x تبلیغات
سئو در مشهد

اهمیت محتوای seo شده

 

 
اهمیت محتوای seo شده
تارنما seo شده در اولی قدم باید محتوای seo شده داشته باشد. مهم ترین قسمت هر وب سایتی را محتوای آن تشکیل می‌دهد. یک وبسایت بدون ارائه محتوا به استفاده کننده معنایی ندارد. در واقع، تولیدکنندگان محتوا از طریق وب سایت ها اطلاعات بسیار زیادی را در دست کاربران می گذارند. آن ها در کارایی میباشند تا حد امکان بتوانند به سؤال های کاربران بهترین و بی نقص ترین پاسخ  خدمات سئو در مشهد را بدهند.
 
محتوا بایستی برای مخاطب هم جذاب و هم موثر باشد. اما شرط دیده شدن محتوا این می‌باشد که در آن از عبارات کلیدی مصرف شده باشد. لغات کلیدی مورد نیاز می‌باشد که درست و بجا در متن به شغل برده شوند. بدین ترتیب می باشد که در موتورهای جست و جو یک محتوا درجه نیکی می گیرد و برای کاربر به نمایش در می آید. بدون بهینه سازی محتوا ممکن هست همان گونه در سایت بماند، بدون سئو در مشهد  آنکه دیده شود.  
 
 
 
سئوی وب سایت از آن جهت التفات دارد که مالک وب سایت با جذب مخاطب بیشتر می‌تواند به هدفش که دست یافتن به فروش بیشتر محصولات و خدمات می‌باشد دست پیدا کند. این عمل تنها با افزایش ترافیک سایت انجام پذیر است. هر چه محتوا کیفیت بالاتری داشته باشد، موتور جست و جو آن را بیشتر دوست خواهد داشت. در واقع، با باصرفه کردن محتوااهمیت خاصی به رضایت استفاده کننده داده می شود که در موتورهای جست و جو در فعلا گشت و گذار می باشد.    
 
کلمات کلیدی و سایت سئو
وبسایت بهینه سازی شده وب سایتی است که به طور هدفمند از کلمه و واژه های کلیدی استفاده می کند. این لغت ها هم بایستی درست تعیین شوند و هم در جای مناسبشان در متن قرار داده شوند. تراکم و چگالی واژه و کلمه های کلیدی اصلی در متن می بایست به نسبت درست رعایت خواهد شد. عبارات کلیدی فرعی هم مهم می باشند و باید با دقت گزینش شوند. خلال این که به کارگیری از هدهای مناسب در متن نیز مهم تلقی می گردد.   
 
 
محتوای وب سایت سئو تعداد لغات و حجم مناسبی دارااست و در آن از لینک های داخلی و خارجی مستعمل است. حتی جمله‌ها و جملات هم حجم متناسبی دارا‌هستند. تیترها و Alt عکس ها نیز با دقت درج گردیده اند. کیفیت عکس ها نیز می بایست بالا و کاربرپسند باشد. لغات کلیدی همان هایی هستند که مخاطب با آن‌ها در گوگل و دیگر موتورهای جست و جو در ادامه سؤالش میگردد و همان را در نوار جست و جو می نویسد. 
 
التفات بهینه سازی برای تارنما
سایت بهینه سازی شده همان وب سایتی است که مخاطب را به خود می‌خواند تا بتواند محتوای خود را به او عرضه کند. تعداد وبسایت هایی که در دنیای اینترنت وجود دارند بسیار زیاد می‌باشند. فی مابین همه آنها هم تارنما هایی که با موضوع مشترک در اکنون شغل می‌باشند زیاد وجود داراست. چطور مخاطب می بایست بتواند بین این تمامی تارنما جور و واجور وب سایت و محتوا
 
 گزینه نظرش را پیدا کند. تنها چیزی که میتواند این کار را بکند seo است. seo یک راهنما می باشد که کاربران را به یک وبسایت دعوت می کند. البته تنها یک کار منجر به‌این قضیه نمی شود. تیم ای از کارها می‌باشند که در کنار هم یک وب سایت را بهینه می کنند.
هنگامی یک سایت بهینه سازی میشود، یوزرها در حین جست و جوی بار یک کالا یا این که سرویس ها به آن دسترسی پیدا می نمایند. در به عبارتی مجال میباشد که یک مخاطب میتواند به یک مشتری و خریدار بدل خواهد شد. در‌حالتی که وبسایت توانسته باشد جواب صدق به نیاز استفاده کننده بدهد، تارنما بهینه سازی گردیده در مسیر صحیح قرار گرفته میباشد. فارغ از seo خیلی از یوزرها و مشتریان از وجود یک تجارت با خبر نخواهند شد.
 
در شرایطی‌که seo نباشد، استفاده کننده چطور میتواند در فضای مجازی شایسته ترین جواب را برای نیازش اخذ نماید. بهینه سازی یاری می نماید که وبسایت در موقع مطلوب و راز بزنگاه به استفاده کننده معرفی گردد؛ به عبارتی موقع که وی قصد تهیه و تنظیم یک کالا یا این که سرویس ها را دارااست. 
بهینه سازی این اتکا را در استفاده کننده تولید می نماید که نیازش را از روش سایت اینگونه حصول و کاری برطرف نماید. جلب متکی بودن یوزرها چیزی میباشد که تمامی سایت ها پیرو آن می‌باشند و یکی رویکرد هایی که به ساخت آن امداد می نماید سئو میباشد.
 

چه‌طور مخاطبان هدف را با لینک های داخلی جذب فرمایید

 

 
چه‌طور مخاطبان غرض خویش را با پیوندهای داخلی جذب فرمایید
آیا تا به درحال حاضر درخصوص تاثیر سرندیپیتی شنیده اید؟ در‌صورتی‌که خیر، پس اذن دهید توضیح بدهم: در اصلً این ایده میباشد که اکتشافات خوش شانس (سرندیپیت ها) می‌توانند از هر جایی به دست بیایند، به این ترتیب کلید مفتوح کردن قفل علم، نظرها و ابتکار عمل این میباشد که وقت خویش را در جای هایی بگذرانیم که تمامی این چیزها  خدمات سئو در مشهد به احتمال زیاد حادثه بیفتد. با هم
 
امروزه وب یکی آن جای هاست. به صورت خاص، وبسایتها و وبلاگهایی که دربردارنده محتوای بهتر می باشند و به بها حقیقی می افزایند، بعضا از شایسته ترین مکانها برای الهام تصاحب کردن، یافتن داده ها نو و اخذ دیدگاههای نو میباشند. شایسته ترین سایتها آنهایی می‌باشند که می‌توانید در آنان غوطهور گردید و از صفحهای به ورقه دیگر ورق بزنید و شم فرمائید در حالا رفتن به یک هجرت الهامبخش سئو در مشهد  می‌باشید.
 
و این دقیقا به عبارتی چیزی میباشد که شما میخواهید استفاده کننده غرض برای شم درباره ی وب لاگ خویش می‌خواهید آن‌ها را بهعنوان منبعی نفیس از داده ها ببینند – مکانی که برای یافتن راهحلهای غیرمنتظره میآیند تا مدتی را صرف نگاه کردن به دور و بر، غوطهور شدن و جستجو ایدههای تازه نمایند. خیلی بهتر به حیث می‌رسد صحت دارد؟ ولی به چه شکل می‌توانید آن را متفحص نمایید؟
 
اما با داشتن مقدار زیاد شروع میشود محتوای بهتر. ولی برای به حداکثر رساندن تأثیر ادب در وب لاگ یا این که سایت خویش – برای جلب اعتنا مخاطبان غرض و نگه داشتن آن ها برای استحصال داده ها بیشتر – یک تکنیک بی آلایش وجود دارااست که میتواند یاری دهد.
 
کلیه چیز در امر پیوندهای داخلی میباشد. و درین نوشته‌ی‌علمی، نکاتی راجع به استعمال از پیوندهای داخلی برای هدایت مخاطبانتان به سفرهای محتوایی الهام قسمت و مشغول کننده به شما ارائه می کنیم.
 
 
 
چرا از لینک و پیوند های داخلی به کار گیری کنیم؟
دلایل استعمال از لینک و پیوند های داخلی در وب سایت شما به دو شکل میباشد:
 
آنان دامنه شمارا تحت عنوان یک مرجع در موضوع شما ساخت می نمایند، به این ترتیب خواننده گان آن را تحت عنوان یک منبع اطلاعاتی میدانند.
آن‌ها ترافیک ارگانیک را در درون تارنما شما ارتقا می‌دهند، که خوا‌نندگان را تشویق می نماید که فرصت بیشتری را در آنجا بگذرانند (همینطور نمایه بهینه سازی شما‌را تقویت می نماید).
هر دوی این دلایل به ساخت‌و‌ساز رهبری فکری شما یاری می نماید. براین اساس، درصورتی که اکران تخصص و تولید دوراندیشی از مارک هدف ها مهمی برای استراتژی بازاریابی محتوای شما می‌باشند، پیوندهای داخلی گزینش خیر برای شما می‌باشند.
 
