همین سرعت و توجه میباشد. خلال این در‌صورتی‌که شما در محتوای خویش کلمه ها کلیدی متعددی را به کار گیری فرمائید از این الگوریتم جریمه رنج اخذ می‌کنید.
 
مقصود الگوریتم مرغ مگس خوار گوگل چیست؟
یکی رمز های گوگل که در تمامی ی الگوریتم های خویش به کار گیری کرده این میباشد که: مقصود تمامی ی الگوریتم ها نسبتاً فهم مضمون‌ متن استفاده کننده میباشد که رضایت مخاطب را با این شغل جلب نماید.
 
الگوریتم مرغ مگس خوار کلیه فارغ این محدوده وجود ندارد و همت دارااست با فهم و شعور خواسته و مضمون‌ استفاده کننده به عبارتی فیض ای را علامت دهد که مخاطب به‌دنبال آن ها می‌شود .ولی این نقطه نهایی شغل وجود ندارد.
 
گوگل داده ها دیگری هم درباره چیزی که جست و جو کرده را به طور جالب به دست استفاده کننده می‌رساند تا استفاده کننده را وسوسه به جست و جو راجع‌به آن نکته هم میکند. بگذارید یک نمونه برایتان بزنم .برای مثال چنانچه شما در اینترنت خویش سرچ نمائید چگونگی نوشیدنی می بایست چطور باشد گوگل کوشش میکند با اطلاعاتی که از مرغ مگس خوار می گیرد را به طور آراسته یه شما تحویل دهد و دیگر مثل قدیم خبری از محتوای نا مرتب و بی بها وجود ندارد. این یعنی چه؟ یعنی اینکه گوگل عمق کلام شما‌را فهمیده و می داند شما در ادامه چه چیزی می‌گردید و با این شغل نیاز شمارا برآورده میکند.
 
بهبود بهینه سازی وب سایت با به کارگیری از الگوریتم مرغ مگس خوار.
چنانچه یادتان باشد ابن الگوریتم می خواهد رضایت استفاده کننده را بگیرد و اکثر یوزرها برای جست و جو متون کوتاه را تعیین میکنند پس می بایست:
 
 از لغات کلیدی متنوع استعمال کنیم.
از علامت گذاری استاندارد به کارگیری کنیم.
نرخ پریدن را معدود و مجال حضور یوزرها را بیشتر کنیم.
این الگوریتم هم مانند سایر الگوریتم ها مئمور میباشد که متن مخاطب را عالی ادراک نماید و با علامت دادن وبسایت های موردنیاز کاربر رضایت اورا جلب نماید.
 
الگوریتم سندباکس گوگل sandbax
شما هم مثل دیگرافراد مسلما از موتور جست و جوی بار گوگل استعمال نموده اید. شاید شما متوجه نشده باشید اما در هر دقیقه استعمال شما از اینترنت چیزی حدود۳۸۰ تارنما تازه در گوگل ساخت می گردد.
 
این عدد آرم می‌دهد که در طی خیلی کوتاه رقابت در بین تارنما ها خیلی بیشتر میگردد. این رقابت مثل رقابت های دیگر یک داور بسیار طاقت فرسا گیر به اسم (گوگل) دارااست که حدف این داور این میباشد که زیر هر قوانینی شایسته ترین کمپانی کننده را به شما معرفی نماید.
 
حال شما تصور کنید که‌این داور بایستی در بین این همگی وب سایت که به طور جهش زایی در درحال حاضر ارتقاء میباشد داوری نماید و آنان‌را مرتبه بندی نماید. به لحاظ شما این داور چه طور قادر است که تمرکز خویش را روی تارنما های کاربلد و حرفه‌ای بگذارد در حالتی که که به‌این تعداد وب سایت در حالا ارتقاء با سرعت زیاد می باشند.
 
در بالا بایستی وب سایت های جدید وارد از تارنما های کهن که دامنه ی ماهر دارا‌هستند غیروابسته شوند تا میدان رقابت عادلانه خیس باشد. در بالا بایستی بگوییم که گوگل وجود الگوریتم سندباکس را به طور همگانی تکذیب یا این که پذیرش نکرده میباشد.به همین ادله سخن راجع به این الگوریتم قادر است فی مابین متخصصین حوضه فراگیری seo دعوا برانگیز باشد.
 

 

Search Appearance در گزارش Performance سرچ کنسول

 

 
Search Appearance در گزارش Performance سرچ کنسول
در بخش search appearance  نیز دو موقعیت اکران برای حاصل جستجوی وبسایت شما در گوگل سئو در مشهد  داریم که به گستردن آنان  خدمات سئو در مشهد می پردازیم:
 
 
 
Rich results چیست
حاصل بی نیاز یا این که Rich Result نتایجی میباشند که دربردارنده اطلاعاتی نظیر تعداد رأی بازدیدکنندگان مثل ستاره ها در تصویر ذیل، مقدار کالری غذاها، تاریخ آغاز حادثه ها، عکسی از فیلمها، داده ها شرکتها و مورد ها شبیه اینچنینی که از روش داده‌های ایجاد کرد یافته ( Structured data) می‌توانند در SERP یا این که به عبارتی نتیجه ها موتورهای کاوش ظواهر شوند.
 
داده های تشکیل داد یافته را با نرم افزار نویسی یا این که با استعمال از پلاگین‌ها در سایتهای وردپرسی می توانید ساخت‌و‌ساز فرمائید.
 
با اعتنا به متعدد بودن ظواهر Rich Result  به یاروهمدم داده‌های ایجاد کرد یافته، برای استفاده کننده جالب‌خیس میباشد و نرخ کلیک فراتر میرود.
 
Web Light Results چیست
برای اتصالهایی با سرعت معدود گوگل امکانی را با به کارگیری از سیستم کش آماده نموده است که صرفا متن و پیوند تارنما ها را سوای کد های استایل به استفاده کننده شما اکران میدهد.
 
در‌این نصیب Search Appearance، شما آماری از تعداد مشاهده‌های وبسایت شما در نتیجه ها گوگل به طور نتیجه ها بی نیاز یا این که Web Light Results را می بینید. داده ها بیشتری خواستید در اینجا بازرسی فرمائید.
 
همه موردها گزارش Performance رو با هم پژوهش کردیم. این گزارش سرچ کنسول برای همگی اشخاص عشق مند به بهینه سازی مداقه ویژه‌ای داره. هر یکسری ما به صورت عملی با دانشجویان در عصر های یادگرفتن جضوری بهینه سازی بدین موردها بپردازیم و روی وبسایت اونا شغل می کنیم البته این نوشته‌ی علمی گام بسیار نیکی میباشد برای استارت فوق العاده برای شما.
 
 
گرد‌همایی ۳ – تفاوت فی مابین سرچ کنسول نو با قدیم
اسفند 97 بود که اینجانب یک محتوای نو برای سایتم نوشته بودم و مثل مدام پس از نشر محتوا، برای Fetch کردن محتوا ( معرفی نشانی محتوا و درخواست برای ایندکس بوسیله گوگل) سراغ سرچ کنسول عزیزمون رفتم. که بعداز گزینش آیتم هجرت به سرچ کنسول تازه، متوجه تفاوت فی مابین سرچ کنسول تازه با قدیم شدم. انگار چند مشخصات و ابزارهای تازه در سرچ کنسول اومده بود و یکسری تجهیزات عوض شده بودن.
 
