بهترین الگوها و ابزارهای نوشتن تقویم محتوایی
شایسته ترین الگوها و ابزارهای روزنگار تحریریه و محتوایی
یک ابزار، نرمافزار یا این که افزونه روزنگار در سیستم رئیس محتوا می تواند مراحل تولید یک روزنگار رمز نوشتهعلمی را راحتخیس و کارآمدتر نماید. هر ابزار روزنگار مزایای مختلفی دارااست، برخی از آنان پوستههای روزنگار محتوای مهیا را ارائه میدهند یا این که برخی از الگوهای روزنگار تحریریه را تا حدی سئو در مشهد فراهم کردهاند.
در پایین تیم ای از شایسته ترین ابزارها، پلاگینها و سیستم ادلههای روزنگار جان دار میباشد تا محتوا را به سطح بالاتری برساند:
Google Sheets
ابزار Google Sheets تست گردیده و آیتم متکی بودن میباشد ولی ممکن میباشد دیدنی نباشد، دراین ابزار عدهآوری روزنگار رسانه های اجتماعی یا این که محتوا که بسیار کارآمد میباشد، بسیار سهل وآسان خدمات سئو در مشهد میباشد و به راحتی قابل اشتراکگذاری میباشد.
روزنگار تحریریه وردپرس
روزنگار تحریریه وردپرس یک پلاگین بدون پول در وردپرس میباشد که برای عده ای که گروههای کوچکتری دارا هستند موءثر میباشد. پستها را میقدرت از روش روزنگار دستکاری کرد.
روزنگار بازاریابی Semrush
این روزنگار یک سری ابزار برای مدیر وظایف داخلی داراست و میتواند به راحتی با بقیه ابزارهای Semrush ترکیب گردد. میاقتدار کل اقدامات و روندهای کمپینهای خویش را در روزنگار رسم کرد و این قابلیت و امکان را برای همیاری تیمی مهیا مینماید.
Evernote
این نرم افزار یادداشتبرداری دارنده الگوهای قابل تهیه میباشد که میتواند متناسب با نیاز مجموعه و کمپینها سازگار گردد.
ترلو
ورژن بدونپول این ابزار این قابلیت را میدهد که بتوان یادداشتها و پیوندهای مربوطه را اضافه کرد، همینطور قابلیت و امکان اضافه کردن نمای روزنگار وجود داراست. افزودن امور، پست ها و پیگیری بسط از روش تابلوهای آن بی آلایش میباشد و برای همیاری تیمی بسیار مطلوب میباشد.
آسانا
روزنگار محتوای Asana این قابلیت را میدهد تا اکرانهای گوناگون روزنگار را در دست داشته و بتوان لیست پروژهها و شغل های فردی و پروژههای تیمی خویش را به صورت غیروابسته روئت کرد. همینطور مشمول غربال محتوا در هر پروژه میباشد تا بتوان تخت گاز حق تقدمهای محتوا یا این که شرایط تأیید را شناسایی کرد.
نکاتی برای استارت
زمانی بهاین تیجه رسیدید که میخواهید چه چیزی ساخت و ساز فرمائید و چه موقع و کجا میخواهید آن را به اشتراک بگذارید، فرایندی را برای تولید محتوا به صورت مداوم ساخت نمایید.
میتوانید هفتهای یک توشه برای ایفا این عمل وقت بگذارید، در حین روز عکس و فیلم بگیرید، یا این که ترکیبی از هر دو را اعمال دهید.
نکات کلیدی
زمانی به صورت مداوم محتوا را به اشتراک میگذارید، عموم بیشتر رغبت داراهستند که شمارا بخاطر بسپارند و مایل به خرید از تولیدها شما باشند.
روزنگار محتوا روشی کارآمد برای اپلیکیشنریزی و سازماندهی اپلیکیشن ارسال پیام در شبکههایعمومی میباشد.
روزنگار محتوایی نیاز ضروری هر فردی میباشد که فعالیت ساخت و ساز محتوا اجرا می دهد، این ابزار منجر میگردد که یک نظم خاصی در ساخت و ساز محتوا، مجال اتشار آن و بازنویسی آن وجود داشته باشد. ساختوساز کنندگان محتوا با استعمال از روزنگار محتوایی مسافت هنگامی در بین محتواهای خویش را معلوم مینمایند و از بروز اشتباه در فرایند ساختوساز محتوا خودداری مینمایند.
همان طور که در صدر گفته شد یک روزنگار محتوا از بخش های مختلفی مانند تیتر، نوع محتوا، تاریخ بازنویسی، تاریخ نشر و … ساخته شده میباشد و مراحل ساخت یک روزنگار محتوایی فرایند مختلفی مانند تصمیم گیری درمورد نوع محتوا، به کار گیری از ابزارهای مطالعه ، ایده پردازی، تعیین شبکه های شبکههایعمومی و … را مشمول می گردد.
راهنمای تخصصی seo محتوا (فراگیری جامع محتوا seo گردیده)
بهینه سازی محتوا چیست؟ چرا محتوای بهینه سازی گردیده اصلی میباشد؟ آیا فارغ از محتوای سئوشده میشود وبسایتی را برای موتورهای کاوش با صرفه کرد؟ محتوای seo گردیده چه خصوصیتهایی دارااست و چطور میگردد یک محتوا را seo کرد؟ آیا پیاده سازی و ایجاد محتوا seo گردیده کافی میباشد یا این که بهروزرسانی محتواهای دیرین نیز در بهینه سازی محتوا اصلی میباشد؟ دارای تخصص بهینه سازی چه ابزارهایی برای سنجش seo محتوا داراست؟
شاید بارها کلمه و واژهی بهینه سازی تارنما به گوشتان خورده باشد و یا این که بارها این سؤال برای شما اتفاق افتاده باشد که «چرا برخی محتواها در ورقهی اولیه موتور کاوش چشم میگردند؟». بهحیث شما روزمره یک سری نفر سوالهایشان را از موتورهای کاوش، مخصوصا گوگل، می پرسند؟ یک سری درصد محتواهایی که در فضای اینترنت منتشر شدهاست، در حاصل کاوش ظواهر میگردند و یوزرها آنهارا می بینند؟ درین فی مابین محتوای شما چقدر شانس چشمشدن داراست؟ اینجاست که seo و بهینه سازی محتوا به یاری شما می آید.
برای اینکه موتورهای کاوش محتواهای شمارا قبلیاز رقبایتان به یوزرها نماد دهند، وب سایت و محتواهای آن بایستی خصوصیتهای مشخصی داشته باشند- یعنی seo گردیده باشند. seo وب سایت به ۳ قسمت تقسیم میگردد: seo تکنیکال (Technical سئو)، seo داخلی (On-site سئو) و سئوی خارجی (Off-site سئو).
باصرفهسازی محتوا برای موتورهای کاوش مورد مهم بهینه سازی داخلی میباشد. بهعبارتدیگر، پیاده سازیکردن محتوا با خصوصیتهای معین برای یوزرها و گیسوتورهای کاوش کاری میباشد که دارای تخصص seo در قسمت مرتبط با seo داخلی جاری ساختن می دهد.
درین راهنمای تخصصی و جامع مجموع مواقعی را که یک دارای تخصص بهینه سازی بایستی درباره بهینه سازی محتوا بداند، گفته شده میباشد: