x تبلیغات
سئو در مشهد

چه‌گونه مطالب خوn را برای قرائت و ادراک آسان نگه داریم تا کاربران بفهمند

 

 
چه‌گونه مطالب خویش را برای قرائت و ادراک آسوده نگه دارید
آیا میخواهید محتوای جذابی ساخت فرمایید که خوانند‌گان شما آن را دوست داشته باشند و به اشتراک بگذارند؟ با یقین از اینکه متن شما برای قرائت، فهم و شعور و هضم راحت میباشد  سئو در مشهد شروع میشود.
 
در ذیل، بعضا از شایسته ترین نحوه‌هایی را که سازندگان محتوای آزاد سفارش می‌نمایند به اشتراک می گذاریم. اینها به شما امداد می نمایند که پیام خویش را هر توشه به وضوح و دیدنی منتقل فرمایید.
در‌این بلاگ به موردها پایین می‌پردازیم:
 
آنچه برای ساخت‌و‌ساز متنی ما یحتاج میباشد که تلاوت، ادراک  خدمات سئو در مشهد و هضم آن سهل باشد.
رهنمودهای عملی برای ساختاربندی نوشتار شما.
شایسته ترین طریق ها برای تولید متن به راحتی قابل مشاهده میباشد.
آن را کوتاه و معمولی نگه دارید
ضابطه شماره ۱ برای تولید سهل خوانا محتوا کوتاه نگه داشتن مطالب میباشد و معمولی از غلبه بر خواننده خویش با جمله‌ها و جمله های هیولایی دوری کنید.
 
تحت عنوان یک قاعده، عملکرد فرمایید مراقبت فرمائید:
 
پست های وب لاگ شما تحت فرصت تلاوت ۷ دقیقه (یعنی حداکثر ۱۶۰۰ کلمه و واژه.)
هر پاراگراف تحت ۲۰ واژه
هر گزاره تحت ۷۰ واژه و کلمه در موقعیت ایده آل، بیشتراز ۳ یا این که ۴ گزاره نباشد.
در مورد بمانید
هر بخش از محتوا می بایست روی قضیه خاصی تمرکز نماید. با معرفی بدیهی زمینه در پیشگفتار آغاز نمائید. این به خواننده این قابلیت و امکان را می‌دهد که دقیقاً انتظار چه چیزی را داشته باشد.
 
باور نتیجه ها فرمایید که هر گزاره و نصیب بعداز پیشگفتار به قضیه مهم مربوط می‌شود. از ردیابی جانبی به موضوعات دیگر پرهیز کنید. در صورتی‌که نیاز به کلام راجع‌به مورد دیگری دارید، این یک عامل خوب برای تولید یک میزان دارایی غیر وابسته میباشد.
 
یک ساختار بدیهی با سرفصل ها ارائه دهید
از سرفصل ها (H2s) برای ساخت‌و‌ساز یک ساختار بدیهی به کار گیری نمائید. خواننده می بایست بتواند بفهمد که آحاد نوشته‌علمی درباره‌ی چه چیزی میباشد، صرفا با مرور سرفصل ها. همینطور فهرستی از غذاهای مهیا را در بالا قرار دهید تا خوا‌نندگان بدانند دقیقاً چه چیزی را انتظار دارا‌هستند.
 
سرفصل های شما بایستی مشتمل بر باشد عبارات کلیدی بیش تر از حد. این به محتوای شما امداد می نماید تلاش بهینه سازی. در عین حالا، به خواننده گان شما امداد می نماید تا داده ها متبوع خویش را ریلکس خیس پیدا نمایند.
 
آن را بصری نمائید
اکثر خواننده‌گان آنلاین ترجیح می‌دهند علم نو را از روش ترکیبی از رسانه ها به دست آورند. با گنجاندن ارکان بصری که متن شما‌را تقویت می نمایند، گونه های گوناگون خوانند‌گان را جذب فرمایید. برای مثال، محتوا را در یک اینفوگرافیک مختصر سازماندهی نمایید. یا این که داده ها کلیدی را در نمودار یا این که جدول به مکان جمله فهرست فرمایید.
 
 
 
 
 
از لیست ها و نقاط گلوله استعمال فرمائید
هر مجال که نیاز به فهرست کردن حقایق کلیدی یا این که بقیه داده ها تکراری دارید، از لیست ها و نقاط گلوله به کارگیری فرمائید. اینها به راحتی قابل پژوهش می باشند، براین اساس خواننده سوای نیاز به حفاری در گزاره های وقت گیر، داده ها را به دست میاورد.
 
به خصوص هنگام فهرست کردن داده ها حقیقی (دربرگیرنده اعداد) ایده خیر و خوبی میباشد که از نقاط گلوله استعمال نمائید. بنابراین از زیر تأثیر قرار دادن خواننده پرهیز می‌کنید. به علاوه، دیدن داده ها به صورت گلوله سبب به حافظه ماندن‌خیس شدن و هضم آنها می شود.
 
از گویش طبیعی به کار گیری فرمایید
حتی در صورتیکه با یک مورد فنی راز و عمل دارید، همچنان اصلی میباشد که متن را تا حد قابلیت و امکان طبیعی نگه دارید. کوشش نمایید درباره‌ی مورد به روشی بنویسید که درباره ی آن سخن میکنید. چنانچه ناچار به به کار گیری از اصطلاحات تخصصی می‌باشید، مطلقاً در او‌لین به کار گیری از آن با به کارگیری از لغات بی آلایش آن را توضیح دهید.
 
یک رویه عالی برای تست اینکه آیا متن شما به راحتی قابل تلاوت میباشد یا این که نه، قرائت آن با صدای بلند میباشد. آیا زمانی کلمه ها آورده شده را می شنوید برای شما طبیعی به حیث میرسد؟ درصورتی که خیر، کارایی نمایید برای به کارگیری از زبانی با صدای طبیعی خیس، عبارت را مجدد مطرح نمایید.
 
مسافت آن را بگذارید
مطمئن گردید که خلأ متعددی روی شیت وجود داراست. بیشتر خوانند‌گان دوست ندارند با برگه‌ای آکنده از چیزی جز متن مواجه شوند. آزاد کردن عمدی فضای سپید روی شیت، چینش آرامی ساخت و ساز می نماید که خواننده را بیشتر دعوت می نماید. همینطور به جلب دقت آن‌ها به محتوای شما امداد می نماید.
 
بخش اعظمی از تاکتیک های دیگر در ابتدا مزیت افزوده ساخت فضای سپید مازاد را دارا هستند. برای مثال، زمانی که لیست ها، نقاط گلوله، سرصفحه ها و عنصرها گرافیکی را اضافه می‌کنید، به صورت اتومات فضای سپید جذابی روی برگه ساخت‌و‌ساز میکنید.
 
برای گوشی طرح ریزی نمائید
اکثر مشتریان هنوز دسکتاپ را در مرحله تبدیل ترجیح می‌دهند. البته اکثریت از دستگاه های موبایل خویش در مرحله گردآوری داده ها فراتر در قیف استعمال می نمایند. این یکی از دیگر از دلایلی میباشد که شما می‌خواهید چیزها را کوتاه و فارغ از درهم و برهم نگه دارید.
 
در دستگاه موبایل، فضای شیت اکران محصور میباشد. هرچه محتوای شما مختصرتر باشد، عالی میباشد. فضای سپید نیز از التفات بیشتری شامل است، چون ورقه اکران خرد گوشی به راحتی در هم ریخته و سرگردان کننده به لحاظ می‌رسد وقتی که متن بیشتراز حد به یکباره ظواهر میگردد.
 
برای ایده های بیشتر، مسلما وب لاگ های ما‌را در‌این وبسایت تحقیق فرمائید چه گونه محتوای بهتری تولید کنیم و بالای ما ۷ نکته برای مقیاس بندی محتوای خویش.
 
با تولیدکنندگان محتوای حرفه‌ای شغل نمایید
آیا میخواهید بلافاصلهً بر تک تک تکنیک های ساخت متن بسیار خوانا مسلط گردید؟ در‌حالتی که اینگونه میباشد، پس فعالیت با تولیدکنندگان محتوای ماهر راهی برای رفتن میباشد. javad yasemi شما‌را به شایسته ترین استعدادهای کلاس در سراسر عالم متصل می نماید. تولیدکنندگان محتوای آزاد ما تجارب و خلاقیتی برای ساخت‌و‌ساز محتوای جالب و بسیار خوانا برای هر هدفی دارا هستند. اینجا را کلیک کنیدبرای پیدا کردنتوضیح دهید که چرا ما برای چگونگی، سرعت و تخصص در بازاریابی محتوا گزینش ارجح هستیم.
 

محتوای معدود و کوتاه بنویسید

 

 
محتوای معدود و کوتاه
لینک و پیوند هایی که محتوای معدود و کوتاه دارا هستند و گوگل تصمیم گرفته تا آنان را ایندکس نکند. چاره درین حالت آپ دیت محتوایی سئو در مشهد  برگه میباشد.
 
توجه نمایید که تصمیم اینکه این پیوند برای شما اصلی میباشد تا مخارج آپ تو دیت محتوایی صورت بپذیرد یا این که نه، با شما میباشد. در خیلی از مواقع سفارش میشود آحاد دامنه را با وبسایت دونقطه پژوهش نمائید و خودتان پیوند هایی که قیمت ایندکس بودن را ندارند را با نوایندکس خدمات سئو در مشهد  ببندید.
 
۷- محتوای نسخه برداری
یکی‌از مهم‌ترین پیوند ها که درین نصیب ایندکس نشده اند، اختلال نسخه برداری بودن محتوا یا این که مجاورت بودن محتوا را با دیگر صفحه ها دارا هستند. ارور شبیه دیگری در کاوریج می‌باشد که Duplicate, Google chose different canonical than user نامیده می گردد و یک محتوای آموزشی بی نقص دراین باره ساخت خواهید کرد.
 
چاره: افزودن بخش های یونیک به کاغذ میباشد. ۱- دستکاری مجدد محتوای برگه ۲- داینامیک محتواها اضافه گردد به برگه ۳- حذف محتواهایی با ساختار یکسان در صفحه های دیگر وب سایت ۴- چنانچه محتوا را استفاده کننده ساخت و ساز میکند قطعا آگهی فرمایید تا محتوای یونیک تنها پذیرش و منتشر می‌شود.
 
۸- پیوند هایی که نباید ببیند
در بعضا مواقع گوگل اینجا پیوند هایی را لیست میکند که ابدا نباید پیدا می کرد. چاره بستن ربات گوگل میباشد تا این پیوند ها را پیدا نکند و لینک و پیوند های داخلی هم تحلیل گردد تا به نادرست جایی لینکی به‌این ساختارها داده نشده باشد.
 
کلام آخری درباره ارور ایندکس گردیده اما کرال نشده میباشد
کلیه مواقعی که احتمالا گوگل پیوند هایی را به‌این لیست اضافه خواهد کرد، نظارت کردیم و چنانچه در نصیب کرال گردیده اما ایندکس نشده میباشد یک ساختار لینک و پیوند متفاوتی چشم اید آن را با ما از روش کامنت، نشانی اینترنتی یا این که تماسی تلفنی به اشتراک بگذارید. داشتن یک استراتژی seo هدفمند جلوی تولید شدن خیلی از این ارورها را می گیرد.
 
اصلاح ارورهای شیت های برگه تکنیکال
برای هر دامنه که کلیه موردها نظارت شد‌ه‌است پیش از این که لیست آن را در تحت آورده ایم یک تسک اساسی داریم. ایفا همگی مواقعی که با امداد ابزارها و مجموعه seo فنی پیدا شد‌ه‌است و بایستی حل شوند.
 
ایندکس
وب سایت دونقطه
جی تی متریکس
ماز
اسکریمینگ فراگ
اسکریمینگ-ویژوال
۴۰۴ فاینال
کاوریج
اچرفس
سم راش
اوبر ساجست (نیل پتل)
نایت واچ تکنیکال
اسکیما
لینک و پیوند چینج
و …
هر ادیتی می بایست یادگرفتن مرتبط به آن را تماما مسلط باشد و مقاله ها مربوطه را تحقیق نمائید و بعد با اعتنا به حالت تارنما شایسته ترین اصلاحات ممکن را روی وب سایت اجرا فرمائید.
 
مرحله آجل چیست؟
 
مرحله آتی دابل ارزیابی میباشد با ابزارهایی که لیست گردیده اند.
 
ایندکس
وبسایت دونقطه
جی تی متریکس
ماز
اسکریمینگ-ویژوال
اچرفس
سم راش
اوبر ساجست (نیل پتل)
نایت واچ تکنیکال
در شکل مشاهده شدن هر اروری مجدد به لیست اضافه می‌گردد و بعد مسیر اصلاح و دابل تحلیل تکرار میشود.
 

محتوای YMYL چیست و چرا EAT برای آن بسیار مهم میباشد؟

 

 
محتوای YMYL چیست و چرا EAT برای آن بسیار اصلی میباشد؟
اگرچه E-E-A-T برای کلیه اینترنت‌تارنما‌ها ضروری میباشد، ولی برای اینترنت‌وب سایت‌هایی که با موضوعات مرتبط با «پول یا این که معاش شما» (YMYL) سروکار دارا هستند، بسیار سئو در مشهد  حیاتی میباشد.
 
در حالتی که داده ها ارائه گردیده درین صفحه های خطا باشد یا این که وبسایت‌ها غیرقابل اتکا باشند، قادر است اثار دور از شوخی برای سالم و ثبات مالی اشخاص داشته باشد. به محتواهایی که به وسیله اشخاص دارای تخصص تهیه و تنظیم گردیده‌اند، بسیار بیشتر نیاز میباشد.
 
(برخی از مثال‌های موضوعات YMYL مشتمل بر این مفاد می‌باشند:)
 
مالی
بهداشت و معالجه
رسمی
خبر‌ها و رویدادهای روان
در صورتی‌که اینترنت‌سایتی با محتوای “YMYL” (Your Money or Your Life) دارید، تبعیت از اصول EAT (تجربیات، تخصص، و اعتبار) بسیار اصلی میباشد و می بایست انتظار داشته باشید که سیگنال‌های بسیار بیشتری نسبت به بقیه اینترنت‌تارنما‌ها را ساخت و آرم دهید.
 
مخاطبان شما می بایست به اطلاعاتی که ارائه می‌دهید اتکا داشته باشند و شما می بایست خطر جراحت رساندن به خوانند‌گان را به دستکم برسانید.
 
E-E-A-T چه گونه به محتوای ساخت گردیده بوسیله یوزرها مرتبط میباشد؟
می‌تونی سیگنال‌های E-E-A-T رو جعل کنی؟
ای-ای-ای-تی چیزی وجود ندارد که بتوانید آن را جعل فرمائید و نباید هم کارایی فرمائید آن را جعل فرمایید.
 
به خاطر داشته باشید که E-E-A-T مشتمل بر تشکیل داد و آرم دادن سیگنال‌هایی میباشد که ارزیابان چگونگی در پی آن می‌باشند و اینها چیزهایی میباشند که نمی‌توانید به آسانی جعل فرمایید
 
ساختن آوازه مثبت به گفته‌های سایر افراد درباره‌تان بستگی دارااست. ولی می توانید در خصوص خودتان لاف بگویید، ولی منابع دارای اعتبار دیگر این داعیه را تأیید نمیکنند.
 
آیا ابزار خاصی برای چک سطح E-E-A-T یک وب سایت  خدمات سئو در مشهد وجود دارااست؟
ابزاری برای محاسبه سطح E-E-A-T وب سایت شما نیست.
 
از آن جا که E-E-A-T یک دلیل جايگاه‌بندی منفرد و قابل اندازه‌گیری وجود ندارد، امتیازی برای E-E-A-T نیست و هیچ ابزاری نمی‌تواند آن را اندازه‌گیری نماید.
 
شایسته ترین روش برای آنالیز سطح E-E-A-T سایتتان، آشنا شدن با راهبرد‌های ارزیاب چگونگی گوگل و سطح ها متفاوت آن میباشد. آن‌گاه، صفحه های اینترنت خویش را با مثال‌های ارائه گردیده و معیارهای رقم خورده برای ارزیاب‌ها مقایسه نمائید.
 
چه طور EAT درباره‌ی محتوای ایجاد گردیده به وسیله استفاده کننده انجام می‌گردد؟
برای پست‌های ارسالی به وسیله یوزرها، EAT به طور جدا نظارت میگردد. استانداردها در مقایسه با محتوای برگه اساسی سهل و آسان‌خیس می باشند، البته انتظار می‌رود تعدیل محتوا همچنان اجرا خواهد شد.
 
مطالب اسپم، کینه توزی‌انگیز یا این که خطا زیاد در یک وب سایت علامت‌دهنده ضعف در تحقیق بر محتواست و به اعتبار تارنما لطمه میزند. پژوهش بر محتوای یوزرها، به‌ویژه در نصیب‌های مرتبط با موضوعات YMYL، بسیار اساسی میباشد.
 
(محتوای ساخت‌و‌ساز گردیده بوسیله مخاطب باکیفیت تحت تا حدودی قابل قبول میباشد، ولی نسبت بالای محتوای بی چگونگی یک نقص‌ به حساب می‌آید. انتخاب خط‌متد به نگهداری استانداردهای E-E-A-T امداد می‌نماید)
 
رایج‌ترین مشکلات E-E-A-T کدامند؟
E-E-A-T هنوز یک معنی سئو بسیار خطا فهمیده میباشد.
 