خیلی سلیقه داشتم هر چه سریعتر محتوام رو Fetch کنم و در حاصل جستجوی گوگل ظواهر بشه زیرا اندیشه می‌کردم بهتر نوشتم غافل از اینکه اونقدرها هم بهتر خلا. یه چیزی بهتون بگم هر وقت پندار کردید محتواتون خیلی عالیه مطمئن باشید هنوز خیلی شغل داره.
 
القصه اینجانب به سرچ کنسول تازه رفتم و دیدم که هر چه می‌گردم مورد Fetch as Google رو پیدا نمی‌کنم.
 
گیج در مطالب وب سرچ کردم و زیرا جدید مسافرت انجام یافته بود، مطالب متعددی هم در مورد اون در اینترنت فارسی عدم وجود. خلاصه از منابع خویش گوگل پیدا کردم و دیدم مثل مدام گوگل جان شاهکار کرده و عمل رو ریلکس خیس کرده. ولی در شرایطی که نمیدونید Fetch as Google چیه نگران نباشید، ابزار inspection URL شغل فچ گوگل رو اعمال میده.
 
درحال حاضر به هر هم اکنون قصد داریم درباره تجهیزات و خصوصیت های ورژن نو سرچ کنسول کلام کنیم و همچنین درین مقاله می خواهیم به نظارت تفاوت در میان سرچ کنسول تازه با قدیم بپردازیم.
تغییرات همگانی در سرچ کنسول تازه
سرچ کنسول تازه پیشرفتهای تحت را نسبت به نسخه کهن داشته میباشد.
 
در سرچ لغو قدیم داده های عددی ترافیک داده وب سایت شما برای حداکثر ۳ ماه پیش بود ولی در سرچ کنسول نو این مقدار به ۱۶ ماه رسید. نو ما در زمان ۳۰ ساعته فراگیری گوگل آنالیتیکس ترفندی خوا هیم اظهار‌کرد که میتوانید این ۱۶ ماه را بی غایت نمائید و بعداز ۱۶ ماه دیگر داده های شما تمیز نشود

سمراش (SEMrush)

 

 
سمراش (SEMrush)
SEMrush ابزاری حاذق برای رسیدگی حالت وب سایت در گوگل میباشد. بعضا از تجهیزات سئو در مشهد  آن دربرگیرنده مفاد ذیل می شوند:
 
سئو Audit: با به کار گیری از الگوریتمی بغرنج، سئوی تارنما شما‌را پژوهش می‌نماید و خطاها آن را شناسایی می‌نماید.
Keyword Research: به شما یاری می‌نماید تا شایسته ترین لغت ها کلیدی را برای وبسایت خویش پیدا نمایید.
Backlink Analysis: ابزارهای مختلفی را برای تحقیق لینک و پیوند‌های ورودی به تارنما شما ارائه می دهد. با به کار گیری از این ابزارها می توانید تعداد، چگونگی و منبع لینک و پیوند‌های ورودی به تارنما خویش خدمات سئو در مشهد  را ببینید.
Competitive Analysis: به شما یاری می‌نماید تا رقبای خویش را در فضای آنلاین رصد و آنالیز فرمائید.
Rank Tracking: به شما یاری می‌نماید تا درجه وبسایت خویش را برای لغات کلیدی متعدد در نتیجه ها کاوش رصد نمائید.
Content Marketing: ابزارهای مختلفی را برای بازاریابی محتوا ارائه میدهد. با به کارگیری از این ابزارها میتوانید محتوای کیفیت خوب و دیدنی برای تارنما خویش ساخت‌و‌ساز نمایید.
Social Media Marketing: ابزارهای مختلفی را برای بازاریابی در کانال‌های اجتماعی ارائه میدهد. با به کار گیری از این ابزارها می توانید حضور خویش را در کانال‌های اجتماعی تقویت نمائید.
Paid Advertising: ابزارهای مختلفی را برای تبلیغات مبلغی ارائه می دهد. با به کار گیری از این ابزارها می توانید کمپین‌های تبلیغاتی خویش را در گوگل و بقیه پلتفرم‌ها رئیس نمایید.
Traffic Analytics: به شما امداد می‌نماید تا ترافیک تارنما خویش را تجزیه و نظارت فرمایید.
Lead Generation: ابزارهای مختلفی را برای جذب لید ارائه میدهد. با به کار گیری از این ابزارها میتوانید ترافیک تارنما خویش را به لید تبدیل فرمائید.
پرکاربردترین ابزار پژوهش حالت وب سایت در گوگل مشمول چه مواقعی میباشد؟
سرچ کنسول، SEMrush و Moz ،Google Analytics و Pagespeed Insights
 
برای پژوهش شرایط تارنما در گوگل چه پارامترهایی را بایستی در لحاظ بگیریم؟
پارامترهای فنی دربرگیرنده سرعت لود وبسایت، پیاده سازی ریسپانسیو، امنیت وبسایت، ساختار وبسایت، پوشه robot.txt و نقشه تارنما و پارامترهای محتوایی مشتمل بر چگونگی محتوا، عبارات کلیدی، تیتر و توضیحات متا، به روزر سانی محتوا و تعداد و چگونگی لینک و پیوند‌های ورودی
 
یادگرفتن رویه های ارتقاء بازدید وب لاگ
بلاگ‌ها یکی مهم ترین قسمت‌های هر تارنما محسوب می شوند که وظایف بسیار مهمی بر ذمه دارا هستند. در واقع این وب لاگ‌ها می‌باشند که هم می توانند سکو وبسایت شما‌را ارتقا دهند و هم مخاطبان متعددی را برای وبسایت جذب نمایند. به همین برهان می‌اقتدار بیان کرد ارتقا بازدید وب لاگ مهم ترین اقدامی میباشد که برای وبسایت خویش ایفا می‌دهید.
 
با این حالا که ما برای شما اقدامات بسیار متعددی را در ذیل لیست کرده‌ایم؛ البته به شدت پیشنهاد می کنیم تا عمل را به کاردان بسپارید. 
 
خصوصیت توضیحات
محتوای جالب و گرانبها اعتقاد و باور نتایج فرمایید که محتوای وب لاگ شما جالب، اثر گذار و باارزش باشد.
با صرفه‌سازی بهینه سازی به کار گیری از لغت ها کلیدی مرتبط و با صرفه‌ سازی تیتر‌ها و متون برای جلب ترافیک از موتورهای کاوش.
اشتراک گذاری در کانال‌های اجتماعی شغل منظم در کانال‌های اجتماعی برای ارتقا نرخ تکثیر و جذب مخاطبان نو.
تصاویر و چندرسانه‌ای به کارگیری از تصاویر و محتوای تعدادی رسانه‌ای برای جلب اعتنا و تعامل بیشتر با مخاطبان.
اشتراک نوشته‌ها تهیه کردن قابلیت و امکان اشتراک نوشته‌ها بوسیله خوا‌نندگان برای بسط برداشت های مثبت.
تولید اپلیکیشن تکثیر نشر محتواها به طور منظم و با اپلیکیشن‌ریزی متناسب با نیازهای استفاده کننده غرض.
تعامل با خوا‌نندگان پاسخگویی به نظرها و سوال‌های خوانند‌گان.
تعدادی قدم برای ارتقاء بازدید وب لاگ
ولی طرق بخش اعظمی وجود دارااست که می تواند ترافیک فراتر را برای شما به ارمغان بیاورد؛ البته به‌این نکته اعتنا نمائید که هرکدام از این‌شیوه‌ها برای برخی مشاغل و دستیابی‌وکارها اثر گذار میباشند. تشخیص اینکه کدام راه و روش برای شما خوب میباشد را به متخصصان این فرمان بسپارید. اقدامات تحت وجه اشتراک میان تمامی مشاغل میباشد. با ما همپا بمانید.
 
