چند نکته کلیدی که در خصوص متا تایتل و متا دیسکریپشن
گویش آرم گذاری HTML که اساس، پایه و بهطور کلی اسکلت ساختمان صفحه های اینترنت میباشد از تگهای گوناگونی درست شده. خدمات سئو در مشهد پیش از این هم گفتیم که تگ های اصلی HTML برای بهینه سازی اگه اصولی نوشته بشن، در بهبود جايگاههای ما در گوگل اثر گذار میباشند. اشکال متعددی از متا تگ ها وجود داراهستند که هر کدوم در موردای آیتم به کارگیری قرار می گیرند.
یکیاز مهمترین تگ هایی که در سئو اثر داره، متا تگ توضیحات برگه یا این که همون متا تگ دیسکریپشن (Meta Description) می باشد. البته تگ توضیحات چیست؟ و صحیح تایپ کردن متا دیسکریپشن چه عنایت و تاثیری روی بهینه سازی داره؟
به نظارت متا تگ دیسکریپشن در HTML می پردازیم و یکسری نکته کلیدی برای صحیح تایپ کردن این تگ اصلی و همینطور مشکلات متداول در تهیه این تگ (که نتیجه ها یکسری سال تجربیات ما در قضیه بهینه سازی میباشد) رو با شما در میون میذاریم.
قوانین متد پیلارکلاستر در سئو
اسلوب پیلار کلاستر (Pillar Cluster) در بهینه سازی یک استراتژی محتوایی میباشد که خدمات سئو در مشهد با ساخت و ساز یک ساختار سلسله مراتبی برای محتوای اینترنتوب سایت، به بهبود مرتبهبندی در موتورهای کاوش و تجارب کاربری یاری مینماید. دراین طریق، یک محتوای اساسی و جامع (پیلار) تحت عنوان ردیف اساسی در لحاظ گرفته میشود و مقاله ها مرتبط و جزئیخیس (کلاسترها) بهاین محتوای پیلار لینک و پیوند میگردند. این ساختار به موتورهای کاوش امداد مینماید تا رابطه فی مابین صفحه ها را خوب شعور نمایند و به یوزرها نیز قابلیت دسترسی سهل وآسانخیس به داده ها آیتم نیازشان را میدهد.
1. شناسایی موضوعات مهم و زیرمجموعهها:
آغاز موضوعات مهم اینترنتوب سایت شناسایی گردیده و آنگاه لغات کلیدی مربوط به هر قضیه کسب میگردند.
2. تعیین محتوای پیلار:
یک محتوای جامع و بی نقص در امر قضیه اساسی تعیین می شود که تحت عنوان محتوای پیلار فعالیت مینماید.
3. تولید محتوای کلاستر:
برای هر قضیه فرعی، مقاله ها و محتوای کلاستر ساخت و ساز میگردد که به محتوای پیلار مرتبط می باشند.
4. پیوندسازی داخلی:
دربین محتوای پیلار و کلاسترها لینک و پیوندهای داخلی ساخت می گردد. این پیوندها به طور دو طرفه می باشند، یعنی هم از پیلار به کلاسترها و هم از کلاسترها به پیلار.
5. باصرفهسازی محتوا:
محتوای پیلار و کلاسترها بایستی با صرفه گردیده و با اصول seo هم خوانی باشند.
6. تحلیل و بهبود:
کوشش محتواهای پیلار و کلاسترها به صورت مداوم محاسبه گردیده و در شکل نیاز بهبود می یابند.
مزایای مشی پیلار کلاستر:
بهبود مرتبهبندی در موتورهای کاوش:
با ساخت ساختار منظم و مرتبط میان محتواها، موتورهای کاوش شلخیس میتوانند محتوای وبسایت را فهم نمایند و مرتبهبندی بهتری به آن تخصیص دهند.
ارتقا ترافیک ارگانیک:
با بهبود سکوبندی، ترافیک ارگانیک وبسایت ارتقا مییابد.
بهبود تجربیات کاربری:
یوزرها میتوانند به راحتی به داده ها ما یحتاج خویش دسترسی پیدا نمایند.
ارتقا اعتبار و متکی بودن:
با ساخت و ساز محتوای جامع و کیفیت خوب، اعتبار وبسایت در حیث یوزرها و موتورهای کاوش ارتقا مییابد.
ارتقا نرخ تبدیل:
با ارائه داده ها بدون نقص و مرتبط، احتمال تبدیل بازدیدکنندگان به مشتری ارتقا مییابد.
انگل سئو چیست
بهینه سازی انگل (Parasite سئو) یک تکنیک seo میباشد که در آن از اینترنتوبسایتهای دارای اعتبار و با اعتبار بالا برای ارتقاء درجه یک ورقه یا این که محتوای خاص در نتیجه ها کاوش به کارگیری میگردد. به عبارت دیگر، درین نحوه به مکان باصرفهسازی خدمات سئو در مشهد خویش کاغذ یا این که محتوا، از اعتبار یک وب سایت دیگر برای بالا بردن سکو آن در حاصل کاوش یاری گرفته میگردد. این فعالیت معمولا با تولید محتوای مرتبط در وب سایت دارای اعتبار و هدایت ترافیک به ورقه متبوع اجرا میشود.
فرض نمایید شما یک ورقه در اینترنتتارنما خویش دارید که میخواهید در گوگل جايگاه بالایی استخراج نماید. ولی این شیت به تنهایی توان کافی برای رقابت با وب سایتهای تبارک را ندارد. در seo انگل، شما یک شیت با محتوای مرتبط در یک اینترنتوب سایت دارای اعتبار (مثل ویکیپدیا، یک وب لاگ پربیننده یا این که یک وب سایت خبری) تولید میکنید و در آن برگه، لینکی به کاغذ خودتان قرار میدهید. براین اساس، گوگل هنگام رسیدگی اینترنتوب سایت دارای اعتبار و اعتبار آن، به ورقه شما نیز دقت مینماید و احتمالاً سکو بهتری به آن میدهد.
چرا از بهینه سازی انگل به کارگیری میشود؟
غلبه بر رقابت:
در برخی از عبارات کلیدی، رقابت بسیار شدید میباشد و قابلیت و امکان رقابت بی واسطه با تارنماهای گرانقدر نیست. seo انگل این قابلیت و امکان را آماده مینماید تا از اعتبار تارنماهای گرانقدر برای نفوذ درین رقابت استعمال شود.
بدور زدن محدودیتها:
گه گاه، یک وب سایت ممکن میباشد به دلایل مختلفی نتواند باگاز جايگاه بگیرد. seo انگل قادر است یک شیوه میانبر برای بدور زدن این محدودیتها باشد.
ارتقاء سریع ترافیک:
با استعمال از انگل، میاقتدار باگاز ترافیک بیشتری را به یک شیت خاص هدایت کرد.
نکات اساسی در امر seo انگل:
رعایت مقررات گوگل:
seo انگل بایستی با رعایت ضوابط و دستور کارهای گوگل صورت پذیرد. استعمال از تکنیکهای کلاهبرداری و فریب گوگل می تواند سبب به جریمه شدن و حذف تارنما از نتیجه ها کاوش گردد.
ساختوساز محتوای کیفیت عالی:
محتوای ساختوساز گردیده در وب سایت دارای اعتبار بایستی کیفیت خوب و مربوط به مورد باشد تا گوگل به آن پشت گرمی نماید و به برگه شما لینک و پیوند دهد.
هدفمند بودن:
seo انگل می بایست با مقصود مشخص و معلوم و با استراتژی ظریف صورت پذیرد تا از هدر رفتن فرصت و منابع پرهیز گردد.
اعتنا به تجربیات کاربری:
تجربیات کاربری در وب سایت دارای اعتبار و همینطور در برگه مقصود می بایست به سیرتکاملای باشد که مخاطب از مجموع روند راضی باشد و به غرض خویش رسد.
گزینش وبسایت دارای اعتبار:
تعیین یک تارنما دارای اعتبار با اعتبار بالا برای اجرای seo انگل بسیار اساسی میباشد.
ادغام با بقیه شیوههای بهینه سازی:
seo انگل می تواند تحت عنوان یک کدام از طرزهای بهینه سازی در کنار بقیه تکنیکها مانند بهینه سازی داخلی و فرنگی استعمال شود.
انکر تکست چیست؟ چگونه Anchor Text مناسب را انتخاب کنیم؟
انکر تکست (Anchor Text) در لینک و پیوندسازی و seo ن خدمات سئو در مشهد قش بسیار مهمی انجام مینماید. این متن، که تحت عنوان متن قابل کلیک در پیوندها ظواهر می گردد، به موتورهای کاوش یاری مینماید تا قضیه و محتوای ورقه مقصد را ادراک نمایند و در فیض بر درجهبندی آن کاغذ در نتیجه ها کاوش تأثیر میگذارد
رابطه با محتوای کاغذ مقصد:
انکر تکست می بایست مربوط به محتوای شیتای باشد که به آن لینک و پیوند داده گردیده است. این به موتورهای کاوش یاری مینماید تا بفهمند که ورقه مقصد در خصوص چیست و در سود، به سکوبندی عالی آن شیت در نتیجه ها کاوش یاری مینماید
بهبود تجارب کاربری:
انکر تکستهای توصیفی و مرتبط، به یوزرها امداد مینمایند تا پیش از کلیک روی لینک و پیوند، بدانند که با چه محتوایی روبرو خواهند شد. این دستور می تواند تجارب کاربری را بهبود بخشد و احتمال کلیک روی لینک و پیوند را ارتقا دهد.
ارتقاء سکو در موتورهای کاوش:
استعمال از انکر تکستهای مطلوب و مرتبط، میتواند به ارتقا جايگاه صفحه ها در حاصل کاوش یاری دهد. این به ویژه در ارتباط لینک و پیوندهای فرنگی که از تارنماهای دیگر به وب سایت شما می آیند (بک پیوند) بسیار اساسی میباشد [1، 5].
پرهیز از جریمههای گوگل:
به کار گیری خطا از انکر تکست، به ویژه استعمال از انکر تکستهای اسپم یا این که غیرمرتبط، می تواند سبب ساز به جریمه شدن وب سایت به وسیله گوگل خواهد شد.
