x تبلیغات
سئو در مشهد

تجربیات کاربری “UX” چیست و چه قواعدی برای آن می بایست رعایت کرد؟

 
تجربیات کاربری “UX” چیست و چه قواعدی برای آن می بایست رعایت کرد؟
یک کدام از نکات اساسی در طراحی وب سایت، رعایت اصول تجربیات کاربری UX وبسایت میباشد.
 
شاید شما هم کنجکاو گردیده باشید که‌این اصطلاح به چه معناست؟ سایتی که اصول “UX” در آن رعایت گردیده چه خصوصیت‌هایی داراست؟ چه‌گونه می‌قدرت با ساخت وب سایت مطابق “UX” فروش بالا داشت؟ “UX” چه تفاوتی با “UI” دارااست؟ طراح “UX” چه وظایفی در طراحی وب خدمات سئو در مشهد  سایت دارااست؟
 
تجربیات کاربری UX چیست؟
تجارب کاربری "UX"
 
“UX” یعنی متاع/سرویس ها به شکلی پیاده سازی یا این که ارائه گردد که شم عالی و خوشایندی  سئو در مشهد در مصرف‌کننده ساخت‌و‌ساز نماید.
 
مضمون‌ تجربیات کاربری یا این که “User Experience” که به اختصار “UX” نامیده میگردد، رده ویژه‌ای در مارکتینگ و جذب استفاده کننده داراست.
 
ولی چرا؟ زیرا ابزارها، کالاها و محصول ها می بایست به سیرتکامل‌ای پیاده سازی شوند تا با تولید احساس بهتر، سبب ساز شوند مصرف‌کننده برای به کار گیری از مال/سرویس ها مجدد برگردد.
 
و ولی این تجارب بهتر به چه شکل تولید میگردد؟
در صورت‌گیری تجربیات کاربری بهتر، دست اندرکاران زیادی اثر گذار می باشند. به عنوان مثال متاع پایانی می بایست برای مشتری قابل استعمال باشد. همگی چیز در دسترس مخاطب باشد. شغل با ابزارها بی آلایش باشد تا مخاطب مجال به کار گیری از آن حیران و آشفته نشود. پیاده سازی بصری جذابی داشته باشد و غیره.
 
فرقی ندارد این فرآورده، یک کالای فیزیکی مانند باشد با کالای دیجیتال مثل اینترنت‌تارنما، در صورتیکه اصول اساسی تجارب کاربری در پیاده سازی آن رعایت نشده باشد، مخاطب برای توشه دوم دیگر وارد وب سایت نخواهد شد. چون نتوانسته از آن استعمال نماید و احساس بدی در او ساخته شده است.
 
به همین عامل میباشد که مجموع عملکرد طراح تجارب کاربری، پیاده سازی جنس به شکلی میباشد که تجربیات عالی، خوشایند و دل‌پذیری برای مخاطب ساخت‌و‌ساز نماید.
 
چرا تجارب کاربری “UX” در اینترنت اساسی میباشد؟
تجارب کاربری "UX"
 
۱. ساخت‌و‌ساز تارنما کاربردی
سایت یکی‌از ابزارهای اصلی در دیجیتال مارکتینگ میباشد.به این ترتیب می بایست به‌سیرتکامل‌ای پیاده سازی خواهد شد که استفاده کننده بتواند از آن استعمال نماید. به همین ادله تجارب کاربری تارنما، نقش بسیار مهمی در توفیق یا این که باخت آن داراست.
 
مثلا در صورتی‌که در ساخت وب سایت خدماتی اصول تجربیات کاربری “UX” رعایت نشود، برای مثال محل دکمه عضویت استاندارد نباشد، روند تصویب‌اسم استفاده کننده به اختلال خواهد خورد. در سود او نمی‌تواند از اینترنت‌وب سایت به کارگیری نماید.
 
۲. امداد به مسیریابی درست استفاده کننده
یکی از دیگر از کاربردهای پیاده سازی تجربیات کاربری UX سایت، هدایت درست مخاطب به سمت هدف ها متبوع میباشد.
 
از جمله، مسیریابی روند خرید بی آلایش و کوتاه باشد تا مقصود ما (تصویب‌اسم و خرید) پژوهشگر گردد.
 
از اقدامات جذاب در ساخت وب سایت فروشگاهی، ورود با شماره تلفن همراه و ارسال کد یک‌توشه مصرف میباشد. این طریق مسیر ورود به وب سایت را بسیار کوتاه، بی آلایش و شل کرده و احتمال خرید فراتر می‌رود.
 
براین اساس رعایت اصول تجربیات کاربری UX در طراحی وب بسیار اساسی میباشد.
 
تفاوت “UI” و “UX” چیست؟
معمولا اصطلاح “UI” و “UX” در کنار هم به فعالیت برده میشوند. در سود این شک وتردید را ساخت‌و‌ساز می‌نماید که‌این دو شبیه می باشند.
 
ولی “UI” با “UX” تفاوت داراست. اساسا “UI” یک قسمت و زیرمجموعه تجربیات کاربری UX میباشد. به این ترتیب وقتی که اصول “UI” به خیر و خوبی رعایت گردد. می تواند “UX” خیر برای استفاده کننده رقم بزند.
 
تجارب کاربری "UX"
 
جزئییات تفاوت “UI” و “UX با عبارت میباشد از:
۱. تجربیات کاربری UX به هماهنگی مقصود و سعی فرآورده با نیاز مخاطب اعتنا داراست. رابط کاربری “UI” کیفیت بالا تعاملی که مخاطب آخری با متاع داراست، سروکار دارااست.
۲. بخشی از رابط کاربری “UI” به ظواهر فرآورده دقت داراست. همان آنچه مخاطب آخری می‌بیند، می‌شنود و شم می‌نماید. البته بخشی از تجارب کاربری UX با امداد پژوهش ها بازار و برقراری رابطه با مشتری، پیرو یافتن گزینه‌هایی میباشد که نیاز مخاطب را برطرف می‌نماید.
۳. تجربیات کاربری “UX” در همگی مرحله ایده‌پردازی، پیشرفت و تحویل جنس روی مدیر، تجزیه و آنالیز پروژه تمرکز داراست. رابط کاربری “UI” بخشی از روند ساخت میباشد که روی پیاده سازی فرآورده آخری تمرکز می‌نماید.
 

seo (بهینه سازی) – یادگرفتن seo وبسایت مبنی بر الگوریتم های گوگل

 

 
seo (بهینه سازی) – یادگرفتن seo وبسایت مبنی بر الگوریتم های گوگل
تا کنون با معنا بهینه سازی آشنا گردیده اید؟ آیا میدانید seo چیست؟ فرض فرمائید یک سایت بهتر چه از نگاه کدنویسی و چه از دید ظاهری ساخته اید ولی بازدیدی ندارید! حتی شاید تشکیل داد این وب سایت برای شما بسیار مالامال هزینه بوده باشد و شما بایستی این هزینه را جبران نمائید، اگر که وب سایت شما بازدید نداشته باشد پروژه شما ناکامی سئو در مشهد  خواهد خورد.
شما می بایست راهی برای معرفی وبسایت خویش به یوزرها پیدا فرمایید، اینجاست که seo وارد می‌گردد. شاید اولی پرسش شما این باشد که seo چیست؟ اکثر وقت ها کارشناسان بهینه سازی و تولیدکننده های محتوا فراگیری های مبتی بر سئو وب سایت را بسیار سرگردان کننده و با توضیحات مازاد وارد میکنند، در‌این نوشته‌علمی قصد داریم تا با زبانی معمولی شما‌را با مضمون ها بهینه سازی و راهکارهای مطلوب توسعه بهینه سازی وبسایت آشنا کنیم پس خدمات سئو در مشهد  با ما هم پا باشد.
 
seo چیست؟
کلمه و واژه بهینه سازی یا این که سئو مخفف Search Engine Optimization و در معنای با صرفه‌سازی محتوای تارنما برای موتورهای جست‌وجو میباشد. این گزاره را شاید در اکثری از مقاله ها خوانده باشد و متوجه خواسته نشده باشید پس با لهجه بی آلایش خیس به شما میگوییم ” بهینه سازی تارنما به تیم‌ای از دستور کار‌ها و تکنیک‌های ساخت محتوا گفته میشود که با به کارگیری از این طرز ها میتوانید جايگاه وب سایت خویش را در موتورهای کاوشگر ماند گوگل و بینگ فراتر ببرید”.
 
شما می بایست راهی پیدا فرمایید تا مطالب منتشر گردیده وب سایت شما در شیت نخستین نتیجه ها کاوش قرار گیرند، چون در صورتیکه که مطالب شما در صفحه های دوم، سوم و … باشند شاید هیچ بازدیدکننده ای مطالب شمارا نبیند. شاید برهان این خلل برای شما پرسش باشد البته به شیوه جستجوی خودتان توجه نمائید! دقیقا همان طور شما اکثر زمان ها تایم ها مطالب ورقه نخستین نتیجه ها کاوش را نظارت میکنید بقیه یوزرها نیز به همین شکل شغل می نمایند.
 
 
به همین برهان کلیه کارشناسان بهینه سازی، صاحبان سایت ها و حصول‌وکارها در‌پی ارتقا سکو seo تارنما و وصال به ورقه نخستین نتیجه ها کاوش می‌باشند. نگران نباشید شما هم می‌توانید، چون در‌این دربین خویش موتورهای جست‌وجو به عنوان مثال گوگل راهکارهایی را چهت نیل به مرتبه‌های بالا به شما علامت داده اند تا شما توانا به ساخت مطلوب ترین مقاله باشید.
 