 
شیوه های ارتقا بازدید وب لاگ: کلمه و واژه کلیدی مطلوب،بهینه سازی محتوا، ساخت محتوای ویدئویی
۱- واژه کلیدی صحیح!
مهم‌ترین رمزی که میتواند موجی از مخاطبان را به سمت شما روان نماید، گزینش لغات کلیدی صحیح و قابل قبولی میباشد که هم مخاطبان اکثری درپی آن می باشند و هم بتواند مسئله متبوع شمارا به خیر و خوبی ذکر نماید. این کلمه ها کلیدی می باشند که می توانند استراتژی محتوا نویسی را برای شما به ارمغان بیاورند. شیوه های اکثری وجود دارااست که میتوانید بوسیله آن عبارات کلیدی که بیشترین سرچ را به همپا داشته‌اند پیدا فرمائید. هم از تارنما‌های گوناگون می توانید امداد بگیرید و هم خویش گوگل در نصیب سرچ برگزیدگان موضوعات مرتبط را برای شما اکران خواهد بخشید.
 
۲- بهینه سازی را فراموش نکنید!
حتی در‌حالتی که بتوانید لغت ها کلیدی صحت را تعیین نمائید، اما محتوای seo گردیده ایجاد نکنید هیچ ارزشی ندارد. در واقع برای ارتقاء بازدید وب لاگ شایسته ترین مبادرت آن میباشد که محتوایی یونیک بنویسید که چکش‌ کاری‌های seo به تنش خورده باشد. در فیض شما میتوانید مطمن باشید که محتوا و به تبع بلاگ شما چشم شود. در حالتی‌که هنوز نمی‌دانید مقررات ساخت محتوای گوگل‌ پسند چه گونه میباشد، در کلاس‌ ساخت‌و‌ساز محتوا کمپانی فرمایید!
 
۳- دیجیتال مارکتینگ، یک قدم بسیار اساسی!
فارغ از استراتژی وارد این میدان نشوید. بایستی بدانید که مسیری که قرار میباشد برای ارتقاء بازدید وب لاگ طی نمایید به کدام سمت می‌رود و به چه شکل میتواند شمارا به مقصود برساند. 
 
۴- ویدیوها را دست‌کم نگیرید
به حافظه داشته باشید که بخشی از محتوای شما بایستی به صورت بصری ارائه گردد تا بتواند تمامی مخاطبان را جذب نماید. این روز ها اکثر زمان ها اشخاص از تلاوت مقاله‌ها وقت گیر راز گشوده می زنند و بیشتر میل دارا‌هستند تا از علاوه بر ویدیوها به مقصود خویش برسند. پس تلاش فرمائید با امداد ویدیوهای دیدنی؛ البته معدود وسعت از حیث بصری نیز مخاطبان خویش را مشغول نمائید. برای این عمل خوب میباشد از کمپانی‌هایی که سرویس ها ایجاد محتوای ویدیویی ارائه می دهند امداد بگیرید. با این شغل هم ارتقاء بازدید وب لاگ خویش را ارتقا داده‌اید و هم توانسته‌اید مشتریان کهن خویش را به خیر محافظت فرمائید.
 
۵- عنا وین صحیح تعیین فرمائید
یک کدام از قدم‌های بسیار اساسی برای اینکه ترافیک وب لاگ ارتقا پیدا نماید، تعیین عنوان ها صحیح و دیده نوازی میباشد که بتواند احساس کنجکاوی مخاطبان شما‌را تحریک نماید. براین اساس آنان میان هزاران نوشته‌ی‌علمی همت می‌نمایند شما‌را تعیین نمایند. این عمل شانس بازدید فراتر را برایتان آماده خواهد کرد. تلاش فرمایید از کلمه و واژه کلیدی قطعا در تیتر اساسی به کار گیری فرمائید. براین اساس کاربر شما به خیر متوجه میشود که میتواند مقاله متبوع خویش را در وب سایت شما پیدا نماید.
با رسانه‌های اجتماعی دست دوستی بدهید
 
شک و تردید نکنید که یکی طرق بسیار اصلی برای چشم شدن، رسانه‌های اجتماعی مانند اینستاگرام، لینکدین، توییتر و نظایر آنها می باشند. فراموش نکنید که انحصار بازدید از دست گوگل بیرون گردیده است و فعلا رسانه‌های اجتماعی نیز میتوانند برای خویش داعیه داشته باشند.
 
به همین برهان یک قدم بسیار اساسی آن میباشد که تلاش نمایید مقاله‌ها یا این که نشانی تارنما خویش را در‌این رسانه‌ها تبلیغ نمایید و از این شیوه کلیک را بر روی پیوند بلاگ خویش اخذ فرمائید. نکته بسیار اصلی آن میباشد که به طبع عملکرد نمائید هر محتوای جدیدی که در وبسایت لود می‌گردد در رسانه اجتماعی نیز حافظه گردد تا بتواند بازدید بالاتری را به خویش تخصیص دهد
 

اهمیت محتوای seo شده

 

 
اهمیت محتوای seo شده
تارنما seo شده در اولی قدم باید محتوای seo شده داشته باشد. مهم ترین قسمت هر وب سایتی را محتوای آن تشکیل می‌دهد. یک وبسایت بدون ارائه محتوا به استفاده کننده معنایی ندارد. در واقع، تولیدکنندگان محتوا از طریق وب سایت ها اطلاعات بسیار زیادی را در دست کاربران می گذارند. آن ها در کارایی میباشند تا حد امکان بتوانند به سؤال های کاربران بهترین و بی نقص ترین پاسخ  خدمات سئو در مشهد را بدهند.
 
محتوا بایستی برای مخاطب هم جذاب و هم موثر باشد. اما شرط دیده شدن محتوا این می‌باشد که در آن از عبارات کلیدی مصرف شده باشد. لغات کلیدی مورد نیاز می‌باشد که درست و بجا در متن به شغل برده شوند. بدین ترتیب می باشد که در موتورهای جست و جو یک محتوا درجه نیکی می گیرد و برای کاربر به نمایش در می آید. بدون بهینه سازی محتوا ممکن هست همان گونه در سایت بماند، بدون سئو در مشهد  آنکه دیده شود.  
 
 
 
سئوی وب سایت از آن جهت التفات دارد که مالک وب سایت با جذب مخاطب بیشتر می‌تواند به هدفش که دست یافتن به فروش بیشتر محصولات و خدمات می‌باشد دست پیدا کند. این عمل تنها با افزایش ترافیک سایت انجام پذیر است. هر چه محتوا کیفیت بالاتری داشته باشد، موتور جست و جو آن را بیشتر دوست خواهد داشت. در واقع، با باصرفه کردن محتوااهمیت خاصی به رضایت استفاده کننده داده می شود که در موتورهای جست و جو در فعلا گشت و گذار می باشد.    
 
کلمات کلیدی و سایت سئو
وبسایت بهینه سازی شده وب سایتی است که به طور هدفمند از کلمه و واژه های کلیدی استفاده می کند. این لغت ها هم بایستی درست تعیین شوند و هم در جای مناسبشان در متن قرار داده شوند. تراکم و چگالی واژه و کلمه های کلیدی اصلی در متن می بایست به نسبت درست رعایت خواهد شد. عبارات کلیدی فرعی هم مهم می باشند و باید با دقت گزینش شوند. خلال این که به کارگیری از هدهای مناسب در متن نیز مهم تلقی می گردد.   
 