در اینجا یک سری نکته وجود داراست که به شما یاری می نماید از پیوند های داخلی خویش بیشترین منفعت را ببرید:
 
پیوندهای داخلی خویش را به طور استراتژیک فرصت بندی نمایید
وقتی که پیوندی را در متن خویش جاسازی می‌کنید، علامت واضحی برای خواننده خویش ارسال می‌کنید که در شکل گرایش، داده ها بیشتری در دسترس میباشد.
 
با این حالا، مراقب باشید که حواس خواننده خویش را پرت نکنید. شما نمی‌خواهید در اولِ نوشته‌علمی پیوندهای متعددی را اضافه نمائید که ممکن میباشد خواننده شمارا ترغیب نماید که سریعاً فارغ از قرائت ادامه مقاله کلیک نماید.
 
پیوندهای داخلی وقتی شایسته ترین میباشند که در انتهای یک قسمت اضافه شوند. به این ترتیب، در حالتی‌که قصد دارید یک لینک و پیوند داخلی خاص را در یک پست بلاگ قرار دهید، متن خویش را طوری ساختار دهید که ارجاع به آن لینک طبیعتا در انتهای آن باشد.
 
از خوشه های موضوعی محتوا استعمال نمایید
محتوای خویش را طوری طراحی برنامه نمائید که آحاد تکه ها در کنار هم قرار گیرند تا تصویر بزرگتری تولید نمایند. این یک استراتژی بازاریابی محتوا بهتر میباشد که تحت عنوان سبک خوشه موضوعی شناخته میگردد.
 
در یک کلاستر موضوعی، شما معمولاً یک قطعه محتوای والا “ردیف” ساخت‌و‌ساز می‌کنید که تحت عنوان یک راءس شغل می نماید. این قطعه ستونی یک نمای کلی از موضوعی ارائه می‌دهد که برای استفاده کننده غرض شما پر ارزش میباشد.
 
در کنار قطعه ستونی، شما قسمت های کوچکتری از محتوا ساخت و ساز میکنید که جنبه های متفاوت مورد را با جزئیات بسیار بیشتر رسیدگی می نماید. تمامی این قطعات به هم متصل می‌شوند و یک خوشه ساخت‌و‌ساز می نمایند.
 
ایده این میباشد که خواننده گان خویش را در زمینه غوطه ور نمایید، براین اساس آنان روی چند برگه در وب سایت شما کلیک می نمایند و فرصت بیشتری را در آنجا صرف می نمایند و داده ها بیشتری را پیدا می نمایند. مزیت دیگر: شما می توانیدموفقیت در بهینه سازی را با خوشه های موضوعی هدایت فرمایید.
 
پیوندهای داخلی خویش را دیدنی و موثر نمایید
پیوندهای داخلی شما می بایست پر رنگ باشد. شما ناچار نیستید آنان‌را به صورت خاص «معرفی فرمائید»، با به کار گیری از فراخوانی برای مبادرت مانند «پست ما راجع به خوشه های موضوعی را پژوهش نمایید تا حافظه بگیرید چه گونه توفیق seo خویش را ارتقاء دهید».
 
یک فراخوان برای مبادرت ممکن میباشد جریان متن شمارا مختل نماید. در ازای، می توانید به آسانی از کلماتی به کار گیری فرمائید که می پندارید برای خوانندهتان جذاب می باشند.
 
کلماتی که برای پیوندهای خویش گزینش میکنید مدام می بایست اثرگذار باشند. این بدان معناست که آنان بایستی به خواننده شما امداد نمایند تا به راحتی در محتوای شما تکان نماید، بدین ترتیب آن‌ها می‌خواهند به قرائت آن ادامه دهند.
 
مهمتر از کلیه، مطمئن گردید که کلماتی که در پیوندهای خویش به کارگیری می‌کنید، رفلکس دقیقی از آنچه در واقع به آن لینک و پیوند می دهید باشد. واپسین کاری که میخواهید جاری ساختن دهید این میباشد که کوشش نمائید خواننده خویش را فریب دهید تا روی یک لینک لبریز زرق و برق کلیک نماید، البته آنها‌را با محتوایی که مبتنی بر آنچه شما وعده داده اید ناامید می نماید، ناامید فرمایید.
 
 
سئو OKRs: همت رانندگی و اندازه گیری تأثیر
هدف ها و نتیجه ها کلیدی (OKRs) یک چارچوب دوست داستنی برای انتخاب مقصود میباشند. این به بهینه سازی ها امداد می نماید تا توفیق پروژه ها، گروه ها و سئوهای شخصی خویش را تمجید و اندازه گیری نمایند.
 
هدف ها بایستی به وضوح تمجید شوند. برخی از اشخاص چارچوب SMART را ترجیح می‌دهند تا مطمئن شوند اهدافشان خاص، قابل اندازه گیری، قابل استحصال، مرتبط و محصور به مجال میباشد. نتیجه ها کلیدی این میباشد که چه‌طور بسط خویش را در قبال مقصود خویش پیگیری میکنید.
 
هدف ها معمولاً در یک‌سری سطح انتخاب می گردند. شما معمولاً هدف ها شرکتی، تیمی و شخصی دارید. شما کلاً میخواهید هر OKR را با هدف ها کمپانی هماهنگ فرمائید، و اینجانب نیز دوست دارم با آن ها هماهنگی داشته باشم تاکتیک های seo که میدانم قیمت دارا‌هستند و اثر خواهند داشت.
 
بیایید به چندین مثال از سئو OKR نگاه کنیم.
 
بهینه سازی همگانی OKR
بخش اعظمی از OKR های seo همگانی در زمینه ی تدبیر، گزارش و ثابت بها seo می‌باشند.
 
غرض: ارتقا درایت سازمانی و خرید seo
سود کلیدی 1: جلسات فراگیری سئو را برای هشت مجموعه مهم مال، محتوا و گسترش دهندگان اینترنت در سه ماهه آجل برگزار فرمایید.
فیض کلیدی ۲: یک مخزن تولید نمایید که دارنده ورقه ها باشد شایسته ترین راه‌های بهینه سازی در شش ماه بعدی
فیض کلیدی ۳: توفیق‌های سئوی هر مجموعه را افزایش دهید تا بقیه مجموعه‌ها را به تایید تشویق نمائید (مداوم).
سود کلیدی ۴: برای ثابت قیمت در گزارش، حاصل seo را به درآمد در شش ماه آتی متصل فرمایید.
پست مارا در سئوی سازمانی برای چندین ایده در زمینه‌ی شیوه خرید بیشتر.
 
غرض: یک دست سازی تجارب مارک
فیض کلیدی ۱: شایسته ترین راه‌های seo را برای یک سیستم پیاده سازی یکدست در دو ماه آتی تمجید فرمائید.
سود کلیدی ۲: در سال آتی محتوا را در یک سیستم رئیس محتوای اساسی ترکیب نمایید.
فیض کلیدی ۳: با محافظت سطح ترافیک، سه خرید در هر سه ماهه را به تارنما اساسی منتقل نمائید.
پست های ما در هجرت های تارنما و بهینه سازی برای ترکیب و مخلوط در اینجا اثرگذار خواهد بود.
 
غرض: بهبود گزارش seo برای امداد به تصمیم گیری های داده اساس
سود کلیدی ۱: برای سنجش خویش در قبال رقبا کارت امتیازی رقبا ساخت‌و‌ساز نمایید.
سود کلیدی 2: برای اندازه گیری و بررسی بر بسط BU های متفاوت، کارت امتیازی واحد تجاری (BU) ساخت‌و‌ساز فرمایید.
سود کلیدی 3: برای ثابت قیمت در گزارش، حاصل بهینه سازی را به درآمد متصل نمائید.
میتوانید ایده های بیشتری را در پست ما پیدا فرمایید معیارها و گزارش سئوی سازمانی.
 
OKRهای محتوا
OKR برای محتوا معمولاً مشمول ساخت یا این که به‌روزرسانی محتوا میباشد.
 

سهم صدا را به چه شکل حساب می کنید؟

 

 
سهم صدا را به چه شکل احتساب می کنید؟
می توانید سهم صدا را به‌راحتی با ابزارهای گوناگون یا این که در بعضی مفاد به‌شکل دستی اندازه‌گیری نمائید. برای به‌دست آوردن سهم صدای خویش، معیارهای مارک خویش را بر معیارهای تک تک بازار تقسیم نمائید. آن‌گاه این عدد را در ۱۰۰ ضرب فرمائید تا درصد خدمات سئو در مشهد  به‌دست آید.
 
در اینجا روش به حساب آوردن سهم صدا برای گونه های متعدد بازاریابی سئو در مشهد  آمده میباشد:
 
سهم صدا و رسانه
شاخص صدای صنعت (SOV) در رسانه‌ها، واحد سنجش شناخته‌شدگی مارک شما دربین رقبا و رسانه‌ها را آرم می دهد. به حساب آوردن این شاخص به تحلیل استراتژی محتوا و اقدامات ارتباط ها همگانی و یافتن مجال‌های توسعه و گسترش کار‌های شما امداد می‌نماید.
 
بیشتر ابزارهای شنود اجتماعی، وب لاگ‌ها و اینترنت‌وب سایت‌های خبری را کاوش می‌نمایند و سهم شما از صدا در رسانه‌ها را با تمرکز تقریب میزنند. در صورتیکه در پی توسعه و گسترش امکان‌های شنود اجتماعی خویش می‌باشید، AnswerThePublic و را نظارت نمائید. جایگزین‌های AnswerThePublic میتوانم دیدگاه‌ها و بسترهای بیشتری برای ارتقای مؤثر استراتژی‌های پایش رسانه‌ای شما ارائه دهم.
 
 
 
سهم صدا و رسانه‌های اجتماعی
کانال‌های اجتماعی معیاری «حقیقی وواقعی» از سهم صدا ارائه می دهند، چون در اینجا صدای حقیقی و واقعی مشتری را اندازه‌گیری میکنید و همینطور میبینید که مشتریان تا چه حد به طور خودجوش در ارتباط شما حرف می‌نمایند. شما می توانید سهم صدا در کانال‌های اجتماعی را به طور دستی یا این که با استعمال از ابزارهای پایش آنلاین احتساب فرمائید.
 
محاسبات دستی همچنان مستلزم استعمال از ابزارهای مجانی میباشد و نمی‌توانید احساسات، دسترسی و معیارهای مرتبط با اشخاص تاثیرگذار را اندازه‌گیری فرمائید. میتوانید تعداد دفعات بیان اسم خویش و رقبا را به حساب آوردن فرمائید. برای اندازه‌گیری SOV به‌این نحوه، تعداد دفعات بیان اسم خویش را بر تعداد دفعات بیان اسم هر حریف تقسیم و در 100 ضرب فرمایید. این فعالیت را بایستی برای هر حریف اعمال دهید.
 
از ابزارهای شنود کانال‌های اجتماعی به کار گیری فرمایید تا با تحقیق ظریف‌خیس، طریقه‌های ارزشمندی به‌دست آورید. این ابزارها به شما امداد می‌نمایند تا برای عبارات کلیدی مانند اسم مارک، شناسه‌های کانال‌های اجتماعی و دیگر کلمه ها کلیدی هدفمند، هشدار ساخت و ساز فرمایید. این ابزارها داده‌های توسعه یافته‌ای در دست شما قرار می دهند تا بتوانید سهم صدا (SOV) خویش را با رقبا مقایسه نمائید.
 
سهم صدا و تبلیغات کلیکی
متخصصان بازاریابی به صورت سنتی از سهم صدا برای سنجش سهم تبلیغات در تلویزیون، رادیو و مطبوعات به کار گیری می‌کردند. همین اصل برای تبلیغات کلیکی (PPC) مطلوب میباشد با داده های عددی گوگل ادز و اندازه‌گیری سهم صدا، رسیدگی این مورد سهل وآسان میباشد.
 
متریک سهم صدا (PPC) که می بایست روی آن تمرکز نمایید، سهم اکران میباشد؛ یعنی تعداد دفعاتی که تبلیغات شما می‌توانستند مطابق پیکربندی کمپین و لغات کلیدی اکران داده شوند. گوگل سهم اکران را با تقسیم اکران‌های شما بر تعداد مجموع اکران‌های مرتبط به حساب آوردن می‌نماید.
 
با SOV چه معیارهایی را می‌اقتدار اندازه‌گیری کرد؟
معیارهایی که می توانید برای سنجش سهم صدا اندازه‌گیری نمایید، مشتمل بر موردها پایین میشود:
 
لغات کلیدی تبلیغات کلیکی
کلمه ها کلیدی ارگانیک
وصال
تاثرات
درآمد
برچسب‌ها
اشاره‌ها
با یاری متخصصان، از ابتکارات خویش بیشترین فایده را ببرید.
سهم صدا ممکن میباشد بغرنج باشد، البته معیاری بسیار با ارزش برای توسعه و گسترش حصول‌وکار و تقویت همت‌های بازاریابی میباشد. اندازه‌گیری سهم صدا بسیار فردی‌سازی‌گردیده است. برای تولید سکوی پرتاب برای استراتژی بازاریابی و استخراج‌وکارتان، بایستی سهم صدا را در منطقههای متفاوت کار‌های بازاریابی دیجیتالی خویش به حساب آوردن نمایید. با به حساب آوردن و تجزیه و نظارت سهم صدا، میتوانید نقاط قوت سازمان و زمان‌های پرورش بالقوه را شناسایی نمایید.
 

چرا برای سئوی وردپرس به AMP نیاز داریم؟

 

 
چرا برای سئوی وردپرس به AMP نیاز داریم؟
 
متن زیرنویس نصیب بیست و هفتم زمان یادگرفتن سئوی وردپرس
بیشتر روز ها اینجانب یکی وب سایت های محبوبم رو در حین نهار رسیدگی می‌کنم. دوست دارم مقاله‌ها، خبرها و کامنت ها رو ببینم با اینکه سایتی رو دوست دارم، هر هنگامی که بر روی لینکی کلیک میکنم تا تبی رو در مرورگر گشوده کنم، موردها متعددی بر روی کاغذ از تبلیغات، نظرسنجی ها و ابزارک ها وجود داره که سبب ساز نماید شدن مرورگر اینجانب می شه. در بیشتر مفاد که کاری از دستم بر نمیاد بدون چاره می حس یک یا این که  سئو در مشهد چندین ثانیه معطل بنشینم.
 
امروزه سرعت پردازنده‌ها زیاد گردیده، ولی ما چیزهای متعددی بر روی وب سایت‌های خویش قرار می‌دیم. هنوز هم ده ها وبسایت وجود داره که سرعت اون ها به خصوص بر روی گوشی کنده. گوگل استیناف هایی رو اجرا داده حدود 53 درصد از اشخاص سایتی رو که نتونه در پهنا سه ثانیه بار گذاری بشه سوراخ می نمایند. به همین خیال گوگل یک پروژه متن گشوده نو به اسم AMP تولید کرده، این آیتم به معنای عجله دهنده صفحه ها موبایلی (Accelerated Mobile Pages) میباشد. این پروژه تحت تیم ای از HTML درنظر گرفته میشه که ارسال مورد ها بسیار آرام به خدمات سئو در مشهد  مرورگر شما رو محصور می کنه.
 
با AMP بعضی از تارنما ها ارتقا 4 برابری در سرعت رو تجربیات کرده اند که بسیار شگفت انگیز میباشد. این نوع ارتقا سرعت شغل های متعددی مثل ارتقاء نرخ تبدیل وب سایت های کسب و کار الکترونیک رو در ادامه خواهد داشت.
 
چندین مثال درین برگه مشاهده می‌کنید به Yoast برید و راس امداد رو گشوده فرمائید آن‌گاه به قسمت Knowledge Base برید و چیزی در اون تایپ نمایید. مشاهده می‌کنید که ورژن AMP اون بار گذاری می شه. صاحبان یوست می خوان برگه تا جایی که ممکنه با‌گاز لود بشه. اگه به ورژن بدون نقص این پست بلاگی در وبسایت یوست بریم، متوجه میشیم که چیزهای متعددی بر روی این شیت وجود داره. درین کاغذ طبقه بندی ها، برچسب ها، گزینش نشانی اینترنتی و مورد ها بسیار دیگری وجود داره. ولی ورژن AMP این شیت بسیار بی آلایش میباشد. فقط مفاد ضروری در اون آرم داده می شه.
 
اکنون AMP یک لزوم وجود ندارد و شما ناچار نیستید از اون به کار گیری نمایید ولی گوگل مدام در پی ارتقاء سرعت بوده و اون را ترجیح می ده. گوگل هیچ چیزی رو به طور قانونی اعلام نکرده ولی به احتمال زیاد در بعدی مزایایی راجع‌به استعمال از AMP برای سئوی وبسایت ها وجود خواهد داشت. در بیشتر مورد ها تنظیمات تارنما برای AMP بسیار معمولی میباشد، شما می تونید اون رو تحت عنوان پلاگین نصب نمایید و یک‌سری تهیه معمولی رو اجرا بدید. اینکار ارزشش رو داره!
 

 

برای ژرف اندیشی در اجرا وظایف یا این که تعهدات جریمه انتخاب فرمائید

 

 
7- برای ژرف اندیشی در اجرا وظایف یا این که تعهدات جریمه انتخاب فرمائید
تعقل در ایفا وظایف یا این که فعالیت به تعهدات یکی شایع ترین معضل‌ها و اختلافات در پروژه‌های کاری به خصوص بهینه سازی میباشد. برای اینکه از بروز اینگونه چالشی دوری فرمایید، از تکنیک گزینش خدمات سئو در مشهد  جریمه استعمال نمائید.
 
برای انتخاب جریمه مکث یک حایل یا این که ماده به تفاهم نامه اضافه نمایید و برای هر دو طرف در عوض مکث تعدادی روزه یا این که یک‌سری هفتگی در کار به تعهدات تفاهم نامه، جریمه اثبات یا این که حتی درصدی سئو در مشهد  انتخاب فرمائید.
 
برای مثال در حالتی‌که صاحبکار در پرداخت دستمزد دارای تخصص یا این که اعضای مجموعه بهینه سازی دو هفته ژرف اندیشی داشته باشد، تفاهم نامه خود کار باطل خواهد شد و یا این که ۱۰ درصد از حقوق و دستمزد را بایستی تحت عنوان جریمه پرداخت نماید.
 
۸- طریق پرداخت هزینه پروژه را معلوم نمائید
هزینه پروژه seo معمولا یک کدام از مشاجره برانگیرترین موضوعات تفاهم نامه میباشد. از آنجایی که هزینه پروژه بهینه سازی اثبات وجود ندارد و به فاکتورهای مختلفی مثل حالت سئوی وب سایت، هدف ها پروژه، واحد سنجش تجارب کارشناس بهینه سازی، انتظارات صاحبکار و غیره بستگی داراست.
 
دقت داشته باشید که بخش اعظمی از متخصصین بهینه سازی حرفه ای، مبلغ شغل را به طور بدون نقص قبل از استارت پروژه اخذ می‌نمایند.
 
ولی برای بستن یک تفاهم نامه حرفه‌ای seo مسلما راجع‌به ترازو هزینه و بها بهینه سازی، شیوه پرداخت آن و هزینه‌های جانبی مثل خرید ابزارهای seo برای وبسایت، تبلیغات و رپورتاژ، مالیات، بیمه، حقوق اعضای مجموعه و… به صورت جزئی و ظریف در تفاهم نامه بپردازید.
 
به عنوان مثال انتخاب فرمایید که به طور پروژه‌ای اخذ خواهید داشت یا این که ماهانه. یا این که در تفاهم نامه پروژه‌ای چه درصدی از مبلغ را اولِ پروژه و چه درصدی در وسط و انتهای پروژه اخذ می کنید.
 
 
 
۹- برای حل اختلافات احتمالی راه‌حل سفارش دهید
بهینه سازی یک شغل نسبتا آزاد و تازه میباشد که در قانون ها معمول برای آن تمجید روشنی نیست؛ به‌خصوص در‌حالتی که به طور فریلنسری و تفاهم نامه الکترونیک باشد. بدین ترتیب در شکل بروز اختلافات بغرنج و عمیق ممکن میباشد فعالیت پروژه تعلیق و یا این که حقوق و دستمزد طرفین ضایع خواهد شد.
 
برای این نوع اختلاف ها خوب میباشد راه حل‌ای بیاندیشید و از به عبارتی آغاز چاره‌های مشخصی سفارش دهید؛ به عنوان مثال طرف سوم و بی‌طرفی برای قضاوت در ارتباط اختلافات پروژه و رای دادن برای حل آن ها انتخاب نمایید.
 
با اینکه تفاهم نامه seo یک تفاهم نامه کاری و قانونی میباشد و از روش اداره عمل و مراجع رسمی یا این که قضایی قابل پیگری میباشد البته عالی میباشد به‌این مرحله نرسد زیرا هم بسیار وقت‌گیر و زمان بر و صبر‌فرساست و هم هزینه مازاد برای شما به همپا دارااست.
 
۱۰- حالت باطل تفاهم نامه را تفصیل دهید
گاهی وقت‌ها ممکن میباشد موقعیت طبق سیاق معمولی یا این که دلخواه طرفین پیش نرود و یکی‌از طرفین بخواهد از پروژه گوشه‌گیری نماید. برای چنین مواقع بایستی وضعیت باطل تفاهم نامه را به صورت ظریف و کامل تفصیل دهید.
 
از جمله در شرایطی‌که بعداز سپری شد 3 ماه، ۶۰ درصد استراتژی های پلن بهینه سازی پیاده سازی یا این که اعمال نشد، تفاهم نامه باطل خواهد شد. یا این که برای مثال در صورتی‌که صاحب کار قسط دوم پرداخت هزینه بهینه سازی را بعداز ۱۰ روز پرداخت نکند، سئوکار حق دارااست تفاهم نامه را یکطرفه باطل نماید.
 
با گزینش وضعیت ظریف باطل تفاهم نامه دیگر هیچ یک از طرفین حق ندارند سوای هماهنگی یا این که توافق، تفاهم نامه را یکطرفه باطل نمایند.
 
 
 
۱۱- برای مراقبت حریم کاری یکدیگر مرزگذاری فرمائید
یکی بحران های رئیس مشتری یا این که صاحبکار در پروژه بهینه سازی این میباشد که در فعالیت سئوکار یا این که گروه بهینه سازی دخالت می‌نماید. به خصوص درباره ی هزینه‌ها یا این که خرید ابزارهای مایحتاج برای ارتقای کارایی سئوی وبسایت اجرا لحاظ یا این که تصمیم‌گیری می‌نمایند.
 
یا این که گاهی وقت‌ها کارشناس seo فارغ از مشاوره با صاحبکار درباره قسمت‌هایی مثل راه‌اندازی کمپین، تبلیغات، بک پیوند و… تصمیم‌گیری می‌نماید. برای اینکه جلوی اینگونه اتفاقاتی را بگیرید، برای نگهداری حریم کاری یکدیگر مرزگذاری نمایید.
 
حوزه وظایف یا این که اختیارات همدیگر را به صورت روشن مشخص و معلوم فرمایید و برای تخطی از این حدومرزها جریمه انتخاب نمائید.
 
۱۲- برای اتفاقات غیرعادی مفادی اضافه نمایید
اتفاقات غیرعادی در هر پروژه‌ای ممکن میباشد چهره بدهد. پروژه seo هم از این زمینه استثنا ندارد. اتفاقاتی مثل جریمه یا این که بسته شدن وب سایت، از هم پاشیدن دسته seo، بیماری، فوت و هر حادثه دیگری که منجر به هم ریختن زمانبندی پروژه خواهد شد.
 
برای چنین اتفاقات بندها یا این که مفادی به تفاهم نامه اضافه فرمائید تا در شکل اتفاق آن‌ها شرایط ادامه پروژه، پرداخت هزینه‌ها، جریمه طرفین و غیره مشخص و معلوم گردد.
 
 
 
۱۳- برای مسائل امنیتی وبسایت سد مستقل اضافه فرمایید
برخی از کارفرماهای حقوقی که صاحب و مالک تارنما‌های دولتی یا این که قانونی می باشند و یا این که صاحبان وب سایت‌های روانشناسی یا این که پزشکی، به شدت نسبت به امنیت داده ها درون وب سایت یا این که یوزرها آن حساس می باشند.
 
برای مثال در شرایطی که سئوی یک تارنما روانپزشکی در چنگ شماست که یوزرها آن داده ها محرمانه درباره بیماری‌های خویش را در چنگ قرار میدهند، می بایست در محافظت این داده ها و خودداری از تکثیر آن‌ها و جدیت این زمینه یک حایل یا این که تبصره جداازهم بنویسید.
 
این بندهای تفاهم نامه خلال محافظت امنیت داده ها پروژه، سبب جلب پشت گرمی و رضایت کارفرمای بهینه سازی هم می گردد.
 
یکسری نکته دیگر در تهیه و تنظیم تفاهم نامه بهینه سازی
برای تایپ کردن هرگونه قراردادی مثلا تفاهم نامه بهینه سازی بایستی مجموع جوانب شغل را درنظر بگیرید تا در گیر ضرروزیان مالی نشوید یا این که درکارتان عقب نیافتید. برای تایپ کردن یا این که تهیه یک تفاهم نامه بی نقص، شش دانگ و ماهر نکات کلیدی ذیل را از خاطر نبرید:
 
به وعده های تعجب آور هر سئوکاری اتکا نکنید
برای پروژه های گرانقدر و پرهزینه به طبع از نماینده قانونی یا این که مشاور حقوقی امداد بگیرید
درصورتی که کارشناس بهینه سازی شخص شناخته گردیده‌ای وجود ندارد یا این که به عمل وی باور ندارید، از وی رزومه مستند به هم پا نمودارهای آماری seo درخواست فرمایید
انتظارات تعجب آور صاحب کار را قبول نکنید
 

بمب گوگل سیاسی؛ ناکامی مفتضحانه

 

 
بمب گوگل سیاسی؛ ناکامی مفتضحانه
بمب گوگل سیاسی نوع دیگری از بمباران گوگل میباشد که معمولا سیاستمداران خاص و یا این که حزب‌ها و کار‌های سیاسی را علامت میگیرد. یعنی ممکن میباشد اسم یک سیاستمدار یا این که حزب خاص یا این که تارنما آن‌ها به ازای یک کیورد نامرتبط در ورقه حاصل گوگل ظواهر خدمات سئو در مشهد  خواهد شد.
 