گونه های انکر تکست:
انکر تکستها اشکال مختلفی داراهستند، به عنوان مثال انکر تکست با واژه و کلمه کلیدی ظریف (Exact Match)، انکر تکست با کلمه و واژه کلیدی مرتبط (Partial Match)، انکر تکست مارک (Brand Anchor Text)، انکر تکست همگانی (Generic Anchor Text)، و انکر تکست سوای متن (Naked Link)
نکات اصلی در استعمال از انکر تکست:
مرتبط بودن با محتوای ورقه مقصد:
انکر تکست می بایست با محتوای ورقه مقصد مرتبط باشد تا موتورهای کاوش بتوانند به صحت قضیه برگه را ادراک نمایند [1، 3].
استعمال از لغات کلیدی مرتبط:
به کار گیری از عبارات کلیدی مربوط به زمینه کاغذ در انکر تکست، به بهبود مرتبه ورقه در نتیجه ها کاوش امداد مینماید.
عدم استعمال از انکر تکستهای اسپم:
از انکر تکستهای اسپم یا این که غیرمرتبط به کارگیری نکنید، چون این عمل قادر است به وب سایت شما جراحت برساند.
متنوع بودن انکر تکستها:
از گونه های متعدد انکر تکستها استعمال نمائید و از توکل بیشتراز حد بر یک نوع انکر تکست خاص دوری کنید.
اعتنا به متن دور و بر لینک و پیوند:
متن فضا لینک و پیوند نیز قادر است به موتورهای کاوش در فهم و شعور محتوای شیت یاری دهد، بدین ترتیب متن گوشه و کنار لینک و پیوند را نیز با تمرکز گزینش فرمائید.
با رعایت این نکات، می توانید از انکر تکست تحت عنوان یک ابزار قادر در لینک و پیوندسازی و seo به کار گیری نمائید و به بهبود درجه و ترافیک وب سایت خویش امداد فرمایید.
نقش تگ ها در سئو سایت
تگها نقش مهمی در با صرفهسازی موتورهای کاوش (seo) دارا هستند و به موتورهای کاوش سئو در مشهد امداد مینمایند تا محتوای صفحه های اینترنت را خوب ادراک نمایند و در نتیجه ها کاوش جايگاهبندی بهتری به دست آورند. تگها اطلاعاتی را در زمینهی محتوای شیت در دست موتورهای کاوش قرار میدهند و به آنها یاری مینمایند تا رابطه برگه با کلمه ها کلیدی و کلمات کاوش گردیده را تشخیص دهند.
تگ تیتر (Title Tag):
اولی عنصری میباشد که یوزرها در حاصل کاوش مشاهده مینمایند و نقش مهمی در جلب دقت و ارتقا نرخ کلیک دارااست.
تگ توضیحات متا (Meta Description):
خلاصهای از محتوای کاغذ میباشد که پایین تگ تیتر در حاصل کاوش اکران داده می گردد و قادر است بر تصمیم مخاطب برای کلیک تأثیر بگذارد.
تگهای تیتر (Heading Tags):
از h1 تا h6، ساختار محتوا را معین مینمایند و به موتورهای کاوش امداد مینمایند تا عنایت و رابطه قسمتهای متفاوت کاغذ را شعور نمایند.
تگهای Alt (Alt Tags):
برای تصاویر به کارگیری می گردند و توضیحاتی را درخصوص محتوای تصویر ارائه می دهند که برای موتورهای کاوش و یوزرها معدودبینا موثر میباشد.
تگهای کنونیکال (Canonical Tags):
برای خودداری از محتوای تکراری به کار گیری می گردند و به موتورهای کاوش می گویند که کدام شیت، ورژن مهم و دارای اعتبار میباشد.
تگهای Hreflang:
برای نماد دادن لهجه و حوزه جغرافیایی محتوای ورقه به کارگیری میشوند و به موتورهای کاوش یاری مینمایند تا محتوای مطلوب را به یوزرها متفاوت اکران دهند.
تگهای Open Graph:
برای اشتراکگذاری محتوای برگه در کانالهای اجتماعی به کارگیری می گردند و ظواهر جالبتری به لینک و پیوندها دراین پلتفرمها می دهند.
مداقه تگها در seo:
بهبود مرتبهبندی:
به کارگیری درست از تگها به موتورهای کاوش یاری مینماید تا محتوای ورقه را خوب فهم و شعور نمایند و در فیض جايگاهبندی بهتری در حاصل کاوش به دست آورند.
ارتقا ترافیک:
تگهای جالب و مرتبط میتوانند یوزرها را به کلیک کردن روی لینک و پیوند ورقه در نتیجه ها کاوش ترغیب نمایند و در سود ترافیک بیشتری به تارنما هدایت نمایند.
بهبود تجربیات کاربری:
تگهای تیتر و توضیحات، به یوزرها امداد مینمایند تا تخت گاز محتوای متبوع خویش را پیدا نمایند و تجارب کاربری بهتری داشته باشند.
ارتقاء اعتبار تارنما:
استعمال از تگهای درست و مرتبط قادر است به ارتقاء اعتبار و پشت گرمی یوزرها به وبسایت یاری دهد.
ارتقاء تعامل استفاده کننده:
تگها می توانند یوزرها را به تعامل بیشتر با محتوای برگه تشویق نمایند و نرخ تعامل را ارتقاء دهند.
کاهش نرخ پریدن (Bounce Rate):
با روشنسازی هدف ها ورقه و ارائه محتوای مرتبط، تگها می توانند به کاهش نرخ پریدن یاری نمایند.
