چهطور مخاطبان غرض خویش را با پیوندهای داخلی جذب فرمایید
آیا تا به درحال حاضر درخصوص تاثیر سرندیپیتی شنیده اید؟ درصورتیکه خیر، پس اذن دهید توضیح بدهم: در اصلً این ایده میباشد که اکتشافات خوش شانس (سرندیپیت ها) میتوانند از هر جایی به دست بیایند، به این ترتیب کلید مفتوح کردن قفل علم، نظرها و ابتکار عمل این میباشد که وقت خویش را در جای هایی بگذرانیم که تمامی این چیزها
خدمات سئو در مشهد به احتمال زیاد حادثه بیفتد. با هم
امروزه وب یکی آن جای هاست. به صورت خاص، وبسایتها و وبلاگهایی که دربردارنده محتوای بهتر می باشند و به بها حقیقی می افزایند، بعضا از شایسته ترین مکانها برای الهام تصاحب کردن، یافتن داده ها نو و اخذ دیدگاههای نو میباشند. شایسته ترین سایتها آنهایی میباشند که میتوانید در آنان غوطهور گردید و از صفحهای به ورقه دیگر ورق بزنید و شم فرمائید در حالا رفتن به یک هجرت الهامبخش
سئو در مشهد میباشید.
و این دقیقا به عبارتی چیزی میباشد که شما میخواهید استفاده کننده غرض برای شم درباره ی وب لاگ خویش میخواهید آنها را بهعنوان منبعی نفیس از داده ها ببینند – مکانی که برای یافتن راهحلهای غیرمنتظره میآیند تا مدتی را صرف نگاه کردن به دور و بر، غوطهور شدن و جستجو ایدههای تازه نمایند. خیلی بهتر به حیث میرسد صحت دارد؟ ولی به چه شکل میتوانید آن را متفحص نمایید؟
اما با داشتن مقدار زیاد شروع میشود محتوای بهتر. ولی برای به حداکثر رساندن تأثیر ادب در وب لاگ یا این که سایت خویش – برای جلب اعتنا مخاطبان غرض و نگه داشتن آن ها برای استحصال داده ها بیشتر – یک تکنیک بی آلایش وجود دارااست که میتواند یاری دهد.
کلیه چیز در امر پیوندهای داخلی میباشد. و درین نوشتهیعلمی، نکاتی راجع به استعمال از پیوندهای داخلی برای هدایت مخاطبانتان به سفرهای محتوایی الهام قسمت و مشغول کننده به شما ارائه می کنیم.
چرا از لینک و پیوند های داخلی به کار گیری کنیم؟
دلایل استعمال از لینک و پیوند های داخلی در وب سایت شما به دو شکل میباشد:
آنان دامنه شمارا تحت عنوان یک مرجع در موضوع شما ساخت می نمایند، به این ترتیب خواننده گان آن را تحت عنوان یک منبع اطلاعاتی میدانند.
آنها ترافیک ارگانیک را در درون تارنما شما ارتقا میدهند، که خوانندگان را تشویق می نماید که فرصت بیشتری را در آنجا بگذرانند (همینطور نمایه بهینه سازی شمارا تقویت می نماید).
هر دوی این دلایل به ساختوساز رهبری فکری شما یاری می نماید. براین اساس، درصورتی که اکران تخصص و تولید دوراندیشی از مارک هدف ها مهمی برای استراتژی بازاریابی محتوای شما میباشند، پیوندهای داخلی گزینش خیر برای شما میباشند.
در اینجا یک سری نکته وجود داراست که به شما یاری می نماید از پیوند های داخلی خویش بیشترین منفعت را ببرید:
پیوندهای داخلی خویش را به طور استراتژیک فرصت بندی نمایید
وقتی که پیوندی را در متن خویش جاسازی میکنید، علامت واضحی برای خواننده خویش ارسال میکنید که در شکل گرایش، داده ها بیشتری در دسترس میباشد.
با این حالا، مراقب باشید که حواس خواننده خویش را پرت نکنید. شما نمیخواهید در اولِ نوشتهعلمی پیوندهای متعددی را اضافه نمائید که ممکن میباشد خواننده شمارا ترغیب نماید که سریعاً فارغ از قرائت ادامه مقاله کلیک نماید.
پیوندهای داخلی وقتی شایسته ترین میباشند که در انتهای یک قسمت اضافه شوند. به این ترتیب، در حالتیکه قصد دارید یک لینک و پیوند داخلی خاص را در یک پست بلاگ قرار دهید، متن خویش را طوری ساختار دهید که ارجاع به آن لینک طبیعتا در انتهای آن باشد.
از خوشه های موضوعی محتوا استعمال نمایید
محتوای خویش را طوری طراحی برنامه نمائید که آحاد تکه ها در کنار هم قرار گیرند تا تصویر بزرگتری تولید نمایند. این یک استراتژی بازاریابی محتوا بهتر میباشد که تحت عنوان سبک خوشه موضوعی شناخته میگردد.
در یک کلاستر موضوعی، شما معمولاً یک قطعه محتوای والا “ردیف” ساختوساز میکنید که تحت عنوان یک راءس شغل می نماید. این قطعه ستونی یک نمای کلی از موضوعی ارائه میدهد که برای استفاده کننده غرض شما پر ارزش میباشد.
در کنار قطعه ستونی، شما قسمت های کوچکتری از محتوا ساخت و ساز میکنید که جنبه های متفاوت مورد را با جزئیات بسیار بیشتر رسیدگی می نماید. تمامی این قطعات به هم متصل میشوند و یک خوشه ساختوساز می نمایند.