مثال پر اسم و رسم این نوع بمب گوگل، ورقه مرتبط با زندگینامه رییس جمهور اسبق آمریکا ایالات متحده، جورج BOSCH در وبسایت قانونی کاخ سپید بود. این برگه با هزاران بک‌لینک و پیوند و به ازای کیورد «ناکامی‌ مفتضحانه/ miserable failure» در سال ۲۰۰۴ بمباران شد. جوریکه زمانی یوزرها این کیورد را در گوگل سرچ می‌کردند، وبسایت قانونی کاخ سپید در مرتبه نخستین گوگل  سئو در مشهد ظواهر میشد.
 
 
 
۳- بمب دادگستر؛ این خلیج مدام عجم میباشد
بمب دادگستر مثال جذاب google bombing با مقصود دادخواهی یا این که عدل و داد‌جویی میباشد. این نوع بمب برای به دست آوردن یک حق رسمی و بوسیله یک‌سری اشخاص مدافع دستمزد عامه مردم شکل میگیرد.
 
مثال مشهور بمب دادگستر برای ما اهل ایران‌ها مرتبط با «خلیج عجم» میباشد. وقتی که نشریه نشنال جئوگرافیک در تارنما خویش، اسم به یاد ماندنی «خلیج عجم» را رسما از روی نقشه خویش حذف کرد و خلیج ع-ر-ب-ی را جایگزین آن نمود، با بمباران بک‌لینک و پیوند‌های اعتراضی روبرو شد.
 
در برخورد به‌این جسارت و در طول بسیار کوتاهی، سیل عظیمی از بک‌پیوند‌ها به سمت این وبسایت روانه شد. سئوکارها و بلاگرهای اهل ایران کاغذ‌ای با اسم جعلی ara bian gulf ساختند و با بیش تر از ۱۰ هزار بک‌لینک و پیوند توانستند آن را به مرتبه یک گوگل برسانند.
 
براین اساس، هنگامی یوزرها این کیورد را سرچ می‌کردند، با ورقه‌ای مواجه می‌شدند که درمورد خلیج عجم بود خیر خلیج ع-ر-ب-ی! درین برگه مندرج بود:
 
«خلیجی که به دنبالش می گردید، یافت نشد! هیچ حیطه‌ آبی رنگ با این اسم هیچ زمان وجود نداشته میباشد. اسم درست، خلیج عجم میباشد که مدام عجم بوده و مدام هم خواهد بود.»
 
 
 
سود براق این بمباران گوگل بوسیله بک پیوند‌های اهل ایران‌ها، قانع کردن وب سایت نشنال جئوگرافیک به بازگرداندن اسم خلیج عجم به روی نقشه تارنما خویش بود.
 
۴- بمب هکر؛ GoDaddy bomb
یکی‌از دیگر از اشکال بمب‌های گوگل که معمولا برای رقابت‌های تجاری در فضای وب متداول میباشد، بمب هکر میباشد. این اصطلاحی میباشد که ما برایش گزینش کردیم و ممکن میباشد هیچ مکان دیگر اینگونه نامی را نشنیده باشید.
 
این نوع بمب برای هک کردن وب سایت حریف یا این که حذف آن از جايگاه‌های رفیعتر سرپ گوگل میباشد. مثال پر اسم و رسم این google bomb که در سال ۲۰۱۶ وقوع افتاد، بمباران لینک و پیوند‌سازی بود که علیه وبسایت گو ددی GoDaddy رویکرد زمین خورد. غرض این بمباران حذف این وب سایت از درجه ۱ سرپ گوگل بود.
 
یا این که مثال دیگر آن که اولی بمباران گوگل بود و در سال ۱۹۹۹ رخداد، شیطنت بعضی سئوکارها و فعالین فضای وب با مایکروسافت بود. این شیطنت به وسیله شخصی در وب سایت memopool.com و با طرح پرسش «چه چیزی از شیطان شرورتر میباشد» ایفا شد.
 
پس از این شیطنت و بمباران پیوند‌دهی، یوزرها با جستجوی پرسش «چه چیزی از شیطان شرورتر میباشد»، با کمال ناباوری با وبسایت مایکروسافت روبرو می‌شدند.
 

معرفی سرویس ها و ابزارهای سئو برای وبمسترها

 

 
معرفی سرویس ها و ابزارهای بهینه سازی برای وبمسترها
معمولا در فرایند بهینه سازی ابزارهای مختلفی آیتم به کار گیری قرار میگیرد. مفیدترین و موثرترین ابزارهای بهینه سازی بوسیله خویش موتورهای کاوش مهیا شد‌ه‌است. موتورهای کاوش از وبمسترها میخواهند وبسایت و محتوایی تولید نمایند که به روش ای قابل دسترس باشد. به این ترتیب آنها ابزارها، تجزیه و بررسی ها و موعظه‌هایی را برای اشخاص آماده می آورند. این منابع بدون پول می توانند ‌مجال های مخصوص به شخصی برای تبادل داده ها با موتورهای کاوش ساخت و ساز نمایند. پیرو عنصرها رایجی که هر موتور جستجوی بزرگی حمایت می نماید را ذکر میکنیم و چرایی خدمات سئو در مشهد  اثر گذار بودن آن را توضیح میدهیم.
 
پروتکل های رایج در موتورهای کاوش:
1– نقشه وبسایت:
نقشه تارنما را تحت عنوان لیستی از پوشه ها در حیث بگیرید که به موتورهای کاوش سرنخی راجع‌به روش خزیدن تارنما ارائه می نماید. نقشه وبسایت به موتورهای کاوش امداد می نماید محتوای موجو در وبسایت شما‌را بیابد و آن‌ها‌را طبقه بندی کند. نقشه وبسایت فرمت های زیادی داراست و قادر است گونه های مختلفی از محتوا همانند پوشه های ویدئویی، تصاویر، خبر و گوشی را پررنگ کند. شما می‌توانید پروتکل های بدون نقص در ارتباط نقشه وب سایت را در Sitemaps.org پژوهش نمایید.
 
نقشه وبسایت سه سیرتکامل گوناگون دارااست:
 
XML
گویش آرم گذاری قابل توسعه (فرمت پیشنهادی)
 
این مورد پذیرفته ترین فرمت برای نقشه تارنما به حساب آورده می شود. به کار گیری از آن برای موتورهای کاوش بسیار بی آلایش میباشد و می اقتدار آن را به امداد ابزارهای گوناگون سازنده نقشه وبسایت تشکیل داد. خلال این، اینگونه فرمتی به شما اذن می‌دهد در دست گرفتن ظریف تری بر روی پارامترهای کاغذ خویش  سئو در مشهد داشته باشید.
اندازه پوشه نسبتا گرانقدر میباشد. از آنجایی که XML مستلزم تگ گشوده و تگ بسته در حوالی هر المان میباشد، اندازه پوشه می‌تواند بسیار گرانقدر باشد.
RSS
این مورد مراقبت معمولی و سادگی دارااست. نقشه تارنما RSS را می شود به آسانی برای به روزرسانی اتوماتیک کدنویسی کرد. هنگامی که محتوای نو ای در وب سایت منتشر می‌شود RSS به طور خود کار به روزرسانی می‌شود.
مدیر آن مشقت بار میباشد. اگرچه RSS سیرتکامل ای از XML میباشد ولی در واقع مدیر آن دشوارتر خواهد بود. این مورد به خیال و خاطر خواص به روزرسانی آن میباشد.
TXT
فولدر متنی
 
این آیتم بسیار معمولی و سهل میباشد. فرمت متنی نقشه وبسایت یک URL تا 50000 نشانی میباشد.
این مورد بضاعت و توان افزودن داده های متا را به برگه نمی دهد.
می توانید داده ها مفیدی درباره وبسایت مپ از روش گزارش Sitemap در سرچ کنسول اخذ نمایید.
 