چرا seo وبسایت اساسی میباشد؟
تا کنون شما به طور تقریب با معنا بهینه سازی آشنا گردیده اید البته در حالتی که دلایل بالا درباره‌ی عنایت بهینه سازی برای شما کافی نبوده این نکته را در لحاظ بگیرید که طبق آماری که خویش گوگل چندی قبل منتشر کرد، روزمره نزدیک به ۳.۵ میلیارد نفر از گوگل استعمال می‌نمایند. این بدان معنیست که بیشتر بشر‌ها، در شرایطی‌که سوالی داشته باشد یا این که قصد خرید داشته باشند آغاز به گوگل مراجعه می نمایند.
 
در اینگونه قوانینی، برای مثال درصورتی که یک فروشگاه اینترنتی امکانات کامپیوتر یا این که فروشگاه اینترنتی اسباب و اثاث یدکی خودرو و یا این که هر دکان دیگری داشته باشید، تمامی صاحبان تجارت و متخصصان و صاحبان وبسایت ها در‌پی راهی برای در معرض روئت کرد قرار به دست آوردن این بازدیدکنندگان میباشند.
 
 
چرا بهینه سازی اساسی میباشد؟
به عنوان مثال شما صاحب و مالک یک فروشگاه اینترنتی اسباب و اثاث خانگی می‌باشید، میدانید روزمره چندین نفر واژه و کلمه تلویزیون را سرچ می‌نمایند؟ ممکن میباشد اکثری از این کاوش کننده ها مشتریانی باشند که بعد از بازدید از یک فروشگاه اینترنتی و مو جود بودن جنس خرید خویش را از فروشگاه اینترنتی اجرا دهند. این به‌این معنا میباشد که کلیک‌های یوزرها بسیار نفیس میباشد و در‌صورتی‌که بتوانید وب سایت خویش را در درجه‌های فراتر نگه دارید سبب ارتقاء نرخ کلیک (CTR) و بهبود مرتبه seo وب سایت شما گردد.
 
طریق های بهینه سازی
برای اینکه تماما با معنا و کاربرد بهینه سازی آشنا گردید نیاز میباشد تا با شیوه های بهینه سازی وبسایت آشنا گردید، سئو دربرگیرنده سه نحوه به اسم های seo کلاه سپید (White Hat سئو)، بهینه سازی کلاه سیاه (Black Hat سئو) و بهینه سازی کلاه خاکستری (Grey Hat بهینه سازی) میباشد. فریب نام های این شیوه های بهینه سازی را نخورید هر مورد ابهام های خاص خویش را دارا‌هستند.
 
بهینه سازی کلاه سپید (White Hat بهینه سازی)
 
هیچ کس از منش تقلب و مغایر به جایی نخواهد رسید، تمام کلام سئوی کلاه سپید همین میباشد. seo کلاه سپید یا این که سئوی اخلاقی به تیم طریق‌ها و تکنیک‌هایی گفته میگردد که خویش موتورهای جست‌وجو برای بالا بردن سکو وب سایت‌ها معرفی کرده‌اند. این نحوه‌ها جايگاه وب سایت را به طور طبیعی و به طور رسمی بالا میبرند.
 
seo کلاه سپید با یقین شایسته ترین طریق seo وب سایت و ارتقا مرتبه بهینه سازی میباشد که ولی دشوار‌ترین و وقت گیر‌ترین طرز هم میباشد. شما برای داشتن سئوی کلاه سپید می بایست شکیبا بوده و رسیدگی مداومی بر روی تارنما خویش داشته باشید و تکنیک‌ها را به صدق به فعالیت بگیرید. در قبال این همت و صبوری شما در‌حالتی که تکنیک های seo را به صدق اعمال داده باشید شما یک رده مطلوب و دایم پیدا خواهید کرد.
 

اینماد را در کدام بخش از وبسایت بگذاریم؟


اینماد را در کدام بخش از وبسایت در اختیار بگذاریم؟
درصورتی که توجه کرده باشید، معمولا در اکثر تارنما‌ها، اینماد در نصیب فوتر یا این که ردیف‌های کناری برگه مهم وب سایت چشم می‌گردد و عامل آن هم این میباشد که مخاطب بعداز ورود، فورا آن‌را مشاهده نماید. ولی معمولا یکی مشکلاتی که مدام بعداز قرار دادن نشان در وب سایت بوجود می آید، کندی و به اصطلاح دیر بارگذاری سئو در مشهد  شدن آن میباشد.

خوشبختانه برای این بحران هم راهکار جالبی وجود داراست که به شما عزیزان خوا هیم بیان کرد.

در فیض این قضیه منجر گردد تا سرعت وبسایتتان افت نکند.

شایسته ترین خط مش‌ها و روش باصرفه قرار دادن لوگو اینماد
در‌پی میخواهیم طرز با صرفه قرار دادن لوگو و کد اینماد را تحقیق کنیم. به‌این قضیه اعتنا داشته باشید که برای اعمال طریق‌های تحت، در بالا می بایست کد دریافتی مربوطه را از وبسایت اینماد خدمات سئو در مشهد  اخذ نمایید.

1- کاغذ HTML: اولی طرز، قرار دادن نشانه در برگه HTML وب سایت میباشد و این مورد، جزو دوست داستنی‌ترین طرق اجرا این فعالیت به حساب می‌آید و به نحوه غیر بی واسطه مشهور میباشد.

 در بالا کد مربوطه و دریافتی از وب سایت اینماد را با فرمت .html در محیطی مانند word یا این که notepad ذخیره فرمائید.
 آنگاه، وارد هاست سایتتان گردید و مورد file manager را گشوده نمایید.
 آن‌گاه پوشه html را در فایل‌ای به اسم روت هاست آپلود نمایید.
 آنگاه، آدرسی با فرمت http://yoursiteName.com/enamad.html را در مرورگر وارد کرده تا یک برگه معمولی دربردارنده لوگوی اینماد را ببینید. اعتنا نمایید که به مکان yoursiteName، نشانی وب سایت خویش را وارد فرمائید.
 درحال حاضر مجال آن رسیده میباشد تا در تمامی‌ی صفحه های دلخواه، اینماد نماد داده خواهد شد. این شغل نیز بسیار بی آلایش خواهد بود. آغاز تصویر علامت پشت گرمی را دانلود و در تارنما خویش آپلود فرمائید.
آنگاه با به کارگیری از کد تحت را در مکان دلخواه سایتتان قرار دهید.
نشانی برگه علامت اتکا”= target=”_blank”>نشانی تصویر اینماد”=

در کد بالا، لینک و پیوند شیت‌ای که کد آرم را در آن قرار داده‌اید، جایگزین نشانی شیت اینماد و نشانی لوگوی اینماد سایتتان، جایگزین نشانی تصویر لوگوی اینماد گردیده است.

2- کاغذ وردپرس: یکی‌از دیگر از طریق‌ها و طریق با صرفه قرار دادن لوگو و کد اینماد، قرار دادن آنان در صفحه وردپرس میباشد. مانند شیوه پیشین، در‌این نحوه هم می بایست یک کد از وبسایت اینماد اخذ نمائید.

 در بالا یک صفحه ترجیحا با تیتر اینماد صحیح نمایید. بعد کد مربوطه و دریافتی از وبسایت اینماد را به صفحه تشکیل شده اضافه نمایید.
 به طور طبیعی هنگام مراجعه به کاغذ جدید تشکیل‌شده، اینماد تنها درین شیت برای شما اکران داده میشود.
 پس دقیقا مانند طریق گذشته، تصویر یا این که لوگوی اینماد را دانلود و در وب سایت خویش آپلود فرمائید.
 بعداز قرار دادن تصویر و پیوند کردن به برگه جدید تشکیل شده، بازهم مانند رویه شماره 1، بایستی کد روبه‌رو را در جای دلخواهد قرار
.دهید
نشانی ورقه آرم پشت گرمی”= target=”_blank”>نشانی تصویر اینماد”=
3- پلاگین یا این که افزونه: واپسین روشی که برای شما عزیزان معرفی خوا هیم کرد، به کار گیری از پلاگین میباشد. وردپرس در‌این بخش هم فعالیت مارا سهل وآسان کرده و پلاگینی به اسم Logo Manager For Enamad را در دل خویش قرار داده میباشد.

آغاز این افزونه را با استعمال از راهنمای آن نصب نمایید.
بعد پس از فعال سازی و در قسمت پیکربندی، تیتر آرم الکترونیکی را مشاهده خواهید کرد. بر روی آن کلیک نمایید.
آیتم‌ای با تیتر فعال‌سازی اکران اتومات را مشاهده خواهید کرد. تیک آن‌را بزنید تا با فعال شدن آن، از قرار دادن گونه های کد در سایتتان ریلکس گردید.
فیض‌گیری

دوستان عزیز اعتنا داشته باشید که ضمن اتکا مشتریان، سرعت وب سایت هم از سایر دست اندرکاران توفیق آن به حساب می‌آید.

یادگرفتن enhancements گوگل سرچ کنسول
ترجمه پایین الفظی enhancement ارتقا یا این که بالا بردن میباشد. همان طور که از ترجمه این کلمه و واژه معین میباشد، گزارش هایی که درین بخش از سرچ کنسول گوگل مشاهده می‌کنید همه در راستای پیشرفت در عملکرد یک سایت آیتم استعمال قرار میگیرد. سئو سرعت وبسایت، کارکرد مطلوب آن روی تلفن همراه های گوشی یا این که rich pages موضوعاتی می‌باشند که در قسمت enhancements گوگل سرچ کنسول گزینه نظارت قرار می‌گیرند.



پس اعتنا بدین بخش از سرچ کنسول موجب میگردد تا شما بتوانید بهینه سازی تارنما خویش را بهبود داده و جايگاه های بهتری را دستیابی نمائید.

این موضوعات روی کوشش اینترنت سایتتان اثر بدون واسطه دارااست و هر سیرتکامل بهبود در آن‌ها میتواند به ارتقا سعی کلی اینترنت سایتتان سبب گردد. به همین ادله شناخت با این قسمت و ارزیابی گزارش های جان دار در آن یک دستور ضروری تلقی می‌شود که بایستی در راستای seo تارنما خویش آنان را در حیث بگیرید.