نکات کلیدی در استعمال از تگها:
تگ تیتر:
بایستی مختصر، جالب و مربوط به محتوای شیت باشد.
توضیحات متا:
می بایست خلاصهای از محتوای کاغذ را به صورت ظریف ارائه دهد و یوزرها را به کلیک ترغیب نماید.
تگهای تیتر:
بایستی از h1 تا h6 به صدق و با رعایت سلسله مراتب استعمال شوند و به محتوای ورقه مرتبط باشند.
تگهای Alt:
بایستی توضیحات دقیقی از محتوای تصاویر ارائه دهند.
از تگهای غیرضروری دوری کنید:
به کار گیری بیش تر از حد از تگها یا این که تگهای نامرتبط می تواند به سئوی وب سایت جراحت بزند.
از لغات کلیدی مرتبط استعمال فرمایید:
ولی طبیعتا و در مکان مطلوب، خیر به طور افراطی.
تاثیر AI بر سئو سایت های فروشگاهی
امروزه هوش تصنعی در اکثری از دستیابی و امور نفوذ کرده و برای اکثری از امور میتوان خدمات سئو در مشهد از تارنما هایکمک گرفت . ولی بایستی اعتنا داشت که همگی این وبسایت ها مطلوب نیستند و بایستی تصمیم گرفت که دقیقا کدام سرویس ها برای ما و بیزنس ما می تواند مسبب تسریع در اعمال امور خواهد شد .
استعمال از وب سایت های AI فقط برای بهبود فرآیند کاری میباشد و نمیتوان چنین درنظر گرفت که هوش تصنعی و مصنوعی همگی شغل های شمارا برعهده گرفته و اعمال خواهد اعطا کرد ، پس میتوان چنین بیان کرد که دقیقا کلیه تارنما های هوش تصنعی برای امداد به اشخاصی مطلوب میباشند که در مسئله کاری خویش ، مهارت های موردنیاز را داراهستند و تنها قصد دارا هستند تا به امداد AI یه خرده به شغل های خویش سرعت بخشند .
در معنای دیگر نباید چنین فکر کنید که با ظهور برای مثال سایت های AI در قضیه نرمافزار نویسی یا این که ساخت سایت ، دیگر نیازی به طراحان وب سایت وجود ندارد و یا این که این نصیب از نیاز بازار به طور کامل به وسیله سایت های AI جاری ساختن گردد !
اولا بایستی در جریان باشید که همه ابزار های AI روی وبسایت های خودشان قرار داراهستند و شما برای امداد به چنگ آوردن از این سایت ها نیاز به دستکم دانشی در قضیه آی تی دارید ، پس نمیتوان انتظار داشت فردی که هنوز به دنیای فناوری داده ها و شغل با سیستم ادله شناخت ندارد تنها به یاری یک سایت که در موضوع ساخت وب سایت با هسته AI انجام شدهاست ، برای خویش وبسایت تولید کرده و از آن درآمد نیز داشته باشد !
ساخت وب سایت مستلزم داشتن علم در موضوع چند گویش متعدد میباشد و می بایست در ارتباط با طریق فعالیت وبسایت ، شیوه های ارسال و اخذ داده ها و درکل روند اجرای عملیات ها به وسیله تارنما داده ها مورد نیاز و دستکم مبتدی و تازه کار را داشته باشید . لذا این وبسایت ها برای اشخاص تازه کار و علی الخصوص افرادی که فاقد علم و شناخت های ما یحتاج میباشند کاربردی وجود ندارد !!
آیا تارنما های AI برای ایجاد محتوا جوابگو میباشد ؟
بعد از همگی کلام هایی که در ابتدا گفته شد ، میتوان نتیجه ها ما یحتاج را گرفت البته شاید فکر کنید که برای ساخت و ساز محتوا شغل چندان مشقت ندارید و می توانید به یاری تارنما های AI محتوای مدنظر خویش را ساخت و ساز نمایید !
محتوا مدام محتوای متنی وجود ندارد ! محتواهای مهم در وبسایت ها یا این که کانال های اجتاعی را میتوان به 3 گروه مهم ” محتوای متنی ” ، ” محتوای تصویری و ویدیویی ” و ” محتوای صوتی ” تقسیم بندی کرد !
درحالتی که قصد دارید تا از AI برای ساختوساز محتوای تارنما خودتان به کارگیری نمایید ، عمده محتوای شما از نوع محتوای متنی میباشد . محتوای متنی را میتوان بسیار سریعخیس و معمولیخیس به وسیله وبسایت های AI تولید کرده و استفاده کرد . البته به کارگیری از محتوای متنی به همین آسانی وجود ندارد !
در شرایطی که مقداری با علم seo و سئو تارنما شناخت داشته باشید بایستی در جریان باشید که محتوای متنی وسیع ترین محتوا در بدنه و بطن یک وبسایت میباشد و محتواهای ویدیویی و تصویری نیز تکمیل کننده و مکمل محتوای متنی میباشند . لذا اینکه به چه شکل در ارتباط با یک زمینه یا این که خلل بتوانیم بصورت متنی توضیحات مورد نیاز و قابل شعور را با قلمی صحیح بنویسیم ، خویش بسیار دارای اهمیت میباشد .