(رایج‌ترین اشتباهاتی که راجع‌به E-E-A-T مشاهده میکنیم، عبارتند از:)
 
ساختن نویسندگان جعلی
علامت دادن تخصص دروغین
نشر محتوای بی چگونگی که اسکن از محتوای جانور در حاصل کاوش میباشد
عدم دقت به سیگنال‌های داخل‌شیت‌ای و برون‌کاغذ‌ای
داده ها تماس (گم گردیده یا این که پیدا کردنش مشقت بار میباشد)
فارغ از ارجاع یا این که پیوند به منابع در متن
محتوای منسوخ
هیچ عیب گیری مثبتی درباره‌ی این بیزنس یا این که تولید ها آن نیست.
معلوم نکردن مولف محتوا، تجربیات و تخصص وی
عدم جانبداری امنیت تارنما با مدرک SSL
به کار گیری از تصاویر فراهم
داشتن یک ورقه “درباره ما” ضعیف
در‌صورتی‌که متخصصان استخراج‌وکارتان نمی‌توانند محتوا بنویسند چه بایستی کرد؟
شاید نتوانید متخصصان یا این که اشخاصی که تجربیات بدون واسطه راجع‌به موضوعی دارا هستند را برای تایپ کردن محتوا پیدا نمایید.
 
در این حالت، یک سری آیتم پیش رو دارید. ولی در صورتیکه می خواهید E-E-A-T را به سطح رضایت‌بخشی بسازید و آرم دهید، می بایست با یک یا این که چندین کارشناس همیاری نمائید.
 
از طرفی، میتوانید برای مثالً یک یا این که دو ساعت در ماه را تخصیص دهید تا درباره موضوعات اساسی نوشتارهایتان گفت و گو نمایند.
 
این مکالمات را ضبط نمایید و از آنان برای تایپ کردن محتوا به نمایندگی از آنان استعمال فرمائید. از آنان بخواهید محتوا را تحقیق نمایند و تحت عنوان بازبین در ورقه قرار بگیرند.
 
می توانید به مکان این، مطلبی را به اسم خودتان بنویسید و منتشر فرمایید، البته در آن از نقل پیمان‌ها و نظرها کارشناسان استعمال فرمائید. بنابراین همچنان از تخصص این اشخاص در محتوای خویش سود می برید.
 
به کارگیری از متخصصان فرد ثالث و منفعت‌گیری از سرویس ها آن‌ها نیز یک آیتم میباشد.
 
در سال 2024 با استعمال از E-E-A-T به توفیق برسید.
E-E-A-T عاملی کلیدی چهت نیل به درجه‌های بالا در موتورهای کاوش در سال 2024 میباشد.
 
برای نماد دادن تجارب، تخصص، اعتبار و متکی بودن به گوگل و مخاطبان خویش، راهنمای جامع ما‌را دنبال نمائید.
 
در طول حضور شما، پست ما در امر اصلی ترین … را ملاحظه کنید. در سال ۲۰۲۴
 
این کد، یک ردیف چسبنده (sticky) برای اشتراک گذاری در کانال‌های اجتماعی ساخت‌و‌ساز می‌نماید که در پهنا‌های گوناگون شیت اکران به صورت متفاوتی اکران داده می‌گردد و دربرگیرنده آیکون‌های کانال‌های اجتماعی فیسبوک و توییتر میباشد.
 
راهنمای seo برای سایت تازه شما (در ۱۰ مرحله) – راهنمای ۱۰ مرحله‌ای برای seo کردن وب سایت جدیدتان
باصرفه‌سازی موتور کاوش (بهینه سازی) در حالتی‌که به صدق صورت بپذیرد می تواند هر ماه هزاران بازدیدکننده هدفمند به اینترنت‌تارنما شما بفرستد.
 
این اینترنت‌وبسایت شمارا از یک تامل ثانویه به یک میزان دارایی تبدیل می‌نماید که سبب ساز به جذب مشتری و فروش می‌گردد.
 
بلاگ فردی بک‌لینکو در سال ۲۰۱۲ با تکثیر یک یا این که دو پست در ماه آغاز به عمل کرد. در دو سال اولیه، ترافیک وب لاگ از یک‌سری صد بازدیدکننده در ماه به چندین هزار نفر رسید.
 
اینک بیشتراز ۶۸۰ هزار گرد‌همایی ماهانه ایجاد می‌نماید، یار و همدم با ۷۴ درصد از روش جستجوی طبیعی (ارگانیک).
 
وصال بدین نقطه بیش تر از یک دهه طول کشید ولی راه و روش ما به بهینه سازی اثبات ما‌نده میباشد. همواره تمرکز ما بر محتوای موثر، تجارب کاربری داهیانه، برندسازی قدرتمند و حصول بک پیوند های کیفیت خوب بوده میباشد.
 
این نوشته‌ی علمی، اعمال بهینه سازی برای سایت شمارا در ۱۰ قدم قابل شعور و یاروهمدم با ابزارهای پیشنهادی (برخی بدون پول و برخی مبلغی) توضیح میدهد.
 
ما با اندرو پلوسو، صاحب و مالک ماشین کرایه ای بازاریابی موز برای ارشاد‌های ماهر‌اش راجع به استارت بهینه سازی. شما میتوانید نکات او‌را در طی این راهنما برای توفیق تجارت خرد خویش ملاحظه کنید.
 
باشه، فراهم‌ای؟
 

تفاوت سئو و دیجیتال مارکتینگ

 

 
تفاوت بهینه سازی و دیجیتال مارکتینگ
 
 
بهینه سازی و دیجیتال مارکتینگ هر دو راهبردهایی برای جذب مشتریان و ارتقا بازدید از یک اینترنت‌تارنما می باشند، البته آنان در روش سعی و غرض‌های خویش گوناگون سئو در مشهد  می باشند.
 
بهینه سازی، یا این که با صرفه‌سازی موتور کاوش، بخشی از بازاریابی دیجیتال میباشد که تمرکز خاص خویش را بر روی ارتقاء قابلیت و امکان روئت کرد و بازدید از یک اینترنت‌وبسایت در موتورهای کاوش مثل گوگل دارااست. بهینه سازی بر روی اصول خاصی مانند عبارات کلیدی، ساختار ورقه اینترنت، پیوند‌های برگشتی و چگونگی محتوا تمرکز می‌نماید. غرض از بهینه سازی این میباشد که اینترنت‌وب سایت شمارا در کاغذ حاصل کاوش (SERP) برای لغات کلیدی مرتبط باالا چیره شود، تا بازدیدکنندگان بیشتری از روش کاوش به وبسایت خدمات سئو در مشهد  شما بیایند.
 
دیجیتال مارکتینگ، از سوی دیگر، یک معنی بسیار پهناور‌خیس میباشد که مشتمل بر seo و اکثری از استراتژی‌های بازاریابی دیگر میشود، به عنوان مثال تبلیغات پرداختی مثل پرداخت برای هر کلیک (PPC)، بازاریابی محتوا، بازاریابی آدرس اینترنتی، بازاریابی در کانال‌های اجتماعی و بیشتر. غرض از دیجیتال مارکتینگ این میباشد که به یاری فناوری دیجیتال، مشتریان را جذب نماید، با آنها رابطه برقرار نماید و آنها را به خرید ترغیب نماید.
 
به صورت خلاصه، seo یکی‌از راهبردهایی میباشد که در دیجیتال مارکتینگ استعمال می گردد، و هر دوی آنها غرض مهم مشابهی دارا‌هستند: جذب مشتریان به اینترنت‌تارنما شما و تبدیل آن ها به مشتریان.
 
 
 
دیجیتال مارکتینگ در رسانه های اجتماعی
دیجیتال مارکتینگ در رسانه‌های اجتماعی دربرگیرنده به کارگیری از پلتفرم‌های متفاوت مانند فیسبوک، توییتر، اینستاگرام، لینکدین، تیک‌توک و غیره برای رابطه با مشتریان و ارائه محصول ها یا این که سرویس ها به آنها میباشد. این نوع بازاریابی میتواند مشمول اکثری از عمل‌ها باشد، مثلا:
 
ارسال محتوا: مشتمل بر ارسال عکس‌ها، ویدئوها، مقاله‌ها، اینفوگرافی‌ها، مطالب وب لاگ و محتوای دیگر برای جذب دقت یوزرها و رابطه با آن ها.
تبلیغات پرداختی: اکثری از رسانه‌های اجتماعی قابلیت و امکان اجرای تبلیغات پرداختی را آماده می‌نمایند که به شما اذن میدهد تا به مجموعه‌های خاصی از یوزرها غرض‌گیری نمائید.
پیوستن به مجموعه‌ها و انجمن‌ها: کمپانی در تیم‌ها و انجمن‌های مربوط به صنعت شما قادر است راهی برای برقراری رابطه با مشتریان پتانسیل و تقویت وجود شما در رسانه‌های اجتماعی باشد.
رابطه با مشتریان: رسانه‌های اجتماعی قابلیت رابطه بدون واسطه با مشتریان را آماده می‌نمایند، چه از روش جواب به نظرها، اجرای سوال و جواب زنده، یا این که حتی دفاع مشتری.
آنالیز و پیگیری: اکثر رسانه‌های اجتماعی ابزارهایی را مهیا می‌نمایند که به شما قابلیت میدهند تا تعامل یوزرها با محتوای شمارا پیگیری و چک نمایید، این به شما یاری می‌نماید تا استراتژی‌های خویش را مطابق داده‌ها بهبود ببخشید.
به کارگیری از دیجیتال مارکتینگ در رسانه‌های اجتماعی قادر است به شما یاری دهد تا مشتریان بیشتری را جذب نمائید، بازاریابی هدفمند را اعمال فرمائید، و به اشخاص بیشتری در خصوص تولیدها یا این که سرویس ها خویش آگهی فرمائید.
 
رسانه های اجتماعی (مانند رخ بوک، اینستاگرام، توییتر، لینکدین، گوگل پلاس و … ) توانسته اند در بین یوزرها محبوبیت خاصی به دست آورند. از این رو دیجیتال مارکتینگ درین رسانه های اجتماعی هم به گسترش کسب و کار های خرد و تبارک امداد شایان ذکری می نمایند.
 
براین اساس توصیه میدهیم که از سوشال مارکتینگ غافل نشوید و آن را با بهینه سازی تارنما ترکیب نمائید تا به شایسته ترین سود برسید.
 

بودجه خزش گوگل

 

 
دارایی خزش گوگل: چرا سرعت مقر‌ داده اساسی‌خیس از تعداد صفحه های میباشد؟
حقیقت کمتر شنیده‌گردیده درباره دارایی خزش
در حالی‌ که سال‌ها تصور میشد «تعداد صفحه های» یک برهان گزینش‌کننده در خزش وبسایت به وسیله گوگل میباشد، هم اکنون گوگل به طور رسمیً تأیید کرده که سرعت مقر داده التفات بیشتری سئو در مشهد دارااست.
در بخش اخیر پادکست «Search Off the Record»، گری ایلیس از دسته سرچ گوگل اعلام‌کرد که حتی وبسایت‌هایی با تعداد صفحه های کمتر از آستانه یک میلیون، در شرایطی که مقر داده‌ای نماید و ناکارآمد داشته باشند، ممکن میباشد با اشتباهات دور از شوخی در خزش روبه‌رو شوند.
 
این بیانیه، خیر‌فقط طریقه ما به دارایی خزش را تغییر و تحول می دهد، بلکه یک پل اصلی فی مابین seo فنی (Technical سئو) و با صرفه‌سازی زیرساخت‌های دیتابیس ساخت و ساز  خدمات سئو در مشهد  می‌نماید.
 
میزان دارایی خزش چیست و چرا عنایت دارااست؟
میزان دارایی خزش (Crawl Budget) به ترازو منابعی گفته میشود که گوگل برای خزش (Crawling) صفحه ها یک وبسایت تخصیص میدهد. این زمینه به‌ویژه برای وبسایت‌های گرانقدر، دکان‌های آنلاین، رسانه‌ها و اینترنت‌وبسایت‌های دارنده محتوای داینامیک عنایت کلیدی داراست.
 
 البته اکنون گوگل می گوید حتی در شرایطی‌که صفحه ها شما کمتر از ۱ میلیون باشد، البته ساختار دیتابیس ناکارآمدی داشته باشید، احتمالاً خزنده‌های گوگل مبتلا تأخیر، اشتباه یا این که توقف در خزش می شوند.
 
سخن مهم گوگل: «خزش» موضوع وجود ندارد، «ایندکس‌کردن» اساسی میباشد!
ایلیس درین پادکست گفته میباشد:
 
«این ایندکس‌کردن و شیوهٔ پردازش داده‌هاست که منابع سرور را مصرف می‌نماید، خیر تنهاً خزش.»
 
این پاراگراف، یک تغییر و تحول نگاه بنیادی را می‌طلبد. اکثری از سئوکاران روی بلاک کردن صفحه های با noindex یا این که محدودسازی ربات‌ها تمرکز دارا‌هستند. ولی گوگل میگوید درصورتی که زیرساخت دیتابیس شما نماید باشد، حتی شایسته ترین نقشه تارنما (sitemap) هم نمی‌تواند جلوی افت بهینه سازی را بگیرد.
 
چرا آستانه ۱ میلیون برگه تغییر و تحول نکرده میباشد؟
از سال ۲۰۲۰، گوگل این آستانه را اعلام کرده و تا امروز نیز پابرجاست. ادله این ثبات، ارتقاء به طور همزمان سود‌وری و عدم وضوح‌های اینترنت میباشد. ایلیس در پادکست به‌جوک اظهار‌کرد:
 
«در دهه ۹۰، ایندکس کردن ۱۰۰ هزار کاغذ یک شاهکار بود. امروز این عدد تنها یک تارنما میانگین میباشد.»
 
البته چرا گوگل این عدد را تغییر و تحول نداده؟ زیرا ساختارهای امروزی مانند محتوای جاوااسکریپتی، نرم افزار‌های تک‌ورقه‌ای (SPA)، و داده‌های زنده منجر گردیده‌اند تمرکز مهم به سمت سرعت پردازش محتوا برود، خیر تنهاً تعداد صفحه های.
 
آنالیز‌لیست بهینه سازی فنی مطابق سفارش‌های نو گوگل
با اعتنا به آنچه گفته شد، تمرکز بر دیتابیس و ایندکس‌پذیری بایستی جزو اپلیکیشن روزمره سئوکاران و دولوپرها باشد.
 
برای وب سایت‌های کمتر از ۱ میلیون شیت:
تمرکز بر ایجاد محتوای کیفیت خوب و به‌روزرسانی منظم
بی آلایش‌سازی کد HTML و ساختار URL
دوری از سختی ها خزش مانند JavaScript Blockers
برای تارنما‌های والا‌خیس یا این که دینامیک:
تحقیق فرصت اجرای کوئری‌ها در دیتابیس (Query Performance)
به کار گیری از کشینگ در لایه‌های سرور و نرم افزار (Redis، Memcached)
با صرفه‌سازی سرعت جواب‌دهی به درخواست‌های API
پژوهش بر لاگ‌های سرور و Googlebot برای شناسایی اختلالات خزشی
 برای همگی اینترنت‌تارنما‌ها:
استعمال از تگ‌های متا صحیح (canonical، hreflang، robots)
ارائه ورژن AMP یا این که LCP با صرفه برای تلفن همراه
تسهیل ایندکس‌پذیری با داده‌های ساختاریافته (Schema Markup)
محاسبه منظم صفحه ها ایندکس نشده در Google Search Console
 

ورود الگوریتم مرغ مگس خوار به گوگل

 

 
ورود الگوریتم مرغ مگس خوار به گلشن وحش گوگل
تصور کنید که ۱ سال پیش شما میخواستید درباره این الگوریتم نوشته‌علمی ای بنویسید. شما می بایست برای اینکه محتوای شما چشم خواهد شد بایستی یکسری توشه واژه (مرغ مگس خوار) را در نوشته‌ی‌علمی خویش تکرار فرمائید که‌این فعالیت برای یوزرها بد و نا مطلوب بود. و همینطور چگونگی محتوا را سئو در مشهد  تحت می برد.
تکرار بیشتراز حد عبارات کلیدی بیش تر از اندازه سبب شد که گوگل معنا حاصل را بفهمد و سپس وبسایت های موردنیاز را به استفاده کننده نشانه دهد که در آن موقع بود که گوگل الگوریتم مرغ مگس خوار یا این که Hummingbird را به طور قانونی در ماه آگوست ۲۰۱۳ معرفی کرد. گوگل توانست با استعمال از این الگوریتم خواسته استفاده کننده را عالی می‌فهمید و شایسته ترین محتوا را در چنگ استفاده کننده خدمات سئو در مشهد  قرار دهد.
 
از جمله دیگر نیاز وجود ندارد در حالتی که بخواهید بفهمید ماشینی در چه سالی ساخته شد به مکان این پرسش (ماشین ۲۰۱۶ تیپ ۵ جمهوری اسلامی ایران خودرو در چه سالی رونمایی شد) میتوان نوشت. (۲۰۶ تیپ ۵)
 
در شرایطی‌که در‌این مواقع گوگل شایسته ترین وب سایت ها را برای شما آورده یعنی گوگل مراد شما‌را به نیکی فهمیده میباشد و دیگر موردنیاز وجود ندارد بنویسیم ۲۰۶ تیپ ۶ کشور ایران خودرو در چه سالی ایجاد به طور بدون نقص تایپ کنیم. نکته دیدنی این میباشد که درصورتی که شما این را تایپ نمائید (۲۰۶ تیپ پنج) خیر صرفا سال ساخت و ساز و معرفی آن نمایش داده می شود بلکه مجموع ویژگی ها آن هم نمایان می‌شود. بدین ترتیب گوگل داده ها جذابی که فکر می کند شما آن را پسند می‌کنید برای شما آرم می‌دهد.
 
چرا اسم این الگوریتم مرغ مگس خوار میباشد؟
 
 
در اینکه گوگل کوشش دارااست برای جلب رضایت یوزرها اسم ها جذابی برای الگوریتم خویش بگذارد شکی وجود ندارد البته یکی دلایلی که گوگل این اسم را روی این الگوریتم گذاشت این میباشد که‌این الگوریتم سرعت و اعتنا فراوانی هم داراست. تشابه این الگوریتم به مرغ مگس خوار همین سرعت و توجه میباشد. خلال این در‌صورتی‌که شما در محتوای خویش کلمه ها کلیدی متعددی را به کار گیری فرمائید از این الگوریتم جریمه رنج اخذ می‌کنید.
 
مقصود الگوریتم مرغ مگس خوار گوگل چیست؟
یکی رمز های گوگل که در تمامی ی الگوریتم های خویش به کار گیری کرده این میباشد که: مقصود تمامی ی الگوریتم ها نسبتاً فهم مضمون‌ متن استفاده کننده میباشد که رضایت مخاطب را با این شغل جلب نماید.
 
الگوریتم مرغ مگس خوار کلیه فارغ این محدوده وجود ندارد و همت دارااست با فهم و شعور خواسته و مضمون‌ استفاده کننده به عبارتی فیض ای را علامت دهد که مخاطب به‌دنبال آن ها می‌شود .ولی این نقطه نهایی شغل وجود ندارد.
 
گوگل داده ها دیگری هم درباره چیزی که جست و جو کرده را به طور جالب به دست استفاده کننده می‌رساند تا استفاده کننده را وسوسه به جست و جو راجع‌به آن نکته هم میکند. بگذارید یک نمونه برایتان بزنم .برای مثال چنانچه شما در اینترنت خویش سرچ نمائید چگونگی نوشیدنی می بایست چطور باشد گوگل کوشش میکند با اطلاعاتی که از مرغ مگس خوار می گیرد را به طور آراسته یه شما تحویل دهد و دیگر مثل قدیم خبری از محتوای نا مرتب و بی بها وجود ندارد. این یعنی چه؟ یعنی اینکه گوگل عمق کلام شما‌را فهمیده و می داند شما در ادامه چه چیزی می‌گردید و با این شغل نیاز شمارا برآورده میکند.
 
بهبود بهینه سازی وب سایت با به کارگیری از الگوریتم مرغ مگس خوار.
چنانچه یادتان باشد ابن الگوریتم می خواهد رضایت استفاده کننده را بگیرد و اکثر یوزرها برای جست و جو متون کوتاه را تعیین میکنند پس می بایست:
 
 از لغات کلیدی متنوع استعمال کنیم.
از علامت گذاری استاندارد به کارگیری کنیم.
نرخ پریدن را معدود و مجال حضور یوزرها را بیشتر کنیم.
این الگوریتم هم مانند سایر الگوریتم ها مئمور میباشد که متن مخاطب را عالی ادراک نماید و با علامت دادن وبسایت های موردنیاز کاربر رضایت اورا جلب نماید.
 
الگوریتم سندباکس گوگل sandbax
شما هم مثل دیگرافراد مسلما از موتور جست و جوی بار گوگل استعمال نموده اید. شاید شما متوجه نشده باشید اما در هر دقیقه استعمال شما از اینترنت چیزی حدود۳۸۰ تارنما تازه در گوگل ساخت می گردد.
 
این عدد آرم می‌دهد که در طی خیلی کوتاه رقابت در بین تارنما ها خیلی بیشتر میگردد. این رقابت مثل رقابت های دیگر یک داور بسیار طاقت فرسا گیر به اسم (گوگل) دارااست که حدف این داور این میباشد که زیر هر قوانینی شایسته ترین کمپانی کننده را به شما معرفی نماید.
 
حال شما تصور کنید که‌این داور بایستی در بین این همگی وب سایت که به طور جهش زایی در درحال حاضر ارتقاء میباشد داوری نماید و آنان‌را مرتبه بندی نماید. به لحاظ شما این داور چه طور قادر است که تمرکز خویش را روی تارنما های کاربلد و حرفه‌ای بگذارد در حالتی که که به‌این تعداد وب سایت در حالا ارتقاء با سرعت زیاد می باشند.
 
در بالا بایستی وب سایت های جدید وارد از تارنما های کهن که دامنه ی ماهر دارا‌هستند غیروابسته شوند تا میدان رقابت عادلانه خیس باشد. در بالا بایستی بگوییم که گوگل وجود الگوریتم سندباکس را به طور همگانی تکذیب یا این که پذیرش نکرده میباشد.به همین ادله سخن راجع به این الگوریتم قادر است فی مابین متخصصین حوضه فراگیری seo دعوا برانگیز باشد.
 

 

Search Appearance در گزارش Performance سرچ کنسول

 

 
Search Appearance در گزارش Performance سرچ کنسول
در بخش search appearance  نیز دو موقعیت اکران برای حاصل جستجوی وبسایت شما در گوگل سئو در مشهد  داریم که به گستردن آنان  خدمات سئو در مشهد می پردازیم:
 
 
 
Rich results چیست
حاصل بی نیاز یا این که Rich Result نتایجی میباشند که دربردارنده اطلاعاتی نظیر تعداد رأی بازدیدکنندگان مثل ستاره ها در تصویر ذیل، مقدار کالری غذاها، تاریخ آغاز حادثه ها، عکسی از فیلمها، داده ها شرکتها و مورد ها شبیه اینچنینی که از روش داده‌های ایجاد کرد یافته ( Structured data) می‌توانند در SERP یا این که به عبارتی نتیجه ها موتورهای کاوش ظواهر شوند.
 
داده های تشکیل داد یافته را با نرم افزار نویسی یا این که با استعمال از پلاگین‌ها در سایتهای وردپرسی می توانید ساخت‌و‌ساز فرمائید.
 
با اعتنا به متعدد بودن ظواهر Rich Result  به یاروهمدم داده‌های ایجاد کرد یافته، برای استفاده کننده جالب‌خیس میباشد و نرخ کلیک فراتر میرود.
 
Web Light Results چیست
برای اتصالهایی با سرعت معدود گوگل امکانی را با به کارگیری از سیستم کش آماده نموده است که صرفا متن و پیوند تارنما ها را سوای کد های استایل به استفاده کننده شما اکران میدهد.
 
در‌این نصیب Search Appearance، شما آماری از تعداد مشاهده‌های وبسایت شما در نتیجه ها گوگل به طور نتیجه ها بی نیاز یا این که Web Light Results را می بینید. داده ها بیشتری خواستید در اینجا بازرسی فرمائید.
 
همه موردها گزارش Performance رو با هم پژوهش کردیم. این گزارش سرچ کنسول برای همگی اشخاص عشق مند به بهینه سازی مداقه ویژه‌ای داره. هر یکسری ما به صورت عملی با دانشجویان در عصر های یادگرفتن جضوری بهینه سازی بدین موردها بپردازیم و روی وبسایت اونا شغل می کنیم البته این نوشته‌ی علمی گام بسیار نیکی میباشد برای استارت فوق العاده برای شما.
 
 
گرد‌همایی ۳ – تفاوت فی مابین سرچ کنسول نو با قدیم
اسفند 97 بود که اینجانب یک محتوای نو برای سایتم نوشته بودم و مثل مدام پس از نشر محتوا، برای Fetch کردن محتوا ( معرفی نشانی محتوا و درخواست برای ایندکس بوسیله گوگل) سراغ سرچ کنسول عزیزمون رفتم. که بعداز گزینش آیتم هجرت به سرچ کنسول تازه، متوجه تفاوت فی مابین سرچ کنسول تازه با قدیم شدم. انگار چند مشخصات و ابزارهای تازه در سرچ کنسول اومده بود و یکسری تجهیزات عوض شده بودن.
 
خیلی سلیقه داشتم هر چه سریعتر محتوام رو Fetch کنم و در حاصل جستجوی گوگل ظواهر بشه زیرا اندیشه می‌کردم بهتر نوشتم غافل از اینکه اونقدرها هم بهتر خلا. یه چیزی بهتون بگم هر وقت پندار کردید محتواتون خیلی عالیه مطمئن باشید هنوز خیلی شغل داره.
 
القصه اینجانب به سرچ کنسول تازه رفتم و دیدم که هر چه می‌گردم مورد Fetch as Google رو پیدا نمی‌کنم.
 
گیج در مطالب وب سرچ کردم و زیرا جدید مسافرت انجام یافته بود، مطالب متعددی هم در مورد اون در اینترنت فارسی عدم وجود. خلاصه از منابع خویش گوگل پیدا کردم و دیدم مثل مدام گوگل جان شاهکار کرده و عمل رو ریلکس خیس کرده. ولی در شرایطی که نمیدونید Fetch as Google چیه نگران نباشید، ابزار inspection URL شغل فچ گوگل رو اعمال میده.
 
درحال حاضر به هر هم اکنون قصد داریم درباره تجهیزات و خصوصیت های ورژن نو سرچ کنسول کلام کنیم و همچنین درین مقاله می خواهیم به نظارت تفاوت در میان سرچ کنسول تازه با قدیم بپردازیم.
تغییرات همگانی در سرچ کنسول تازه
سرچ کنسول تازه پیشرفتهای تحت را نسبت به نسخه کهن داشته میباشد.
 
در سرچ لغو قدیم داده های عددی ترافیک داده وب سایت شما برای حداکثر ۳ ماه پیش بود ولی در سرچ کنسول نو این مقدار به ۱۶ ماه رسید. نو ما در زمان ۳۰ ساعته فراگیری گوگل آنالیتیکس ترفندی خوا هیم اظهار‌کرد که میتوانید این ۱۶ ماه را بی غایت نمائید و بعداز ۱۶ ماه دیگر داده های شما تمیز نشود

سمراش (SEMrush)

 

 
سمراش (SEMrush)
SEMrush ابزاری حاذق برای رسیدگی حالت وب سایت در گوگل میباشد. بعضا از تجهیزات سئو در مشهد  آن دربرگیرنده مفاد ذیل می شوند:
 
سئو Audit: با به کار گیری از الگوریتمی بغرنج، سئوی تارنما شما‌را پژوهش می‌نماید و خطاها آن را شناسایی می‌نماید.
Keyword Research: به شما یاری می‌نماید تا شایسته ترین لغت ها کلیدی را برای وبسایت خویش پیدا نمایید.
Backlink Analysis: ابزارهای مختلفی را برای تحقیق لینک و پیوند‌های ورودی به تارنما شما ارائه می دهد. با به کار گیری از این ابزارها می توانید تعداد، چگونگی و منبع لینک و پیوند‌های ورودی به تارنما خویش خدمات سئو در مشهد  را ببینید.
Competitive Analysis: به شما یاری می‌نماید تا رقبای خویش را در فضای آنلاین رصد و آنالیز فرمائید.
Rank Tracking: به شما یاری می‌نماید تا درجه وبسایت خویش را برای لغات کلیدی متعدد در نتیجه ها کاوش رصد نمائید.
Content Marketing: ابزارهای مختلفی را برای بازاریابی محتوا ارائه میدهد. با به کارگیری از این ابزارها میتوانید محتوای کیفیت خوب و دیدنی برای تارنما خویش ساخت‌و‌ساز نمایید.
Social Media Marketing: ابزارهای مختلفی را برای بازاریابی در کانال‌های اجتماعی ارائه میدهد. با به کار گیری از این ابزارها می توانید حضور خویش را در کانال‌های اجتماعی تقویت نمائید.
Paid Advertising: ابزارهای مختلفی را برای تبلیغات مبلغی ارائه می دهد. با به کار گیری از این ابزارها می توانید کمپین‌های تبلیغاتی خویش را در گوگل و بقیه پلتفرم‌ها رئیس نمایید.
Traffic Analytics: به شما امداد می‌نماید تا ترافیک تارنما خویش را تجزیه و نظارت فرمایید.
Lead Generation: ابزارهای مختلفی را برای جذب لید ارائه میدهد. با به کار گیری از این ابزارها میتوانید ترافیک تارنما خویش را به لید تبدیل فرمائید.
پرکاربردترین ابزار پژوهش حالت وب سایت در گوگل مشمول چه مواقعی میباشد؟
سرچ کنسول، SEMrush و Moz ،Google Analytics و Pagespeed Insights
 
برای پژوهش شرایط تارنما در گوگل چه پارامترهایی را بایستی در لحاظ بگیریم؟
پارامترهای فنی دربرگیرنده سرعت لود وبسایت، پیاده سازی ریسپانسیو، امنیت وبسایت، ساختار وبسایت، پوشه robot.txt و نقشه تارنما و پارامترهای محتوایی مشتمل بر چگونگی محتوا، عبارات کلیدی، تیتر و توضیحات متا، به روزر سانی محتوا و تعداد و چگونگی لینک و پیوند‌های ورودی
 
یادگرفتن رویه های ارتقاء بازدید وب لاگ
بلاگ‌ها یکی مهم ترین قسمت‌های هر تارنما محسوب می شوند که وظایف بسیار مهمی بر ذمه دارا هستند. در واقع این وب لاگ‌ها می‌باشند که هم می توانند سکو وبسایت شما‌را ارتقا دهند و هم مخاطبان متعددی را برای وبسایت جذب نمایند. به همین برهان می‌اقتدار بیان کرد ارتقا بازدید وب لاگ مهم ترین اقدامی میباشد که برای وبسایت خویش ایفا می‌دهید.
 
با این حالا که ما برای شما اقدامات بسیار متعددی را در ذیل لیست کرده‌ایم؛ البته به شدت پیشنهاد می کنیم تا عمل را به کاردان بسپارید. 
 
خصوصیت توضیحات
محتوای جالب و گرانبها اعتقاد و باور نتایج فرمایید که محتوای وب لاگ شما جالب، اثر گذار و باارزش باشد.
با صرفه‌سازی بهینه سازی به کار گیری از لغت ها کلیدی مرتبط و با صرفه‌ سازی تیتر‌ها و متون برای جلب ترافیک از موتورهای کاوش.
اشتراک گذاری در کانال‌های اجتماعی شغل منظم در کانال‌های اجتماعی برای ارتقا نرخ تکثیر و جذب مخاطبان نو.
تصاویر و چندرسانه‌ای به کارگیری از تصاویر و محتوای تعدادی رسانه‌ای برای جلب اعتنا و تعامل بیشتر با مخاطبان.
اشتراک نوشته‌ها تهیه کردن قابلیت و امکان اشتراک نوشته‌ها بوسیله خوا‌نندگان برای بسط برداشت های مثبت.
تولید اپلیکیشن تکثیر نشر محتواها به طور منظم و با اپلیکیشن‌ریزی متناسب با نیازهای استفاده کننده غرض.
تعامل با خوا‌نندگان پاسخگویی به نظرها و سوال‌های خوانند‌گان.
تعدادی قدم برای ارتقاء بازدید وب لاگ
ولی طرق بخش اعظمی وجود دارااست که می تواند ترافیک فراتر را برای شما به ارمغان بیاورد؛ البته به‌این نکته اعتنا نمائید که هرکدام از این‌شیوه‌ها برای برخی مشاغل و دستیابی‌وکارها اثر گذار میباشند. تشخیص اینکه کدام راه و روش برای شما خوب میباشد را به متخصصان این فرمان بسپارید. اقدامات تحت وجه اشتراک میان تمامی مشاغل میباشد. با ما همپا بمانید.
 
 
شیوه های ارتقا بازدید وب لاگ: کلمه و واژه کلیدی مطلوب،بهینه سازی محتوا، ساخت محتوای ویدئویی
۱- واژه کلیدی صحیح!
مهم‌ترین رمزی که میتواند موجی از مخاطبان را به سمت شما روان نماید، گزینش لغات کلیدی صحیح و قابل قبولی میباشد که هم مخاطبان اکثری درپی آن می باشند و هم بتواند مسئله متبوع شمارا به خیر و خوبی ذکر نماید. این کلمه ها کلیدی می باشند که می توانند استراتژی محتوا نویسی را برای شما به ارمغان بیاورند. شیوه های اکثری وجود دارااست که میتوانید بوسیله آن عبارات کلیدی که بیشترین سرچ را به همپا داشته‌اند پیدا فرمائید. هم از تارنما‌های گوناگون می توانید امداد بگیرید و هم خویش گوگل در نصیب سرچ برگزیدگان موضوعات مرتبط را برای شما اکران خواهد بخشید.
 
۲- بهینه سازی را فراموش نکنید!
حتی در‌حالتی که بتوانید لغت ها کلیدی صحت را تعیین نمائید، اما محتوای seo گردیده ایجاد نکنید هیچ ارزشی ندارد. در واقع برای ارتقاء بازدید وب لاگ شایسته ترین مبادرت آن میباشد که محتوایی یونیک بنویسید که چکش‌ کاری‌های seo به تنش خورده باشد. در فیض شما میتوانید مطمن باشید که محتوا و به تبع بلاگ شما چشم شود. در حالتی‌که هنوز نمی‌دانید مقررات ساخت محتوای گوگل‌ پسند چه گونه میباشد، در کلاس‌ ساخت‌و‌ساز محتوا کمپانی فرمایید!
 
۳- دیجیتال مارکتینگ، یک قدم بسیار اساسی!
فارغ از استراتژی وارد این میدان نشوید. بایستی بدانید که مسیری که قرار میباشد برای ارتقاء بازدید وب لاگ طی نمایید به کدام سمت می‌رود و به چه شکل میتواند شمارا به مقصود برساند. 
 
۴- ویدیوها را دست‌کم نگیرید
به حافظه داشته باشید که بخشی از محتوای شما بایستی به صورت بصری ارائه گردد تا بتواند تمامی مخاطبان را جذب نماید. این روز ها اکثر زمان ها اشخاص از تلاوت مقاله‌ها وقت گیر راز گشوده می زنند و بیشتر میل دارا‌هستند تا از علاوه بر ویدیوها به مقصود خویش برسند. پس تلاش فرمائید با امداد ویدیوهای دیدنی؛ البته معدود وسعت از حیث بصری نیز مخاطبان خویش را مشغول نمائید. برای این عمل خوب میباشد از کمپانی‌هایی که سرویس ها ایجاد محتوای ویدیویی ارائه می دهند امداد بگیرید. با این شغل هم ارتقاء بازدید وب لاگ خویش را ارتقا داده‌اید و هم توانسته‌اید مشتریان کهن خویش را به خیر محافظت فرمائید.
 