گزارش های enhancements گوگل کنسول تازه
این نصیب با اعتنا به قدمت تارنما و وسعت اطلاعاتی که سرچ کنسول گوگل می‌تواند از آن اخذ کند، مورد های مختلفی را به اکران میگذارد. در‌پی یادگرفتن شغل با google search console و منحصرا نصیب enhancements گوگل سرچ کنسول را به طور جزء به جزء در اختیارتان قرار میدهیم.

قسمت های مو جود در enhancement گوگل سرچ کنسول به ترتیب عبارتند از:

1. Speed
در‌این قسمت میتوانید متوجه گردید که سرعت صفحه ها اینترنت سایتتان چقدر میباشد. با به کار گیری از این زبانه می‌توانید سرعت وبسایت خویش را نظارت کرده و هرگونه مشکلی که در‌این خصوص وجود داراست را به راحتی حل فرمایید. این اپ داده ها دریافتی را در دو پوسته سیستم های دسکتاپ و موبایل های گوشی ارائه می‌دهد. در سود شما می‌توانید سرعت بار گذاری وبسایت خویش به راحتی آیتم تحقیق قرار دهید.

با کلیک روی قسمت OPEN REPORT هز یک از گزارش های سیستم های دسکتاپ و گوشی، میتوانید همچون تصویر تحت جزئیات مرتبط با هر بخش را مشاهده نمائید. به این ترتیب خطاهایی که انجام شده را شناسایی و درصدد رفع آن ها بربیایید. پس از رفع خطای مو جود نیز می‌توانید از روش نصیب Validation به گوگل استحضار دهید که ایراد متبوع رفع گردیده‌است.

2. Mobile Usability
یکی‌از دیگر از گزارش های جانور در قسمت enhancements گوگل سرچ کنسول mobile usability اسم دارااست. در‌این قسمت می‌توانید تحقیق فرمایید که اینترنت سایتتان چقدر تلفن همراه فرندلی میباشد و کدام یک از صفحه های تارنما در هنگام اکران روی موبایل های گوشی مبتلا اختلال می باشند.

در نصیب نمودارها می‌توانید با تعیین هر کدام از ایام، تعداد صفحاتی که مبتلا غلط بوده یا این که سوای اختلال میباشند را مشاهده فرمائید.
با فعال کردن آیتم impressions می‌توانید تعداد اکران وبسایت خویش در موبایل های گوشی را در روزهای متفاوت پایین اثر خطاهای جانور ملاحظه کنید.
در سود می‌توانید به راحتی متوجه گردید که هر کدام از این ایرادات تا چه معیار روی بازدید سایت از روش تلفن همراه های موبایل اثر نهاده میباشد.

صفحاتی که در مورد امکان استعمال روی تلفن های همپا در گیر ایراد می باشند با یک ارور در جدول ذیل کاغذ اکران داده میشوند. می‌توانید با کلیک کردن روی هر مورد از آن‌ها جزئیات بی نقص مرتبط با آن غلط را مشاهده فرمائید. این جزئیات مشتمل بر موردها تحت میباشد:

لیست صفحاتی که در گیر این خلل می باشند.
اطلاعاتی درباره کیفیت رفع آن‌ها
همینطور شیوه آگهی به گوگل درباره رفع این اشتباهات

L Inspection

آیا فاکتور EEAT در جلوگیری از بانس ریت و پوگو استیکینگ مهم میباشد؟

 

 
آیا فاکتور EEAT در پرهیز از بانس ریت و پوگو استیکینگ اساسی میباشد؟
 
 
هرچند که می توانستیم این گزینه را نیز در نصیب گذشته ذکر کنیم البته آن را مستقل برای پوگو استیکینگ و اثر آن بر بهینه سازی توضیح میدهیم. فاکتورهای EEAT بیان کنده تجربیات، تخصص، یقین و توان میباشد. طبیعتا بشر ها به سمت افرادی جذب می‌شوند که توان و اعتماد‌به‌نفس بالایی به خویش یا این که آنچه میگویند دارا‌هستند.  سئو در مشهد این مورد در محتوا نیز صحت می نماید.
 
شما می بایست نماد دهید که محتوای شما با اعتنا به تجربیات و تخصص یک شخص مرتبط کتابت گردیده تا مخاطب بتواند به آن متکی بودن نماید. برخی از وبسایت های تخصصی به ویژه در قسمت پزشکی، محتواهای تولیدی خویش را از 2 مرحله می‌گذرانند. اولی آیتم، کتابت بوسیله مولف و دومی نصیب، تصحیح و درستی سنجی به وسیله یک دکتر. بعد از آن آن محتوا را با نشانه پذیرش گردیده بوسیله دارای تخصص منتشر می نمایند. این خویش یک ترفند بسیار قشنگ میباشد که استفاده کننده را به محتوای کتابت گردیده ترغیب  خدمات سئو در مشهد می نماید.
 
سوال های متداول یوزرها
در انتهای نوشته ی علمی در خصوص سوال های متداول شما یوزرها پیرامون پوگو استیکینگ و اثر آن بر بهینه سازی می شود به مفاد تحت اشاره نمود:
 
مهمترین انگیزه ساخت و ساز پوگو استیکینگ و اثر آن بر seo چیست؟
ادله اساسی و اصلی درین قسمت، مواجه شدن مخاطب با یک رابط کاربری بد، محتوای پوچ یا این که گزینش غلط وب سایت و یا این که تجربیات نخستین بد از برگه میباشد.
 
3 استدلال اساسی بودن پوگو استیکینگ از دید سئوکارها چیست؟
نشانه دادن خلق و خوی استفاده کننده در هنگام ورود به وب سایت، تاثیرگذاری آن بر الگوریتم گوگل (اگرچه گوگل به صراحت آن را ادله جايگاه بندی اعلام نکرده میباشد) و نیز نماد دادن حالت چگونگی محتوا و رابطه گیری استفاده کننده با آن.
 
ساخت محتوا با هوش تصنعی و مصنوعی (معرفی 6 وب سایت رفیعتر + پرامپت های اساسی آن)
ایجاد محتوا با هوش تصنعی به جهت به رویش Gen AI ها (هوش تصنعی های مولد) به‌تدریج در اکنون ارتقاء میباشد. کارشناسان در نظر گرفتن کردند تا 90% محتواهای ساخت‌و‌ساز گردیده در سال 2026، به وسیله این نوع هوش تصنعی و مصنوعی ها تولید می‌شوند.
 
درین نوشته‌ی‌علمی همت کرده ایم 6 تارنما اساسی و کار کشته برای ساخت‌و‌ساز محتوا با هوش تصنعی و مصنوعی را معرفی کنیم. شما میتوانید از این وبسایت ها، برای ایجاد کرد کپشن شبکه‌های‌اجتماعی خویش، کمپین های تبلیغاتی، کتابت یک متن تبلیغی که قرار میباشد به هزاران پست الکترونیک ارسال خواهد شد، پست های لینکدین و حتی محتواهای وب لاگ استعمال نمائید. همینطور در انتهای نوشته ی علمی، یک شیوه اصولی و عملی از روش به کار گیری این وبسایت ها را ذکر نموده ایم.
 
خواسته از هوش تصنعی چیست؟
 
 
قطعا شما هم جزو عده ای می‌باشید که‌این ایام همیشه با واژه و کلمه هوش تصنعی سروکار دارید و به همین خیال و خاطر سعی نموده اید تا از آن به کارگیری فرمایید. یکی کاربردهای اصلی این ابزار، ایجاد محتوا با هوش تصنعی و مصنوعی میباشد که پیرو نوشته‌ی علمی بدون نقص به آن میپردازیم. پیش از ایفا این عمل، خوب میباشد آغاز با خویش ابزار یعنی هوش تصنعی آشنا گردید که درین خصوص می قدرت اعلام‌کرد:
 
AI یا این که Artificial intelligence، به فناوری و تکنولوژی گفته میگردد که قابلیت آن را می‌دهد تا ماشین ها و رایانه ها بتوانند برای یادگیری، ادراک و حل موضوع مبادرت نمایند. این نوع فناوری همینطور قابلیت آن را میدهد تا تصمیم گیری کرده، خلق کننده خیس باشند و همچون یک آدم، اعمالی را اجرا دهند.
هوش تصنعی ها می‌توانند به دستگاه ها امداد نمایند تا آن ها شی ها را مشاهده کرده و با اعتنا به داده هایی که دارا هستند، آن‌ها‌را شناسایی کنند. همینطور تعامل با یوزرها را شعور کرده و از داده های آنان نیز بیاموزند. همینطور در مثال های کاربردی از جمله خودروهای خودران، این قابلیت و امکان قرار داده گردیده‌است که فارغ از نیاز به مداخله انسانی، خودشان تصمیم بگیرند.
 
هوش تصنعی و مصنوعی یک دانش بسیار کبیر میباشد ولی در یکی‌از دو سال اخیر، به شدت روی کاربری آن در ساخت‌و‌ساز متن، تصویر و ویدئو تمرکز شد‌ه‌است. در صورتی خصوصی به فضای مجازی بزنید، از حاصل آن به طور کامل مطلع خواهید شد.
 
فرآیند وصال به هوش تصنعی که فعلا درباره ی آن سخن می‌کنیم طی یک‌سری مرحله پیش آمده میباشد که عبارتند از:
 
AI در دهه 1950 میلادی به آنگاه: تکنولوژی که به ماشین ها داده می‌گردد.
ماشین لرنینگ در دهه 1980 به آنگاه: تکنولوژی که می‌تواند از داده های تاریخی بیاموزد.
یادگیری عمیق در دهه 2010 به سپس: سبک های یادگیری می باشند که عملکردی مشابه به مغز بشر را تبعیت می نمایند.
هوش تصنعی مولد (Gen AI) از دهه 2020 به بعد از آن: سبک های یادگیری عمیق و اساس میباشند که محتواهایی اورجینال (غیر اسکن) را ساخت‌و‌ساز می نمایند.
 