از این جهت بایستی به اصل شاخص بودن ( یونیک بودن ) محتوا اعتنا کرد ، به دلیل آنکه هر اندازه محتوای متنی شما از مداد و روئت کرد خودتان کتابت گردد ، صدرصد بها آن بسیار بیشتر بوده و نمره قابل قبولی نیز برای شما خواهد داشت . شرکت های و شرکت های گرانقدر ، در گروه های ساختوساز محتوایی خویش ، از اشخاص کارشناس و کاربلد برای تنظیم و ایجاد محتوای خویش استعمال مینمایند کهاین محتواها ، هم بصورت متنی میباشد و هم بصورت ویدیویی !
اینک در خصوص محتوای ویدیویی و صوتی حرفی وجود ندارد ! طرف اکانت ما محتوای متنی میباشد که قصد داریم تا بوسیله تارنما های AI ، سوای زحمت و از دست دادن وقت ، آن را ساخت و ساز کنیم !
وبسایت های اکثری که شاید معرف حضور اکثری از شما نیز باشد عمل ایجاد محتوای متنی را برای شما جاری ساختن میدهند ، که بعضی از آنها بدون پول و برخی دیگر بصورت اشتراک های ماهیانه و نوشتهعلمیای و … می باشند ولی هریک از این تارنما ها معایب و مزایایی دارا هستند که در طی شغل و ساخت و ساز محتوا به وسیله آنها متوجه خواهید شد .
قضیه اصلی و کلی اینجاست که فرق ندارد شما از کدام سایت برای ساختوساز محتوای متنی به کار گیری فرمایید ! چرا ؟! چرا که محتوای ایجاد گردیده به وسیله همه این وبسایت ها حتی با هر جايگاه از چگونگی ” نیاز به ویرایش دارااست !! ” آری ! همه محتواها نیاز به ویرایش دارا هستند و شما نمیتوانید دقیقا محتوای ساختوساز گردیده بوسیله این سایت ها را با متکی بودن بدون نقص و فارغ از تغییرات ، اسکن کرده و درون وب سایت خویش بعنوان یک محتوای منحصربهفرد و یونیک قرار دهید !
همان گونه که فراتر گفته شد ، یونیک و شاخص بودن محتوا بسیار اصلی میباشد و شما تا حد ممکن می بایست با مداد و کتابت خودتان مبادرت به ساخت و کتابت محتوا فرمایید . یک ارشاد از صمیم قلب را نیز از ما بپذیرید :
همواره تایپ کردن یک محتوای نو بوسیله خویش شما ، بسیار سریعخیس و بصرفهخیس از اصلاح یک محتوای ساخت گردیده به وسیله فرد دیگر یا این که AI میباشد .
همان طور که گفتیم و دوباره اشاره داریم ، حتی شایسته ترین تارنما AI نیز در صورتیکه برای شما ساخت و ساز محتوای متنی ایفا دهد ، بازهم این محتوا نیاز به ویرایش داراست و تایمی که اصلاح و بازنویسی این نوشتهی علمی از تولیدکنندگان محتوای شما خواهد گرفت بسیار بیشتر از هنگامی میباشد که خودشان به تنهایی برای ساخت محتوا صرف خواهند کرد !
همینطور یک زمینه را نیز درنظر داشته باشید که در حالتیکه رقبای شما در یک حوزه ، از اینترنت سایتی که شما برای ساخت و ساز محتوا به کارگیری کردید ، به کار گیری نمایند ، احتمال مشابهت در مقالهها وجود دارااست ( هوش تصنعی و مصنوعی هیچ گاه همچون بشر توان اندیشه متعدد ندارد و مطلقا تشابهات در محتواهای ساختوساز گردیده در شکل عدم دستکاری وجود خواهد داشت ) . ولی سئوال اینجاست که به چه شکل از این سایت ها شایسته ترین به کار گیری را کنیم !!
تاثیر لینک سازی در سئو سایت
پیوندسازی نقش حیاتی در بهبود seo (باصرفهسازی موتور کاوش) وب سایت دارااست. این پروسه به موتورهای کاوش یاری مینماید تا ساختار وب سایت را شعور نمایند، سئو در مشهد رابطه میان صفحه ها را شناسایی نمایند و چگونگی و اعتبار صفحه های را بررسی نمایند. در فیض، با لینک و پیوندسازی مطلوب، میقدرت سکو وب سایت در حاصل کاوش را بهبود داد و ترافیک ارگانیک بیشتری جذب کرد.
ارتقاء اعتبار تارنما:
لینک و پیوندها از نظر موتورهای کاوش به منزله رای پشت گرمی می باشند. هرچه یک کاغذ اینترنت لینک و پیوندهای کیفیت بالا بیشتری از صفحه ها دارای اعتبار دیگر اخذ نماید، گوگل آن را معتبرتر در حیث میگیرد و در حاصل کاوش فراتر نشانه میدهد.
بهبود سکو در حاصل کاوش:
پیوندسازی به موتورهای کاوش امداد مینماید تا صفحه های مرتبط را پیدا کرده و به یوزرها اکران دهند. صفحاتی که پیوندهای بیشتر و کیفیت خوبتری داراهستند، در نتیجه ها کاوش سکو بالاتری دستیابی مینمایند.