2- پوشه Robots.txt:
فولدر Robots.txt نوعی پوشه میباشد که در دایرکتوری روت وبسایت ذخیره می‌گردد. این فولدر دستور کار هایی را در دست خزندگان قرار میدهد. به یاری این فولدر وبمسترها میتوانند به موتورهای کاوش بگویند چه نواحی از وب سایت بایستی خزیده گردد و چه نواحی قابل دسترس وجود ندارد. همینطور این آیتم شرایط پوشه نقشه وبسایت و پارامترهای crawl-delay را نشانه می‌دهد. اوامر پایین درین فولدر به عمل گرفته می گردد:
 
Disallow
این مورد بازدارنده از دسترسی ربات ها به کاغذ یا این که پوشه خاصی می‌شود.
 
Sitemap
این آیتم حالت نقشه تارنما را آرم می‌دهد.
 
Crawl Delay
سرعتی که ربات میتواند سرور را بخزد معلوم می نماید.
 
مثال ای از فولدر Robots.txt
#Robots.txt www.example.com/robots.txt
User-agent: *
Disallow:
 
# Don’t allow spambot to crawl any pages
User-agent: spambot
disallow: /
 
sitemap:www.example.com/sitemap.xml
 
هشدار: تمامی ربات های اینترنت از فولدر Robots.txt تاسی و تقلید نمیکنند. عده ای که نیت بدی در رمز دارا‌هستند، ربات هایی را ساخت‌و‌ساز می نمایند که از این پروتکل ها پیروی نمی نماید. در مفاد خراب و شدید، آنها می‌توانند از اینگونه فولدر هایی برای شناسایی وضعیت داده ها سری به کارگیری نمایند. به همین خیال و خاطر توصیه میشود شرایط قسمت های مدیریتی و بقیه قسمت های محرمانه در وبسایت هایی که در دست مردم قرار می‌گیرد، در پوشه Robots.txt نماد داده نشود. در قبال این صفحه ها می توانند از متا تگ در دست گرفتن کننده ربات های کاوش به کار گیری نمایند.
 
3- متا تگ در دست گرفتن کننده ربات های کاوش:
متا تگ در اختیار گرفتن ربات های کاوش شیوه نامه های سطح کاغذ را برای ربات های موتورهای کاوش ساخت و ساز می نمایند. این تگ ها می بایست در قسمت Head مدرک HTML گنجانده خواهد شد.
 
 
مثال ای از متاتگ در دست گرفتن کننده ربات های کاوش:
 
 
 
 
 
 
Hello World
 
 
 
 
در نمونه بالا، آیتم “NOINDEX, NOFOLLOW” به ربات های کاوش میگوید شیت ارائه گردیده را در ایندکس های خویش قرار ندهند و هیچ لینکی درین شیت را دنبال ننمایند.
 
4- Rel=”Nofollow”
 
به حافظه می‌آورید که پیوند ها چه گونه می‌توانند تحت عنوان رای فعالیت نمایند؟ صفت rel=nofollow به شما اذن میدهد به منبع پیوند دهید. عبارت nofollow به موتورهای کاوش می‌گوید لینکی را دنبال نکنند. با این وجود بعضا از موتورهای کاوش برای جستجو صفحه های نو، این ها را دنبال می نمایند. این لینک و پیوند ها بها بسیار کمتری از دیگر مفاد دارا هستند البته در برخی از شرایط ها موثر می‌باشند. مثال ای از nofollow:
 
Example Link
 
5- Rel=”canonical”
اکثر اوقات دو یا این که چندین اسکن از محتوای یکسان بر روی وب سایت با نشانی های متفاوت ظواهر می‌شود. از جمله نشانی‌های ذیل می توانند شخص را به یک ورقه یکسان ارجاع دهد:
 
http://www.example.com/
http://www.example.com/default.asp
http://example.com/
http://example.com/default.asp
http://Example.com/Default.asp
برای موتورهای کاوش همگی این نشانی ها به طور صفحه های غیروابسته در حیث گرفته میگردند. از آنجایی که محتوای این صفحه های یکسان میباشد این زمینه می تواند موتورهای کاوش را سردرگم نماید و جايگاه بندی آن را کم کند. تگ canonical این نقص‌ را حل نموده است. این تگ به ربات‌های موتور کاوش میگوید که کدام شیت ورژن دارای اعتبار میباشد و می بایست در نتیجه ها اینترنت قرار گیرد. مثال ای از این تگ را درپی مشاهده میکنید:
 
ttp://example.com/default.asp
 
 
 
 
 
 
Hello World
 
 
 
 
در نمونه بالا تگ rel=canonical به ربات های موتور کاوش می‌گوید که‌این شیت اسکن از نشانی http://www.example.com میباشد و نهایتا می بایست نشانی را تحت عنوان ورژن canonical در لحاظ بگیرد.
 

آیا Bounce Rate مدام به‌تیتر یک فاکتور منفی نظر میشود؟

 

 
آیا Bounce Rate مدام به‌تیتر یک فاکتور منفی نظر میشود؟
شاید تا به درحال حاضر زیاد شنیده‌اید که هرچه نرخ پریدن وب سایت شما بیشتر باشد، این یعنی وب سایت شما به خیر و خوبی نمی‌تواند نیاز استفاده کننده را رفع نماید و مرتبه پایینی را در حاصل گوگل به دست میاورد. صحت دارد؟ خب همگی چیز به همین آسانی وجود ندارد؛ حقیقت این میباشد که Bounce Rate بالا، در موردها اکثری به تنهایی نمی‌تواند عالی نبودن سایتی را ثابت نماید. اذن دهید با یک نمونه معمولی همگی چیز را مثل روز  سئو در مشهد برای شما پر‌نور کنیم.
 
فکر کنید میخواهید شماره تلفن یکی کافه‌های حیطه شمال طهران را به دست آورید. بعداز کاوش، وارد سایتی میشوید که لیستی از کافه‌های شمال طهران را به شما نماد می دهد. با‌گاز شماره تلفن کافه متبوع خویش را پیدا و بلافاصلهً وب سایت را سوراخ می کنید. حال به لحاظ شما این نرخ پریدن بالا میتواند بدین مضمون‌ باشد که نتوانستید  خدمات سئو در مشهد استفاده کننده را شادمان فرمایید؟
 
 
در‌این‌جا بایستی بگوییم که نرخ پریدن یک وبسایت بستگی متعددی به معنا کاوش گردیده (Search Intent) داراست؛ چنانچه استفاده کننده بخواهد موضوعات معمولی و پیش و پا افتاده‌ای همانند تاریخ یک اتفاق افتاد یا این که یافت کردن جزئیات یک جای را پیدا نماید، پریدن از وبسایت نمی‌تواند تحت عنوان یک سیگنال منفی در حیث گرفته گردد.
 
به عبارت دیگر می‌اقتدار اذعان کرد صرفا ذیل موقعیت خاصی می‌قدرت نرخ پریدن بالا در وب سایت را یک واحد سنجش منفی به اکانت آورد. ولی زمانی پای Dwell Time به دربین می آید، میتوانیم با قطعیت بیشتری از اثر آن کلام کنیم چراکه زمانی کاربری بعداز ورود به یک تارنما به شیت حاصل بازمی‌شود، احتمال این‌که از محتوای آن راضی نبوده بیشتر میباشد.
 
در حالتی که به ابزار گوگل آنالیتیک رجوع‌نمایید، میبینید که نرخ پریدن (Bounce Rate) وبسایت شما قابل مشاهد میباشد. چنانچه که هیچ اطلاعاتی از عده ای که بعداز ورود به وبسایت، به کاغذ نتیجه ها بازگشتند نیست.
 
موضوعی که ممکن میباشد در ذهنتان جرقه بزند این میباشد که؛ عدم اکران Dwell Time درین ابزار به‌این خیال و خاطر باشد که‌این ترازو در درجه‌دهی به تارنما‌ها تاثیری ندارد. ولی آیا حقیقتاً این‌طور میباشد؟
 
آیا Dwell Time در بهینه سازی وب سایت اثر گذار میباشد؟
اینک گوگل هیچ داده ها قانونی و قابل استنادی از اثر Dwell Time بر seo منتشر نکرده میباشد، برای همین نمی‌توانیم خیلی مصرح بگوییم که مسافت وقتی ورود به تارنما و رجوع و برگشت به شیت حاصل، از دید گوگل یک ترازو اثر گذار در انتخاب جايگاه وب سایت شما میباشد.
 
بعضا از متخصصین بهینه سازی اطمینان دارا‌هستند Dwell Time یک ترازو سکو‌بندی میباشد، اما جمع‌ای دیگر معتقدند نمی‌قدرت تماما اینگونه چیزی را ثابت کرد. John Mueller، مسئول نصیب اینترنت مستر گوگل دراین باره میگوید:
 
«زمانی درباره الگوریتم‌ها و معیارهای تاثیرگذار در مرتبه‌بندی وبسایت‌ها کلام میزنیم، بایستی مطئمن شویم هیچ شک وتردید و شبهه‌ای درباره آن نیست. زمانی کاربری پس از ورود به یک تارنما بلافاصلهً به کاغذ نتیجه ها بازمی‌خواهد شد، ممکن میباشد دلایلی متعددی داشته باشد. پس صرف این‌که بگوییم این رجوع فقط بخاطر نارضایتی بوده، میتواند برداشت صدق نباشد.»
 
یکی طرق منطقی برای ثابت التفات Dwell Time در بهینه سازی این میباشد که با به کار گیری از سرنخ‌هایی که گوگل در دست ما قرار داده، ابهامات خویش را برطرف کنیم. ولی مراد ما از سرنخ دقیقاً چه چیزی میباشد؟
 
عبارت «طراحی وب سایت» را در گوگل کاوش نمایید و آن‌گاه وارد یکی‌از وب سایت‌ها گردید. بعداز این‌که ورقه متبوع کاملا لود شد، به شیت نتیجه ها گوگل بازگردید، درین‌جا خواهید مشاهده کرد که گوگل در تحت سایتی که بر روی آن کلیک کرده‌اید، یک‌سری لغت ها پیشنهادی مربوط به طراحی وب سایت را به شما نشانه میدهد. مانند عکس تحت:
 
 
درحال حاضر در‌حالتی که بازه مجال بیشتری را در یک تارنما باقی بمانید، گوگل دیگر این جعبه پیشنهادی را به شما نشانه نمی‌دهد. اما گاهی چشم گردیده که حتی بعد از یک زمان فرصت وقتگیر، گوگل گشوده هم این پیشنهادات را در چنگ مخاطب قرار می دهد. البته در اکثر موردها اینگونه چیزی صرفا بعداز رجوع سریع مخاطب به برگه حاصل فیس میدهد.
 
از مقایسه این دو موقعیت چه سود‌ای میگیریم؟
 
گوگل به نیکی می فهمد فی مابین کاربرانی که سریع‌خیس به برگه حاصل بازمی‌گردند با اشخاصی که بعد از یکسری دقیقه به‌این برگه بازمی‌گردند یک فرقی وجود دارااست. همین فهم و شعورِ گوگل میباشد که سبب می گردد با رجوع، با عبارت‌های جدیدی مواجه گردید که به کارتان میاید.
 
چگونه می‌اقتدار مجال ماندگاری در وبسایت را ارتقاء اعطا کرد؟
برای این‌که مجال ماندگاری استفاده کننده در وب سایت را ارتقاء دهید، عالی میباشد از طریقه یک مدیریت وبسایت بدین موضوع نگاه نکنید؛ چاره جایگزین که سود بهتری هم برای شما دارااست این میباشد که خویش را مکان کاربری بگذارید که وارد تارنما شما میشود. دوست دارید درین وب سایت چه محتوایی مشاهده کنید؟ اکنون پاسخ‌های خویش را گردآوری نمایید و تمامی آنان را در تارنما خویش قرار دهید.
 
هنگامی از روزنه مخاطب به تارنما خویش نگاه میکنید جواب این پرسش بی آلایش میباشد، مهمترین عواملی که سبب می‌گردد یوزرها با ورود به وب سایت شما، دیگر درنگ خارج رفتن را به خویش رویکرد ندهند عبارتند از:
 
1- از محتوای دیدنی مانند کلیپ و اینفوگرافیک‌های مشغول کننده استعمال نمائید
 
طبق استدلال‌ها، ۴۳ درصد یوزرها دسترسی به یک محتوای ویدئویی را به بازرسی یک نوشته‌ی علمی یا این که دانلود کتاب الکترونیکی ترجیح می دهند. به کار گیری از محتوای ویدئویی در تارنما منجر می‌گردد مجال حضور مخاطب در کاغذ تا ۱۰ دقیقه ارتقاء پیدا نماید. این داده های عددی نشانه می دهد برگ چیره در چنگ محتوای ویدئوییِ دیدنی میباشد.
 
2- با به کار گیری از کامنت مارکتینگ، یوزرها را به شرکت کردن بیشتر در وب سایت خویش دعوت نمائید
 
هنگامی میبینید نوشته‌ی‌علمی ای، تعداد متعددی کامنت داراست، چه عمل می کنید؟ در اکثر زمان ها مورد ها نگاهی به ایده ها یوزرها می‌اندازید؛ همین سبب می شود که مجال حضور استفاده کننده در وب سایت ارتقا یابد. (برای شناخت بیشتر با تکنیک‌های کامنت مارکتینگ و کلیپ مارکتینگ، می توانید در سوله یادگرفتن تکنیک‌های حرفه ای seo کمپانی فرمایید.)
 
3- تارنما شما می بایست به خیر برای یوزرها تلفن همراه باصرفه گردیده باشد
 
با ظهور الگوریتم‌های جدیدی مانند Mobile First Index، تجربیات کاربری عالی در ورژن تلفن همراه به یکی اصول اصلی و تاثیرگذار در سکو‌دهی به تارنما‌ها تبدیل گردیده‌است. در صورتیکه می خواهید در میدان جنگ seo تارنما غالب میدان گردید، بایستی تجارب کاربری عالی در ورژن تلفن همراه وب سایت خویش را حق تقدم قرار دهید.
 
4- از پاپ آپ‌ها به صورت داهیانه استعمال نمایید
 
همگی ما میدانیم که صرفا یک پاپ آپ آزاردهنده کافی میباشد تا مخاطب به محض ورود، وبسایت شمارا شکاف نماید. در واقع پاپ آپ‌های تبلیغاتی به تنهایی می توانند وب سایت شمارا به حریق بکشند. پس عالی میباشد برای به کار گیری از آنها با طراحی برنامه جلو روید.
 
5- پیاده سازی ظاهری و تجربیات کاربری تارنما خویش را بدون شوخی بگیرید
 
با این‌که تکنولوژی‌های جدیدی مانند AMP گوگل بر چگونگی محتوا تاکید می‌نمایند، سفارش ما این میباشد که UI و UX وب سایت خویش را بیش تر از پیش دورازشوخی بگیرید. برهان آن معمولی میباشد؛ زمانی از نظر ظاهری و ساختاری تارنما نیکی داشته باشید، بازدیدکنندگان را تشویق می کنید تا مجال بیشتری را در سایت شما باقی بمانند.
 
کلام نهایی
 
با اطلاعاتی که درین نوشته ی علمی در مشت شما گذاشتیم، میتوانیم این‌طور فیض بگیریم که Dwell Time یکی فاکتورهایی میباشد که گوگل بر روی آن سپرده گذاری بخش اعظمی نموده است. چرا؟ برای این‌که‌این واحد سنجش به صورت بدون واسطه به رضایت استفاده کننده مرتبط میباشد و رضایت مخاطب هم مدام او‌لین و واپسین مقصود الگوریتم‌های گوگل بوده میباشد.
 
برای این‌که مقصود شما با مقصود گوگل مشترک باشد، بایستی آغاز مطمئن گردید یوزرها از حضور در وب سایت شما لذت می برند و میتوانند به خیر با محتوای آن رابطه برقرار نمایند. در‌این‌جاست که معیارهایی همانند Dwell Time و نرخ پریدن از وبسایت میتوانند مانند یک قطب نما به شما نشانه دهند آیا شیوه مناسبی را در پیش گرفته‌اید یا این که نه.
 

از لغات کلیدی درست استفاده نمایید.

 

 
از لغات کلیدی با تمرکز به کارگیری نمایید.
در حالتی که از واژه و کلمه کلیدی اساسی در یک کاغذ خاص استعمال می کنید، عالی میباشد از آن در تگ تیتر، و در ایده آل، در اولِ تیتر به کارگیری فرمائید. این فعالیت میتواند به موتورهای کاوش در ارتباط محتوای کاغذ سئو در مشهد  شما داده ها بیشتری بدهد.
 
ولی مراقب باشید که تیتر متای خویش را از لغات کلیدی مالامال نکنید. این عمل میتواند فیض‌ی عکس خدمات سئو در مشهد  داشته باشد و به‌لحاظ اسپم رسد.
 
اسم مارک خویش را در انتهای تیتر متا بیاورید.
درباره اینکه آیا دستیابی‌وکارها بایستی اسم مارک خویش را در تیتر‌های متا بگنجانند یا این که خیر، دعوا‌های متعددی وجود دارااست.
 
هرچند فضای مانور مقداری کمتر می شود، البته به لحاظ ما این شیوه برای ارتقاء آشنایی مارک و تمایز از دیگر تارنما‌ها فوق‌العاده میباشد. در غایت، در شرایطی‌که با پنج برگه دیگر با تیتر یکسان رقابت می کنید، می خواهید متمایز گردید!
 
۴. فراخوانی برای مبادرت در حیث بگیرید.
هنگامی مشتریان از شیت شما بازدید می‌نمایند، میخواهید چه کاری اعمال دهند؟
 
آیا می خواهید آنان روی لینک و پیوند کلیک نمایند، برای داده ها بیشتر با شما تماس بگیرند یا این که از دکان فیزیکی شما بازدید نمایند؟
 
برای ترغیب یوزرها به کلیک روی اینترنت‌سایتتان، از این لغت ها در تگ متای تیتر به کارگیری فرمایید: «بیشتر بدانید»، «همین اکنون خرید فرمائید»، یا این که «اینجا کلیک نمایید».
 
آن را مرتبط کن
تیتر متای شما بایستی با محتوای شیت هم خوانی داشته باشد. درصورتی که از آن برای گول زدن مشتریان و کلیک تصاحب کردن روی اینترنت‌سایتتان استعمال فرمایید، ممکن میباشد نرخ پریدن شما ارتقا یابد و… بازه زمانی مجال ماندگاری عواملی که میتوانند درجه seo شما‌را به صورت منفی ذیل اثر قرار دهند.
 
درخصوص متاتایتل‌ها تا حد قابلیت و امکان درست گو و واقع‌گرا باشید.
 
تیتر‌های تکراری ساخت‌و‌ساز نکنید.
هنگامی صفحه های متعددی برای باصرفه‌سازی بهینه سازی دارید، ممکن میباشد وسوسه گردید که همگی آن ها را تیتر یکسانی بدهید. البته این شغل موتورهای کاوش را سردرگم می‌نماید و مشتریان بالقوه نمی‌توانند تفاوت صفحه های شما‌را تشخیص دهند.
 
استراتژی بلندمدت نرخ تبدیل
نرخ تبدیل، کلید توفیق در کسب و کار الکترونیک میباشد و برای استحصال به شایسته ترین حاصل، مستلزم استراتژی‌های بلندمدت و استوار میباشد. یک کدام از نحوه‌های مؤثر دراین باره، باصرفه‌سازی تجربیات کاربری از روش ساخت سایت وردپرس میباشد. پیاده سازی حرفه ای و باصرفه، سرعت بالای وب سایت، و سهولت در دسترسی به تولیدات می تواند تأثیر بی واسطه بر ارتقا نرخ تبدیل داشته باشد.
 
خلال این، به کارگیری از سرویس ها seo وردپرس به شما یاری می‌نماید تا بازدیدکنندگان مرتبط‌خیس و فراهم‌تری را به وبسایت خویش جذب فرمایید. ادغام این دو روش، یاروهمدم با بررسی داده‌های مشتریان و باصرفه‌سازی صفحه های کلیدی، منجر میشود که خیر‌فقط نرخ تبدیل فعلی شما ارتقا یابد، بلکه این تغییرات تأثیرات ماندگاری بر فروش و پرورش استخراج‌وکارتان داشته باشد.
 
 
ساختن یک استحصال‌وکار چیره کسب و کار الکترونیک مثل والا کردن فرزند میباشد. فرآیندی زمانبر و مستلزم فداکاری بسیار و اعمال شغل های صحیح در روند صحت دارد. باصرفه‌سازی نرخ تبدیل (CRO) ردیف فقرات هر استراتژی غالب بیزنس الکترونیک میباشد. بسیار اساسی میباشد که توفیق بلندمدت ولی ایفا صحیح آن فرصت متعددی می برد.
 
نمی‌توانید تنها آن را تهیه نمایید و فراموشش فرمائید. عموم اکثر زمان ها فکر‌می‌کنند این کاری میباشد که یک توشه اعمال می‌دهید و تک تک می‌گردد. ولی این به هیچ عنوان اینطور وجود ندارد. این طرز هنگامی شایسته ترین کوشش را داراست که استراتژی کاملی برای باصرفه‌سازی نرخ تبدیل در بلندمدت داشته باشید.
 
فرایند، ناحیهها و تاکتیک‌های مختلفی درین روند دخیل میباشند که اکثری از آن‌ها به‌تنهایی جاری ساختن دادنشان بسیار مشقت بار میباشد. به همین ادله، در صورتی در ادامه شایسته ترین سود می‌باشید، عالی میباشد با یک تاکسی باصرفه‌سازی نرخ تبدیل همیاری فرمایید که تخصص اجرای مؤثر استراتژی را داشته باشد.
 
بیایید نظارت کنیم که باصرفه‌سازی نرخ تبدیل چیست، مشتمل بر چه مواقعی می‌گردد و چه مزایایی دارااست. چه طور می توانیم امداد کنیم .
 

سئو وب سایت صنعتی

 

 
سئو وب سایت صنعتی
آیا وب‌تارنما کارخانه‌تان در گوگل دیده سئو در مشهد  نمیشود؟
 
آیا محصول ها صنعتی‌تان بازدید ندارند؟
 
اینجاست که سئو وبسایت صنعتی به یکی از مهم‌ترین ابزارهای رویش خدمات سئو در مشهد  تبدیل می‌گردد.
 
سئو سایت صنعتی چیست و چرا اهمیت دارااست؟
تارنما‌های صنعتی معمولاً شامل معرفی خطوط تولید، تجهیزات، دستگاه‌ها، پروژه‌ها و خدمات صنعتی می‌باشند. البته فارغ از بهینه سازی، مجموع این اطلاعات تنها درون تارنما می‌ماند و کسی آن را نمی‌بیند.
 
سئو صنعتی یعنی با صرفه‌سازی سایت شما به‌گونه‌ای که خریداران و مدیران فنی شرکت‌ها، وقتی در گوگل عباراتی مثل «قیمت دستگاه پرس هیدرولیک» یا «تأمین‌کننده پمپ سانتریفیوژ» را جست‌وجو می‌کنند، وبسایت شما‌را پیدا کنند.
 
اهمیت بهینه سازی صنعتی در کشور‌ایران
در ایران، مشتریان صنعتی قبل از تماس با فروشنده، معمولاً مطالعه آنلاین اعمال میدهند. به‌ویژه مدیران سوله‌ها، مدیر تدارکات، مهندسان پروژه و دفاتر فنی شرکت‌ها، شروع به گوگل رمز می‌زنند. به این ترتیب چنانچه در کلمه ها کلیدی اصلی مثل:
 
فروش خط ساخت بسته‌بندی مواد غذایی
بها پمپ فشار قادر صنعتی
تولیدکننده دستگاه CNC در کشور‌ایران
نمایندگی فروش دیگ بخار در مشهد
رتبه نداشته باشید، عملاً نصیب زیادی از بازار را از دست می‌دهید.
 
فرآیند حرفه‌ای بهینه سازی وبسایت صنعتی 
۱. شناسایی دقیق مخاطبان صنعتی
مشتری شما یک فرد بی آلایش نیست. مخاطبان صنعتی اغلب مشتمل بر:
 
 
مهندسان و مدیران فنی
شرکت‌های پیمانکار صنعتی
مدیران تدارکات کارخانه‌ها
کارخانجات تولیدی و مونتاژ
 
 
۲. مطالعه عبارات کلیدی صنعتی (با دیتای واقعی بازار ایران)
ما از ابزارهای پیشرفته مانند Ahrefs، KWFinder، گوگل ترندز و سرچ کنسول خودتان به کارگیری می‌کنیم تا عباراتی را پیدا کنیم که واقعاً مشتری ایرانی جست‌وجو می‌کند.
 
مثال‌هایی از کلمات کلیدی صنعتی در بازار کشور ایران:
 
عبارت کلیدی واحد سنجش جستجو در ایران (تخمینی)
دستگاه تولید ساندویچ پانل ۲,۴۰۰ در ماه
خرید کمپرسور اسکرو صنعتی ۱,۷۰۰ در ماه
خط تشکیل داد قوطی فلزی ۱,۰۰۰ در ماه
فروش دیگ بخار در تهران ۹۰۰ در ماه
بها دستگاه تزریق پلاستیک ۲,۱۰۰ در ماه
دستگاه بسته بندی مواد غذایی ۳,۶۰۰ در ماه
خرید موتور برق سه فاز ۱,۴۰۰ در ماه
قیمت تابلو برق صنعتی ۱,۲۰۰ در ماه
فروش فیلتر شنی FRP ۸۵۰ در ماه
آفریننده کانکس در مشهد ۱,۶۰۰ در ماه
۳. باصرفه‌سازی فنی و ساختاری تارنما صنعتی
بسیاری از وبسایت‌های صنعتی ایرانی ساختار صحت ندارند. ما سایت شما‌را از دید فنی و تجربه کاربری بازطراحی می کنیم:
 
ساختار منوی پر‌نور برای تولیدات
تیم‌بندی استاندارد بر طبق نوع دستگاه یا کاربرد
تشکیل داد صفحات لندینگ تخصصی برای هر کالا (مثلاً: فروش کمپرسور اسکرو در مشهد)
بهینه‌سازی URL، متا تایتل، متا دیسکریپشن و تگ‌های هدینگ
 
صفحه قبل 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 صفحه بعد