 

تاثیر سئو در افزایش فروش سایت های فروشگاهی

  سئوی تارنما های فروشگاهی نقش بسیار مهمی در ارتقاء فروش دارااست. با seo وب سایت برای موتورهای کاوش، می‌توانید ترافیک ارگانیک بیشتری جذب نمایید، اتکا مشتریان را جلب فرمایید،  خدمات سئو در مشهد تجربیات کاربری بهتری ارائه دهید و در غایت فروش خویش را ارتقاء دهید.

دلایل عنایت seo برای وب سایت های فروشگاهی:
ارتقاء ترافیک هدفمند:
بهینه سازی با به کارگیری از لغت ها کلیدی مرتبط، به شما امداد می نماید تا مشتریانی را جذب نمائید که در پی تولیدها شما می باشند.
ارتقاء متکی بودن:
هنگامی وبسایت شما در حاصل بالای کاوش قرار می‌گیرد، یوزرها به آن پشت گرمی بیشتری می نمایند و احتمال خرید از شما ارتقاء مییابد.
بهبود تجارب کاربری سئو در مشهد :
seo به شما یاری می نماید تا وبسایت خویش را برای یوزرها باصرفه نمائید، که‌این دستور سبب ساز به تجارب خرید بهتری برای آن ها می گردد.
کاهش مخارج تبلیغات:
seo یک استراتژی بلندمدت میباشد و با جذب ترافیک ارگانیک، مخارج تبلیغات شما‌را کاهش می‌دهد.
ارتقا فروش:
در غایت، کل این عامل ها به ارتقا فروش شما امداد می نمایند.
چه گونه بهینه سازی به ارتقا فروش یاری می نماید؟
1. استیناف لغت ها کلیدی:
با شناسایی لغات کلیدی مربوط به تولیدات خویش، می‌توانید محتوای وبسایت خویش را باصرفه نمایید تا در نتیجه ها کاوش فراتر قرار بگیرید.
2. سئو محتوا:
با ایجاد محتوای کیفیت عالی و مربوط به عبارات کلیدی، میتوانید یوزرها را به وب سایت خویش جذب نمائید و آنان را به مشتری تبدیل نمایید.
3. seo تصاویر:
با به کار گیری از تصاویر کیفیت بالا و سئو آنان برای موتورهای کاوش، می‌توانید تجربیات کاربری را بهبود اعطا کرد و فروش خویش را ارتقاء دهید.
4. بهبود تجارب کاربری:
با seo وبسایت برای یوزرها، می‌توانید تجارب خرید بهتری را برای آن‌ها مهیا نمائید و احتمال خرید آنها‌را ارتقا دهید.
5. اشتراک گذاری محتوا:
با اشتراک گذاری محتوای خویش در شبکه های مردمی و بقیه وب سایت ها، میتوانید ترافیک بیشتری را به تارنما خویش هدایت فرمائید.
نکات کلیدی برای بهینه سازی تارنما های فروشگاهی:
به کارگیری از عبارات کلیدی مطلوب:
عبارات کلیدی بایستی مربوط به محصول ها شما باشند و از آن‌ها در محتوای وب سایت، عنا وین و توضیحات متا مصرف شود.
ساخت‌و‌ساز محتوای کیفیت عالی:
محتوای شما می بایست داده ها موثر و مرتبطی را به یوزرها ارائه دهد و به سوال ها آن‌ها جواب دهد.
سئو تصاویر:
تصاویر می بایست کیفیت عالی و مربوط به تولیدات شما باشند و از تگ های alt برای توضیح آن‌ها مصرف شود.
بهبود تجربیات کاربری:
تارنما شما می بایست به راحتی قابل به کارگیری باشد و یوزرها بتوانند به راحتی تولید ها متبوع خویش را پیدا نمایند.
آپ تو دیت رسانی محتوا:
محتوای وب سایت شما می بایست به صورت تر و تمیز آپدیت رسانی خواهد شد تا تازگی خویش را محافظت نماید.
با رعایت این نکات و به کارگیری از استراتژی های ، میتوانید فروشگاه آنلاین خویش را به یک منبع درآمد استوار و سودآور تبدیل نمائید.
 

پیلارکلاستر در سئو سایت

  آمارها نماد میدهد 64 درصد از جستجوهای گوگل، مشمول 4 کلمه و واژه یا این که بیشتر می‌باشند. سئو در مشهد پس می‌قدرت سود گرفت مدتی‌ست خوی یوزرها هنگام کاوش عوض شده میباشد و با استعمال از لغات کلیدی وقتگیر، پیرو ظریف‌ترین و شایسته ترین سود ممکن در نتیجه ها کاوش می باشند. زمانی که اخلاق و رفتار یوزرها عوض شده میباشد، وبسایت‌ها نیز می بایست معماری محتوای خویش را تغییر و تحول داده و ظریف‌ترین محتوا را بر اساس با مقصود مخاطب در مشت وی قرار دهند.


درین نوشته ی علمی قصد داریم با یک کدام از پرطرفدارترین  خدمات سئو در مشهد و شایسته ترین سبک‌های کاربردی معماری محتوا آشنا شویم. به کارگیری از صفحه های پیلار و کلاستر یا این که ساخت و ساز محتوای خوشه‌ای، معماری محبوبی میباشد که می تواند به ما در ارائه شایسته ترین جواب به کاربر یاری دهد.

به شما اعتقاد و باور می دهیم بعد از بازرسی این نوشته ی علمی با هرآن‌چه می بایست در امر ایجاد محتوای خوشه‌ای بدانید آشنا گردیده و می توانید ساختار صفحه ها وب سایت خویش را با اعتنا به اخلاق یوزرها تغییر تحول دهید. ولی در شرایطی که با مفاهیم اول seo آشنا نیستید و هنوز در اولِ منش قرار دارید خوب میباشد مسیر یادگیری را از ورقه فراگیری سئو شروع نمائید تا به یک الگوی کاربردی برای یادگیری مفاهیم دست پیدا فرمائید.

سبک پیلار و کلاستر؛ ساخت‌و‌ساز ساختار محتوا بر طبق غرض استفاده کننده
شعور مقصود استفاده کننده از کاوش یا این که Search Intent مهم ترین کاری میباشد که الگوریتم‌های گوگل جاری ساختن میدهند. در واقعیت با فهم غرض مخاطب، گوگل قدرتمند به ارائه شایسته ترین نوع محتوا به مخاطبان خویش میباشد. تکنیک ایجاد محتوای خوشه‌ای به ما امداد می‌نماید تا ساختاری متشکل از محتوای اساسی و محتوای کمکی برای جواب‌گویی به نیاز مخاطب ایجاد کنیم.

با اعتنا به التفات معنا غرض استفاده کننده، سفارش می کنیم آغاز مسلماً نوشته‌ی علمی غرض مخاطب از کاوش (Search Intent)؛ فرمان روا‌کلید آتی seo را تحقیق کرده و آن گاه به تحقیق ادامه این نوشته‌ی علمی برگردید.

به‌روزرسانی موتور کاوش، عاملی که تمامی چیز را تغییر تحول بخشید!
تغییر و تحول کردار یوزرها در کاوش منجر شد تا موتورهای کاوش در جواب به تغییرات رفتاری یوزرها، الگوریتم‌های خویش را تغییر و تحول دهند. با تولید این تغییرات، دیگر باصرفه‌سازی محتوا برای لغات کلیدی یا این که به کارگیری از صفحاتی با محتوای انبوه برای به‌دست‌آوردن منزلت مطلوب در حاصل کاوش کفایت نمیکند! اینجا میباشد که به کار گیری از تکنیک‌های جدیدتر مانند ساخت محتوای خوشه‌ای یا این که به عبارتی پیلار و کلاستر عنایت بیشتری پیدا می‌نماید.

امروزه الگوریتم‌های گوگل می توانند موضوع موضوعی پشت غرض جستجوی مخاطب را بفهمند و از جستجوهای شبیه به کار گیری نمایند تا شایسته ترین نتیجه ها را به یوزرها اکران دهند.
این گسترش دیده‌گیر با امداد الگوریتم‌های مرغ مگس‌خوار و رنک برین گوگل قابلیت و امکان‌پذیر گردیده‌اند. در‌صورتی‌که با این دو الگوریتم اساسی گوگل و شیوه تأثیرگذاری آن ها بر حاصل کاوش آشنا نیستید، توصیه می کنیم به برگه الگوریتم های گوگل مراجعه کرده و با تفحص محتوای این برگه، با اقتدار شگفت‌انگیز الگوریتم‌های گوگل آشنا گردید.

Topic cluster یا این که ایجاد محتوای خوشه‌ای چیست؟
تا قبل از تغییر و تحول اخلاق یوزرها در کاوش و به‌روزرسانی‌های الگوریتم گوگل، اکثری از اشخاص سعی می‌کردند تا هریک از صفحه ها وبسایت یا این که وب لاگ در یک واژه و کلمه کلیدی اساسی و معلوم منزلت بگیرند. سود این استراتژی آن بود که یوزرها نتوانند چیزی که پیرو آن میباشند را به‌آسانی پیدا نمایند. هم‌اینگونه در مورد ها متعددی پیش می‌آمد که صفحاتی با محتوای شبیه ساخت و ساز کنیم که باعث به کنیبالیزیشن یا این که همزادخواری میشد.