۵- عنا وین صحیح تعیین فرمائید
یک کدام از قدم‌های بسیار اساسی برای اینکه ترافیک وب لاگ ارتقا پیدا نماید، تعیین عنوان ها صحیح و دیده نوازی میباشد که بتواند احساس کنجکاوی مخاطبان شما‌را تحریک نماید. براین اساس آنان میان هزاران نوشته‌ی‌علمی همت می‌نمایند شما‌را تعیین نمایند. این عمل شانس بازدید فراتر را برایتان آماده خواهد کرد. تلاش فرمایید از کلمه و واژه کلیدی قطعا در تیتر اساسی به کار گیری فرمائید. براین اساس کاربر شما به خیر متوجه میشود که میتواند مقاله متبوع خویش را در وب سایت شما پیدا نماید.
با رسانه‌های اجتماعی دست دوستی بدهید
 
شک و تردید نکنید که یکی طرق بسیار اصلی برای چشم شدن، رسانه‌های اجتماعی مانند اینستاگرام، لینکدین، توییتر و نظایر آنها می باشند. فراموش نکنید که انحصار بازدید از دست گوگل بیرون گردیده است و فعلا رسانه‌های اجتماعی نیز میتوانند برای خویش داعیه داشته باشند.
 
به همین برهان یک قدم بسیار اساسی آن میباشد که تلاش نمایید مقاله‌ها یا این که نشانی تارنما خویش را در‌این رسانه‌ها تبلیغ نمایید و از این شیوه کلیک را بر روی پیوند بلاگ خویش اخذ فرمائید. نکته بسیار اصلی آن میباشد که به طبع عملکرد نمائید هر محتوای جدیدی که در وبسایت لود می‌گردد در رسانه اجتماعی نیز حافظه گردد تا بتواند بازدید بالاتری را به خویش تخصیص دهد
 

اهمیت محتوای seo شده

 

 
اهمیت محتوای seo شده
تارنما seo شده در اولی قدم باید محتوای seo شده داشته باشد. مهم ترین قسمت هر وب سایتی را محتوای آن تشکیل می‌دهد. یک وبسایت بدون ارائه محتوا به استفاده کننده معنایی ندارد. در واقع، تولیدکنندگان محتوا از طریق وب سایت ها اطلاعات بسیار زیادی را در دست کاربران می گذارند. آن ها در کارایی میباشند تا حد امکان بتوانند به سؤال های کاربران بهترین و بی نقص ترین پاسخ  خدمات سئو در مشهد را بدهند.
 
محتوا بایستی برای مخاطب هم جذاب و هم موثر باشد. اما شرط دیده شدن محتوا این می‌باشد که در آن از عبارات کلیدی مصرف شده باشد. لغات کلیدی مورد نیاز می‌باشد که درست و بجا در متن به شغل برده شوند. بدین ترتیب می باشد که در موتورهای جست و جو یک محتوا درجه نیکی می گیرد و برای کاربر به نمایش در می آید. بدون بهینه سازی محتوا ممکن هست همان گونه در سایت بماند، بدون سئو در مشهد  آنکه دیده شود.  
 
 
 
سئوی وب سایت از آن جهت التفات دارد که مالک وب سایت با جذب مخاطب بیشتر می‌تواند به هدفش که دست یافتن به فروش بیشتر محصولات و خدمات می‌باشد دست پیدا کند. این عمل تنها با افزایش ترافیک سایت انجام پذیر است. هر چه محتوا کیفیت بالاتری داشته باشد، موتور جست و جو آن را بیشتر دوست خواهد داشت. در واقع، با باصرفه کردن محتوااهمیت خاصی به رضایت استفاده کننده داده می شود که در موتورهای جست و جو در فعلا گشت و گذار می باشد.    
 
کلمات کلیدی و سایت سئو
وبسایت بهینه سازی شده وب سایتی است که به طور هدفمند از کلمه و واژه های کلیدی استفاده می کند. این لغت ها هم بایستی درست تعیین شوند و هم در جای مناسبشان در متن قرار داده شوند. تراکم و چگالی واژه و کلمه های کلیدی اصلی در متن می بایست به نسبت درست رعایت خواهد شد. عبارات کلیدی فرعی هم مهم می باشند و باید با دقت گزینش شوند. خلال این که به کارگیری از هدهای مناسب در متن نیز مهم تلقی می گردد.   
 
 
محتوای وب سایت سئو تعداد لغات و حجم مناسبی دارااست و در آن از لینک های داخلی و خارجی مستعمل است. حتی جمله‌ها و جملات هم حجم متناسبی دارا‌هستند. تیترها و Alt عکس ها نیز با دقت درج گردیده اند. کیفیت عکس ها نیز می بایست بالا و کاربرپسند باشد. لغات کلیدی همان هایی هستند که مخاطب با آن‌ها در گوگل و دیگر موتورهای جست و جو در ادامه سؤالش میگردد و همان را در نوار جست و جو می نویسد. 
 
التفات بهینه سازی برای تارنما
سایت بهینه سازی شده همان وب سایتی است که مخاطب را به خود می‌خواند تا بتواند محتوای خود را به او عرضه کند. تعداد وبسایت هایی که در دنیای اینترنت وجود دارند بسیار زیاد می‌باشند. فی مابین همه آنها هم تارنما هایی که با موضوع مشترک در اکنون شغل می‌باشند زیاد وجود داراست. چطور مخاطب می بایست بتواند بین این تمامی تارنما جور و واجور وب سایت و محتوا
 
 گزینه نظرش را پیدا کند. تنها چیزی که میتواند این کار را بکند seo است. seo یک راهنما می باشد که کاربران را به یک وبسایت دعوت می کند. البته تنها یک کار منجر به‌این قضیه نمی شود. تیم ای از کارها می‌باشند که در کنار هم یک وب سایت را بهینه می کنند.
هنگامی یک سایت بهینه سازی میشود، یوزرها در حین جست و جوی بار یک کالا یا این که سرویس ها به آن دسترسی پیدا می نمایند. در به عبارتی مجال میباشد که یک مخاطب میتواند به یک مشتری و خریدار بدل خواهد شد. در‌حالتی که وبسایت توانسته باشد جواب صدق به نیاز استفاده کننده بدهد، تارنما بهینه سازی گردیده در مسیر صحیح قرار گرفته میباشد. فارغ از seo خیلی از یوزرها و مشتریان از وجود یک تجارت با خبر نخواهند شد.
 
در شرایطی‌که seo نباشد، استفاده کننده چطور میتواند در فضای مجازی شایسته ترین جواب را برای نیازش اخذ نماید. بهینه سازی یاری می نماید که وبسایت در موقع مطلوب و راز بزنگاه به استفاده کننده معرفی گردد؛ به عبارتی موقع که وی قصد تهیه و تنظیم یک کالا یا این که سرویس ها را دارااست. 
بهینه سازی این اتکا را در استفاده کننده تولید می نماید که نیازش را از روش سایت اینگونه حصول و کاری برطرف نماید. جلب متکی بودن یوزرها چیزی میباشد که تمامی سایت ها پیرو آن می‌باشند و یکی رویکرد هایی که به ساخت آن امداد می نماید سئو میباشد.
 

چه‌طور مخاطبان هدف را با لینک های داخلی جذب فرمایید

 

 
چه‌طور مخاطبان غرض خویش را با پیوندهای داخلی جذب فرمایید
آیا تا به درحال حاضر درخصوص تاثیر سرندیپیتی شنیده اید؟ در‌صورتی‌که خیر، پس اذن دهید توضیح بدهم: در اصلً این ایده میباشد که اکتشافات خوش شانس (سرندیپیت ها) می‌توانند از هر جایی به دست بیایند، به این ترتیب کلید مفتوح کردن قفل علم، نظرها و ابتکار عمل این میباشد که وقت خویش را در جای هایی بگذرانیم که تمامی این چیزها  خدمات سئو در مشهد به احتمال زیاد حادثه بیفتد. با هم
 
امروزه وب یکی آن جای هاست. به صورت خاص، وبسایتها و وبلاگهایی که دربردارنده محتوای بهتر می باشند و به بها حقیقی می افزایند، بعضا از شایسته ترین مکانها برای الهام تصاحب کردن، یافتن داده ها نو و اخذ دیدگاههای نو میباشند. شایسته ترین سایتها آنهایی می‌باشند که می‌توانید در آنان غوطهور گردید و از صفحهای به ورقه دیگر ورق بزنید و شم فرمائید در حالا رفتن به یک هجرت الهامبخش سئو در مشهد  می‌باشید.
 
و این دقیقا به عبارتی چیزی میباشد که شما میخواهید استفاده کننده غرض برای شم درباره ی وب لاگ خویش می‌خواهید آن‌ها را بهعنوان منبعی نفیس از داده ها ببینند – مکانی که برای یافتن راهحلهای غیرمنتظره میآیند تا مدتی را صرف نگاه کردن به دور و بر، غوطهور شدن و جستجو ایدههای تازه نمایند. خیلی بهتر به حیث می‌رسد صحت دارد؟ ولی به چه شکل می‌توانید آن را متفحص نمایید؟
 
اما با داشتن مقدار زیاد شروع میشود محتوای بهتر. ولی برای به حداکثر رساندن تأثیر ادب در وب لاگ یا این که سایت خویش – برای جلب اعتنا مخاطبان غرض و نگه داشتن آن ها برای استحصال داده ها بیشتر – یک تکنیک بی آلایش وجود دارااست که میتواند یاری دهد.
 
کلیه چیز در امر پیوندهای داخلی میباشد. و درین نوشته‌ی‌علمی، نکاتی راجع به استعمال از پیوندهای داخلی برای هدایت مخاطبانتان به سفرهای محتوایی الهام قسمت و مشغول کننده به شما ارائه می کنیم.
 
