نکات مهم سئو سایت فروشگاهی
نقطه استارت
برای مثال ما مثال ای از جست و جو عبارت خرقه های مردانه را برای شما اورده ایم.
seo وبسایت فروشگاهی
شما نمی توانید در به عبارتی استارت عمل از این وب سایت های حریف پیشی بگیرید. بلکه بایستی در صدر بر روی سکو بندی برگه مغازه و تولیدات خودکار نمائید.
در اولین قدم بهینه سازی تارنما فروشگاهی نیاز میباشد که پروتکل راز گزاری HTTPS را برای تارنما خویش فعال نمایید.
seo وب سایت فروشگاهی
چون معمولا آحاد تارنما های بیزنس الکترونیک داده ها یوزرها خویش را ذخیره می نمایند . در صورتیکه وبسایت شما از HTTP به کار گیری نماید داده ها شما کد گذاری نمیشود برای همین واجب میباشد که پروتکل امنیتی وب سایت خویش را عوض نمایید.
پژوهش ها کلمه ها کلیدی برای تارنما های فروشگاهی
مانند کلیه کار های بهینه سازی ، seo تارنما فروشگاهی نیز بایستی با پژوهش ها لغت ها کلیدی آغاز خواهد شد. فارغ از داشتن داده ها در ارتباط عبارات کلیدی شما نمی توانید در مسیر صحت تکان نمائید. ولی به چه شکل میتوانید یک تفحص واژه و کلمه کلیدی را برای یک وبسایت کسب و کار الکترونیکی ایفا دهید؟
به طور کاملً بی آلایش میباشد:
لیست مجموع صفحه ها در تارنما خویش را مهیا فرمایید.
لغت ها کلیدی مطلوب را برای هر ورقه را پیدا نمایید و در غایت در یک نقشه ترسیم نمائید.
و در غایت شما می بایست تفحص کلمه ها کلیدی را به طور کاغذ به ورقه جاری ساختن دهید.
ولی در زمینه ی بهینه سازی وب سایت فروشگاهی ، دو نوع برگه مهم برای seo وجود داراست: صفحه ها مال و دکان
هریک از این ها به یک خط مش پاره ای متعدد نیاز داراست.
یک فهرست بدون نقص از صفحه های جانور در تارنما خویش تهیه و تنظیم فرمائید
آغاز url ذیل را در با اعتنا به اسم دامنه خویش در یک مرورگر وارد نمایید:
کاغذ ای شبیه برگه تحت برای شما اورده میشود
seo کاغذ کالا
با استعمال از پلاگین Scraper کروم به لیست URL ها دسترسی پیدا نمایید
چنانچه هنوز تارنما فروشگاهی خویش را فعال سازی نکرده اید ، همان طور که در صدر گفته شد ، این عمل را برای یک وبسایت حریف جان دار نیز اعمال دهید.
آنگاه میتوانید ساختار وبسایت ، تیم بندی ها و محصول ها آنهارا تحت عنوان نقطه استارت استعمال فرمایید.
برای یافتن وبسایت مطلوب برای این مراد ، این طریق را آزمون فرمائید:
رسیدگی واژه و کلمه کلیدی با استعمال از Keywords Explorer:
گروه ای از لغت ها کلیدی (10-15 آیتم) را مرتبط با کالاهایی را که قصد فروش آنها را دارید وارد نمائید.
این پلاگین وردپرس به شما علامت میدهد که کدام دامنه ها بیشترین ترافیک را از اصطلاحاتی و یا این که کلمه و واژه های کلیدی که وارد نموده اید اخذ می نمایند. یکیاز این مفاد را گزینش نمایید (از برند ها و مارک های گران قدر دوری کنید!) ، آنگاه دستور کار های بالا را دنبال نمائید تا از نقشه وب سایت آن ها استعمال فرمائید.
صفحه های خویش را در حق تقدم قرار دهید.
در صدر این نوشتهیعلمی گفته شد که شما می بایست استیناف واژه و کلمه کلیدی را در هر ورقه جاری ساختن دهید. شما می بایست بعداز ایفا رسیدگی واژه و کلمه کلیدی در هر شیت، کاغذ ی مربوطه را برای آن واژه و کلمه باصرفه نمائید.مهمترین صفحه ها شما شیت اساسی شما میباشد که می بایست وقت بیشتری بر روی آن بگذارید.
یافتن نقشه لغت ها کلیدی در هر برگه
اینک که لیستی از صفحه ها حق تقدم بندی گردیده دارید ، میتوانید آغاز به یافتن و نقشه برداری از لغات کلیدی برای هرمورد از آن ها نمائید.
آغاز کلیدی مهم که میخواهید تمرکز ورقه بر روی آن باشد را باصرفه نمایید. برخی از کلمه ها اضافه که به طور هدفمند نیز به کلمه ها کلیدی افزوده میشود میتواند بر روی سئو شیت و بهینه سازی وب سایت فروشگاهی شما یاری دهد.
فعلا میدانیم که در هر برگه کدام کلید واژه و کلمه ها و اصطلاحات بایستی seo خواهد شد ، وقت آن میباشد که استارت به سئو آن یافته ها کنیم.
seo عنا وین با H1 و توضیحات متا
اکثر تارنما های بیزنس الکترونیکی از رویکردی متناسب با برچسب های متا استعمال می نمایند ، که معمولاً از الگویی مانند این تاسی می نمایند:
توضیحات متا برای seo وب سایت فروشگاهی
تایپ کردن توضیحات متا اصولی دارااست که با رعایت کردن آنها شایسته ترین سود را در بهینه سازی تارنما فروشگاهی اخذ خواهید کرد. سفارش میکنیم اصول تایپ کردن توضیحات متا را در وبلاگ ما بخوانید.
نیازی به تکرار لغت ها در نشانی url وجود ندارد. چون سبب ساز میشود امتیاز seo تارنما فروشگاهی شما کمتر خواهد شد
در اینجا چندین نکته دیگر برای تایپ کردن نشانی های اینترنتی اثرگذار در بیزنس بیان شده میباشد: