به کار گیری از تکنیک‌های بهینه سازی درجهت رضایت مشتریان و تبعیت از استانداردهای معرفی گردیده بوسیله گوگل چهت نیل به مقام رفیعتر در نتیجه ها کاوش را بهینه سازی کلاه سپید می‌نامیم.

آسانی، طاقت و صداقت؛ سه خصوصیت مهم در seo کلاه سپید می‌باشند
 
در مقابل سعی برای استعمال از ضعف موتورهای کاوش و استعمال از تکنیک‌هایی برای فریب آنها‌را با اسم seo کلاه سیاه می شناسیم. درین طرز‌ها معمولات کمترین قیمت و اعتنا به رضایت استفاده کننده و چگونگی محتوا می شود. ولی هرچند ماه یک‌توشه گوگل این تکنیک‌های کلاه سیاه را شناسایی کرده و وب سایت‌هایی که از این نحوه استعمال کرده‌اند را تنبیه خواهد کرد.
 
 
 
seo کلاه خاکستری به شیوه‌هایی گفته میگردد که مبنی بر با استانداردهای پیشنهادی گوگل نیستند اما تشخیص‌شان برای ربات‌های گوگل نیز معمولی وجود ندارد در فیض احتمال جریمه تارنما بوسیله گوگل کم شده و می توانند به پرورش تارنما امداد نمایند.
 
نکته بسیار اصلی این میباشد که مرز باریکی بین سپید، خاکستری و سیاه وجود داراست و اکثری از عمل‌های ما که مطابقت و همخوانی بر استانداردهای گوگل می باشند احتمال تبدیل شدن به شیوه‌های سیاه را دارا‌هستند!
 
از جمله؛ ساخت و ساز محتوای اثرگذار و کاربردی یکی شایسته ترین ابزارهای ما برای بهبود بهینه سازی تارنما میباشد البته هنگامی‌که دقت ما بر رضایت مخاطب معدود‌رنگ گردیده و به تکرار بیش تر از حد لغت ها کلیدی (Keyword Stuffing) یا این که زمان بر‌کردنِ بی‌استدلالِ محتوا می پردازیم عملا وارد مرز خاکستری گردیده‌ایم. در صورتیکه پا را بالاتر گذارده و محتوا را سوای رفتار بها جدیدی از تارنما‌های دیگر اسکن کنیم عملا وارد حوزه‌ سیاه seo گردیده‌ایم.
 
در سود حتی ساخت و ساز محتوا که یک کدام از ارزشمندترین شغل‌های ما در حوزه seo میباشد این پتانسیل را داراست که به رنگ خاکستری یا این که سیاه جلوه کرده و موجب از دست رفتن رده ما در نتیجه ها کاوش گردد.
 
برای داده ها بیشتر سفارش میکنیم نوشته‌علمی 10 تکنیک seo کلاه سیاه که به وسیله گوگل معرفی گردیده و موجب جریمه وب سایت میشوند را تحقیق فرمائید.
 
چه کسی می بایست بهینه سازی تارنما ما‌را ایفا دهد؟
seo در معنا بی آلایش و در جاری ساختن غامض میباشد. در واقع بهینه سازی دسته‌ای از شغل‌های متنوع و دائمی میباشد که اجرای آن هم به علم و هم به تجارب مستلزم میباشد. تصمیم‌گیری در زمینه ی این که چه کسی بهینه سازی وبسایت مارا بر ذمه بگیرد بستگی به 3 فاکتور اساسی دربرگیرنده میزان دارایی، منابع انسانی و فرصت خواهد داشت.
 
به صورت معمول استخراج و شغل های اینترنتی به 4 طرز گوناگون بهینه سازی وب سایت خویش را رئیس می‌نمایند:
 
1- یادگیری و اعمال بهینه سازی بوسیله صاحب تجارت
درین طرز صاحب و مالک تجارت خودش seo را فرا گرفته و نصیب مهمی از مجال و انرژی خویش را صرف این عمل می‌نماید. حصول و شغل های کودک که هنوز میزان دارایی کافی و ساختار سازمانی مشخص و معلوم برای سرمایه‌گذاری در حوزه بهینه سازی را ندارند معمولا از این شیوه به کارگیری می‌نمایند و بعداز استخراج توفیق‌های خرد و پناه دارایی استراتژی خویش را تغییر و تحول میدهند.
 
2- برون‌سپاری به فرد یا این که کمپانی
در حالتی که تیم‌ای مداقه بهینه سازی را به خیر فهم کرده و میزان دارایی کافی برای حمایت هزینه‌های آن را داشته باشد؛ برون‌سپاری پروژه به یک فرد یا این که کمپانی دارای اعتبار به‌صرفه‌ترین طریق برای توفیق در seo خواهد بود.
 
این شغل شمارا از گرفتاری‌های مرتبط با جذب و نگهداشت نیرو، نگهبانی تجهیزات و فضای کاری و از همگی مهمتر امتحان و غلط چهت نیل به فیض مناسب ریلکس خواهد کرد.
 
3- تشکیل یک دسته داخلی seo در کمپانی
سازمان‌ها و کمپانی‌هایی که دارنده بیشتراز 30 کارمند می‌باشند می توانند با تشکیل یک مجموعه داخلی برای دیجیتال مارکتینگ و seo؛ سرعت کار و انعطاف‌پذیری خویش را در تصمیم‌گیری و اجرای کمپین‌های بازاریابی و توسعه و گسترش در بهینه سازی ارتقا دهند.
 
این نحوه هزینه‌های به مراتب بیشتری در مقایسه با برون‌سپاری خواهد داشت البته نقطه قوت آن بازدهی بالا و دستیابی سود در طول کوتاه‌خیس میباشد.
 
4- مخلوط گروه داخلی و مشاور ماهر
برای سازمان‌هایی با بیش تر از 100 کارمند که معمولا در حیطههای رقابتی مثل توریسم، ارز دیجیتال و … شغل می‌نمایند و seo مجرای مهمی در بازاریابی آن ها به حساب می آید؛ تشکیل یک دسته داخلی کفاف نمی دهد. معمولا این مجموعه‌ها از مشاوران ماهر و بررسی متنوع برای تقویت مجموعه و تصمیم‌گیری عالی بره می برند.
 
سئو در مشهد گروه‌ای بدون نقص و نادر‌نظیر از سرویس ها بهینه سازی را به شما ارائه می‌نماید