ایده این میباشد که خواننده گان خویش را در زمینه غوطه ور نمایید، براین اساس آنان روی چند برگه در وب سایت شما کلیک می نمایند و فرصت بیشتری را در آنجا صرف می نمایند و داده ها بیشتری را پیدا می نمایند. مزیت دیگر: شما می توانیدموفقیت در بهینه سازی را با خوشه های موضوعی هدایت فرمایید.
پیوندهای داخلی خویش را دیدنی و موثر نمایید
پیوندهای داخلی شما می بایست پر رنگ باشد. شما ناچار نیستید آنانرا به صورت خاص «معرفی فرمائید»، با به کار گیری از فراخوانی برای مبادرت مانند «پست ما راجع به خوشه های موضوعی را پژوهش نمایید تا حافظه بگیرید چه گونه توفیق seo خویش را ارتقاء دهید».
یک فراخوان برای مبادرت ممکن میباشد جریان متن شمارا مختل نماید. در ازای، می توانید به آسانی از کلماتی به کار گیری فرمائید که می پندارید برای خوانندهتان جذاب می باشند.
کلماتی که برای پیوندهای خویش گزینش میکنید مدام می بایست اثرگذار باشند. این بدان معناست که آنان بایستی به خواننده شما امداد نمایند تا به راحتی در محتوای شما تکان نماید، بدین ترتیب آنها میخواهند به قرائت آن ادامه دهند.
مهمتر از کلیه، مطمئن گردید که کلماتی که در پیوندهای خویش به کارگیری میکنید، رفلکس دقیقی از آنچه در واقع به آن لینک و پیوند می دهید باشد. واپسین کاری که میخواهید جاری ساختن دهید این میباشد که کوشش نمائید خواننده خویش را فریب دهید تا روی یک لینک لبریز زرق و برق کلیک نماید، البته آنهارا با محتوایی که مبتنی بر آنچه شما وعده داده اید ناامید می نماید، ناامید فرمایید.
سئو OKRs: همت رانندگی و اندازه گیری تأثیر
هدف ها و نتیجه ها کلیدی (OKRs) یک چارچوب دوست داستنی برای انتخاب مقصود میباشند. این به بهینه سازی ها امداد می نماید تا توفیق پروژه ها، گروه ها و سئوهای شخصی خویش را تمجید و اندازه گیری نمایند.
هدف ها بایستی به وضوح تمجید شوند. برخی از اشخاص چارچوب SMART را ترجیح میدهند تا مطمئن شوند اهدافشان خاص، قابل اندازه گیری، قابل استحصال، مرتبط و محصور به مجال میباشد. نتیجه ها کلیدی این میباشد که چهطور بسط خویش را در قبال مقصود خویش پیگیری میکنید.
هدف ها معمولاً در یکسری سطح انتخاب می گردند. شما معمولاً هدف ها شرکتی، تیمی و شخصی دارید. شما کلاً میخواهید هر OKR را با هدف ها کمپانی هماهنگ فرمائید، و اینجانب نیز دوست دارم با آن ها هماهنگی داشته باشم تاکتیک های seo که میدانم قیمت داراهستند و اثر خواهند داشت.
بیایید به چندین مثال از سئو OKR نگاه کنیم.
بهینه سازی همگانی OKR
بخش اعظمی از OKR های seo همگانی در زمینه ی تدبیر، گزارش و ثابت بها seo میباشند.
غرض: ارتقا درایت سازمانی و خرید seo
سود کلیدی 1: جلسات فراگیری سئو را برای هشت مجموعه مهم مال، محتوا و گسترش دهندگان اینترنت در سه ماهه آجل برگزار فرمایید.
فیض کلیدی ۲: یک مخزن تولید نمایید که دارنده ورقه ها باشد شایسته ترین راههای بهینه سازی در شش ماه بعدی
فیض کلیدی ۳: توفیقهای سئوی هر مجموعه را افزایش دهید تا بقیه مجموعهها را به تایید تشویق نمائید (مداوم).
سود کلیدی ۴: برای ثابت قیمت در گزارش، حاصل seo را به درآمد در شش ماه آتی متصل فرمایید.
پست مارا در سئوی سازمانی برای چندین ایده در زمینهی شیوه خرید بیشتر.
غرض: یک دست سازی تجارب مارک
فیض کلیدی ۱: شایسته ترین راههای seo را برای یک سیستم پیاده سازی یکدست در دو ماه آتی تمجید فرمائید.
سود کلیدی ۲: در سال آتی محتوا را در یک سیستم رئیس محتوای اساسی ترکیب نمایید.
فیض کلیدی ۳: با محافظت سطح ترافیک، سه خرید در هر سه ماهه را به تارنما اساسی منتقل نمائید.
پست های ما در هجرت های تارنما و بهینه سازی برای ترکیب و مخلوط در اینجا اثرگذار خواهد بود.
غرض: بهبود گزارش seo برای امداد به تصمیم گیری های داده اساس
سود کلیدی ۱: برای سنجش خویش در قبال رقبا کارت امتیازی رقبا ساختوساز نمایید.
سود کلیدی 2: برای اندازه گیری و بررسی بر بسط BU های متفاوت، کارت امتیازی واحد تجاری (BU) ساختوساز فرمایید.
سود کلیدی 3: برای ثابت قیمت در گزارش، حاصل بهینه سازی را به درآمد متصل نمائید.
میتوانید ایده های بیشتری را در پست ما پیدا فرمایید معیارها و گزارش سئوی سازمانی.
OKRهای محتوا
OKR برای محتوا معمولاً مشمول ساخت یا این که بهروزرسانی محتوا میباشد.