 
محتوای وب سایت سئو تعداد لغات و حجم مناسبی دارااست و در آن از لینک های داخلی و خارجی مستعمل است. حتی جمله‌ها و جملات هم حجم متناسبی دارا‌هستند. تیترها و Alt عکس ها نیز با دقت درج گردیده اند. کیفیت عکس ها نیز می بایست بالا و کاربرپسند باشد. لغات کلیدی همان هایی هستند که مخاطب با آن‌ها در گوگل و دیگر موتورهای جست و جو در ادامه سؤالش میگردد و همان را در نوار جست و جو می نویسد. 
 
التفات بهینه سازی برای تارنما
سایت بهینه سازی شده همان وب سایتی است که مخاطب را به خود می‌خواند تا بتواند محتوای خود را به او عرضه کند. تعداد وبسایت هایی که در دنیای اینترنت وجود دارند بسیار زیاد می‌باشند. فی مابین همه آنها هم تارنما هایی که با موضوع مشترک در اکنون شغل می‌باشند زیاد وجود داراست. چطور مخاطب می بایست بتواند بین این تمامی تارنما جور و واجور وب سایت و محتوا
 
 گزینه نظرش را پیدا کند. تنها چیزی که میتواند این کار را بکند seo است. seo یک راهنما می باشد که کاربران را به یک وبسایت دعوت می کند. البته تنها یک کار منجر به‌این قضیه نمی شود. تیم ای از کارها می‌باشند که در کنار هم یک وب سایت را بهینه می کنند.
هنگامی یک سایت بهینه سازی میشود، یوزرها در حین جست و جوی بار یک کالا یا این که سرویس ها به آن دسترسی پیدا می نمایند. در به عبارتی مجال میباشد که یک مخاطب میتواند به یک مشتری و خریدار بدل خواهد شد. در‌حالتی که وبسایت توانسته باشد جواب صدق به نیاز استفاده کننده بدهد، تارنما بهینه سازی گردیده در مسیر صحیح قرار گرفته میباشد. فارغ از seo خیلی از یوزرها و مشتریان از وجود یک تجارت با خبر نخواهند شد.
 
در شرایطی‌که seo نباشد، استفاده کننده چطور میتواند در فضای مجازی شایسته ترین جواب را برای نیازش اخذ نماید. بهینه سازی یاری می نماید که وبسایت در موقع مطلوب و راز بزنگاه به استفاده کننده معرفی گردد؛ به عبارتی موقع که وی قصد تهیه و تنظیم یک کالا یا این که سرویس ها را دارااست. 
بهینه سازی این اتکا را در استفاده کننده تولید می نماید که نیازش را از روش سایت اینگونه حصول و کاری برطرف نماید. جلب متکی بودن یوزرها چیزی میباشد که تمامی سایت ها پیرو آن می‌باشند و یکی رویکرد هایی که به ساخت آن امداد می نماید سئو میباشد.
 

چه‌طور مخاطبان هدف را با لینک های داخلی جذب فرمایید

 

 
چه‌طور مخاطبان غرض خویش را با پیوندهای داخلی جذب فرمایید
آیا تا به درحال حاضر درخصوص تاثیر سرندیپیتی شنیده اید؟ در‌صورتی‌که خیر، پس اذن دهید توضیح بدهم: در اصلً این ایده میباشد که اکتشافات خوش شانس (سرندیپیت ها) می‌توانند از هر جایی به دست بیایند، به این ترتیب کلید مفتوح کردن قفل علم، نظرها و ابتکار عمل این میباشد که وقت خویش را در جای هایی بگذرانیم که تمامی این چیزها  خدمات سئو در مشهد به احتمال زیاد حادثه بیفتد. با هم
 
امروزه وب یکی آن جای هاست. به صورت خاص، وبسایتها و وبلاگهایی که دربردارنده محتوای بهتر می باشند و به بها حقیقی می افزایند، بعضا از شایسته ترین مکانها برای الهام تصاحب کردن، یافتن داده ها نو و اخذ دیدگاههای نو میباشند. شایسته ترین سایتها آنهایی می‌باشند که می‌توانید در آنان غوطهور گردید و از صفحهای به ورقه دیگر ورق بزنید و شم فرمائید در حالا رفتن به یک هجرت الهامبخش سئو در مشهد  می‌باشید.
 
و این دقیقا به عبارتی چیزی میباشد که شما میخواهید استفاده کننده غرض برای شم درباره ی وب لاگ خویش می‌خواهید آن‌ها را بهعنوان منبعی نفیس از داده ها ببینند – مکانی که برای یافتن راهحلهای غیرمنتظره میآیند تا مدتی را صرف نگاه کردن به دور و بر، غوطهور شدن و جستجو ایدههای تازه نمایند. خیلی بهتر به حیث می‌رسد صحت دارد؟ ولی به چه شکل می‌توانید آن را متفحص نمایید؟
 
اما با داشتن مقدار زیاد شروع میشود محتوای بهتر. ولی برای به حداکثر رساندن تأثیر ادب در وب لاگ یا این که سایت خویش – برای جلب اعتنا مخاطبان غرض و نگه داشتن آن ها برای استحصال داده ها بیشتر – یک تکنیک بی آلایش وجود دارااست که میتواند یاری دهد.
 
کلیه چیز در امر پیوندهای داخلی میباشد. و درین نوشته‌ی‌علمی، نکاتی راجع به استعمال از پیوندهای داخلی برای هدایت مخاطبانتان به سفرهای محتوایی الهام قسمت و مشغول کننده به شما ارائه می کنیم.
 
 
 
چرا از لینک و پیوند های داخلی به کار گیری کنیم؟
دلایل استعمال از لینک و پیوند های داخلی در وب سایت شما به دو شکل میباشد:
 
آنان دامنه شمارا تحت عنوان یک مرجع در موضوع شما ساخت می نمایند، به این ترتیب خواننده گان آن را تحت عنوان یک منبع اطلاعاتی میدانند.
آن‌ها ترافیک ارگانیک را در درون تارنما شما ارتقا می‌دهند، که خوا‌نندگان را تشویق می نماید که فرصت بیشتری را در آنجا بگذرانند (همینطور نمایه بهینه سازی شما‌را تقویت می نماید).
هر دوی این دلایل به ساخت‌و‌ساز رهبری فکری شما یاری می نماید. براین اساس، درصورتی که اکران تخصص و تولید دوراندیشی از مارک هدف ها مهمی برای استراتژی بازاریابی محتوای شما می‌باشند، پیوندهای داخلی گزینش خیر برای شما می‌باشند.
 
در اینجا یک سری نکته وجود داراست که به شما یاری می نماید از پیوند های داخلی خویش بیشترین منفعت را ببرید:
 
پیوندهای داخلی خویش را به طور استراتژیک فرصت بندی نمایید
وقتی که پیوندی را در متن خویش جاسازی می‌کنید، علامت واضحی برای خواننده خویش ارسال می‌کنید که در شکل گرایش، داده ها بیشتری در دسترس میباشد.
 
با این حالا، مراقب باشید که حواس خواننده خویش را پرت نکنید. شما نمی‌خواهید در اولِ نوشته‌علمی پیوندهای متعددی را اضافه نمائید که ممکن میباشد خواننده شمارا ترغیب نماید که سریعاً فارغ از قرائت ادامه مقاله کلیک نماید.
 
پیوندهای داخلی وقتی شایسته ترین میباشند که در انتهای یک قسمت اضافه شوند. به این ترتیب، در حالتی‌که قصد دارید یک لینک و پیوند داخلی خاص را در یک پست بلاگ قرار دهید، متن خویش را طوری ساختار دهید که ارجاع به آن لینک طبیعتا در انتهای آن باشد.
 
از خوشه های موضوعی محتوا استعمال نمایید
محتوای خویش را طوری طراحی برنامه نمائید که آحاد تکه ها در کنار هم قرار گیرند تا تصویر بزرگتری تولید نمایند. این یک استراتژی بازاریابی محتوا بهتر میباشد که تحت عنوان سبک خوشه موضوعی شناخته میگردد.
 
در یک کلاستر موضوعی، شما معمولاً یک قطعه محتوای والا “ردیف” ساخت‌و‌ساز می‌کنید که تحت عنوان یک راءس شغل می نماید. این قطعه ستونی یک نمای کلی از موضوعی ارائه می‌دهد که برای استفاده کننده غرض شما پر ارزش میباشد.
 
در کنار قطعه ستونی، شما قسمت های کوچکتری از محتوا ساخت و ساز میکنید که جنبه های متفاوت مورد را با جزئیات بسیار بیشتر رسیدگی می نماید. تمامی این قطعات به هم متصل می‌شوند و یک خوشه ساخت‌و‌ساز می نمایند.
 
ایده این میباشد که خواننده گان خویش را در زمینه غوطه ور نمایید، براین اساس آنان روی چند برگه در وب سایت شما کلیک می نمایند و فرصت بیشتری را در آنجا صرف می نمایند و داده ها بیشتری را پیدا می نمایند. مزیت دیگر: شما می توانیدموفقیت در بهینه سازی را با خوشه های موضوعی هدایت فرمایید.
 
پیوندهای داخلی خویش را دیدنی و موثر نمایید
پیوندهای داخلی شما می بایست پر رنگ باشد. شما ناچار نیستید آنان‌را به صورت خاص «معرفی فرمائید»، با به کار گیری از فراخوانی برای مبادرت مانند «پست ما راجع به خوشه های موضوعی را پژوهش نمایید تا حافظه بگیرید چه گونه توفیق seo خویش را ارتقاء دهید».
 
یک فراخوان برای مبادرت ممکن میباشد جریان متن شمارا مختل نماید. در ازای، می توانید به آسانی از کلماتی به کار گیری فرمائید که می پندارید برای خوانندهتان جذاب می باشند.
 
کلماتی که برای پیوندهای خویش گزینش میکنید مدام می بایست اثرگذار باشند. این بدان معناست که آنان بایستی به خواننده شما امداد نمایند تا به راحتی در محتوای شما تکان نماید، بدین ترتیب آن‌ها می‌خواهند به قرائت آن ادامه دهند.
 
مهمتر از کلیه، مطمئن گردید که کلماتی که در پیوندهای خویش به کارگیری می‌کنید، رفلکس دقیقی از آنچه در واقع به آن لینک و پیوند می دهید باشد. واپسین کاری که میخواهید جاری ساختن دهید این میباشد که کوشش نمائید خواننده خویش را فریب دهید تا روی یک لینک لبریز زرق و برق کلیک نماید، البته آنها‌را با محتوایی که مبتنی بر آنچه شما وعده داده اید ناامید می نماید، ناامید فرمایید.
 
 
سئو OKRs: همت رانندگی و اندازه گیری تأثیر
هدف ها و نتیجه ها کلیدی (OKRs) یک چارچوب دوست داستنی برای انتخاب مقصود میباشند. این به بهینه سازی ها امداد می نماید تا توفیق پروژه ها، گروه ها و سئوهای شخصی خویش را تمجید و اندازه گیری نمایند.
 
هدف ها بایستی به وضوح تمجید شوند. برخی از اشخاص چارچوب SMART را ترجیح می‌دهند تا مطمئن شوند اهدافشان خاص، قابل اندازه گیری، قابل استحصال، مرتبط و محصور به مجال میباشد. نتیجه ها کلیدی این میباشد که چه‌طور بسط خویش را در قبال مقصود خویش پیگیری میکنید.
 
هدف ها معمولاً در یک‌سری سطح انتخاب می گردند. شما معمولاً هدف ها شرکتی، تیمی و شخصی دارید. شما کلاً میخواهید هر OKR را با هدف ها کمپانی هماهنگ فرمائید، و اینجانب نیز دوست دارم با آن ها هماهنگی داشته باشم تاکتیک های seo که میدانم قیمت دارا‌هستند و اثر خواهند داشت.
 
بیایید به چندین مثال از سئو OKR نگاه کنیم.
 
بهینه سازی همگانی OKR
بخش اعظمی از OKR های seo همگانی در زمینه ی تدبیر، گزارش و ثابت بها seo می‌باشند.
 
غرض: ارتقا درایت سازمانی و خرید seo
سود کلیدی 1: جلسات فراگیری سئو را برای هشت مجموعه مهم مال، محتوا و گسترش دهندگان اینترنت در سه ماهه آجل برگزار فرمایید.
فیض کلیدی ۲: یک مخزن تولید نمایید که دارنده ورقه ها باشد شایسته ترین راه‌های بهینه سازی در شش ماه بعدی
فیض کلیدی ۳: توفیق‌های سئوی هر مجموعه را افزایش دهید تا بقیه مجموعه‌ها را به تایید تشویق نمائید (مداوم).
سود کلیدی ۴: برای ثابت قیمت در گزارش، حاصل seo را به درآمد در شش ماه آتی متصل فرمایید.
پست مارا در سئوی سازمانی برای چندین ایده در زمینه‌ی شیوه خرید بیشتر.
 
غرض: یک دست سازی تجارب مارک
فیض کلیدی ۱: شایسته ترین راه‌های seo را برای یک سیستم پیاده سازی یکدست در دو ماه آتی تمجید فرمائید.
سود کلیدی ۲: در سال آتی محتوا را در یک سیستم رئیس محتوای اساسی ترکیب نمایید.
فیض کلیدی ۳: با محافظت سطح ترافیک، سه خرید در هر سه ماهه را به تارنما اساسی منتقل نمائید.
پست های ما در هجرت های تارنما و بهینه سازی برای ترکیب و مخلوط در اینجا اثرگذار خواهد بود.
 
غرض: بهبود گزارش seo برای امداد به تصمیم گیری های داده اساس
سود کلیدی ۱: برای سنجش خویش در قبال رقبا کارت امتیازی رقبا ساخت‌و‌ساز نمایید.
سود کلیدی 2: برای اندازه گیری و بررسی بر بسط BU های متفاوت، کارت امتیازی واحد تجاری (BU) ساخت‌و‌ساز فرمایید.
سود کلیدی 3: برای ثابت قیمت در گزارش، حاصل بهینه سازی را به درآمد متصل نمائید.
میتوانید ایده های بیشتری را در پست ما پیدا فرمایید معیارها و گزارش سئوی سازمانی.
 
OKRهای محتوا
OKR برای محتوا معمولاً مشمول ساخت یا این که به‌روزرسانی محتوا میباشد.
 

سهم صدا را به چه شکل حساب می کنید؟

 

 
سهم صدا را به چه شکل احتساب می کنید؟
می توانید سهم صدا را به‌راحتی با ابزارهای گوناگون یا این که در بعضی مفاد به‌شکل دستی اندازه‌گیری نمائید. برای به‌دست آوردن سهم صدای خویش، معیارهای مارک خویش را بر معیارهای تک تک بازار تقسیم نمائید. آن‌گاه این عدد را در ۱۰۰ ضرب فرمائید تا درصد خدمات سئو در مشهد  به‌دست آید.
 
در اینجا روش به حساب آوردن سهم صدا برای گونه های متعدد بازاریابی سئو در مشهد  آمده میباشد:
 
سهم صدا و رسانه
شاخص صدای صنعت (SOV) در رسانه‌ها، واحد سنجش شناخته‌شدگی مارک شما دربین رقبا و رسانه‌ها را آرم می دهد. به حساب آوردن این شاخص به تحلیل استراتژی محتوا و اقدامات ارتباط ها همگانی و یافتن مجال‌های توسعه و گسترش کار‌های شما امداد می‌نماید.
 
بیشتر ابزارهای شنود اجتماعی، وب لاگ‌ها و اینترنت‌وب سایت‌های خبری را کاوش می‌نمایند و سهم شما از صدا در رسانه‌ها را با تمرکز تقریب میزنند. در صورتیکه در پی توسعه و گسترش امکان‌های شنود اجتماعی خویش می‌باشید، AnswerThePublic و را نظارت نمائید. جایگزین‌های AnswerThePublic میتوانم دیدگاه‌ها و بسترهای بیشتری برای ارتقای مؤثر استراتژی‌های پایش رسانه‌ای شما ارائه دهم.
 
 
 
سهم صدا و رسانه‌های اجتماعی
کانال‌های اجتماعی معیاری «حقیقی وواقعی» از سهم صدا ارائه می دهند، چون در اینجا صدای حقیقی و واقعی مشتری را اندازه‌گیری میکنید و همینطور میبینید که مشتریان تا چه حد به طور خودجوش در ارتباط شما حرف می‌نمایند. شما می توانید سهم صدا در کانال‌های اجتماعی را به طور دستی یا این که با استعمال از ابزارهای پایش آنلاین احتساب فرمائید.
 
محاسبات دستی همچنان مستلزم استعمال از ابزارهای مجانی میباشد و نمی‌توانید احساسات، دسترسی و معیارهای مرتبط با اشخاص تاثیرگذار را اندازه‌گیری فرمائید. میتوانید تعداد دفعات بیان اسم خویش و رقبا را به حساب آوردن فرمائید. برای اندازه‌گیری SOV به‌این نحوه، تعداد دفعات بیان اسم خویش را بر تعداد دفعات بیان اسم هر حریف تقسیم و در 100 ضرب فرمایید. این فعالیت را بایستی برای هر حریف اعمال دهید.
 
از ابزارهای شنود کانال‌های اجتماعی به کار گیری فرمایید تا با تحقیق ظریف‌خیس، طریقه‌های ارزشمندی به‌دست آورید. این ابزارها به شما امداد می‌نمایند تا برای عبارات کلیدی مانند اسم مارک، شناسه‌های کانال‌های اجتماعی و دیگر کلمه ها کلیدی هدفمند، هشدار ساخت و ساز فرمایید. این ابزارها داده‌های توسعه یافته‌ای در دست شما قرار می دهند تا بتوانید سهم صدا (SOV) خویش را با رقبا مقایسه نمائید.
 
سهم صدا و تبلیغات کلیکی
متخصصان بازاریابی به صورت سنتی از سهم صدا برای سنجش سهم تبلیغات در تلویزیون، رادیو و مطبوعات به کار گیری می‌کردند. همین اصل برای تبلیغات کلیکی (PPC) مطلوب میباشد با داده های عددی گوگل ادز و اندازه‌گیری سهم صدا، رسیدگی این مورد سهل وآسان میباشد.
 
متریک سهم صدا (PPC) که می بایست روی آن تمرکز نمایید، سهم اکران میباشد؛ یعنی تعداد دفعاتی که تبلیغات شما می‌توانستند مطابق پیکربندی کمپین و لغات کلیدی اکران داده شوند. گوگل سهم اکران را با تقسیم اکران‌های شما بر تعداد مجموع اکران‌های مرتبط به حساب آوردن می‌نماید.
 
با SOV چه معیارهایی را می‌اقتدار اندازه‌گیری کرد؟
معیارهایی که می توانید برای سنجش سهم صدا اندازه‌گیری نمایید، مشتمل بر موردها پایین میشود:
 
لغات کلیدی تبلیغات کلیکی
کلمه ها کلیدی ارگانیک
وصال
تاثرات
درآمد
برچسب‌ها
اشاره‌ها
با یاری متخصصان، از ابتکارات خویش بیشترین فایده را ببرید.
سهم صدا ممکن میباشد بغرنج باشد، البته معیاری بسیار با ارزش برای توسعه و گسترش حصول‌وکار و تقویت همت‌های بازاریابی میباشد. اندازه‌گیری سهم صدا بسیار فردی‌سازی‌گردیده است. برای تولید سکوی پرتاب برای استراتژی بازاریابی و استخراج‌وکارتان، بایستی سهم صدا را در منطقههای متفاوت کار‌های بازاریابی دیجیتالی خویش به حساب آوردن نمایید. با به حساب آوردن و تجزیه و نظارت سهم صدا، میتوانید نقاط قوت سازمان و زمان‌های پرورش بالقوه را شناسایی نمایید.
 

چرا برای سئوی وردپرس به AMP نیاز داریم؟

 

 
چرا برای سئوی وردپرس به AMP نیاز داریم؟
 
متن زیرنویس نصیب بیست و هفتم زمان یادگرفتن سئوی وردپرس
بیشتر روز ها اینجانب یکی وب سایت های محبوبم رو در حین نهار رسیدگی می‌کنم. دوست دارم مقاله‌ها، خبرها و کامنت ها رو ببینم با اینکه سایتی رو دوست دارم، هر هنگامی که بر روی لینکی کلیک میکنم تا تبی رو در مرورگر گشوده کنم، موردها متعددی بر روی کاغذ از تبلیغات، نظرسنجی ها و ابزارک ها وجود داره که سبب ساز نماید شدن مرورگر اینجانب می شه. در بیشتر مفاد که کاری از دستم بر نمیاد بدون چاره می حس یک یا این که  سئو در مشهد چندین ثانیه معطل بنشینم.
 
امروزه سرعت پردازنده‌ها زیاد گردیده، ولی ما چیزهای متعددی بر روی وب سایت‌های خویش قرار می‌دیم. هنوز هم ده ها وبسایت وجود داره که سرعت اون ها به خصوص بر روی گوشی کنده. گوگل استیناف هایی رو اجرا داده حدود 53 درصد از اشخاص سایتی رو که نتونه در پهنا سه ثانیه بار گذاری بشه سوراخ می نمایند. به همین خیال گوگل یک پروژه متن گشوده نو به اسم AMP تولید کرده، این آیتم به معنای عجله دهنده صفحه ها موبایلی (Accelerated Mobile Pages) میباشد. این پروژه تحت تیم ای از HTML درنظر گرفته میشه که ارسال مورد ها بسیار آرام به خدمات سئو در مشهد  مرورگر شما رو محصور می کنه.
 
با AMP بعضی از تارنما ها ارتقا 4 برابری در سرعت رو تجربیات کرده اند که بسیار شگفت انگیز میباشد. این نوع ارتقا سرعت شغل های متعددی مثل ارتقاء نرخ تبدیل وب سایت های کسب و کار الکترونیک رو در ادامه خواهد داشت.
 