 
 
چرا از لینک و پیوند های داخلی به کار گیری کنیم؟
دلایل استعمال از لینک و پیوند های داخلی در وب سایت شما به دو شکل میباشد:
 
آنان دامنه شمارا تحت عنوان یک مرجع در موضوع شما ساخت می نمایند، به این ترتیب خواننده گان آن را تحت عنوان یک منبع اطلاعاتی میدانند.
آن‌ها ترافیک ارگانیک را در درون تارنما شما ارتقا می‌دهند، که خوا‌نندگان را تشویق می نماید که فرصت بیشتری را در آنجا بگذرانند (همینطور نمایه بهینه سازی شما‌را تقویت می نماید).
هر دوی این دلایل به ساخت‌و‌ساز رهبری فکری شما یاری می نماید. براین اساس، درصورتی که اکران تخصص و تولید دوراندیشی از مارک هدف ها مهمی برای استراتژی بازاریابی محتوای شما می‌باشند، پیوندهای داخلی گزینش خیر برای شما می‌باشند.
 
در اینجا یک سری نکته وجود داراست که به شما یاری می نماید از پیوند های داخلی خویش بیشترین منفعت را ببرید:
 
پیوندهای داخلی خویش را به طور استراتژیک فرصت بندی نمایید
وقتی که پیوندی را در متن خویش جاسازی می‌کنید، علامت واضحی برای خواننده خویش ارسال می‌کنید که در شکل گرایش، داده ها بیشتری در دسترس میباشد.
 
با این حالا، مراقب باشید که حواس خواننده خویش را پرت نکنید. شما نمی‌خواهید در اولِ نوشته‌علمی پیوندهای متعددی را اضافه نمائید که ممکن میباشد خواننده شمارا ترغیب نماید که سریعاً فارغ از قرائت ادامه مقاله کلیک نماید.
 
پیوندهای داخلی وقتی شایسته ترین میباشند که در انتهای یک قسمت اضافه شوند. به این ترتیب، در حالتی‌که قصد دارید یک لینک و پیوند داخلی خاص را در یک پست بلاگ قرار دهید، متن خویش را طوری ساختار دهید که ارجاع به آن لینک طبیعتا در انتهای آن باشد.
 
از خوشه های موضوعی محتوا استعمال نمایید
محتوای خویش را طوری طراحی برنامه نمائید که آحاد تکه ها در کنار هم قرار گیرند تا تصویر بزرگتری تولید نمایند. این یک استراتژی بازاریابی محتوا بهتر میباشد که تحت عنوان سبک خوشه موضوعی شناخته میگردد.
 
در یک کلاستر موضوعی، شما معمولاً یک قطعه محتوای والا “ردیف” ساخت‌و‌ساز می‌کنید که تحت عنوان یک راءس شغل می نماید. این قطعه ستونی یک نمای کلی از موضوعی ارائه می‌دهد که برای استفاده کننده غرض شما پر ارزش میباشد.
 
در کنار قطعه ستونی، شما قسمت های کوچکتری از محتوا ساخت و ساز میکنید که جنبه های متفاوت مورد را با جزئیات بسیار بیشتر رسیدگی می نماید. تمامی این قطعات به هم متصل می‌شوند و یک خوشه ساخت‌و‌ساز می نمایند.
 
ایده این میباشد که خواننده گان خویش را در زمینه غوطه ور نمایید، براین اساس آنان روی چند برگه در وب سایت شما کلیک می نمایند و فرصت بیشتری را در آنجا صرف می نمایند و داده ها بیشتری را پیدا می نمایند. مزیت دیگر: شما می توانیدموفقیت در بهینه سازی را با خوشه های موضوعی هدایت فرمایید.
 
پیوندهای داخلی خویش را دیدنی و موثر نمایید
پیوندهای داخلی شما می بایست پر رنگ باشد. شما ناچار نیستید آنان‌را به صورت خاص «معرفی فرمائید»، با به کار گیری از فراخوانی برای مبادرت مانند «پست ما راجع به خوشه های موضوعی را پژوهش نمایید تا حافظه بگیرید چه گونه توفیق seo خویش را ارتقاء دهید».
 
یک فراخوان برای مبادرت ممکن میباشد جریان متن شمارا مختل نماید. در ازای، می توانید به آسانی از کلماتی به کار گیری فرمائید که می پندارید برای خوانندهتان جذاب می باشند.
 
کلماتی که برای پیوندهای خویش گزینش میکنید مدام می بایست اثرگذار باشند. این بدان معناست که آنان بایستی به خواننده شما امداد نمایند تا به راحتی در محتوای شما تکان نماید، بدین ترتیب آن‌ها می‌خواهند به قرائت آن ادامه دهند.
 
مهمتر از کلیه، مطمئن گردید که کلماتی که در پیوندهای خویش به کارگیری می‌کنید، رفلکس دقیقی از آنچه در واقع به آن لینک و پیوند می دهید باشد. واپسین کاری که میخواهید جاری ساختن دهید این میباشد که کوشش نمائید خواننده خویش را فریب دهید تا روی یک لینک لبریز زرق و برق کلیک نماید، البته آنها‌را با محتوایی که مبتنی بر آنچه شما وعده داده اید ناامید می نماید، ناامید فرمایید.
 
 
سئو OKRs: همت رانندگی و اندازه گیری تأثیر
هدف ها و نتیجه ها کلیدی (OKRs) یک چارچوب دوست داستنی برای انتخاب مقصود میباشند. این به بهینه سازی ها امداد می نماید تا توفیق پروژه ها، گروه ها و سئوهای شخصی خویش را تمجید و اندازه گیری نمایند.
 
هدف ها بایستی به وضوح تمجید شوند. برخی از اشخاص چارچوب SMART را ترجیح می‌دهند تا مطمئن شوند اهدافشان خاص، قابل اندازه گیری، قابل استحصال، مرتبط و محصور به مجال میباشد. نتیجه ها کلیدی این میباشد که چه‌طور بسط خویش را در قبال مقصود خویش پیگیری میکنید.
 
هدف ها معمولاً در یک‌سری سطح انتخاب می گردند. شما معمولاً هدف ها شرکتی، تیمی و شخصی دارید. شما کلاً میخواهید هر OKR را با هدف ها کمپانی هماهنگ فرمائید، و اینجانب نیز دوست دارم با آن ها هماهنگی داشته باشم تاکتیک های seo که میدانم قیمت دارا‌هستند و اثر خواهند داشت.
 
بیایید به چندین مثال از سئو OKR نگاه کنیم.
 
بهینه سازی همگانی OKR
بخش اعظمی از OKR های seo همگانی در زمینه ی تدبیر، گزارش و ثابت بها seo می‌باشند.
 
غرض: ارتقا درایت سازمانی و خرید seo
سود کلیدی 1: جلسات فراگیری سئو را برای هشت مجموعه مهم مال، محتوا و گسترش دهندگان اینترنت در سه ماهه آجل برگزار فرمایید.
فیض کلیدی ۲: یک مخزن تولید نمایید که دارنده ورقه ها باشد شایسته ترین راه‌های بهینه سازی در شش ماه بعدی
فیض کلیدی ۳: توفیق‌های سئوی هر مجموعه را افزایش دهید تا بقیه مجموعه‌ها را به تایید تشویق نمائید (مداوم).
سود کلیدی ۴: برای ثابت قیمت در گزارش، حاصل seo را به درآمد در شش ماه آتی متصل فرمایید.
پست مارا در سئوی سازمانی برای چندین ایده در زمینه‌ی شیوه خرید بیشتر.
 
غرض: یک دست سازی تجارب مارک
فیض کلیدی ۱: شایسته ترین راه‌های seo را برای یک سیستم پیاده سازی یکدست در دو ماه آتی تمجید فرمائید.
سود کلیدی ۲: در سال آتی محتوا را در یک سیستم رئیس محتوای اساسی ترکیب نمایید.
فیض کلیدی ۳: با محافظت سطح ترافیک، سه خرید در هر سه ماهه را به تارنما اساسی منتقل نمائید.
پست های ما در هجرت های تارنما و بهینه سازی برای ترکیب و مخلوط در اینجا اثرگذار خواهد بود.
 
غرض: بهبود گزارش seo برای امداد به تصمیم گیری های داده اساس
سود کلیدی ۱: برای سنجش خویش در قبال رقبا کارت امتیازی رقبا ساخت‌و‌ساز نمایید.
سود کلیدی 2: برای اندازه گیری و بررسی بر بسط BU های متفاوت، کارت امتیازی واحد تجاری (BU) ساخت‌و‌ساز فرمایید.
سود کلیدی 3: برای ثابت قیمت در گزارش، حاصل بهینه سازی را به درآمد متصل نمائید.
میتوانید ایده های بیشتری را در پست ما پیدا فرمایید معیارها و گزارش سئوی سازمانی.
 
OKRهای محتوا
OKR برای محتوا معمولاً مشمول ساخت یا این که به‌روزرسانی محتوا میباشد.
 
صفحه قبل 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 صفحه بعد