ارتقاء ترافیک ارگانیک:
پیوندهای فرنگی (بکلینک و پیوندها) یوزرها را از وب سایتهای دیگر به تارنما شما هدایت مینمایند و سبب ساز ارتقاء ترافیک ارگانیک میشوند.
بهبود تجربیات کاربری:
پیوندسازی داخلی
عنایت پیوندسازی در seo:
ارتقاء اعتبار تارنما:
لینک و پیوندها از نظر موتورهای کاوش به منزله رای پشت گرمی می باشند. هرچه یک کاغذ اینترنت لینک و پیوندهای کیفیت بالا بیشتری از صفحه ها دارای اعتبار دیگر اخذ نماید، گوگل آن را معتبرتر در حیث میگیرد و در حاصل کاوش فراتر نشانه میدهد.
بهبود سکو در حاصل کاوش:
پیوندسازی به موتورهای کاوش امداد مینماید تا صفحه های مرتبط را پیدا کرده و به یوزرها اکران دهند. صفحاتی که پیوندهای بیشتر و کیفیت خوبتری داراهستند، در نتیجه ها کاوش سکو بالاتری دستیابی مینمایند.
ارتقاء ترافیک ارگانیک:
پیوندهای فرنگی (بکلینک و پیوندها) یوزرها را از وب سایتهای دیگر به تارنما شما هدایت مینمایند و سبب ساز ارتقاء ترافیک ارگانیک میشوند.
بهبود تجربیات کاربری:
پیوندسازی داخلی به یوزرها امداد مینماید تا به راحتی در تارنما شما پیمایش نمایند و به مطالب مرتبط دسترسی پیدا نمایند. این دستور سبب ساز می شود تجارب کاربری بهتری در وب سایت شما داشته باشند و احتمال برگشت آنان به تارنما ارتقا یابد.
کاهش نرخ پریدن (Bounce Rate):
پیوندسازی داخلی سبب ساز می گردد یوزرها فرصت بیشتری را در وب سایت شما سپری نمایند و از صفحه های گوناگون بازدید نمایند. این زمینه به کاهش نرخ پریدن و ارتقاء تعامل یوزرها با تارنما امداد مینماید.
بهبود خزیدن و ایندکس شدن صفحه ها:
لینک و پیوندهای داخلی به موتورهای کاوش یاری مینمایند تا صفحه های وبسایت شمارا عالی پیدا کرده و در نتیجه ها کاوش ایندکس نمایند.
گونه های لینک و پیوندسازی:
پیوندسازی داخلی:
پیوندهایی که از یک کاغذ به شیت دیگر در به عبارتی وبسایت هدایت میشوند. این نوع لینک و پیوندسازی به بهبود ساختار وب سایت، ارتقا عمق کلیک یوزرها و ارتقاء مرتبه صفحه های امداد مینماید.
لینک و پیوندسازی فرنگی (بکپیوندها):
پیوندهایی که از تارنماهای دیگر به وب سایت شما داده می گردند. بکپیوندها از مداقه متعددی در seo برخوردارند و سبب ساز ارتقا اعتبار و سکو تارنما میگردند.
نکات اصلی در لینک و پیوندسازی:
چگونگی پیوندها:
لینک و پیوندهای کیفیت عالی از وبسایتهای دارای اعتبار و مربوط به زمینه تارنما شما، اثر بیشتری بر بهینه سازی داراهستند.
متن پیوند (Anchor Text):
متن لینک و پیوند بایستی مربوط به محتوای برگه مقصد باشد و به گوگل و یوزرها اطلاعاتی در خصوص محتوای برگه بدهد.
تنوع پیوندها:
از لینک و پیوندهای متنوع (متن پیوندها و منابع پیوند) استعمال نمائید تا طبیعیخیس به حیث برسند.
بهروزرسانی پیوندها:
پیوندهای شکسته یا این که منسوخ را به صورت منظم پژوهش و بهروزرسانی فرمایید.
استعمال از سبک پیلار-کلاستر:
در پیوندسازی داخلی، از سبک پیلار-کلاستر برای ساخت و ساز یک ساختار هدفمند و استفاده کننده پایه به کار گیری فرمائید.
با رعایت این نکات و به کارگیری صحیح از پیوندسازی، میتوانید بهینه سازی تارنما خویش را بهبود ببخشید و به نتیجه ها بهتری در موتورهای کاوش دست یابید.
کاهش نرخ پریدن (Bounce Rate):
پیوندسازی داخلی سبب ساز می گردد یوزرها فرصت بیشتری را در وب سایت شما سپری نمایند و از صفحه های گوناگون بازدید نمایند. این زمینه به کاهش نرخ پریدن و ارتقاء تعامل یوزرها با تارنما امداد مینماید.
بهبود خزیدن و ایندکس شدن صفحه ها:
لینک و پیوندهای داخلی به موتورهای کاوش یاری مینمایند تا صفحه های وبسایت شمارا عالی پیدا کرده و در نتیجه ها کاوش ایندکس نمایند.
گونه های لینک و پیوندسازی:
پیوندسازی داخلی:
پیوندهایی که از یک کاغذ به شیت دیگر در به عبارتی وبسایت هدایت میشوند. این نوع لینک و پیوندسازی به بهبود ساختار وب سایت، ارتقا عمق کلیک یوزرها و ارتقاء مرتبه صفحه های امداد مینماید.
