ارتقا بازدید وبسایت با ربات؛ تلهای مرگ آور برای وبسایت شما!
ارتقا بازدید وبسایت با ربات؛ تلهای مرگ آور برای وبسایت شما!
ارتقا بازدید تارنما با ربات یک نحوه تضمینی برای هلاکت اینترنتتارنما میباشد. دراین نوشتهی علمی تاثیرات منفی به کارگیری از این نحوه و تکنیکهای جایگزین را به شم خدمات سئو در مشهد ا معرفی کردهایم.
ارتقاء بازدید وبسایت با ربات یا این که چطور وب سایتمان را از در میان ببریم؟!
در دنیای دیجیتال مارکتینگ یک کدام از هدف ها اساسی هر دستیابیوکاری جذب استفاده کننده بیشخیس میباشد. جذب کاربر بیشخیس به بهبود درجه وب سایت در نتیجه ها کاوش، بهبود تعامل با اینترنتتارنما و در غایت ارتقا درآمد یاری مینماید.
البته بعضی اشخاص درپی راهکارهای سریع و میانبر میباشند تا بتوانند بازدید تارنما خویش را ارتقاء دهند. درین بین میباشند اشخاص و کمپانیهایی که با فروش پکیجهای ارتقاء بازدید وب سایت و استعمال از رباتها، راهکاری سئو در مشهد سریع و سهل و آسان را سفارش می دهند ولی این راه حل چقدر عملی میباشد و چه تاثیری بر seo می گذارد؟
دراین نوشتهی علمی، به پژوهش راه حل ارتقاء بازدید وب سایت با رباتها، طرز اعمال آن، تأثیرات منفی بر seo و تکنیکهای مفیدتری که میقدرت به مکان آن استفاده نمود، می پردازیم.
ارتقا بازدید با ربات چیست؟ میلیونهای بازدید بیخواص
رباتها (Bots) قابل انعطافافزارهایی میباشند که می توانند وظایف تکراری را به طور اتوماتیک اعمال دهند. در مورد بازدید وبسایت، رباتها میتوانند تعداد متعددی بازدید فیک ساخت نمایند. این رباتها معمولاً به سیرتکاملای اپلیکیشنریزی میگردند که به صورت مکرر به صفحه های اینترنتتارنما مراجعه نمایند و براین اساس، تعداد بازدیدهای وب سایت را ارتقاء دهند.
این پروسه ممکن میباشد در نگاه نخستین جالب به حیث رسد، البته در حقیقت، اینگونه بازدیدهایی هیچ بها حقیقی برای استحصالوکار شما ندارند.
رباتهای بازدید وب سایت چطور شغل مینمایند؟
به کارگیری از رباتها برای ارتقا بازدید تارنما بهاین شکل اجرا میگردد که یک ربات به طور اتوماتیک به صفحه های گوناگون اینترنتوب سایت دسترسی پیدا مینماید. این مراحل میتواند به سیرتکاملای تهیه خواهد شد که به حیث رسد این بازدیدها از جای های متفاوت یا این که حتی از دستگاههای متعدد انجام یافته میباشد.
بعضی از اشخاص ممکن میباشد از این نحوهها برای ارتقا بازدید و بهبود داده های عددی خویش به کارگیری نمایند، ولی بایستی اعتنا داشت کهاین بازدیدها حقیقی نیستند و نمیتوانند به ارتقا تعامل با یوزرها حقیقی سبب شوند.
چرا بعضی از اشخاص از رباتها به کارگیری مینمایند؟
مهمترین دلیلی که اشخاص گوناگون در تله استعمال از رباتهای بازدید وب سایت می افتند، تعلق به طرزهای سریع و راهکارهای کپسولی به مکان طی کردن مسیر توفیق میباشد. اذن دهید یک سری گزینه از مهم ترین دلایل به کار گیری اشخاص و دستیابیوکارها از رباتها را باهم رسیدگی کنیم.
ارتقا تصنعی سکو وب سایت؛ یک توهم والا
بعضا تصور مینمایند که ارتقاء تعداد بازدیدها، می تواند به بهبود درجه وبسایت در نتیجه ها جستجوی گوگل سبب خواهد شد. اگرچه ممکن میباشد در کوتاه برهه زمانی ارتقا بازدید فیک به بهبود مرتبه هم سبب گردد ولی الگوریتمهای گوگل روزبهروز هوشمندتر گردیده و به آسانی میتوانند بازدیدهای فیک از بازدیدهای حقیقی وواقعی را تشخیص دهند. دراین وضعیت به مکان بهبود جايگاه می بایست درانتظار از دست رفتن حاصل و حتی پنالتی شدن باشیم.
جذب تبلیغات بیشخیس با بازدیدهای تصنعی و مصنوعی
برخی از اینترنتوب سایتها برای جذب تبلیغات بیشتر، بهدنبال ارتقا داده های عددی بازدیدهای خویش می باشند و به همین برهان از رباتها به کارگیری مینمایند.
اعتنا داشته باشیم کهاین شیوه در کوتاه مقطع ممکن میباشد به ارتقاء درآمد وبسایت از تبلیغات سبب ساز گردد البته سیستمهای تبلیغاتی چه در کشورایران و چه در بیرون جمهوری اسلامی ایران، می توانند بازدیدهای فیک را از بازدیدهای حقیقی و واقعی تشخیص دهند.
از طرف دیگر تبلیغ در وبسایتهایی که بازدید فیک دارا هستند و سبب به فروش جنس یا این که سرویس ها نمی شوند، بهتدریج منجر از دست رفتن اعتبار اینترنتتارنما گردیده و دستیابیوکارهای نادرتری این اینترنتوب سایتها را برای تبلیغ گزینش خواهند کرد.
بازنویسی آمارها؛ پهلوان پنبه در دنیای اینترنت
ارتقاء تعداد بازدیدها به طور تصنعی و مصنوعی می تواند در گزارشهای آماری عالی به حیث رسد و ممکن میباشد سرمایهگذاران یا این که مشتریان را پایین تأثیر قرار دهد. این متاع ویرایشها و ارتقا بازدیدها به آسانی قابل تشخیص میباشد. از جمله به آسانی با مقایسه نرخ تبدیل مشتری در مقایسه با نرخ ورودی تارنما میقدرت بازدیدهای فیک اینترنتوبسایت را تشخیص اعطا کرد.
تأثیرات منفی بر بهینه سازی؛ گوگل فریب نمی خورد
به کارگیری از رباتها برای ارتقاء بازدید وب سایت، اگرچه ممکن میباشد در نگاه اولیه به حیث رسد که قادر است به بهبود داده های عددی بازدید یاری دهد، ولی در واقع تأثیرات منفی متعددی بر seo داراست.
کاهش نرخ تعامل حقیقی وواقعی یوزرها
هنگامی که بازدیدهای رباتها جایگزین بازدیدهای حقیقی شوند، نرخ تعامل یوزرها حقیقی وواقعی کاهش مییابد. این مورد می تواند باعث به کاهش نرخ تبدیل (Conversion Rate) و در غایت کاهش سودآوری گردد. همینطور، گوگل به تعامل یوزرها با وب سایت عنایت می دهد و در حالتی که که تارنما شما تعامل حقیقی و واقعی نداشته باشد، این موضوع قادر است جايگاه وبسایت شمارا زیر تأثیر قرار دهد. توجه داشته باشیم که گوگل به آسانی و بر طبق تاریخچه جستجوها و کردار یوزرها، میتواند شغل حقیقی را از رباتهای فیک تشخیص دهد.
تشخیص به وسیله گوگل و جریمه شدن
گوگل به صورت مداوم الگوریتمهای خویش را بهروزرسانی مینماید تا بازدیدهای غیرواقعی را شناسایی نماید. درحالتی که گوگل متوجه به کارگیری از رباتها برای ارتقا بازدید تارنما گردد، احتمال داراست که وبسایت شما جریمه گردد و حتی از حاصل کاوش حذف خواهد شد. جریمههایی مانند کاهش درجه یا این که حتی قرار تصاحب کردن در لیست سیاه می تواند تأثیرات دورازشوخی بر استحصالوکار شما داشته باشد.
آمارهای گم راهکننده؛ تله داده ها نادرست
به کار گیری از رباتها آمارهای وبسایت را بهشکل منحرفکننده ارتقا میدهد. این آمارهای غیرواقعی میتواند سبب محاسبه اشتباه دادهها و اتخاذ تصمیمات خطا در مورد بازاریابی و استراتژیهای دستیابیوکار بشود.
کاهش اتکا یوزرها و مشتریان
در شرایطی که یوزرها یا این که مشتریان شما متوجه شوند که از طریقهای غیر قانونی یا این که غیرمعتبر برای ارتقاء بازدید به کارگیری میکنید، این قضیه میتواند به کاهش متکی بودن آن ها به مارک شما باعث گردد. متکی بودن از دست رفته به رنج قابل برگشت میباشد و می تواند به کاهش مشتریان و در فیض کاهش فروش باعث گردد.