تاثیر AI بر سئو سایت های فروشگاهی
امروزه هوش تصنعی در اکثری از دستیابی و امور نفوذ کرده و برای اکثری از امور میتوان خدمات سئو در مشهد از تارنما هایکمک گرفت . ولی بایستی اعتنا داشت که همگی این وبسایت ها مطلوب نیستند و بایستی تصمیم گرفت که دقیقا کدام سرویس ها برای ما و بیزنس ما می تواند مسبب تسریع در اعمال امور خواهد شد .
استعمال از وب سایت های AI فقط برای بهبود فرآیند کاری میباشد و نمیتوان چنین درنظر گرفت که هوش تصنعی و مصنوعی همگی شغل های شمارا برعهده گرفته و اعمال خواهد اعطا کرد ، پس میتوان چنین بیان کرد که دقیقا کلیه تارنما های هوش تصنعی برای امداد به اشخاصی مطلوب میباشند که در مسئله کاری خویش ، مهارت های موردنیاز را داراهستند و تنها قصد دارا هستند تا به امداد AI یه خرده به شغل های خویش سرعت بخشند .
در معنای دیگر نباید چنین فکر کنید که با ظهور برای مثال سایت های AI در قضیه نرمافزار نویسی یا این که ساخت سایت ، دیگر نیازی به طراحان وب سایت وجود ندارد و یا این که این نصیب از نیاز بازار به طور کامل به وسیله سایت های AI جاری ساختن گردد !
اولا بایستی در جریان باشید که همه ابزار های AI روی وبسایت های خودشان قرار داراهستند و شما برای امداد به چنگ آوردن از این سایت ها نیاز به دستکم دانشی در قضیه آی تی دارید ، پس نمیتوان انتظار داشت فردی که هنوز به دنیای فناوری داده ها و شغل با سیستم ادله شناخت ندارد تنها به یاری یک سایت که در موضوع ساخت وب سایت با هسته AI انجام شدهاست ، برای خویش وبسایت تولید کرده و از آن درآمد نیز داشته باشد !
ساخت وب سایت مستلزم داشتن علم در موضوع چند گویش متعدد میباشد و می بایست در ارتباط با طریق فعالیت وبسایت ، شیوه های ارسال و اخذ داده ها و درکل روند اجرای عملیات ها به وسیله تارنما داده ها مورد نیاز و دستکم مبتدی و تازه کار را داشته باشید . لذا این وبسایت ها برای اشخاص تازه کار و علی الخصوص افرادی که فاقد علم و شناخت های ما یحتاج میباشند کاربردی وجود ندارد !!
آیا تارنما های AI برای ایجاد محتوا جوابگو میباشد ؟
بعد از همگی کلام هایی که در ابتدا گفته شد ، میتوان نتیجه ها ما یحتاج را گرفت البته شاید فکر کنید که برای ساخت و ساز محتوا شغل چندان مشقت ندارید و می توانید به یاری تارنما های AI محتوای مدنظر خویش را ساخت و ساز نمایید !
محتوا مدام محتوای متنی وجود ندارد ! محتواهای مهم در وبسایت ها یا این که کانال های اجتاعی را میتوان به 3 گروه مهم ” محتوای متنی ” ، ” محتوای تصویری و ویدیویی ” و ” محتوای صوتی ” تقسیم بندی کرد !
درحالتی که قصد دارید تا از AI برای ساختوساز محتوای تارنما خودتان به کارگیری نمایید ، عمده محتوای شما از نوع محتوای متنی میباشد . محتوای متنی را میتوان بسیار سریعخیس و معمولیخیس به وسیله وبسایت های AI تولید کرده و استفاده کرد . البته به کارگیری از محتوای متنی به همین آسانی وجود ندارد !
در شرایطی که مقداری با علم seo و سئو تارنما شناخت داشته باشید بایستی در جریان باشید که محتوای متنی وسیع ترین محتوا در بدنه و بطن یک وبسایت میباشد و محتواهای ویدیویی و تصویری نیز تکمیل کننده و مکمل محتوای متنی میباشند . لذا اینکه به چه شکل در ارتباط با یک زمینه یا این که خلل بتوانیم بصورت متنی توضیحات مورد نیاز و قابل شعور را با قلمی صحیح بنویسیم ، خویش بسیار دارای اهمیت میباشد .