لینک و پیوندسازی فرنگی (بکپیوندها):
پیوندهایی که از تارنماهای دیگر به وب سایت شما داده می گردند. بکپیوندها از مداقه متعددی در seo برخوردارند و سبب ساز ارتقا اعتبار و سکو تارنما میگردند.
نکات اصلی در لینک و پیوندسازی:
چگونگی پیوندها:
لینک و پیوندهای کیفیت عالی از وبسایتهای دارای اعتبار و مربوط به زمینه تارنما شما، اثر بیشتری بر بهینه سازی داراهستند.
متن پیوند (Anchor Text):
متن لینک و پیوند بایستی مربوط به محتوای برگه مقصد باشد و به گوگل و یوزرها اطلاعاتی در خصوص محتوای برگه بدهد.
تنوع پیوندها:
از لینک و پیوندهای متنوع (متن پیوندها و منابع پیوند) استعمال نمائید تا طبیعیخیس به حیث برسند.
بهروزرسانی پیوندها:
پیوندهای شکسته یا این که منسوخ را به صورت منظم پژوهش و بهروزرسانی فرمایید.
استعمال از سبک پیلار-کلاستر:
در پیوندسازی داخلی، از سبک پیلار-کلاستر برای ساخت و ساز یک ساختار هدفمند و استفاده کننده پایه به کار گیری فرمائید.
با رعایت این نکات و به کارگیری صحیح از پیوندسازی، میتوانید بهینه سازی تارنما خویش را بهبود ببخشید و به نتیجه ها بهتری در موتورهای کاوش دست یابید.
تاثیرات تجربه کاربری (ui/ux) در طراحی سایت و سئو
رابط کاربری (UI) و تجارب کاربری (UX) نقش مهمی در بهینه سازی وبسایت داراهستند. یک پیاده سازی UI/UX بهتر می تواند تجربیات کاربری را بهبود بخشد، نرخ پریدن (bounce rate) را کم کند، بازه زمانی فرصت حضور یوزرها در تارنما را ارتقاء دهد و در فیض، به بهبود جايگاهبندی وبسایت در موتورهای کاوش یاری دهد.
ارتقا تعامل استفاده کننده:
پیاده سازی جالب و کاربرپسند UI/UX، یوزرها را تشویق مینماید تا مجال بیشتری را در تارنما سپری نمایند، صفحه ها بیشتری را مشاهده نمایند و به تعامل با محتوا بپردازند. این تعامل بیشتر، سیگنال مثبتی به موتورهای کاوش ارسال مینماید.
کاهش نرخ پریدن (Bounce rate):
درحالتی که یوزرها به راحتی بتوانند آنچه را که در پی آن میباشند در تارنما پیدا نمایند و از آن به کار گیری نمایند، احتمال رخنه زودهنگام وب سایت (نرخ پریدن) کاهش مییابد. کاهش نرخ پریدن، نماددهنده رضایت یوزرها و چگونگی بالای وبسایت میباشد.
بهبود معیارهای Core Web Vitals:
Core Web Vitals تیمای از معیارهای گوگل می باشند که همت صفحه های اینترنت را مبنی بر سرعت لود، پایداری بصری و جوابدهی اندازهگیری مینمایند. پیاده سازی UI/UX مطلوب قادر است به بهبود این معیارها یاری دهد.
ارتقاء نرخ تبدیل (Conversion rate):
یک تجربیات کاربری عالی، یوزرها را به مشتریان بامسئولیت تبدیل مینماید و احتمال ایفا اقداماتی مانند خرید، تصویباسم یا این که لبریز کردن هیبت را ارتقا می دهد. ارتقاء نرخ تبدیل، سیگنال مثبتی به موتورهای کاوش میفرستد.
بهبود تجربیات گوشی:
امروزه، بخش اعظمی از یوزرها از روش دستگاههای تلفن همراه به وب دسترسی داراهستند. خدمات سئو در مشهد پیاده سازی UI/UX مطلوب برای تلفن همراه، تجارب کاربری را بهبود می بخشد و به جايگاهبندی عالی در جستجوهای موبایلی یاری مینماید.
آسانی و کاربرپسندی:
پیاده سازی UI می بایست معمولی و قابل فهم و شعور باشد تا یوزرها به راحتی بتوانند با تارنما تعامل داشته باشند.
سرعت بار گذاری:
سرعت بار گذاری صفحه های می بایست باصرفه باشد تا یوزرها برای دسترسی به محتوا درانتظار نشوند.
ناوبری سهل:
منوهای تارنما می بایست بدیهی و کاربردی باشند تا یوزرها بتوانند به راحتی در صفحه ها گوناگون وبسایت تکان نمایند.
محتوای کیفیت بالا:
محتوای تارنما می بایست جالب، موثر و مربوط به نیازهای یوزرها باشد.
با صرفهسازی برای تلفن همراه:
ساخت وب سایت می بایست برای اکران در دستگاههای گوشی با صرفه گردیده باشد.
استعمال از عنصرها بصری:
به کارگیری از تصاویر و ویدئوهای کیفیت خوب و دیدنی می تواند تجربیات کاربری را بهبود بخشد.