چندین مثال درین برگه مشاهده می‌کنید به Yoast برید و راس امداد رو گشوده فرمائید آن‌گاه به قسمت Knowledge Base برید و چیزی در اون تایپ نمایید. مشاهده می‌کنید که ورژن AMP اون بار گذاری می شه. صاحبان یوست می خوان برگه تا جایی که ممکنه با‌گاز لود بشه. اگه به ورژن بدون نقص این پست بلاگی در وبسایت یوست بریم، متوجه میشیم که چیزهای متعددی بر روی این شیت وجود داره. درین کاغذ طبقه بندی ها، برچسب ها، گزینش نشانی اینترنتی و مورد ها بسیار دیگری وجود داره. ولی ورژن AMP این شیت بسیار بی آلایش میباشد. فقط مفاد ضروری در اون آرم داده می شه.
 
اکنون AMP یک لزوم وجود ندارد و شما ناچار نیستید از اون به کار گیری نمایید ولی گوگل مدام در پی ارتقاء سرعت بوده و اون را ترجیح می ده. گوگل هیچ چیزی رو به طور قانونی اعلام نکرده ولی به احتمال زیاد در بعدی مزایایی راجع‌به استعمال از AMP برای سئوی وبسایت ها وجود خواهد داشت. در بیشتر مورد ها تنظیمات تارنما برای AMP بسیار معمولی میباشد، شما می تونید اون رو تحت عنوان پلاگین نصب نمایید و یک‌سری تهیه معمولی رو اجرا بدید. اینکار ارزشش رو داره!
 

 

برای ژرف اندیشی در اجرا وظایف یا این که تعهدات جریمه انتخاب فرمائید

 

 
7- برای ژرف اندیشی در اجرا وظایف یا این که تعهدات جریمه انتخاب فرمائید
تعقل در ایفا وظایف یا این که فعالیت به تعهدات یکی شایع ترین معضل‌ها و اختلافات در پروژه‌های کاری به خصوص بهینه سازی میباشد. برای اینکه از بروز اینگونه چالشی دوری فرمایید، از تکنیک گزینش خدمات سئو در مشهد  جریمه استعمال نمائید.
 
برای انتخاب جریمه مکث یک حایل یا این که ماده به تفاهم نامه اضافه نمایید و برای هر دو طرف در عوض مکث تعدادی روزه یا این که یک‌سری هفتگی در کار به تعهدات تفاهم نامه، جریمه اثبات یا این که حتی درصدی سئو در مشهد  انتخاب فرمائید.
 
برای مثال در حالتی‌که صاحبکار در پرداخت دستمزد دارای تخصص یا این که اعضای مجموعه بهینه سازی دو هفته ژرف اندیشی داشته باشد، تفاهم نامه خود کار باطل خواهد شد و یا این که ۱۰ درصد از حقوق و دستمزد را بایستی تحت عنوان جریمه پرداخت نماید.
 
۸- طریق پرداخت هزینه پروژه را معلوم نمائید
هزینه پروژه seo معمولا یک کدام از مشاجره برانگیرترین موضوعات تفاهم نامه میباشد. از آنجایی که هزینه پروژه بهینه سازی اثبات وجود ندارد و به فاکتورهای مختلفی مثل حالت سئوی وب سایت، هدف ها پروژه، واحد سنجش تجارب کارشناس بهینه سازی، انتظارات صاحبکار و غیره بستگی داراست.
 
دقت داشته باشید که بخش اعظمی از متخصصین بهینه سازی حرفه ای، مبلغ شغل را به طور بدون نقص قبل از استارت پروژه اخذ می‌نمایند.
 
ولی برای بستن یک تفاهم نامه حرفه‌ای seo مسلما راجع‌به ترازو هزینه و بها بهینه سازی، شیوه پرداخت آن و هزینه‌های جانبی مثل خرید ابزارهای seo برای وبسایت، تبلیغات و رپورتاژ، مالیات، بیمه، حقوق اعضای مجموعه و… به صورت جزئی و ظریف در تفاهم نامه بپردازید.
 
به عنوان مثال انتخاب فرمایید که به طور پروژه‌ای اخذ خواهید داشت یا این که ماهانه. یا این که در تفاهم نامه پروژه‌ای چه درصدی از مبلغ را اولِ پروژه و چه درصدی در وسط و انتهای پروژه اخذ می کنید.
 
 
 
۹- برای حل اختلافات احتمالی راه‌حل سفارش دهید
بهینه سازی یک شغل نسبتا آزاد و تازه میباشد که در قانون ها معمول برای آن تمجید روشنی نیست؛ به‌خصوص در‌حالتی که به طور فریلنسری و تفاهم نامه الکترونیک باشد. بدین ترتیب در شکل بروز اختلافات بغرنج و عمیق ممکن میباشد فعالیت پروژه تعلیق و یا این که حقوق و دستمزد طرفین ضایع خواهد شد.
 
برای این نوع اختلاف ها خوب میباشد راه حل‌ای بیاندیشید و از به عبارتی آغاز چاره‌های مشخصی سفارش دهید؛ به عنوان مثال طرف سوم و بی‌طرفی برای قضاوت در ارتباط اختلافات پروژه و رای دادن برای حل آن ها انتخاب نمایید.
 
با اینکه تفاهم نامه seo یک تفاهم نامه کاری و قانونی میباشد و از روش اداره عمل و مراجع رسمی یا این که قضایی قابل پیگری میباشد البته عالی میباشد به‌این مرحله نرسد زیرا هم بسیار وقت‌گیر و زمان بر و صبر‌فرساست و هم هزینه مازاد برای شما به همپا دارااست.
 
۱۰- حالت باطل تفاهم نامه را تفصیل دهید
گاهی وقت‌ها ممکن میباشد موقعیت طبق سیاق معمولی یا این که دلخواه طرفین پیش نرود و یکی‌از طرفین بخواهد از پروژه گوشه‌گیری نماید. برای چنین مواقع بایستی وضعیت باطل تفاهم نامه را به صورت ظریف و کامل تفصیل دهید.
 
از جمله در شرایطی‌که بعداز سپری شد 3 ماه، ۶۰ درصد استراتژی های پلن بهینه سازی پیاده سازی یا این که اعمال نشد، تفاهم نامه باطل خواهد شد. یا این که برای مثال در صورتی‌که صاحب کار قسط دوم پرداخت هزینه بهینه سازی را بعداز ۱۰ روز پرداخت نکند، سئوکار حق دارااست تفاهم نامه را یکطرفه باطل نماید.
 
با گزینش وضعیت ظریف باطل تفاهم نامه دیگر هیچ یک از طرفین حق ندارند سوای هماهنگی یا این که توافق، تفاهم نامه را یکطرفه باطل نمایند.
 
 
 
۱۱- برای مراقبت حریم کاری یکدیگر مرزگذاری فرمائید
یکی بحران های رئیس مشتری یا این که صاحبکار در پروژه بهینه سازی این میباشد که در فعالیت سئوکار یا این که گروه بهینه سازی دخالت می‌نماید. به خصوص درباره ی هزینه‌ها یا این که خرید ابزارهای مایحتاج برای ارتقای کارایی سئوی وبسایت اجرا لحاظ یا این که تصمیم‌گیری می‌نمایند.
 
یا این که گاهی وقت‌ها کارشناس seo فارغ از مشاوره با صاحبکار درباره قسمت‌هایی مثل راه‌اندازی کمپین، تبلیغات، بک پیوند و… تصمیم‌گیری می‌نماید. برای اینکه جلوی اینگونه اتفاقاتی را بگیرید، برای نگهداری حریم کاری یکدیگر مرزگذاری نمایید.
 
حوزه وظایف یا این که اختیارات همدیگر را به صورت روشن مشخص و معلوم فرمایید و برای تخطی از این حدومرزها جریمه انتخاب نمائید.
 