از این جهت بایستی به اصل شاخص بودن ( یونیک بودن ) محتوا اعتنا کرد ، به دلیل آنکه هر اندازه محتوای متنی شما از مداد و روئت کرد خودتان کتابت گردد ، صدرصد بها آن بسیار بیشتر بوده و نمره قابل قبولی نیز برای شما خواهد داشت . شرکت های و شرکت های گرانقدر ، در گروه های ساختوساز محتوایی خویش ، از اشخاص کارشناس و کاربلد برای تنظیم و ایجاد محتوای خویش استعمال مینمایند کهاین محتواها ، هم بصورت متنی میباشد و هم بصورت ویدیویی !
اینک در خصوص محتوای ویدیویی و صوتی حرفی وجود ندارد ! طرف اکانت ما محتوای متنی میباشد که قصد داریم تا بوسیله تارنما های AI ، سوای زحمت و از دست دادن وقت ، آن را ساخت و ساز کنیم !
وبسایت های اکثری که شاید معرف حضور اکثری از شما نیز باشد عمل ایجاد محتوای متنی را برای شما جاری ساختن میدهند ، که بعضی از آنها بدون پول و برخی دیگر بصورت اشتراک های ماهیانه و نوشتهعلمیای و … می باشند ولی هریک از این تارنما ها معایب و مزایایی دارا هستند که در طی شغل و ساخت و ساز محتوا به وسیله آنها متوجه خواهید شد .
قضیه اصلی و کلی اینجاست که فرق ندارد شما از کدام سایت برای ساختوساز محتوای متنی به کار گیری فرمایید ! چرا ؟! چرا که محتوای ایجاد گردیده به وسیله همه این وبسایت ها حتی با هر جايگاه از چگونگی ” نیاز به ویرایش دارااست !! ” آری ! همه محتواها نیاز به ویرایش دارا هستند و شما نمیتوانید دقیقا محتوای ساختوساز گردیده بوسیله این سایت ها را با متکی بودن بدون نقص و فارغ از تغییرات ، اسکن کرده و درون وب سایت خویش بعنوان یک محتوای منحصربهفرد و یونیک قرار دهید !
همان گونه که فراتر گفته شد ، یونیک و شاخص بودن محتوا بسیار اصلی میباشد و شما تا حد ممکن می بایست با مداد و کتابت خودتان مبادرت به ساخت و کتابت محتوا فرمایید . یک ارشاد از صمیم قلب را نیز از ما بپذیرید :
همواره تایپ کردن یک محتوای نو بوسیله خویش شما ، بسیار سریعخیس و بصرفهخیس از اصلاح یک محتوای ساخت گردیده به وسیله فرد دیگر یا این که AI میباشد .
همان طور که گفتیم و دوباره اشاره داریم ، حتی شایسته ترین تارنما AI نیز در صورتیکه برای شما ساخت و ساز محتوای متنی ایفا دهد ، بازهم این محتوا نیاز به ویرایش داراست و تایمی که اصلاح و بازنویسی این نوشتهی علمی از تولیدکنندگان محتوای شما خواهد گرفت بسیار بیشتر از هنگامی میباشد که خودشان به تنهایی برای ساخت محتوا صرف خواهند کرد !
همینطور یک زمینه را نیز درنظر داشته باشید که در حالتیکه رقبای شما در یک حوزه ، از اینترنت سایتی که شما برای ساخت و ساز محتوا به کارگیری کردید ، به کار گیری نمایند ، احتمال مشابهت در مقالهها وجود دارااست ( هوش تصنعی و مصنوعی هیچ گاه همچون بشر توان اندیشه متعدد ندارد و مطلقا تشابهات در محتواهای ساختوساز گردیده در شکل عدم دستکاری وجود خواهد داشت ) . ولی سئوال اینجاست که به چه شکل از این سایت ها شایسته ترین به کار گیری را کنیم !!