احتمالاً بخش اعظمی از ما تجربیات اینگونه مشکلاتی را در صفحه های وب لاگ یا این که تولید ها تارنما خویش داشته‌ایم. به کار گیری از تکنیک تاپیک کلاستر یا این که ساخت محتوای خوشه‌ای قادر است این اشتباهات را تا حدود متعددی برطرف نماید.

مداقه به کار گیری از ساختار خوشه‌ای در ایجاد محتوای وبسایت
در سبک تاپیک کلاستر، موضوعات وسیع و ارزشمندی که حق تقدم ما در به‌دست‌آوردن رده می‌باشند را تعیین کرده و مبنی بر لغات کلیدی خاصی که مرتبط با آن مورد اساسی میباشند، محتواهای مرتبط به هم ساخت و ساز می کنیم. در غایت از روش لینک و پیوند‌سازی با انکرتکست‌های مرتبط، این صفحه ها اساسی و کمکی را به هم متصل میکنیم.


برخلاف تصور بخش اعظمی از اشخاص، سبک Topic Cluster مضمون‌ غامض‌ای وجود ندارد. کافی میباشد تا مفاهیم اساسی در ایجاد محتوا را بدانیم و با اصول استراتژی محتوا آشنا باشیم تا به‌راحتی از سبک ساخت و ساز محتوای خوشه‌ای به کار گیری کنیم. در کارخانه تدوین استراتژی seo طریق تعیین معماری مطلوب برای صفحه ها، با نمونه‌های گوناگون و برگرفته از پروژه‌های حقیقی وواقعی یادگرفتن داده می شود. توصیه می کنیم با کمپانی درین سوله، آجر اولیه برپایی یک امپراطوری استوار را بگذارید.
تدوین استراتژی بهینه سازی
روند ایجاد کرد یک امپراطوری استوار


کلیپ عصر
26 ساعت
1286 دانشجو

سرفصل ها
داده ها بیشتر
همینطور سفارش میکنیم نوشته‌علمی topic authority چیست را رسیدگی نمایید تا درباره تخصص‌گرایی محتوا که معیاری برای اندازه‌گیری سکو اعتبار وبسایت شما میباشد داده ها بیشتری حصول فرمایید.

Pillar چیست؟ ردیف‌های کاخ محتوای یک تارنما
صفحه ها پیلار که به آنان ردیف نیز گفته می گردد، صفحاتی میباشند که در آنان داده ها کلی راجع‌به یک قضیه ارائه می شود. یک شیت پیلار بایستی در کل کلیه جنبه‌های یک مورد را پوشش دهد، ولی برای دستیابی داده ها بیشتر، پیوند‌هایی به بقیه صفحه های در آن قرار می گیرد.

ورقه پیلار می بایست عظیم و جامع باشد. این صفحه های حدوداً به همگی سوالاتی که ممکن میباشد در ذهن استفاده کننده درمورد یک زمینه ساخت‌و‌ساز می‌گردد اشاره می‌نماید البته جواب عمیقی به آنان نمی‌دهد.

کلاستر چیست؟ محتوای کمکی برای پوشش بی نقص موضوعات اصلی
کلاستر یا این که خوشه صفحاتی می باشند که موضوعات جزئی‌خیس و عبارت‌های کلیدی زمان بر‌خیس را پوشش می دهند. به گویش دیگر، در صفحه ها پیلار به موضوعات کلی اشاره میکنیم، برای آنکه یوزرها بتوانند جواب عمیق‌تری برای سؤالات خویش پیدا نمایند. البته صفحه ها Cluster، صفحاتی با موضوعات جانبی میباشند که از پیلار به آن ها لینک و پیوند می دهیم.

در صفحه ها کلاستر، پیوند‌سازی از نوع لینک و پیوند‌سازی داخلی میباشد و به پیلارها لینک و پیوند داده می‌گردد تا ساختار تاپیک کلاستر بی نقص گردد. از این رو به کلاسترها صفحه ها کمکی نیز گفته میشود. چون امداد می‌نمایند تا قسمت‌های بیشتری از زمینه اساسی را پوشش دهیم.

عنایت به کار گیری از ساخت محتوای خوشه‌ای در بهبود seo وب سایت
مزایای گوناگون استعمال از ساخت‌و‌ساز محتوای خوشه‌ای یا این که تاپیک کلاستر، آن را به یک کدام از اشکال معماری‌های دوستداشتنی وب سایت برای وبمستران و متخصصان بهینه سازی تبدیل نموده است. در‌پی با 4 تا از مهم ترین نتیجه ها به کار گیری از معماری پیلار و کلاستر آشنا می‌شویم.

1. بهبود منزلت صفحه ها تارنما؛ معلوم‌ترین سود معماری خوشه‌ای
وقتی که یک شیت مهم، رده قابل قبولی به‌دست‌میاورد به صفحه های کلاستر یا این که خوشه‌ای که به آنان لینک و پیوند داده شد‌ه‌است نیز امداد می‌نماید تا پرورش نمایند. مثلا، وقتی که اینترنت‌وب سایت دارای اعتبار هاب اسپات (Hub Spot) برای او‌لین‌ توشه از این طرز به کار گرفت، حاصل درخشانی در بهبود رده صفحه های خویش به‌دست آورد.

2. بهبود تجارب کاربری؛ دومی بهره پیلار و کلاستر
صفحه های پیلار و کلاسترهای مرتبط به آن ها به بازدیدکنندگان یاری می‌نمایند تا هر چیزی که میخواهند درمورد یک زمینه بدانند را به‌راحتی در وبسایت ما پیدا نمایند. این قضیه تجارب کاربری را تا حدود متعددی بهبود می دهد.

3. تولید متکی بودن و استحصال اعتبار با ساخت محتوای جامع
ارائه داده ها جامع درباره‌ی یک قضیه معین و وجود مورد‌های فراوان برای پیداکردن جواب ظریف در محتوای کلاسترها نتایجی بیشتراز آن‌چه مربوط به بهینه سازی میباشد به دنبال خواهد داشت. محتوای بی نیاز و نفیس سبب ساز می گردد بازدیدکنندگان به تارنما ما به دیده یک منبع قابل پشت گرمی و مرجع قوی نگاه می‌نمایند. به همین عامل به کارگیری از ساختار Pillar and Cluster، میتواند یک تعیین بسیار بهتر برای سایت‌های آموزشی باشد.

4.پیلار و کلاستر، کلید ارتقا فروش در وب سایت‌های فروشگاهی
صفحه های پیلار نقش بسیار مهمی در تبدیل بازدیدکنندگان به خریداران دارا هستند. دسته دفاع و فروش یک استخراج‌وکار قادر است به‌راحتی از این صفحه ها برای پاسخگویی به سؤالات خریداران و هدایت‌کردن آن ها به صفحه های خرید به کارگیری نمایند.

در صورتی‌که با اصول اول بهینه سازی آشنا نیستید و نمی‌دانید بهینه سازی چه اهمیتی در توفیق بیزنس آنلاین شما داراست، توصیه می کنیم در مجال مطلوب نوشته‌ی‌علمی seo چیست را پژوهش فرمائید تا با یاری نمونه‌های کاربردی با مهمترین مفاهیم seo آشنا گردید.
 

هزینه سئو سایت فروشگاهی چقدر است؟

  هزینه ی یک وبسایت فروشگاهی در سئو در مشهد  کشور ایران متغیر میباشد و به کارداران مختلفی بستگی داراست. این کارداران مشمول وسعت و عدم وضوح تارنما، عبارات کلیدی متبوع، معیار رقابت در آن عبارات و سرویس ها ارائه گردیده بوسیله کمپانی seo یا این که سئوکار می باشند. در مجموع، هزینه سئوی وبسایت فروشگاهی می تواند از ماهیانه ۸ میلیون تومان تا بالای ۲۵ میلیون تومان متغیر باشد.

دست اندرکاران اثرگذار بر هزینه seo خدمات سئو در مشهد :
وسعت و عدم وضوح تارنما:
اینترنت‌وبسایت‌های بزرگتر و بغرنج‌خیس، طبیعتا نیاز به مجال و سعی بیشتری برای بهینه سازی دارا هستند و به این ترتیب هزینه بیشتری نیز خواهند داشت.
عبارات کلیدی:
لغت ها کلیدی با رقابت بالا، نیاز به سعی و استراتژی‌های seo کارکشته‌تری دارا‌هستند و به همین ادله هزینه بیشتری برای سئوی آن‌ها در حیث گرفته می گردد.
سرویس ها ارائه گردیده:
کمپانی‌های بهینه سازی یا این که سئوکاران گوناگون، سرویس ها متفاوتی را ارائه می دهند. بعضا از آن ها سرویس ها مبنا‌ای مانند سئوی داخلی و ساخت محتوا را ارائه میدهند، در حالی که برخی دیگر سرویس ها توسعه یافته‌تری مانند سئوی تکنیکال و لینک و پیوند‌سازی را نیز ارائه می دهند.
بازه فرصت تفاهم نامه:
قراردادهای seo معمولاً به طور ماهیانه یا این که هر ساله انعقاد می شوند. زمان فرصت تفاهم نامه نیز میتواند بر هزینه پایانی تأثیر بگذارد.
کمپانی یا این که فریلنسر:
استخدام یک کمپانی seo معمولاً هزینه بیشتری نسبت به استخدام یک سئوکار فریلنسر داراست. کمپانی‌ها معمولاً دارنده مجموعه‌های بزرگتری می‌باشند و سرویس ها جامع‌تری را ارائه میدهند.
بعضا از سرویس ها seo و هزینه‌های تقریبی:
بازرسی عبارات کلیدی:
این سرویس مشتمل بر شناسایی لغات کلیدی مربوط به بیزنس شما و آنالیز معیار رقابت آنان میباشد.
سئوی داخلی:
این سرویس مشتمل بر باصرفه‌سازی ساختار، محتوا و کد وب سایت برای بهبود درجه‌بندی در موتورهای کاوش میباشد.
ایجاد محتوای بهینه سازی گردیده:
این سرویس مشتمل بر ایجاد محتوای باکیفیت و مربوط به لغت ها کلیدی غرض برای جذب مخاطبان و بهبود جايگاه‌بندی در موتورهای کاوش میباشد.
سئوی تکنیکال:
این سرویس دربرگیرنده رسیدگی و باصرفه‌سازی جنبه‌های فنی تارنما مانند سرعت لود، ریسپانسیو بودن و نقشه وب سایت میباشد.
لینک و پیوند‌سازی:
این سرویس دربرگیرنده اخذ پیوند از اینترنت‌تارنما‌های دیگر برای ارتقا اعتبار و سکو‌بندی وب سایت شما میباشد.
نکات اصلی:
هزینه seo یک سرمایه‌گذاری بلندمدت میباشد و می تواند به صورت قابل توجهی به بهبود جايگاه‌بندی تارنما و ارتقاء ترافیک ارگانیک یاری دهد.
پیش از گزینش یک کمپانی seo یا این که سئوکار، قطعاً مثال شغل های آن‌ها را پژوهش نمائید و با آن‌ها راجع به نیازها و هدف ها خویش مشاوره فرمایید.
در پی کمپانی یا این که سئوکاری باشید که تجربیات و تخصص کافی در مورد سئوی وبسایت‌های فروشگاهی داشته باشد.
ارزش‌های ارائه گردیده به وسیله کمپانی‌های بهینه سازی یا این که سئوکاران را با یکدیگر مقایسه نمائید تا شایسته ترین آیتم را گزینش نمایید.
به حافظه داشته باشید که seo یک پروسه فرصت‌بر میباشد و نتیجه ها آن به گذر زمان فرصت قابل مشاهده خواهد بود
 