۱۲- برای اتفاقات غیرعادی مفادی اضافه نمایید
اتفاقات غیرعادی در هر پروژه‌ای ممکن میباشد چهره بدهد. پروژه seo هم از این زمینه استثنا ندارد. اتفاقاتی مثل جریمه یا این که بسته شدن وب سایت، از هم پاشیدن دسته seo، بیماری، فوت و هر حادثه دیگری که منجر به هم ریختن زمانبندی پروژه خواهد شد.
 
برای چنین اتفاقات بندها یا این که مفادی به تفاهم نامه اضافه فرمائید تا در شکل اتفاق آن‌ها شرایط ادامه پروژه، پرداخت هزینه‌ها، جریمه طرفین و غیره مشخص و معلوم گردد.
 
 
 
۱۳- برای مسائل امنیتی وبسایت سد مستقل اضافه فرمایید
برخی از کارفرماهای حقوقی که صاحب و مالک تارنما‌های دولتی یا این که قانونی می باشند و یا این که صاحبان وب سایت‌های روانشناسی یا این که پزشکی، به شدت نسبت به امنیت داده ها درون وب سایت یا این که یوزرها آن حساس می باشند.
 
برای مثال در شرایطی که سئوی یک تارنما روانپزشکی در چنگ شماست که یوزرها آن داده ها محرمانه درباره بیماری‌های خویش را در چنگ قرار میدهند، می بایست در محافظت این داده ها و خودداری از تکثیر آن‌ها و جدیت این زمینه یک حایل یا این که تبصره جداازهم بنویسید.
 
این بندهای تفاهم نامه خلال محافظت امنیت داده ها پروژه، سبب جلب پشت گرمی و رضایت کارفرمای بهینه سازی هم می گردد.
 
یکسری نکته دیگر در تهیه و تنظیم تفاهم نامه بهینه سازی
برای تایپ کردن هرگونه قراردادی مثلا تفاهم نامه بهینه سازی بایستی مجموع جوانب شغل را درنظر بگیرید تا در گیر ضرروزیان مالی نشوید یا این که درکارتان عقب نیافتید. برای تایپ کردن یا این که تهیه یک تفاهم نامه بی نقص، شش دانگ و ماهر نکات کلیدی ذیل را از خاطر نبرید:
 
به وعده های تعجب آور هر سئوکاری اتکا نکنید
برای پروژه های گرانقدر و پرهزینه به طبع از نماینده قانونی یا این که مشاور حقوقی امداد بگیرید
درصورتی که کارشناس بهینه سازی شخص شناخته گردیده‌ای وجود ندارد یا این که به عمل وی باور ندارید، از وی رزومه مستند به هم پا نمودارهای آماری seo درخواست فرمایید
انتظارات تعجب آور صاحب کار را قبول نکنید
 

بمب گوگل سیاسی؛ ناکامی مفتضحانه

 

 
بمب گوگل سیاسی؛ ناکامی مفتضحانه
بمب گوگل سیاسی نوع دیگری از بمباران گوگل میباشد که معمولا سیاستمداران خاص و یا این که حزب‌ها و کار‌های سیاسی را علامت میگیرد. یعنی ممکن میباشد اسم یک سیاستمدار یا این که حزب خاص یا این که تارنما آن‌ها به ازای یک کیورد نامرتبط در ورقه حاصل گوگل ظواهر خدمات سئو در مشهد  خواهد شد.
 
مثال پر اسم و رسم این نوع بمب گوگل، ورقه مرتبط با زندگینامه رییس جمهور اسبق آمریکا ایالات متحده، جورج BOSCH در وبسایت قانونی کاخ سپید بود. این برگه با هزاران بک‌لینک و پیوند و به ازای کیورد «ناکامی‌ مفتضحانه/ miserable failure» در سال ۲۰۰۴ بمباران شد. جوریکه زمانی یوزرها این کیورد را در گوگل سرچ می‌کردند، وبسایت قانونی کاخ سپید در مرتبه نخستین گوگل  سئو در مشهد ظواهر میشد.
 
 
 
۳- بمب دادگستر؛ این خلیج مدام عجم میباشد
بمب دادگستر مثال جذاب google bombing با مقصود دادخواهی یا این که عدل و داد‌جویی میباشد. این نوع بمب برای به دست آوردن یک حق رسمی و بوسیله یک‌سری اشخاص مدافع دستمزد عامه مردم شکل میگیرد.
 
مثال مشهور بمب دادگستر برای ما اهل ایران‌ها مرتبط با «خلیج عجم» میباشد. وقتی که نشریه نشنال جئوگرافیک در تارنما خویش، اسم به یاد ماندنی «خلیج عجم» را رسما از روی نقشه خویش حذف کرد و خلیج ع-ر-ب-ی را جایگزین آن نمود، با بمباران بک‌لینک و پیوند‌های اعتراضی روبرو شد.
 
در برخورد به‌این جسارت و در طول بسیار کوتاهی، سیل عظیمی از بک‌پیوند‌ها به سمت این وبسایت روانه شد. سئوکارها و بلاگرهای اهل ایران کاغذ‌ای با اسم جعلی ara bian gulf ساختند و با بیش تر از ۱۰ هزار بک‌لینک و پیوند توانستند آن را به مرتبه یک گوگل برسانند.
 
براین اساس، هنگامی یوزرها این کیورد را سرچ می‌کردند، با ورقه‌ای مواجه می‌شدند که درمورد خلیج عجم بود خیر خلیج ع-ر-ب-ی! درین برگه مندرج بود:
 
«خلیجی که به دنبالش می گردید، یافت نشد! هیچ حیطه‌ آبی رنگ با این اسم هیچ زمان وجود نداشته میباشد. اسم درست، خلیج عجم میباشد که مدام عجم بوده و مدام هم خواهد بود.»
 
 
 
سود براق این بمباران گوگل بوسیله بک پیوند‌های اهل ایران‌ها، قانع کردن وب سایت نشنال جئوگرافیک به بازگرداندن اسم خلیج عجم به روی نقشه تارنما خویش بود.
 
۴- بمب هکر؛ GoDaddy bomb
یکی‌از دیگر از اشکال بمب‌های گوگل که معمولا برای رقابت‌های تجاری در فضای وب متداول میباشد، بمب هکر میباشد. این اصطلاحی میباشد که ما برایش گزینش کردیم و ممکن میباشد هیچ مکان دیگر اینگونه نامی را نشنیده باشید.
 
این نوع بمب برای هک کردن وب سایت حریف یا این که حذف آن از جايگاه‌های رفیعتر سرپ گوگل میباشد. مثال پر اسم و رسم این google bomb که در سال ۲۰۱۶ وقوع افتاد، بمباران لینک و پیوند‌سازی بود که علیه وبسایت گو ددی GoDaddy رویکرد زمین خورد. غرض این بمباران حذف این وب سایت از درجه ۱ سرپ گوگل بود.
 
یا این که مثال دیگر آن که اولی بمباران گوگل بود و در سال ۱۹۹۹ رخداد، شیطنت بعضی سئوکارها و فعالین فضای وب با مایکروسافت بود. این شیطنت به وسیله شخصی در وب سایت memopool.com و با طرح پرسش «چه چیزی از شیطان شرورتر میباشد» ایفا شد.
 
پس از این شیطنت و بمباران پیوند‌دهی، یوزرها با جستجوی پرسش «چه چیزی از شیطان شرورتر میباشد»، با کمال ناباوری با وبسایت مایکروسافت روبرو می‌شدند.
 
صفحه قبل 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 صفحه بعد