قیمت سئو سایت در مشهد چقدر است؟
هزینه seo تارنما در مشهد متغیر میباشد و به عامل ها مختلفی بستگی دارااست، سئو در مشهد البته مجموعاَ میان 8 میلیون تومان تا 50 میلیون تومان در ماه تقریب زده می شود. عامل ها مؤثر بر ارزش seo مشمول نوع و وسعت وب سایت، ترازو رقابت در کلمه ها کلیدی، چگونگی سرویس ها ارائه گردیده و برهه زمانی مجال تفاهم نامه میباشد.
نوع تارنما:
وبسایتهای فروشگاهی و وبسایتهایی که کلمه ها کلیدی با رقابت بالا دارا هستند، معمولاً هزینه سئوی بیشتری خواهند داشت.
واحد سنجش رقابت خدمات سئو در مشهد :
چگونگی سرویس ها:
سرویس ها بهینه سازی مشمول محاسبه و رسیدگی، باصرفهسازی داخلی و فرنگی وب سایت، ساخت محتوا و پیوندسازی میباشد.
بازه زمانی فرصت تفاهم نامه:
قراردادهای بلندمدت معمولاً هزینه ماهانه کمتری داراهستند، ولی قراردادهای کوتاه دوران ممکن میباشد با هزینه بیشتری یار باشند.
نکات اساسی در تعیین کمپانی seo:
پژوهش مثال امور:
پیش از تعیین کمپانی بهینه سازی، مثال شغل های پیشین آن ها را نظارت فرمایید تا از چگونگی خدماتشان یقین نتیجه ها نمائید.
مقایسه کمپانیها:
بها و سرویس ها کمپانیهای گوناگون را مقایسه فرمائید تا شایسته ترین مورد را تعیین نمایید.
مشورت بدونپول:
از کمپانیها مشورت کردن بدون پول اخذ نمایید تا از نیازهای خویش و هزینه بهینه سازی سایتتان باخبر گردید.
توافق بر راز تفاهم نامه:
پیش از استارت شغل، در زمینه ی هدف ها، استراتژیها و هزینه بهینه سازی با کمپانی seo به توافق برسید.
شفافیت در گزارشدهی:
از کمپانی seo بخواهید که به صورت تر و تمیز گزارش توسعه عمل و سکوبندی لغات کلیدی را به شما ارائه دهد.
تاثیر ریسپانسیو بر سئو سایت
پیاده سازی ریسپانسیو (عکس العملگرا) تأثیر مثبتی بر بهینه سازی (با صرفهسازی موتورهای کاوش) دارااست. سئو در مشهد این نوع پیاده سازی بهاین مفهوم میباشد که اینترنتوبسایت به صورت اتوماتیک با اندازه ورقه اکران دستگاه استفاده کننده (تلفن همراه، تبلت، دسکتاپ) سازگار می گردد و تجارب کاربری بهتری را ارائه میدهد. گوگل و بقیه موتورهای کاوش این تجارب کاربری خوب را در جايگاهبندی وب سایتها در لحاظ می گیرند.
بهبود تجربیات کاربری:
یوزرها به راحتی میتوانند در تارنما شما پیمایش نمایند، محتوا را بخوانند و با نصیبهای متفاوت وبسایت تعامل داشته باشند، کهاین قضیه منجر کاهش نرخ پریدن (bounce rate) و ارتقاء فرصت ماندگاری استفاده کننده در تارنما میگردد.
ارتقا درجه در گوگل:
گوگل تارنماهای ریسپانسیو را در حق تقدم قرار می دهد و این مسئله میتواند به بهبود درجه تارنما در نتیجه ها کاوش یاری دهد.
ارتقاء بازدید از روش گوشی:
با دقت به ارتقاء استعمال از گوشی برای کاوش، داشتن یک وب سایت ریسپانسیو برای جذب یوزرها تلفن همراه ضروری میباشد.
کاهش هزینههای بهینه سازی:
به مکان داشتن دو ورژن غیر وابسته برای تلفن همراه و دسکتاپ، یک ورژن ریسپانسیو کافی میباشد کهاین مورد میتواند در هزینههای seo صرفهجویی نماید.
اشتراکگذاری خوب در کانالهای اجتماعی:
پیاده سازی ریسپانسیو سبب میشود محتوای وبسایت شما در کانالهای اجتماعی به راحتی به اشتراک گذارده خواهد شد و این فرمان قادر است به ارتقا ترافیک و درایت از مارک یاری دهد.
ارتقا نرخ تبدیل:
تجارب کاربری بهتر و دسترسی سهل و آسان به داده ها، احتمال تبدیل بازدیدکننده به مشتری را ارتقاء میدهد.
چرا گوگل وب سایتهای ریسپانسیو را ترجیح میدهد؟
گوگل همواره در پی ارائه شایسته ترین و مرتبطترین نتیجه ها به یوزرها میباشد. هنگامی کاربری با تلفن همراه در گوگل کاوش مینماید، گوگل به وب سایتهایی که تجارب کاربری بهتری در گوشی ارائه می دهند، حق تقدم می دهد. این تارنماها معمولاً ریسپانسیو میباشند و به راحتی در ورقه اکرانهای متعدد قابل دسترسی می باشند.
در فیض، پیاده سازی ریسپانسیو برای اینترنتوبسایتها خیر صرفا تجربیات کاربری بهتری را ارائه می دهد، بلکه تأثیر مثبتی بر بهینه سازی و درجهبندی وبسایت در موتورهای کاوش داراست.