راهنمای سئو سایت شرکتی

  

بحران های seo شرکتی
هنگامی کلام از دیجیتال مارکتینگ و seo موتورهای کاوش می‌شود، این رقابت سئو در مشهد  بسیار جالب خیس می‌شود. در حال حاضر تمامی از مشاغل محلی گرفته تا صنعتگران، در هم اکنون رقابت برای مشتریان و ترافیک تارنما می‌باشند. در واقع، انتظار می‌رفت که تعداد مشاغل خرد با استراتژی seo در سال 2019، 23 درصد رویش نمایند.

در صورتی عموم محتوای اینترنت شمارا میبینند، در‌پی سرویس ها یا این که کالا شما میباشند.

ضمن این، ترافیک ارگانیک برای مشاغل خرد ممکن میباشد مرتبط با یک‌سری صد بازدیدکننده باشد. با این درحال حاضر، وبسایت های سازمانی با هزاران بازدید کننده وب سایت سروکار دارا‌هستند.

محاسبات معمولی میباشد: وسعت بیشتر بازدیدکنندگان به معنای فروش بیشتر میباشد. این دستور سبب ساز می‌شود وسعت معینی از فروش و سهم کمپانی در بازار مراقبت خواهد شد و حدوداً هر رقیبی دیگر تلاش می نماید اعتنا یوزرها را به تارنما های خویش جلب نماید. در صورتی افزایش عملکرد موتورهای کاوش یک تارنما شرکتی را به هزاران مشتری بالقوه دیگر متصل نماید، بستر مطلوب seo و اجرای شایسته ترین روش ها الزامی میباشد. متأسفانه، شرکت های در وصال به استانداردها و راه‌های بهینه سازی بسیار نماید شغل کرده اند.

ملازمت و همراهی مدیران با ابتکارات seo
یک کدام از دیگر از بحران های منحصر این میباشد که مدیران و ذینفعان در قسمت های متعدد و همگی سطح های مدیر، بها عمل seo را ببینند. برای بعضی از مدیران اجرایی، عدم شناخت با مفاهیم seo و تأثیر شایان توجه آن ها میتواند باعث به عدم قصد به سپرده گذاری درین طرح ها خواهد شد. بقیه اعضای دسته ممکن میباشد التفات آن را فهم و شعور نمایند، البته نمی توانند تشخیص دهند که نتیجه ها معنادار seo به مکان پژوهش ها معمولی و دستکاری محتوا، به استراتژی های گران قدر نیاز داراست. شایسته ترین چاره این نقص‌ با مدیران، فراگیری آن‌ها در خصوص نتیجه ها seo و ارائه مطالعات در خصوص استدلال موءثر بودن آن میباشد.

seo شرکتی چه‌طور اینترنت را تغییر تحول میدهد؟
به مکان آنکه کلیه چیز را از آغاز آغاز فرمایید، صفحه ها را سئو مجدد نمایید.

در مرحله نخستین ، seo دوباره صفحه ها اینترنت فعلی سبب ساز می‌شود یافتن تارنما هایی که یوزرها سال ها از آن ها استعمال کرده اند، آسانتر گردیده (و ایندکس شدن برای موتورهای کاوش آسانتر باشد). seo دوباره صفحه ها اساسی خیر صرفا سبب صرفه جویی در طی دستکاری محتوای جدید برای دسته های بازاریابی شرکتی می‌شود، بلکه به مکان ترک آنان ، توفیق های قبلی را نیز تقویت می نماید.

این نوشته‌ی‌علمی را مسلما بخوانید
چه‌طور یک وبسایت مشابه دیجی متاع پیاده سازی کنیم؟
از جمله ، در‌صورتی‌که صفحه ها سرویس ها شما فارغ از استراتژی بهینه سازی عالی شغل می نمایند، چرا همگی چیز را حاد می‌کنید تا از آغاز استارت نمایید؟ seo دوباره، هزاران برگه اینترنت را در فهرست شغل های سئو خویش برای موسسه ها مهیا می نماید و مسیر قابل در دست گرفتن تری را برای توسعه و گسترش آماده می نماید.

پیوند های داخلی و فرنگی برای seo مداقه دارااست
لینک و پیوند سازی طرز دسترسی یوزرها وب به داده ها را نیز تغییر و تحول میدهد. در‌حالتی که یک تارنما شرکتی می‌خواهد اعتبار و تخصص خویش را با استعمال از seo به حداکثر برساند، پیوند ها ابزارهای حیاتی برای آن به شمار میایند.

لینک و پیوند داخلی یک نوع دایرکتوری داخلی ساخت می نماید، در حالی که بک لینک و پیوند ها یوزرها را از روش پیوند هایی از صفحه های سایت های دیگر به سایت شما متصل می نماید. لینک و پیوند فرنگی یوزرها را به داده ها مفیدی در باب موضوعی متصل می نماید.

خلال این، لینک و پیوند داخلی، به یوزرها علامت می‌دهد که می‌توانند هر آنچه را که میخواهند از سایت آن کمپانی خاطر بگیرند. حتی برای داده ها کلی در باب یک خصوصیت یا این که مسئله، در وقتی که لینک و پیوند داخلی کمپانی کارکشته باشد، یوزرها می‌توانند به مکان ساخت و ساز جستجوی دوم، در وبسایت یک کمپانی بمانند. با نحوه های پیوند سازی داخلی آشنا گردید.

تبدیل ها در بهینه سازی محلی را از دست ندهید
سرعت تارنما و بهینه سازی

در غایت، جدید واردان در سئوی شرکتهای می پندارند محتوا بایستی همگانی و متناسب با بیشترین کاربر ممکن باشد. ولی در صورتیکه گروه های بازاریابی سازمانی دارنده نیروی کافی و تیزهوش باشند ، تمرکز بر بهینه سازی محلی به سئو محتوای خاصی که مدنظر یوزرها میباشد، امداد می نماید. جذب اشخاص از جای های متفاوت یا این که حتی مملکت های گوناگون شاید عمل دشواری باشد. گذراندن زمان برای تهیه و تنظیم دایرکتوری های محلی به رفع این ترک به صورت اثر گذار یاری می نماید.

چه طور در سئوی شرکتی پیشرو باشیم؟
گسترش در seo برای یک کمپانی در یک شب حادثه نمی افتد. صرف لحاظ از هنگامی که ارتفاع می‌کشد، جلو رفتن بیشتر به تغییرات مداوم و بضاعت سازش با تغییرات بر می‌شود. این مقصود هیچوقت با یک توشه سعی حادثه نمی افتد.

seo تصاویر
سئو تصاویر یکی شیوه های پیش افتادن در رقابت میباشد. از متنی که جستجوهای اینترنتی را به صفحه ها اینترنت شرکتی متصل می نماید تا جلب اعتنا استفاده کننده، تصاویر در دنیای دیجیتال نقش مهمی را اجرا می نمایند. به کار گیری استراتژیک از تصاویر برای جلب دقت و نگه داشتن خوانند‌گان در یک دامنه برای زمان فرصت زمان بر، در غایت به تبدیل بیشتر سبب میگردد.

ساخت‌و‌ساز و به کارگیری از سرمشق برای همگی صفحه ها محتوا
رویه دیگر برای تحریک بصری کاربر، یکنواختی محتوا در صفحه ها فرود میباشد. تمامی چیز از فونت ها و طرح بندی ها تا ارتفاع محتوا و پوسته کلی می بایست در صفحه های اینترنت سازمانی یکسان باشد. یک سرمشق برای این محتوا ضروری میباشد و به کارگر بازاریابی اذن می‌دهد تا در موضوعات متعدد بنویسند و میتوان مطمئن بود که محتوای نویسندگان متعدد و موضوعات گوناگون اثبات می‌ماند.
 

