لندینگ پیج چیست؟ لندینگ پیج یا این که برگه فرود در واقع شیت ای میباشد که یوزرها از راه‌های گوناگون مخصوصا موتورهای کاوش، وارد این برگه میشوند. استخراج و کارهایی که برای تولید ها و سرویس ها و عمل هایشان یک لندینگ پیج یا این که ورقه منحصربه‌فرد دارا‌هستند راندمان بسیار بالاتری دارا هستند. پژوهش ها نشانه می‌دهند که در صورتی‌که شما برای جذب لید یک برگه مخصوص تولید فرمایید شانس شما برای جذب استفاده کننده و نشانی اینترنتی 55 درصد ارتقاء می‌یابد. یکی نکات مهمی که بایستی درین لندینگ پیج ها به شدت روی آن فعالیت فرمایید ساخت محتوا میباشد که برای آن می نویسید.

 
 
 
فهرست مطالب
 
1. کال تو اکشن را فراموش نکنید.
2. روی ایرادات و دردهای یوزرها انگشت بگذارید.
4. یک شیب لغزنده بسازید.
5. معمولی و قابل هضم حرف نمایید.
6. از آن‌ها سوالاتی بپرسید که پاسخ شان «آری» میباشد.
7. یک شم نیاز ضروری و اورژانسی در وی ساخت‌و‌ساز فرمائید.
توده بندی
اسکن رایتینگ هنر استعمال از لغات برای قانع کردن مشتریان میباشد. با اسکن رایتینگ می اقتدار مشتریان را قانع کرد تا تولیدها شمارا بخرند و یا این که از سرویس ها شما به کارگیری نمایند. لندینگ پیج ها اثر متعددی در فروش دارا‌هستند و بایستی غایت انرژی تان را روی محتوای با صرفه و کار کشته و ترغیب کننده به عمل ببندید.
 
در پی یک‌سری نکته و شیوه نامه دیدنی در تایپ کردن متن لندینگ پیج ها و صفحه های فروش و صفحه های محصول ها جهت قرار تصاحب کردن در کاغذ نخستین گوگل آورده ایم.
 
1. کال تو اکشن را فراموش نکنید.
کال تو اکشن ها در واقعیت دکمه ها یا این که پیوند هایی می باشند که به استفاده کننده می‌گویند که کاری اعمال دهد. این یک مرحله در مسافرت مشتری میباشد. تا‌وقتی‌که شما به مخاطب نگویید که عملی اعمال دهد آنها هیچ کاری نخواهند کرد.
 
خرید
افزودن به سبد.
همین الان توصیه دهید.
در روزنامه عضو گردید.
آغاز زمان آنلاین
احتمالا این کال تو اکشن ها را در وبسایت های گوناگون چشم اید. اقتدار کال تو اکشن را فراموش نکنید. پژوهش ها آرم داده میباشد که 90 درصد از یوزرها دنیای اینترنت متنی که روی دکمه های کال تو اکشن ها مندرج میباشد را میخوانند. با این CTA ها شانس تبدیل کاربر به مشتری را ارتقا می دهید و احتمال فروش تان به مراتب فراتر می رود.
 
2. روی ایرادات و دردهای یوزرها انگشت بگذارید.
به لحاظ شما چرا یوزرها یک جنس را می‌خرند؟ تا اشتباهات شان را حل نمایند. آنان می‌خواهند غذاهایشان را مدام سرد نگه دارا هستند پس یک یخچال فریزر می‌خرند. میخواهند نوا گوش بدهند هندزفری می‌خرند. می‌بینید کلیه چیز در عالم روی این نیازها می‌چرخد. در اصل دو نوع نحوه ی اقناع داریم. Pain و Pleasure. درد و لذت دو چیزی میباشند که آحاد شغل های بشر ها روی آن‌ها میچرخد. پس می بایست روی این نقاط و مخصوصا اشتباهات یوزرها دست بگذارید.
 
خطاها یوزرها را روی صفحه بیاورید و در غایت به آنان بگویید که‌این متاع به چه شکل ایرادات شان را حل می نماید. میدانید که 95 درصد از تصمیمات بشر ها رمانتیک میباشد. آن‌ها با احساسات شان تصمیم میگیرند. پس بایستی شما هم در فروش جنس از این المان های احساساتی به کارگیری فرمائید. در حالتی که بتوانید احساسات مشتریان را برانگیخته فرمائید شانس فروش بسیار بالاتری خواهید داشت.
 
