آینده از آنِ ریچ اسنیپتهاست!
آجل از آنِ ریچ اسنیپتهاست!
جذاب میباشد بدانید که بشرها به صورت فیزیولوژیکی به مبحثهای نو و مختلف واکنش علامت می دهند و همین مورد سبب ساز میگردد که با دیدن یک سود متعدد سریع روی آن کلیک مینمایند. این یعنی این فضاهای منحصربهفرد ذاتاً برای تارنما شما اثر گذار میباشند، چه استفاده کننده روی آنها سئو در مشهد کلیک نماید چه نکند.
نمونههای بیشتر از ریچ اسنیپت گوگل در گویش فارسی
اذن دهید نمونههای بیشتری از ریچ اسنیپت را به شما نشانه دهیم تا به خیر و خوبی با پتانسیلهای آن آشنا گردید.
با سرچ عبارت «کتابهای seo» می توانید لیستی از کتابهای بهینه سازی را با امکان خدمات سئو در مشهد اسکرول مشاهده کنید.
با سرچ عبارت «seo»، می توانید لیستی از تعاریف seo را با امکان اسکرول را ملاحظه کنید.
گوگل در یک کدام از به روزهای هسته خویش قابلیت و امکان سوال ها متداول (FAQ) را به گویش فارسی اضافه کرد. با این عمل، شما با جستجوی برخی لغات، در انتهای هر سود با لیستی از سوالهای متداول یار و همدم با جواب آنانرا مشاهده می کنید. در صورت ذیل مثال این ریچ اسنیپت را برای شما آوردیم:
اثر غیرمستقیم ریچ اسنیپتها در بهینه سازی به چه شکل میباشد؟
فراتر درباره این کلام زدیم که ریچ اسنیپتها به واسطه فضای گوناگون شان، منجر ارتقاء کلیک میگردند. نکته ای که بایستی در این زمینه بدانید این میباشد که کلیک بیشتر به مروز سبب ساز ارتقاء نرخ CTR میشود و این واحد سنجش در بلند بازه زمانی به یک سیگنال مثبت برای گوگل تبدیل می شود.
نرخ کلیک بیشتر مزیت دیگری که دارااست این میباشد که ورودی وب سایت شمارا هم ارتقا می دهد. با ارتقا ورودی در یک عبارت، شانس شما برای بهبود رده حتی بیشتر هم میشود و این یعنی صرفا با افزودن ریچ اسنیپت به یک برگه، میتواند جايگاه آن شیت را هم ارتقاء دهید.
(سفارش می کنیم برای فهم عالی عنایت Rich Snippet، نوشتهعلمی نرخ کلیک وب سایت را هم بخوانید.)
چطور می بایست به نتیجه ها خویش Rich Snippet اضافه کنیم؟
اکنون که بهتر از عنایت فوق العاده این اسنیپتهای شگفتی آفرین مطلع شدیم، میخواهیم به پرسش آجل پاسخ بدهیم. چطور آنها را به تارنما اضافه کنیم؟
برای اینکه به صفحه ها خویش ریچ اسنیپت اضافه نمائید، می بایست با مفهومی به اسم استراکچر دیتا به نیکی آشنا باشید. به صورت خلاصه استراکچر دیتا چندین کد میباشند که شما با افزودن آن ها به گوگل میگویید که یک شیت درباره چه چیزی میباشد، چه خصوصیتهایی داراست و چه قسمتهایی از آن خصوصیتها را بایستی به مخاطب آرم دهد. برای مثال در شرایطی که شیت ای دارید که در باب
درصورتیکه می خواهید از صفر تا صد Structure data را حافظه بگیرید و با اشکال اسکیما آشنا گردید، چندین رویکرد دارید:
برای شناخت با اشکال استراکچر دیتا و مثالهای ریچ اسنیپتهای مرتبط با آن به برگه دولوپر گوگل گونه های استراکچر دیتا مراجعه نمایید. (به عکس پایین نگاه فرمایید)
به نوشتهی علمی ایرادات رایج درباره استراکچر دیتا رجوع نمایید تا از لهجه گوگل با بحرانهای این مسئله آشنا گردید.
برای قرار دادن کُدهای Structured data در وب سایت می بایست پاره ای با علم اپلیکیشن نویسی آشنا باشید. در سوله seo تکنیکال توضیح دادیم چطور می بایست این کدها را به صفحه ها وبسایت اضافه نمایید.
درصورتیکه هم این کدها را به وبسایت خویش اضافه کردید اما از صحت آنان مطمئن نیستید، به ابزار آزمایش استراکچر دیتا گوگل رجوعکنید. این ابزار صفحه های شمارا تحلیل میکنید و جاهایی که خطایی وجود داشته باشد به شما علامت می دهد.
روی ریچ اسنیپتها، اکانت ویژه ای گشوده فرمائید.
نکته مهمی که بایستی در زمینهی ریچ اسنیپتها بدانید این میباشد که گوگل با سپری شد مجال فضاهای منحصر به فرد بیشتری برای این داده ها در حیث می گیرد. دلیلش هم به طور کاملً معلوم میباشد، این جعبههای جادویی می توانند در کمترین فرصت، جواب نیاز یوزرها را بدهد و این دقیقاً چیزی میباشد که گوگل در پیشین، درحال حاضر و بعدی پیرو آن میباشد. درحال حاضر شما بایستی گزینش فرمائید که میخواهید برابر با گوگل تکان نمائید یا این که مغایر آن؟