تاثیر سن دامنه روی سئو سایت چیست؟ (۶ نکته مهم)

  قدمت دامنه می تواند بر seo وبسایت تأثیر بگذارد، البته خیر به تنهایی و تحت عنوان یک فاکتور غیروابسته. در واقع، در حالتی‌که دو اینترنت‌وبسایت از لحاظ چگونگی محتوا، خدمات سئو در مشهد  با صرفه‌سازی فنی و بقیه کارداران seo در حالت یکسانی باشند، احتمالاً اینترنت‌سایتی که دامنه سابق‌تری داراست، درجه بهتری در نتیجه ها کاوش استحصال خواهد کرد. با این اکنون، در‌صورتی‌که یک دامنه کهن دارنده خطاها بهینه سازی مانند محتوای بی‌چگونگی یا این که بک‌لینک و پیوند‌های اسپم باشد، ممکن میباشد از یک دامنه تازه با استراتژی seo قدرتمند کارایی ضعیف‌تری داشته باشد.

دست اندرکاران اثرگذار در تاثیرگذاری قدمت دامنه بر seo:
سوابق شغل و محتوا:
دامنه‌های سابق‌خیس معمولاً سوابق عمل بیشتری دارا هستند و در شرایطی‌که به صورت منظم محتوای کیفیت بالا ایجاد کرده باشند، ممکن میباشد اعتبار بیشتری نزد موتورهای کاوش داشته باشند.
بک‌لینک و پیوند‌ها:
دامنه‌های دیرین‌خیس معمولاً بک‌پیوند‌های بیشتری از وبسایت‌های دیگر اخذ کرده‌اند. این بک‌پیوند‌ها میتوانند تحت عنوان رای‌دهی به اعتبار و محبوبیت وب سایت شما شغل نمایند و در فیض، بر درجه‌بندی شما تأثیر مثبت بگذارند.
تجارب کاربری:
دامنه‌های سابق‌خیس ممکن میباشد به جهت سوابق وقت گیر‌خیس، تجربیات کاربری بهتری را ارائه دهند که‌این مسئله نیز میتواند بر بهینه سازی تأثیر مثبت بگذارد.
بقیه عامل ها seo:
در غایت، فاکتورهایی مانند چگونگی محتوا، با صرفه‌سازی فنی، و استراتژی لینک و پیوند‌سازی نیز نقش مهمی در گزینش جايگاه وب سایت شما در حاصل کاوش دارا‌هستند و درصورتی که یک دامنه سابق این فاکتورها را نادیده بگیرد، ممکن میباشد از یک دامنه نو با استراتژی بهینه سازی قادر عقب بماند.
نکات اصلی راجع به قدمت دامنه و seo:
قدمت دامنه به تنهایی کفاف نمی دهد:
فقطً سابق بودن یک دامنه، سوای اعتنا به بقیه فاکتورهای seo، نمی‌تواند به تنهایی سبب بهبود سکو وب سایت شما گردد.
پژوهش سوابق دامنه:
پیش از خرید یک دامنه دیرین، قطعاً سوابق آن را نظارت فرمایید تا از خلا ایرادات بهینه سازی مانند جریمه‌های گوگل یا این که بک‌لینک و پیوند‌های اسپم اعتقاد نتایج فرمائید.
تمرکز بر چگونگی محتوا و باصرفه‌سازی:
مهم ترین دلیل در seo، ساخت‌و‌ساز محتوای با کیفیت و باصرفه‌سازی فنی تارنما میباشد. در شرایطی که این دست اندرکاران را رعایت فرمائید، حتی با یک دامنه نو هم می توانید به حاصل خیر دست یابید.
استعمال از اعتبار دامنه:
در صورتی دامنه سابق سوابق خیر دارااست، می توانید از این اعتبار برای بهبود جايگاه‌بندی خویش به کار گیری نمائید. مثلا، میتوانید از این دامنه برای لینک و پیوند‌سازی به تارنما خویش به کار گیری نمایید.
 

سئوی داخلی(on page) چیست | تکنیک های سئو داخلی

  seo داخلی چیست؟

به تیم اقداماتی در باطن تارنما برای سئو و seo وبسایت ایفا می‌گردد، seo داخلی یا این که on-page بهینه سازی میگویند. بهینه سازی داخلی که به آن سئو داخلی وب سایت نیز می گویند، هم به محتوای باطن کاغذ مربوط می‌گردد و هم به کدهای HTML آن؛ به عبارت دیگر هر دو گزینه در seo وبسایت مداقه داراست. در حالی که سئوی آف پیج وبسایت به دسته اقداماتی گفته می گردد که به فارغ وبسایت ما مربوط میباشد.  خدمات سئو در مشهد مانند پیوند‌هایی که از صفحه های وبسایت های دیگر به تارنما ما وارد میگردند.

چرا seo داخلی اصلی میباشد؟
بهینه سازی داخلی ONEPAGE بهینه سازی، مراحل با صرفه‌سازی صفحه های در تارنما میباشد که به خواسته بهبود تجارب کاربری و استحصال درجه عالی در حاصل جاری ساختن میشود. فرایندهای سئو داخلی تارنما به گوگل در قرائت ورقه و فهم و شعور محتوای آن امداد می‌نماید. این فعالیت سبب می‌گردد گوگل، چگونگی وب سایت شمارا فراتر در لحاظ بگیرد و در غایت منزلت شمارا در حاصل بهبود ببخشید.

همینطور یک کدام از عواملی که برای گوگل مداقه متعددی دارااست، تجارب استفاده کننده در ورقه میباشد. رعایت اصول بهینه سازی داخلی منجر بهبود تجربیات استفاده کننده و نگه داشتن وی در وب سایت میگردد که از دید گوگل بسیار پر ارزش میباشد.

براین اساس بسیار اساسی میباشد که با آشنایی اصول بهینه سازی داخلی، چگونگی و جايگاه وبسایت خویش را افزایش دهید تا یوزرها بیشتری را جذب تارنما خویش فرمایید.

چگالی لغت ها کلیدی

چگالی کلمه ها کلیدی (Keyword Density) در معنای واحد سنجش درصد به کارگیری از واژه یا این که عبارت کلیدی در مجموع متن میباشد و تحت عنوان یک کدام از فاکتورهای رابطه محتوای یک برگه و لغت ها کلیدی آن شناخته می شود. برای به حساب آوردن این دلیل کافی میباشد تعداد کلمه و واژه کلیدی خویش را بر تک تک لغت ها متن تقسیم کرده و در 100 ضرب فرمایید. راجع‌به اینکه معیار چگالی کلمه ها کلیدی چقدر بایستی باشد؛ هیچ ضابطه مشخصی نیست؛ ولی به‌طورکلی متخصصان seo بر این باورند که در بین 0.5% تا 1% معیار قابل قبولی برای چگالی لغات کلیدی میباشد.

ساختار وب سایت

ساختار اینترنت‌وبسایت (Website Structure) به شیوه قرار دادن داده ها در وبسایت، روش پیاده سازی و طریق رابطه صفحه ها با یکدیگر اشاره دارااست. یکی‌از مهم ترین دلایلی که سبب ساز میگردد بازدیدکنندگان یک اینترنت‌وب سایت را سوراخ نمایند، ساختار ضعیف وب سایت میباشد. مطلقا کلیه شما تجربیات شغل با این وبسایت‌ها را داشته‌اید؛ به عنوان مثال زمانی که وارد سایتی میشوید و می بینید که بعضا متون روی عکس قرار گرفته‌اند یا این که هنگامی که یه خرده زوم می کنید، دکورا سیون تارنما تماما به هم می‌ریزد. به‌طورکلی شما صرفا چندین ثانیه زمان دارید تا حیث مخاطب را به وبسایت خویش جلب نمائید در غیر این شکل استفاده کننده بلافاصله تارنما شمارا سوراخ می‌نماید. بعضا از مهمترین قسمت‌های ساختار وبسایت عبارت‌اند از گروه‌بندی محتوا و صفحه های، پیوند‌های داخلی، نوار بردکرامب (breadcrumb) و اسکیما.

seo نشانی کاغذ

اصول بهینه سازی داخلی

نشانی صفحه های یک کدام از نصیب‌های اساسی هر شیت به حساب میآید؛ چون تحت عنوان معرف تارنما شماست و یکی او‌لین چیزهایی میباشد که استفاده کننده مشاهده می‌نماید. اکثری از صاحبان اینترنت‌تارنما این زمینه را رعایت نمی کنند؛ ولی URL صفحه ها نیز مانند دیگر قسمت‌های برگه بایستی باصرفه‌سازی شوند. مراد از باصرفه نشانی صفحه های این میباشد که تا حد قابلیت می بایست کوتاه، معمولی و دربردارنده عبارات کلیدی کاغذ باشد.

تگ‌های هدینگ و پایین عناوین

تگ‌های هدینگ یا این که تگ‌های تیتر، برای غیر وابسته کردن سرفصل‌ها و تیتر‌های فرعی در یک کاغذ به کارگیری میگردند. این تگ‌ها به ترتیب مداقه، از H1 تا H6، مرتبه‌بندی میگردند که تگ H1 تگ تیتر اساسی شیت و سایر تگ‌ها تحت تیتر‌ها میباشند. تگ‌های هدینگ، خوانایی و seo شیت اینترنت را بهبود می بخشند و همینطور به پوسته‌بندی ظاهری متن یاری می‌نمایند.

انکرتکست ها

انکرتکست‌ها (Anchor Text) لغات یا این که متن‌های قابل مشاهده و قابل کلیک یک پیوند میباشند که معمولاً با رنگی مختلف از متن بقیه قسمت‌های برگه ظواهر یا این که اکثر وقت ها ذیل آنها خط کشیده می گردد. انکرتکست به مخاطب میگوید که در‌صورتی‌که روی پیوند کلیک نماید به چه برگه‌ای هدایت میگردد و چه مطلبی را می‌بیند. انکرتکست‌ها مداقه متعددی دارا‌هستند؛ چون هم یوزرها را بیشتر در تارنما شما نگه می‌دارا‌هستند و منجر میشوند تعامل بیشتری با تارنما داشته باشد و هم سبب ساز خزش ریلکس‌خیس موتورهای کاوش در وبسایت شما میشود.