3. ماجرا بگویید.
تمامی ی ما ماجرا های بهتر را دوست داریم. بیشتر پیوندها بشر ها با همدیگر از روش ماجرا هایی میباشد که برای همدیگر تعریف‌و‌تمجید می نمایند. پس یک قصه بهتر می‌تواند روی فروش محصول ها و اثربخشی صفحه ها لندینگ پیج شما هم اثر بسیار متعددی داشته باشد.
 
Testimonials یا این که نظرها مشتریان و یا این که داستانی که مشتریان گذشته با این تولیدها دارا هستند میتواند آیتم ی خیر باشد. میتوانید برای تولیدها و یا این که سرویس ها خویش یک شخصیت بسازید و از روش این شخصیت و یک قصه جالب آنها‌را به یوزرها معرفی نمایید تا بتوانند فرآورده شما‌را به نیکی بشناسند. ضمن این قصه سرایی روی برندینگ هم اثر دارااست. همگی ماجرا ها را به ذهن می سپارند و روی آن‌ها اثر دارااست. بعد از این المان اساسی در صفحه های لندینگ پیج خویش به کار گیری فرمائید.
 
4. یک شیب لغزنده بسازید.
ژوزف شوگرمن یکی مطرح ترین نسخه برداری رایترهای عالم این عبارت شیب لغزنده را به اسم خودش تصویب کرد. در کتاب خودش این عبارت را توضیح اعطا کرد و روشی ارائه کرد که مشتری را وارد یک شیب لغزنده نمایید. شیبی لغزنده به سمت فروش و اعمال کال تو اکشن.
 
روشی که شوگرمن ارائه کرده بود مشتمل بر این روند بود که ما به اختصار به آن خوا هیم پرداخت:
 
یک هدلاین قوی و دیده گیر بنویسید تا دقت استفاده کننده را جلب فرمایید. در صورتی‌که هدلاین شما نتواند مخاطب را جذب نماید سایر ِ متن شما به هیچ دردی نمیخورد.
در یک پیشگفتار از ایرادات و گرفتاری های یوزرها و مشتریان بگویید.
متاع یا این که خدمت تان را معرفی فرمائید. البته پیش از هرچیزی از مزایا و قابلیت و امکان های آن‌ها بگویید. یوزرها تولید ها را نمی خرند بلکه کاری که قرار میباشد کالا برای آنان اعمال دهد را می‌خرند. پس روی مزیت ها تمرکز نمائید.
Social Proof یا این که نظرها یوزرها و خریداران قبل را در متن خویش بگنجانید.
به آحاد سوال ها و ابهاماتی که در ذهن مشتری احتمالی شما وجود دارااست جواب بدهید.
در غایت با یک کال تو اکشن او‌را وارد مراحل خرید فرمایید.
این یک راه طبیعی میباشد که استفاده کننده را گام به گام جلو میبرد و در واقعیت او‌را وارد یک شیب لغزنده می نماید و فکرش را سرگرم می نماید و نیازهایش را برانگیخته می نماید.
 
5. معمولی و قابل هضم سخن فرمائید.
شما برای مخاطبان عام می نویسید. مشتریان شما دکترای ادبیات ندارند پس بایستی به لهجه نرمال و معمولی روزانه با آن‌ها حرف نمایید. کلام کردن با گویش مشقت بار، گزاره بندی های بغرنج و کلمه ها قلنبه و سلنبه سبب ساز میشود تا یوزرها شیت ی فرود شمارا رها نمایند و سراغ صفحه ها دیگری بروند.
 
همان گونه که با دوست و دور‌وبری ها تان سخن می‌کنید همانطور هم در محتوای صفحه ها فرود با مشتریان حرف نمائید. یک لهجه گرم و شیرین اثر بسیار متعددی روی ذهنیت یوزرها داراست و منجر میگردد تا با شما پیوندی عاطفی داشته باشند. قابل هضم بنویسید و اذن ندهید جمله ها طاقت فرسا و فارغ از مضمون‌ روی راز کاربر آوار شوند.
 
6. از آنها سوالاتی بپرسید که پاسخ شان «آری» میباشد.
این یک تکنیک فروش میباشد. در صورتی‌که توجه کرده باشید فروشنده های حرفه‌ای معمولا از شما سوالاتی میپرسند که شما به آنان پاسخ آری می دهید. اکثر مواقع پاسخ شما به سوال های آنان آری میباشد. این منجر می‌شود تا شما از لحاظ فرضی برای «آری ی انتها» که به عبارتی خرید میباشد مهیا گردید.
 
در وسط ی متن سوالاتی بپرسید که اولا ذهن شان سرگرم گردد و ثانیا از آن‌ها یک پذیرش نخستین بگیرید. ولی سوال های هدفمند بپرسید سوالاتی که با کالا شما و پروسه فروش آن درباره ی باشند. در شرایطی که میخواهید یک کتاب آنلاین فراگیری seo بفروشید میتوانید بگویید: دوست دارید وب سایت خویش را در برگه ی نخستین یا این که حتی سکو ی نخستین گوگل ملاحظه کنید؟ و از این دست سوال های که او‌را مهیا فرمائید.
 
7. یک شم نیاز ضروری و اورژانسی در وی ساخت‌و‌ساز فرمائید.
در صورتیکه استفاده کننده همین الان کالا شمارا خریداری نکنید و یا این که در روزنامه شما عضو نشود دو ساعت آن گاه فراموش می نماید. پس می بایست اورا به گونه ای سرگرم نمایید که شم نماید در حالتی که همین الان روی دکمه کلیک نکند چیز مهمی را از دست میدهد. به صورت نمونه میتوانید بگویید تخفیف آن فقط برای یک زمان محصور میباشد. یا این که واپسین مهلت به کار گیری از این خدمت تا انتها امروز میباشد و مواقعی از این دست که ذهن کاربرا را سرگرم می نماید و سبب می گردد که هر چه سریع خیس مبادرت نماید.
 
عده بندی
شما سوای تکنیک های اسکن رایتینگ و روانشناسی فروش صفحه ها لندینگ پیچ خویش را تاثیرگذارتر فرمایید. می بایست بدانید که لغت ها می‌توانند هر کسی را قانع نمایند. کلمه ها در بعضا مواقع حتی از سخن کردن رودررو هم تاثیرگذارترند. پس نباید این اقتدار را دست‌کم بگیرید و مجموع کلماتی که به فعالیت میبیرید می بایست هدفمند و تاثیرگذار باشند تا راندمان عمل خویش را فراتر ببرید.
 
سوال های متداول
ورقه لندینگ پیج به چه شکل تعریف و تمجید می‌گردد؟
 
ورقه لندینگ پیج یا این که برگه فرود یک کاغذ اینترنت غیروابسته میباشد که فرد بعد از کلیک کردن از روش موتورهای کاوش، نشانی اینترنتی، اطلاع رسانی یا این که بقیه جای ‌های دیجیتال، روی آن فرود می آید. زمانی که آن ها در برگه فرود شما قرار گرفتند، یوزرها تشویق می گردند تا اقدامی اعمال دهند، مانند پیوستن به لیست شما یا این که خرید تولیدها شما.
 
صفحه ها لندینگ پیج حقیقتا چه عمل می نمایند؟
 
کاغذ لندینگ پیج یک برگه اینترنت میباشد که برای بالا بردن نرخ تبدیل به کار گیری می‌شود. برخلاف شیت اساسی شما، که ممکن میباشد آحاد خدماتی را که بیزنس شما ارائه میدهد فهرست نماید، ورقه فرود یوزرها را تشویق می نماید تا یک مبادرت خاص را اعمال دهند.
 
آیا برای برگه لندینگ به سایت نیاز دارید؟
 
یک برگه لندینگ پیج قادر است بخشی از یک تارنما باشد، ولی برای داشتن لندینگ پیج نیز نیازی به سایت ندارید. تفاوت اساسی میان این دو توانگری متمرکز کردن دقت بازدیدکنندگان بر روی اقدامی میباشد که میخواهید اعمال دهند
 
ارتفاع یک لندینگ پیج چقدر بایستی باشد؟
 
ارتفاع استانداردی برای فروش یا این که صفحه ها لندینگ پیج نیست. با این هم اکنون، در حالی که آنان هنوز می بایست دست‌کم 300 واژه و کلمه (مانند بقیه صفحه ها استاندارد) از نقطه حیث سئو باشند، منطقی میباشد که صفحه های لندینگ پیج بسیار زمانبر خیس داشته باشید.
 
4 عنصر کلیدی برای یک شیت لندینگ پیج چیست؟
 
عنوان، تیتر‌های فرعی، تصویر مهم و متن اساسی شما در برگه شما مهم ترین موادتشکیل دهنده مهم یک لندینگ پیج میباشد. لندینگ پیج بایستی به خواننده یاری دهد که چه فرآورده یا این که خدماتی شما در آن ورقه ارائه میکنید و چه‌طور خلل مشتری خویش را حل میکنید.