سرعت وب سایت

یکی دست اندرکاران بسیار اساسی مخصوصا برای یوزرها، سرعت بار گذاری وبسایت میباشد. یوزرها وب سایت‌هایی که ناچار باشند برهه زمانی زمانبر برای بار گذاری هر قسمت آن شکیبایی نمایند را دوست ندارند و تخت‌گاز از آن بیرون میگردند. همین ادله منجر ارتقاء نرخ پریدن تارنما و در غایت ضربه به سئوی تارنما شما گردد. مطلقا با ابزارهای ارزیابی سرعت وب سایت، وبسایت خویش را تحقیق فرمایید و عواملی را که سبب ساز کاهش سرعت وب سایت می شوند؛ پیدا و رفع فرمائید.

پیاده سازی ریسپانسیو (برخورد گرا)

سئو داخلی وب سایت

تارنما برخورد گرا یا این که ریسپانسیو (responsive) سایتی میباشد که با بعد ها و رزولوشن کاغذ اکران دستگاه‌های متفاوت سازگار میباشد و یوزرها با هرگونه دستگاه و با هر اندازه برگه نمایشی، میتوانند به راحتی تارنما را ببینند و دیگر نیازی وجود ندارد اندازه ورقه را تغییر‌و تحول دهند که وب سایت به طور بی نقص چشم گردد. امروزه اکثری از جستجوها از روش تلفن همراه ایفا می گردد و بسیار اساسی میباشد که وب سایت شما در برگه اکران تلفن همراه نیز به خیر و خوبی اکران داده خواهد شد.

کدهای اسکیما

اسکیما یک لهجه آرم‌گذاری برای موتورهای کاوش میباشد که به امداد آن میتوانید محتوای وب سایت خویش را به موتورهای کاوش معرفی فرمائید و به آن ها یاری فرمائید تا داده ها، محتوا و مطالب تارنما شما‌را خوب شعور نمایند. موتورهای کاوش با تحقیق کدهای اسکیمای صفحه ها اینترنت‌وبسایت و تحقیق داده‌های هر شیت، میتوانند صفحه های را ایندکس کرده و در جستن نتیجه ها کاوش خوب شغل نمایند. موتورهای کاوش میتوانند قانون ها اسکیما را در داده‌هایی مانند تصاویر، مولف، تاریخ نشر، تیتر و فرمت برگه شناسایی نمایند. برای مثال در تصویر ذیل می توانید مشاهده کنید که از کد اسکیمای مال برای اکران بعد ها کالا، ارزش، نظرها کابران، امتیاز کالا و ترازو موجودی فرآورده مستعمل میباشد.

بردکرامب صفحه ها

بردکرامپ (breadcrumb) مسیر و لینک و پیوند‌های ارشادوراهنمایی می باشند که معمولا در بالای صفحه ها اینترنت‌تارنما قرار داده میشوند تا استفاده کننده بتواند ببیند در کدام نصیب از وبسایت جای دارد. بردکرامب‌ها به استفاده کننده نماد میدهند که در کجای وبسایت قرار دارا‌هستند. به کار گیری از بردکرامب حالت صفحه های وبسایت شمارا به مخاطب می‌شناساند و از سردرگمی آنان در صفحه های دوری می‌نماید.

نقشه وبسایت یا این که Sitemap

نقشه وبسایت برنامه ای از اینترنت‌وب سایت شما میباشد که به موتورهای کاوش یاری می‌نماید تا کل محتوای اینترنت‌وبسایت شمارا پیدا، خزش و فهرست نمایند. نقشه وبسایت همینطور به موتورهای کاوش میگوید که کدام صفحه ها در تارنما شما اصلی‌خیس می باشند. همینطور موتورهای کاوش به امداد نقشه وب سایت، ساختار وب سایت‌ها را فهم و شعور می‌نمایند.

پوشه Robots.txt

فولدر robots.txt دربردارنده راهبرد‌هایی برای ربات‌های خزنده گوگل میباشد که به آنان میگوید به کدام صفحه ها اینترنت میتوانند و به کدام صفحه ها نمی‌توانند دسترسی داشته باشند. به یاری آیین نامه‌های این فولدر، میتوانید به موتورهای کاوش اعلام نمایید که میتوانند یک شیت خاص را ایندکس نمایند یا این که برعکس و همینطور پیوند‌های باطن شیت‌ها را دنبال نمایند یا این که نه.

پروتکل HTTPS

به کارگیری از https برای وب سایت‌های فروشگاهی یا این که تارنما‌هایی که از یوزرها اطلاعاتی اخذ می‌نمایند، اجباری میباشد؛ چون از این داده‌ها نگهداری می‌نماید. خلال این در شکل عدم استعمال از https هنگام ورود مخاطب به وب سایت، گوگل عبارت این وب سایت امن وجود ندارد را به مخاطب آرم میدهد که سبب می گردد، متکی بودن مخاطب نسبت به شما کمتر خواهد شد.


چه‌گونه یک تارنما را seo داخلی کنیم؟
نکات اصلی seo داخلی

برای اینکه سایتتان را از لحاظ seo داخلی seo نمائید می بایست فاکتورهای seo داخلی را در آن مبتنی بر اصول on-page بهینه سازی بهبود ببخشید. در پی با طریق‌های بهبود فاکتورهای مفید بر سئو داخلی وبسایت آشنا خوا هیم شد.

فاکتورهای بهینه سازی داخلی
همانطور که متوجه شدید، در seo داخلی سیگنال‌های صفحه های داخلی وبسایت اساسی میباشند. به عبارت دیگر فاکتورهای seo داخلی همه پارامترها و مواقعی می باشند که بایستی در درون وبسایت آیتم اصلاح قرار بگیرند.این مورد ها به گروه تقسیم میگردد:

seo محتوا وبسایت
seo موردها فنی تارنما
seo و seo محتوا
چگونگی محتوای شیت
بازرسی لغت ها کلیدی
چگالی لغات کلیدی
ساختار وب سایت
سئو نشانی کاغذ
تگ‌های هدینگ و تحت عنا وین
تگ تیتر شیت
سئو عکس‌ها و ودیدئوها
لینک و پیوند سازی داخلی
انکرتکست ها
سئو مفاد فنی وبسایت
سرعت وبسایت
پیاده سازی ریسپانسیو (عکس العمل گرا)
کدهای اسکیما
بردکرامب صفحه ها
نقشه تارنما یا این که Sitemap
فولدر Robots.txt
پروتکل HTTPS
بازرسی کلمه ها کلیدی
او‌لین گام برای seo داخلی یک برگه، بازرسی لغت ها کلیدی میباشد. یک کلمه و واژه کلیدی مطلوب می بایست دارنده خصوصیت‌های تحت باشد:

با زمینه کلی تارنما شما رابطه داشته باشد.
پرجستجو باشد؛ به‌این معنا که یوزرها متعددی آن را سرچ نمایند.
شما بتوانید محتوایی خوب از رقبا برای آن واژه و کلمه ساخت کنی

چگونگی محتوای داخل برگه
مهمترین چیزی که برگه را سزاوار قرار به چنگ آوردن در درجه‌های فراتر می‌نماید، محتوای آن میباشد.
محتوای داخل کاغذ می بایست طوری نوشته خواهد شد که برای استفاده کننده گرانبها باشد و نیاز آن را برطرف نماید. بنابراین استفاده کننده هر توشه که نیازی داشته باشد مجدد وب سایت شما‌را به وب سایت‌ها دیگر ترجیح خواهد بخشید. در واقع محتوای بهتر محتوایی میباشد که بتواند نیاز مخاطب را رفع نماید. برای رفع نیاز یوزرها میتوانید از محتوای متنی، عکس، فیلم، صوتی، اینفوگرافیک و ... استعمال فرمایید

تگ تیتر (Meta Tittle)
تگ تیتر در واقع یک تگ HTML میباشد که در برگه نتیجه ها کاوش به طور لینک و پیوند قابل کلیک مشاهده می شود. تگ تیتر مورد محتوای آن ورقه را معین می نماید بدین ترتیب بایستی واژه کلیدی مهم خویش در آن استعمال فرمایید.

گزینش تیتر مطلوب یکی عواملی میباشد که تاثیر متعددی بر روی کلیک کردن یوزرها بر روی لینک و پیوند یک شیت خواهد داشت. خصوصیت‌های متعددی مبتنی بر پژوهش ها برای یک تیتر مطلوب تعریف‌و‌تمجید گردیده‌است؛ ولی آنچه بیش تر از تمامی مداقه دارااست این میباشد که تیتر انتخابی شما بایستی جلب اعتنا کرده و کنجکاوی استفاده کننده را برانگیزد. استفاده کننده می بایست مشتاق گردد تا آحاد متن را بخواند و از محتوای پایین آن تیتر باخبر خواهد شد. از سایر نکاتی که از لحاظ بهینه سازی داخلی در گزینش تیتر مطلوب عنایت دارااست، استعمال از لغت ها کلیدی –ترجیحاً در اولِ- تیتر ورقه میباشد.

سئو عکس
از سایر شیوه‌های seo داخلی وب سایت، سئو عکس‌هاست. برای سئو عکس موارد ذیل را رعایت نمایید:

وسعت عکس‌هایتان را با به کار گیری از وب سایت‌های کاهش‌دهنده وسعت عکس مانند tinypng.com کاهش دهید.
از عکس‌های کیفیت بالا استعمال نمائید.
از عکس‌های نسخه برداری گردیده از وبسایت‌های دیگر به کارگیری نکرده و عکس‌های سایتتان را خودتان با دوربین یا این که فتوشاپ تنظیم نمائید.
مطلقاً برای عکس‌هایتان تگ alt تمجید فرمائید.
 
صفحه قبل 1 2 3 4 5 6 7 8 9 صفحه بعد